Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Ford Kuga

12 Май, 2025 10:59 26 349 19

  • автомобилът на старо-
  • ненадеждни кросоувъри-
  • ford-
  • kuga

Това са 15-годишни кросоувъри от Европа, които се развалят по-често от японските си аналози

Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Ford Kuga - 1

Европейските кросоувъри често са практични, добре обмислени и много добре настроени превозни средства. Но, уви, те също имат технически проблеми, а някои модели имат цяла колекция от тях. Съставихме списък с 5-те най-ненадеждни SUV-а от ЕС, произведени от 2000 година до средата на 2010-а.

Ford Kuga

Основни проблеми: капризни двигатели и ненадеждна роботизирана скоростна кутия, лошо уплътняване на каросерията

Ford Kuga, въпреки американския произход на марката, е европейски продукт. Всъдеходът е разработен от европейското подразделение на компанията, производството е установено в Германия, а представянето на модела се състоя на автомобилното изложение във Франкфурт. Но това, уви, не спаси Kuga от много проблеми.

Така че, единственият читав бензинов двигател в гамата е мощният турбодвигател с 200 конски сили. Агрегатът е взет от Volvo и може да зарадва със солиден ресурс - до 450 000 километра. Но това може и сериозно да ви разстрои - с повреди на турбините при малък пробег, проблеми с вентилацията на картера и модулите за запалване.

Алтернативата е двулитров дизелов двигател с френски корени. Може да измине около 350 000 километра, но много по-рано можете да се сблъскате с повреда на капризни инжектори. Хидравличните повдигачи тук обичат оригиналното масло, в противен случай могат да започнат да чукат още на 100 000 километра.

С редовно измиване отдолу и почистване на скрити кухини, Kuga не е изложена на риск от корозия, но недобре замисленият дизайн на каросерията може да причини проблеми с електрическата инсталация. Основните проблеми започват с лошо уплътняване на нишата на предното стъкло - запушените канали водят до попадане на вода върху контролните блокове. Дори малко количество влага може да повреди електрическата система под капака. Генераторът също не е много надежден. Окабеляването в долната му част страда от излагане на вода и реактиви.

За съжаление, това не е всичко, защото дизеловата Kuga може да се поръча с трансмисия с двоен съединител PowerShift. Основният ѝ проблем е ненадеждният амортисьор на съединителя. „Роботът“ също страда от бързо замърсяване на маслото: продуктите от износване на съединителя запушват каналите на хидравличния агрегат и деактивират соленоидите.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 антрашпиц

    14 40 Отговор
    Абе хора,ама вий кво очаквате от Форд .....цяло чудо е че понякога дори и запалва двигатела ....

    Коментиран от #6, #8, #15

  • 3 Пипи чорапа

    16 37 Отговор
    Форд и коза издъхват внезапно и никога не работят зимата!:)))
  • 4 все пак

    36 3 Отговор
    става дума за 15 годишни талиги, които не се знае как са карани и как са поддържани.

    Коментиран от #7

  • 5 ха ха ха

    6 0 Отговор
    а кой е 4тия че не разбрах, както и за 2,3 и 5
  • 6 смешник измишльотинов

    23 3 Отговор

    До коментар #2 от "антрашпиц":

    8 години съм имал Форд купен като 2годишна кола, 1 път съм ходил за проблем - хидравлична помпа. Големи измишльотини си говорите по кръчмитге "спецовете".
  • 7 реално

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "все пак":

    те издъхват в България. Рядко е да видиш 15 годишна Куга в Германия. Отваряш Мобилето и гледаш - ми нЕма или са за експорт на по 300 000 - 500 000 км.

    Коментиран от #9

  • 8 смешен коментар

    12 1 Отговор

    До коментар #2 от "антрашпиц":

    от човек, който никога сигурно не е имал Форд.....но разбира от коли и вероятно има голф.......дизел
  • 9 същото важи и за

    13 0 Отговор

    До коментар #7 от "реално":

    разни фолксвагени уж здрави и надежни..ама уж..реално кошници

    Коментиран от #11

  • 10 Бивш собственик

    9 1 Отговор
    Горд бивш собственик на ескорт 1998.
    Навъртяни190к км
    Продаден преди около 4 години и все още се кара от
    Другия собственик.

    Коментиран от #12

  • 11 ...

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "същото важи и за":

    е ти колко години искаш да караш кола преди да стане "кошница"? 20-30-50?
  • 12 хе хе

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "Бивш собственик":

    190к имам на А-класата от 2008та и е като нова. Само по ремонти ли си бил, че нямаш километри?
  • 13 Бивш собственик

    7 1 Отговор
    Колата я купих на 90к км
    Карана е от мен 5-6 години и съм и навъртял 190 к км
    Нищо освен консумативи и комплект ангренаж. Няколко
    Пъти.доволен съм от марката. Който не е доволен няма значение каква кола кара ако не се подържа!

    Коментиран от #19

  • 14 Бивш

    5 0 Отговор
    А-класа дамска пародия на кола.
    Явно ти не я караш !
  • 15 Ники

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "антрашпиц":

    Хаха ,Аз имам Форд и зимата пали от четвърт !Когато си поддържаш колата няма проблеми
  • 16 СМЕХ

    3 5 Отговор
    Кого заблуждавате бе фордаджии , нямате никаккви проблеми особенно с моторите ЕКОБООУСТ!Не случайно в проспектите във жапката на Форд на последната страница има разписание на автобуси и метро.

    Коментиран от #18

  • 17 ООрана държава

    1 1 Отговор
    Големо дърво
  • 18 само Форд не се чупи той умира

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "СМЕХ":

    Единствената марка която издържа да я продам отново другите умират в мойте ръце
  • 19 Имах

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Бивш собственик":

    10 служебни ,същата година ,много са здрави както и фиеста и мондео от тези години