Innovation Challenge 2013 е съвместна инициатива на рекламна агенция Маркет Тренд и JobTiger. Състезанието е за амбициозни мениджъри, които използват своята креативност и непрестанно се стремят към иновацията и приложението й в процесите, продуктите или услугите на своята организация.
Началото на конкурса ще бъде дадено на 13 юни (четвъртък) в конферентната зала на х-л „Кемпински Зографски“, по време на семинара за иновации - Innovate or die. Проф. Стелиос Кехаяс, преподавател в Executive MBA програмата на City College - част от University of Sheffield, ще въведе гостите на Innovate or die в света на иновациите.
Семинарът ще събере на едно място представители от различни сфери на бизнеса, които се стремят да надскочат зададените бизнес модели и да създадат нови. Те ще имат възможност и да се включат в предизвикателството Innovation Challenge 2013, с което могат да спечелят стипендии за Executive MBA програмата на престижния CITY College на обща стойност 30 000 евро.
Победителят от първото издание на конкурса, управителят на Еmbrioо - Рени Попчева, също ще присъства и ще консултира участниците в проекта, при изявен интерес от тяхна страна.
За да участват в Innovation Challenge 2013, кандидатите трябва да подготвят проект, свързан с иновация, която са въвели или възнамеряват да въведат в своята организация. Важно условие е иновацията да има реално (или очаквано) въздействие върху производителността на организацията. Иновацията в Innovation Challenge 2013 е в четири основни категории:
- Иновация е продукт
- Иновация в услуга
- Иновация в организация на работния процес
- Иновация в технология
Подробна информация за записване на семинара и регистрация за конкурса може да намерите на: www.innovation-challenge.org
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА