Last news in Fakti

14 Декември, 2022 12:30 17 076

Ето кои са петте начина за използване на платформата NEXT BASKET

  • next basket

Малък, среден, голям и корпоративен бизнес ще избират между отделни решения за устойчиво бизнес развитие в интернет

Ето кои са петте начина за използване на платформата NEXT BASKET - 1

Месеци преди официалното си навлизане на пазара, NEXT BASKET дава повече яснота за това какви ще се начините да се използва платформата от бизнес потребители.

В публикуваната в официалния корпоративен сайт информация виждаме едно основно разделение. А именно - бъдещите партньори ще могат да управляват онлайн магазините си самостоятелно или да делегират тези задължения на екипа на NEXT BASKET.

Отвъд това принципно разделение, откриваме пет различни варианта за партньорство, които систематизираме накратко в редовете по-долу.

Вариант 1: Плащате за софтуера и управлявате магазина си самостоятелно

Вариантът за партньорство NB SELF предлага на партньорите традиционно SaaS решение. В него, срещу месечна такса, бизнесът може да използва софтуерната основа на платформата за изработка на бърз, функционален и красив онлайн магазин. А след това - да управлява този онлайн магазин с вътрешен ресурс от специалисти.

При тази опция, партньорите ще заплащат фиксирана месечна такса, като могат да избират между няколко ценови плана според броя включени функционалности.

Вариант 2: Плащате процент от продажбите и делегирате всички задължения

Вариантът за партньорство NB 360 представлява цялостно менажиране на онлайн присъствието за бизнеси от всички ниши и всички размери. В това число влизат не само изработката и управлението на електронния магазин, но и услуги като:

* Складиране на продуктите на партньора в собствени складове на NEXT BASKET;
* Фулфилмънт услуги с осигурена доставка до 28 държави в Европа;
* Управление на изходящи, върнати и непотърсени пратки и др.

При този вариант, единственото задължение на партньора е да зарежда склада своевременно при известие за изчерпани продукти. Що се отнася до ценообразуването - то е в размер на 10% от генерирания оборот на онлайн магазина.

Вариант 3: Плащате процент от продажбите и делегирате всички задължения, но складирате продуктите си в собствен склад

Вариантът Managed by NB споделя почти всички характеристики на описания по-горе подход тип всичко в едно. Единствената разлика е, че тук партньорите избират да складират продуктите си в собствени складове, докато екипът на NEXT BASKET се грижи за презентирането и продажбите им онлайн.

Ценообразуването при вариант Managed by NB също представлява 10% процента от месечния оборот. Така партньорът прибира останалите 90% без да се ангажира с несвойствени дейности и без да децентрализира своята вече съществуваща складова база.

Вариант 4: Плащате процент от продажбите и делегирате всички задължения, но складът ви е физически магазин

Вариантът NB LOCAL е специално разработен за собственици на физически магазини, които искат да започнат да предлагат продуктите си онлайн. За тях платформата съчетава две лесни и интелигентни решения, а именно:

* Бързо адаптиране на физическия магазин като склад за издаване на поръчки от интернет, без нужда от допълнителни складови пространства.

*Цялостно менажиране на електронния магазин и дигиталните канали за продажба срещу 10% от сумата на генерираните продажби в интернет.

Процесът става възможен благодарение на собствената ERP система на NEXT BASKET. Тя се интегрира във физическия магазин и систематизира информацията за продукти и наличности в лесен за менажиране електронен вариант.

Вариант 5: Плащате процент от продажбите и използвате платформата за едра търговия

В последния вариант - NB PRO - едрите търговци могат да открият работещо решение за поддържане на големи сайтове с милиони продукти, много езикови версии и многочислен трафик.

Благодарение на микросървисната си архитектура и скалируемите облачни ресурси за хостинг, NEXT BASKET предлага на тази група партньори работещо решение за бързина, сигурност и адаптивност. Тук партньорите управляват електронния магазин и прилежащите системи самостоятелно, но могат да разчитат на възможно най-надеждната основа, върху която да изградят процесите си.

Ценообразуването при вариант NB PRO също се базира на процент от месечните продажби онлайн. Предвид спецификите на едрата търговия, обаче, този процент е между 1,0% и 2,5%, срещу които големите търговци получават конкурентното предимство на техническата изрядност.



Свързани новини