17 Ноември, 2023 11:43 989

Евроинс България с изцяло нов корпоративен уебсайт за онлайн продажби и обслужване на клиенти

  • евроинс българия-
  • уебсайт-
  • клиенти-
  • продажби

Сайтът е част от стратегията на дружеството за дигитализиране на процесите по администриране и онлайн продажба на застрахователни продукти

От днес ЗД Евроинс АД (Евроинс България), една от водещите застрахователни компании в България и част част от застрахователната група на Еврохолд - Евроинс Иншурънс Груп АД (ЕИГ), е с изцяло нов корпоративен уебсайт за онлайн обслужване и продажба на застрахователни продукти. Новият уебсайт е с модерна визия, много нови функционалности и е съобразен с корпоративната идентичност на компанията. Той е с модерен и адаптивен дизайн, лесен за употреба на всякакви устройства, от настолни компютри и лаптопи до таблети и смартфони.

MyEuroins и MyHealth са двата нови клиентски портала, в които клиентите имат възможност сами да управляват своите застраховки. В MyEuroins настоящите клиенти на компанията могат бързо и лесно да сключат застраховка, платят вноска онлайн, следят статус на предявена претенция и др. Клиентите могат да следят историята на всички сключени от тях застраховки за последните три
години.

Клиентският портал MyEuroins стартира с продажба на застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите. Съвсем скоро предстои онлайн продажбата на туристически застраховки „Туризъм в България“, „Помощ при пътуване“ и „Отмяна на пътуване“, а в началото на следващата година и онлайн продажбата на три нови продукта от портфолиото на компанията, заедно с пълно администриране на процеса по завеждане на щети. MyEuroins е предназначен за използване както от физически, така и от юридически лица. Клиенти с повече една фирма имат възможност да управляват всичките си застрахователни полици от един клиентски профил.

Здравният портал MyHealth е предназначен за потребителите на Медицинска застраховка в Евроинс. В MyHealth клиентите могат да проследят историята на проведените им профилактични прегледи, както и да изпращат искане за възстановяване на разходи за платени от тях прегледи и изследвания, да получават решения по заведена претенция и др. Цялата комуникация и обслужване между клиент и Евроинс се извършва в портала, което улеснява и ускорява процеса за изплащане на обезщетения. Новите клиентски портали MyEuroins и MyHealth са част от цялостната стратегия на компанията за дигитализация на предлаганите продукти и услуги.



Свързани новини