Porsche официално представи новото 911 Turbo S (генерация 992.2), което надминава всичко познато досега и е най-мощния серийно произвеждан 911 модел в историята.
Хибридна технология и мощност
Новият Turbo S използва хибридна T-Hybrid технология, развита от Carrera GTS. Към 3.6-литровия боксер шестцилиндров двигател са прибавени два електротурбокомпресора, захранвани от 400-волтова и 1.9 kWh батерия. Комбинираната мощност е 711 к.с., с 61 к.с. повече от предишния модел, а максималният въртящ момент достига 800 Нм.
Бърз като светкавица
Turbo S ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди, което е с 0.2 секунди по-бързо от предишното поколение. От 0 до 200 км/ч (124 mph) времето е намалено с 0.5 секунди. Максималната скорост е 322 км/ч, а на Nürburgring автомобилът поставя нов рекорд за Turbo S от 7:03.92 минути, което е с цели 14 секунди по-бързо от предходния модел.
Детайли, дизайн и инфотейнмънт
Визуално Turbo S запазва характерния профил на 911, но се отличава с вертикални въздухозаборници в стил GTS, по-големи странични отвори над задните колела и нова задна броня с аеродинамичен дифузьор и агресивен спойлер. Интериорът включва детайли с покритие „Turbonite“, като купето идва стандартно с две седалки, а при желание могат да се добавят задни.
Шокираща цена
В България цената на новия 911 Turbo S започва от 542 000 лв. За сравнение, предишното поколение 992.1 Turbo S се предлагаше от около 448 000 лв. Това означава, че цената е нараснала с приблизително 21%. Продажбите вече стартират на нашия пазар, като моделът се позиционира още по-силно в премиум сегмента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 аве
20:28 07.09.2025
2 Пич
20:30 07.09.2025
3 китайците
20:31 07.09.2025
4 Селсов
Коментиран от #11
20:47 07.09.2025
5 Да пускат пак трабантите
21:15 07.09.2025
6 Баце Бистришкият Тигър
22:25 07.09.2025
7 Ем.
23:13 07.09.2025
8 Банички
23:32 07.09.2025
9 Хеми значи бензин
23:59 07.09.2025
10 Факт
00:18 08.09.2025
11 Цената не
До коментар #4 от "Селсов":
Е по-висока от предишния модел - просто е отчетена инфлацията, дето иначе ни обясняват, че била 3-4%!04:42 08.09.2025
12 Толерантен
05:15 08.09.2025
13 Директора👨✈️
Коментиран от #14
08:39 08.09.2025
14 Един
До коментар #13 от "Директора👨✈️":
На бас, че не просто е поръчано, а е поръчано с абсолютно всички екстри и цената гони 700 хиляди...10:11 08.09.2025
15 ТИГО
11:01 08.09.2025
16 бай Бай
Двигател, седалка, колела.
Картинг.
А относно цената - все ще се намерят разни образи със шалчета.
Коментиран от #17
11:03 08.09.2025
17 Така е
До коментар #16 от "бай Бай":
Не е практична за стари хора ,аз не бих я каралКоментиран от #19
11:10 08.09.2025
18 До коментар номер 9
Коментиран от #21
11:36 08.09.2025
19 Пилот на Ферари
До коментар #17 от "Така е":
Тя не е практична и за млади хора . А и по принцип не е практична за никого . Само за гъзария .11:49 08.09.2025
20 Само питам
11:51 08.09.2025
21 Хеми значи бензин
До коментар #18 от "До коментар номер 9":
Друго думам че немските некадърни тапатси не могат да набутат повече.от 6 цилиндъра в това недоразумение с късо междуосие на основата на бийтъл 37-ма.Ти толко ли си т ъп да дадеш 500к за бийтъл 37-ма.
Само мога да си фантазирам колко.поколения инджинери са взимали заплата десетилетия наред за нищоправене пт 37-ма досега.Но все пак това е геЙрмания.
Коментиран от #22, #23
12:04 08.09.2025
22 Пилотът Гошу
До коментар #21 от "Хеми значи бензин":
Прав си, затуй на една умряла улица сред дървета никой не може да ги доближи даже, да не говорим да ги мине... Затуй другите специалисти като теб се пънат с два пъти повече мощност и се молят да са поне горе долу близо до времената на некадърните от Порше... Аре върви се скрий, че тъпотията ти е в повече...13:45 08.09.2025
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Ироничен
Хубаво е да има мощност, не трябва да става мания. Аз дори съм подминал малко нормалното за страната с едно БМВ 530. Единствената полза е, че когато тръгнеш да изпреварваш, не може някой гей да ти прави сечено. Иначе, и с 20-годишен Опел можеш да поддържаш нормална скорост.
Бъдете здрави и не се впрягайте!
22:28 09.09.2025