1 Януари, 2020 22:00 10 795 46

Минималната работна заплата вече е 610 лева

  • минимална заплата-
  • доходи

От 1 януари минималната работна часова заплата ще бъде 3,66 лева

Минималната работна заплата вече е 610 лева - 1

Минималната работна заплата нараства до 610 лв. от 1 януари 2020 г. Размерът ѝ ще се повиши с 50 лева или с 8,9% в сравнение с тази година.

Мотивите за повишението са икономическото развитие на страната, устойчивите темпове на ръст на БВП, увеличаване броя на заетите и отчетеното повишаване на средната работна заплата за страната.

От 1 януари минималната работна часова заплата ще бъде 3,66 лв.


Поставете оценка:
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Оценка 2.9 от 9 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА