Комисията за защита на потребителите (КЗП) отправя съвет да подхождаме рационално, когато ни атакуват със специални оферти и промоции и да не се поддаваме на примамливи предложения за покупки само заради придружаващите ги бонуси и подаръци.
Практиката показва, че хората трудно устояват на офертите с обещания за отстъпки и „комплименти” и понякога взимат емоционални решения за покупка, без да обмислят дали реално се нуждаят от стоката или услугата, която им се предлага „с преференции”.
В момента комисията работи по сигнал на потребител, свързан с промоция на верига бензиностанции. През лятото подобни оферти зачестяват. В тази връзка председателят на КЗП Димитър Маргаритов възложи извършването на по-активни проверки на актуалните промоции относно обявяването на условията и правилата, при които те се провеждат.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай Иван
Иначе става ако си купиш две леви джапанки получаваш подарък една дясна!
19:21 20.05.2015
2 Бай Петко
Ето и решение:
1. Намираш двама човека с по един ляв крак
2. Намираш човек с десен крак
3. Купуваш на промоция джапанките
4. Слагаш си прилична надценка (понеже трудно се намират по единично джапанки)
5. Продаваш на еднокраките
6. Харчиш спечелените пари с кеф
7. Оглеждаш се, за още такива промоции!
21:03 20.05.2015