1 1060

Български малки и средни фирми сключват договори за износ на облекла

  • български-
  • малки и средни фирми-
  • договори-
  • износ-
  • облекла

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) проведе търговска мисия и посещение на изложението CIFF – Copenhagen International Fashion Fair 2015 в Копенхаген, Кралство Дания. В нея участваха 15 български фирми от секторите текстил и облекло. Това са Викинг Т ООД, Нитекс ЕООД, Елена арт студио ЕООД, Европа Трико АД, Робсов ЕООД, Дани фешън ООД, Антоан Вилл ООД, Линекс ООД, Модак ООД, Нова линия ЕООД, Яша П ООД, Ковелс ООД, Петър Щерев ООД, Каре ООД, Кадифе 1 ЕООД. Събитието е по проект «Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия», финансиран от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, по който ИАНМСП е институционален бенефициент.

В рамките на панаира, българските производители на текстил и облекло имаха възможност да се срещнат с датски и международни компании, вносители и дистрибутори и да обсъдят предизвикателствата пред всеки един от тях при навлизането на датския пазар и др. Анализът на попълнените анкетни карти за отчитане на първоначалните резултати от проявата показва положителна резултатност от проведената търговска мисия. Българските фирми са водили преговори главно за износ, в резултат на което 80% от фирмите очакват сключването на един или повече от един договор. В резултат на посещението на специализираното изложение CIFF 2015 българските производители се запознаха с новите стандарти и тенденциите на пазара, с налагащите се нови производствени технологии и почерпиха идеи за дизайн и художествено оформление на своите продукти. Всички отчитат като отлична организацията на търговската мисия и изразяват удовлетворение от дейността на ИАНМСП при осъществяването на промоционални дейности.

Международният моден панаир в Копенхаген (CIFF) е водещата и най-иновативната платформа в северната част на Европа, която е актуално структурирана и има предвидени различни тематични зони. CIFF се появява за първи път на скандинавската модна сцена през 1993 г., като от тогава панаирът се разраства значително. В настоящото издание се включват CIFF RAVEN, CIFF KIDS, CIFF SHOWROOMS и CIFF SHOES. Този сезон CIFF се разшири и включва зоните LAB, SLEED и URBAN. LAB е високо профилна унисекс зона, а SLEED е специално обособена за женско облекло. И двете зони включват новаторска мода, дизайн, иновации, както местни, така и чуждестранни дизайнери, както утвърдени, така и нови дизайнери и марки. URBAN включва дизайнери и марки, занимаващи се с Деним и спортно-елегантно облекло.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА