Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Renault Koleos

12 Май, 2025 11:04 9 761 8

  • автомобилът на старо-
  • ненадеждни кросоувъри-
  • renault-
  • koleos

Това са 15-годишни кросоувъри от Европа, които се развалят по-често от японските си аналози

Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Renault Koleos - 1

Европейските кросоувъри често са практични, добре обмислени и много добре настроени превозни средства. Но, уви, те също имат технически проблеми, а някои модели имат цяла колекция от тях. Съставихме списък с 5-те най-ненадеждни SUV-а от ЕС, произведени от 2000 година до средата на 2010-а.

Renault Koleos

Основни проблеми: капризите на CVT скоростната кутия, разходът на масло на бензиновия двигател, слабото окачване

Този кросоувър съчетава френски дизайн с японски технически елементи от Nissan X-Trail, но този съюз има своите особености. Основният потенциален проблем за собственика на Koleos е безстепенната скоростна кутия Jatco JF011E CVT, особено когато е комбинирана с бензинов двигател. Да, той е по-надежден от по-младия JF015E, но не бива да се отпускате: дори при внимателна употреба, ремъкъ рядко издържа повече от 150 000 километра и често изисква подмяна след сто хиляди километра. Забавянето на поддръжката може да доведе до големи проблеми - износеният ремък може да повреди повърхностите на ролките, което вече е призив за сериозен ремонт.

А след пробег от 150 000 километра, много собственици се сблъскват с друг неприятен нюанс. 2.5-литровият 2TR бензинов двигател започва да изразходва масло поради заседнали семеринги. Всичко е същото като в свързания Nissan X-Trail, където същият двигател има индекс QR25DE. Можете да изберете дизеловия M9R, но той има непредсказуем живот на ангренажната верига и съществува риск от повреда на лагерите.

Окачването, също наследено от Nissan, като цяло се държи добре, но има и своите слаби места. Лагерите на колелата могат да ви напомнят за себе си още на 80 хиляди. Безшумните блокове на предните носачи понякога не издържат и до 100 000 километра, а задните амортисьори често губят ефективността си след само 120 000 километра.

Но Renault се справят доста добре с каросерията. Сериозни проблеми с корозията обикновено не се срещат. Вътре, Koleos радва с френски уют, обмислена ергономичност и износоустойчиви материали. Електрическите системи, с опростен дизайн, се държат прилично.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Магазини ОриБебе

    8 8 Отговор
    Голям боклук , карат ги в Ловеч най вече
  • 2 Типичният българин

    20 6 Отговор
    Това е толкова европейско, колкото аз съм самурай :))) прави е в Бусан, Южна Корея, и е Самсумг QM5, ама чукча писател тука :)))
  • 3 Някой

    16 4 Отговор
    Да ми обясни ,заседнали семеринги

    Коментиран от #6

  • 4 факт

    7 6 Отговор
    Не знам колко са надеждни но не са известнимпоне не и в Бг.
  • 5 фен

    6 3 Отговор
    В Северна Корея ги правят , в завода в Бусан, там са доста хитови и много ги караха докато бяха по-нови
  • 6 Понякога

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Си мисля, че статиите са писани от демо версия на някакъв ИИ :)))
  • 7 Бай Благой

    5 2 Отговор
    Това само като го видя и ми се дпвръща, а то било и чупливо.
    А като гедам ги карат по-малко от фератита даже..
    Не знам кое му е "известното".
  • 8 Ироничен

    2 1 Отговор
    Приключих с "джипчетата".