Както вече ви информирахме, станаха ясни цените на новата Mazda CX-5. В Европа базовата цена на новия кросоувър е 35 000 евро. Оказва се обаче, че у нас бестселърът на японците ще е още по-евтин. От информация от официалния вносител на марката в България става ясно, че у нас новата Mazda CX-5 стартира с базова цена от 66 190 лв с ДДС. За тези пари получавате версия с четирицилиндров 2.5-литров двигател с мощност 141 конски сили.
Изцяло новата Mazda CX-5 се задвижва от усъвършенстван 2.5-литров бензинов двигател с мека хибридна технология, който балансира между производителност и ефективност, като същевременно отговаря на стандартите за емисии Euro 6e. Налична е във версии с 2WD и 4WD и с автоматична трансмисия.
Новата версия се разпознава веднага, като наред с това запазва приемствеността с предишното поколение, което е на пазара от 2017 година. Като цяло, външният вид на CX-5 остава непроменен, но включва много нови елементи. В предната част капакът е с 5 см по-висок, което допринася за защитата на пешеходците.
По-широката радиаторна решетка, обрамчена от сив пластмасов елемент, се интегрира с тънки LED фарове. В зависимост от избраната спецификация, автомобилът ще бъде оборудван с 17- или 19-цолови джанти. В задната част дизайнът на новия CX-5 прилича на този на CX-60 и CX-80, като се отличава с хоризонтални светлини, които се свързват в центъра, където е поставен надписът „Mazda“.
По отношение на интериора, Mazda посочва, че дизайнът му е вдъхновен от японския принцип „Ma“, който набляга на пространството, баланса и хармонията. Таблото за управление има висококачествен вид, с минимален брой физически бутони. Отличителна черта е воланът, който сега носи надписа „Mazda“ вместо традиционното лого. Ето и цялата ценова листа на новата Mazda CX-5 за България.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
11:24 18.07.2025
2 Пич
11:28 18.07.2025
3 авто фен
11:45 18.07.2025
4 споко
11:47 18.07.2025
5 Очевидец
13:58 18.07.2025
6 6439
14:17 18.07.2025
7 авто фен
Коментиран от #8, #11
14:32 18.07.2025
8 Сър Мастър Бейтс
До коментар #7 от "авто фен":
Не са виновни Мазда. Тоя мотор го има във вариант 192 кс, а в Северна Америка, Австралия и тн - 2.5 турбо с 250 кс. Само че, в тези си варианти няма да мине тестовете за емисии в Европа. Можеш да благодариш на фон дер Лайен и сие за това.17:02 18.07.2025
9 авто фен
При този променен климат със суша и кратки , интензивни валежи и наводнения политиката на ЕС е отговорна. Защо мислиш,че Китай залага на ел.коли,а не на дизели примерно, въпреки че дизела е много по-евтин за производство, но в Китай цялата им индустрия разчита главно на въглища за ресурс, замърсяването в Китай е огромно, не могат да си позволят да го умножат като милиард примерно китайци карат дизели. Затова налагат ел.автомобили, което е и по-технологично. Проблемът им е как правят електроенергията,а тя основно се произвежда чрез въглищни електроцентрали. Но това е проблем на Китай. В Европа и САЩ се залага на ВЕИ и така електричеството,макар и по-скъпо е екологично.
В Япония от десетилетия има най-строги еко норми. Затова там са създадени т.нар. Kei cars - коли до 600 см2 3 цилиндрови двигатели. Дори с такива малки мотори японците правят култови забавни коли като Daihatsu Copen 0.6 68 коня, но тегло около 700 кг. и купе роудстър.
В Япония са въведени ограничения и за широчи
17:48 18.07.2025
10 авто фен
17:50 18.07.2025
11 Куку
До коментар #7 от "авто фен":
Ти си карай тротинетката и остави тези теми на батковците... айде лека нощ...бебок21:09 18.07.2025
12 авто фен учителя ви
11:22 19.07.2025
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Куку
21:00 19.07.2025
15 Чичо
Коментиран от #16
01:23 20.07.2025
16 Име
До коментар #15 от "Чичо":
Това е атмосферен двигател, не съм съгласен,че е муден. Ако сте свикнали да шофирате турбо, е нормално да имате това усещане. Разход на гориво на мен в Лондон ми дава 9 на 100км(приравнено), на магистрала пад малко под 6, но тук ограничението е 110км.23:37 27.08.2025