21 Февруари, 2019 19:10 8 291 18

Изграждат завод за над 40 млн. лева във Враца

  • monbat-
  • враца-
  • батерии

„Монбат“ АД е най-големият производител на батерии в Източна Европа

Изграждат завод за над 40 млн. лева във Враца - 1

Високотехнологичен завод за производство на акумулаторни батерии във Враца планира да изгради българският производител „Монбат“. Инвестиционното намерение от акционерното дружество е изпратено до oбщина Враца на 19 февруари.

Изпълнителният директор на „Монбат“ – Атанас Бобоков възнамерява да инвестира във Враца близо 42 милиона лева, като в производството първоначално ще бъдат ангажирани 150 служители. Обемът произведени биполярни акумулаторни батерии за една година ще е един милион, като постепенно тази бройка ще бъде увеличавана.

Високотехнологичният завод ще бъде изграден върху три терена, които са собственост на акционерното дружество. Дейностите по реализиране на инвестиционното намерение ще бъдат осъществени на два етапа.

„Монбат“ АД е най-големият производител на батерии в Източна Европа, с производствени и рециклиращи мощности в пет различни страни. Във Враца дружеството ще произвежда биполярни батерии по нова американска технология.

Това е третият сериозен и реално изпълним инвеститорски интерес към Враца. В началото на годината "МД Електроник" подписа договор с община Враца за закупуването на терен, върху който компанията ще изгради завод. Инвестицията е близо 22 милиона лева.

Най-големият производител на каучукови съединения и пластмасови тръби в автомобилната индустрия – Теклас също ще разшири своето производство във Враца.

Следващият етап от реализирането на общинския план за развитие на града е изграждането на нова индустриална зона.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 русенец

    48 27 Отговор
    Честито на Враца! Ще си имате олово, кадмий и каквито още тежки метали се сетите.:) Бягайте от инвеститори като братя Бобокови!

    Коментиран от #18

  • 2 Враца

    56 20 Отговор
    Ще дават заплати около 600 лева, но няма да има кой да работи. Хората отдавна напуснаха пределите на БГ или отидоха в София. О , забравих да ми извините има кой да работи- ЦИГАНИТЕ ще ви продадат акумулаторите за скрап.
  • 3 Абе Будали

    43 17 Отговор
    Не разбрахте ли че най-големия работодател на Северозапада е Терминал2! Ще ги търсите , ама няма будали като вас!
  • 4 Бобокови

    33 12 Отговор
    Апелативният макс 700 лв смешници ще ме хванете за патрона да ви работя
  • 5 Цвъки

    34 10 Отговор
    700 за там само ще ги миришат.500 на калпак и да се усмихват,да имат организационни умения,умения за професор и да са изпълнителни и отговорни,с чувство за хумор,приятелски настроени и да се раздават на макс.243
  • 6 5555

    17 10 Отговор
    Новата Тесла щяла да е с батерии Монбат

    Коментиран от #7

  • 7 nnn

    16 6 Отговор

    До коментар #6 от "5555":

    ...и ще минава 6км с едно зареждане.
  • 8 onq s konq

    15 10 Отговор
    Акумулаторът на БМВ-то ми е "МОНБАТ"-100 А/Ч,142лв. и за разлика от предишния ОПРЕДЕЛЕНО СЪМ ДОВОЛЕН от тоя!

    Коментиран от #9

  • 9 пена от село нефела

    18 11 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    И аз съм доволен от твоя,
    понеже често не можеш да запалиш и не ми се пречкаш по улиците.
  • 10 незнайко

    6 7 Отговор
    Дано почнем производство и на литиево полимерни акумулаторни
    батерии !!! Оловно цинковите са отживелица !!!
  • 11 Патето яки

    4 8 Отговор
    Веднъж си купих български акумулаторни батерии за фотоапарата си, но не можаха да влезнат бяха с 1-1.5 мм по дълги от нормалните и ги върнах в магазина.
  • 12 Ники

    14 4 Отговор
    Прочетохте ли, че въпросните Бобокови са получили 20 милиончета от държавата за залата си в Русе, която е на огромна загуба. Само да бяхте чули какви глупости ръсеше свинята Кралев как държавата добре щяла да стопанисва залата.
  • 13 гост

    7 2 Отговор
    Пишат го така все едно ще правят литиеви клетки от последно поколение за електрическите коли, а реално те ще си правят същите акумулатори, просто ще изпишат милионите. Дайте на един чуждестранен инженерингов екип тези 40млн. лева да видиш какви чудеса ще сътворят, а не 3 тенекиени бараки с няколко линии, пък да не говорим, че американците са след японци, китайци и немци. Просто ще травят стандартни акумулатори и ще ползват роби от региона като ще дръпнат милионите за яхти и мацки.
  • 14 Byg

    11 5 Отговор
    Поредното доказателство , че вървим в правилна посока. Това е начина за връщане на българите в България , осигуряване на работни места с заплати които се доближават до много от страните в които работят в момента. А като сложиш че ще ги няма и разходите за квартира и прочие , може и да си напред с парите тук.
  • 15 Ekspert

    8 4 Отговор
    Европа си изнася вредното производство в България, жалко, много жалко...

    Коментиран от #16

  • 16 незнайко

    9 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ekspert":

    На нас не може да ни се угоди. Като ходите да работите в чужбина на по чисто ли ще работите ? Всяко производство, навсякъде си има определена замърсеност ! Като произвеждахме гуми ВИДА не си ли замърсявахме природата ? Май само си чешете ЕЗИКА с този коментар !
  • 17 Аз ,Врчанката

    2 0 Отговор
    До коментар#1-Русенец. Много сте прав! Спря ,,Химко,, и сега Враца е, щогоде с чист въздух,като се изключат изпаренията от автомобилите. Сега са рекли,след време(когато се построи,този завод),да ни поотровят и с тежки метали. Вие русенците,поне знаете,какво е обгазяване и мръсен въздух.
  • 18 Стари батерий

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "русенец":

    Дано, започнат да произвеждат ,
    тези за елавтомобилите?
    Тези които произвеждат днес,
    след 5-6 години няма да ги има!
    Технологийте са в" електро - колите?