ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Пускайте Банкова сметка да съберем пари за лечение на Беки в Израел или Турция, там хирурзите са много добри!
Помогнете на момичето!
Децата и как са? Ще живеят ли? Бащата, къде е, няма ли да даде интервю?
От една страна се чудиш на варварството на хората застреляли кучето, пък и не го дозастреляли и го оставили да се мъчи. От друга се чудиш колко пари ще отидат сега за лечението му при условие, че има деца за които няма пари да се лекуват.
Кухчо, ако кучето е простреляно с ловна пушка 2 пъти, като втория път от упор, както си писал сега нямаше да лекувате кучето.
Не оправдвам насилието срещу животни, но моля пишете коректно. Защото заглавието е гръмко, но май не е истина.
От трета се чудиш, колко прост народ сме, абсолютно заслужил съдбата си. Иначе се бием в гърдите колко сме смели. Комплексирани мишки, но всичко се връща.
Не трябва да съществува подобно нещо бездомно куче обгрижвано от хората бременно и много добро. Да го е взел в къщи някой от обгрижващите го сеганямаше да си пишем глупости да се кълнем което е страшно долно а и не на последно място да се правим на милосърдни след като никой не е прибрал кучката от улицата в двора си пък сега ще поемат животоспасяващо лечение за куче което ако е гръмнато два пъти по описания начин няма шанс
жалко за животинката. Не съм веган и аз гледам животни и като им дойде времето им теглиме ножа, но съм абсолютно против убийствата за кеф. При нас дружинката преди около две години, отстреля домашно прасе, дето беше се измъкнало от кочината, така че изобщо не оправдавам такива смешковци дето се мислят за мъже само защото носят желязо със себе си.
Заслужаваме си всичко дето ни са случва комплексиран народ курвенска държава някъв сулю говори за помагане на деца не на кучета а той самия помага на децата като си пие ракията у тях бие си жената за профилактика и псува пред телевизора и компютъра помагайте и вие така като него и Ши са опраим българите ма не в българия
Кефа цена няма - член на дружинката съм, всички сме с нетрадиционна ориентация, ТЕЛК и пенсия по болест! Аре сега накарайте НПО-тата да пищят срещу мене )))
Ами тъй кажи бе, вие сте от хомо- дружинка "Калинка"?! То затова и три пъти сте стреляли по животното да го убиете и пак не сте успели, гейчета недни! И много не разчитайте на " Истанбулската конвенция" тя няма да ви спаси!!!
Имаш права за патрона ,и вреден дивеч трепем, и имаш право за русофила , но ако не бяха ушните все още , ще си в торбичката на някой фес или любимец на великия везир
Удар във врата от близко разстояние с ловна пушка значи бърза и безболезнена смърт, дори и за 200 кг. нерези. Има нещо гнило в репортажа. Може да е стреляно и с въздушна пушка от някой келеш. ПО въпроса за "удоволствието" , безстопанственото куче е разпространител и преносител на над 30 опасни за човека болести, както и за вашите домашни любимци, животни , и уви за вашите деца,които си играят в градинките.Безстопанственото куче заразява почвите , водата , въздуха, с глисти , тении , кърлежи , бълхи. Глутница събрани кучета , ХРАНЕНИ НА ОПРЕДЕЛЕНО МЯСТО ОТ БЕЗХАБЕРЕН ПИШМАН ПРИРОДОЗАЩИТНИК СЕ НАУЧАВА ДА ГОНИ И РАЗКЪСВА НЕПОЗНАТИ МИРИЗМИ, това им е в природата, пазят си територията. Утре като пострада някое дете или възрастен , не си мислете ,че това е природно явление, а някои волно или неволно е спомогнал това да се случи. Обичайте и си защитавайте кучетата , стопанисвани , обезпаразитени , на каишка и на повод , и на указаните места . Има бум в държавата на безстопанствени кучета , кърлежи , тении, зарази,нападения. Не отговарям аз и моите колеги , ако видим безстопанствено куче без средство за опознаване , като каишка на врата, извън населено място. Закона ни задължава. Скоро ни потърси чобанин собственик на крави , да ни посочи 3 кучета изяли му двете теленца при самото раждане и нахапали вимето на кравата , така , че се е принудил да я заколи да не се мъчи, дори и предложи пари. Не беше на себе си от гняв.
Доста ненужен коментар. Интересно ми е така ли ще реагирате, ако в стрелбата случайно беше наранено дете или друг човек, например. Неотговорно е да се стреля по такъв начин. Дори не искам да споменавам нехуманното отношение към животните или комплексите, които прозират от това да застреляш животно, и то опитомено.
Освен това, вместо да иронизирате хората, които се опитват да помогнат на животинчето да оцелее, може да подкрепите кауза или дейност, която е важна за вас, щом така умаловажавате положените от тях усилия.
Хубав ден и се замислете с ирония и агресивност ли ви се иска да изживеете живота си.
А ти големия философ ловджия си задай главния въпрос : от къде идват безстопанствените кучета ??? Че ми е писнало са храня и събирам ЛОВДЖИЙСКИ кучета по селата,натирени от твои колеги !!! И тогава ми изнасяй лекции,за вредата от безстопанственте кучета,които преди да станат БЕЗстопанствени,са били стопанствени!!! Дай сега едно предложение: да стреляме от упор по калпави ловджии и стопани,щото от там идва проблема,не от кучетата !!!
Като всичко и лова е пародия и за комлексирани келеши за който лов е да хвърли храна и да чака гладно или жадно животно това селяци не е лов но едва ли разбирате това трудно е за вас
До тук освен злобни коментари от малоумни двукраки ,нищо друго ...(като изключим два ,три в защита на бездомните и пострадалото куче )Като сте много отворени помагайте на хората и деца в нужда !!! Не давайте акъл (защото си личи че го нямате )на хората загрижени и помагащи на животните !! Всичката злоба и псувни са само показател за невежеството и тъпотията ви !!!!!!.....
Прав си, но донякъде. Най-малко ловците предизвикват проблема с бездомните кучета. Далеч по-голям принос имат безотговорните стопани в градовете, които избират най-лесния начин да се оттърват от малките- да ги изхвърлят на улицата. Нерегламентираното развъждане с цел продажба също е голям проблем. Съгласен съм, че отстрелът не е най-добрият и най-хуманният вариант, но тук идва и ролята на липсващата държава, чието задължение е да се справи с този проблем. Институциите, натоварени с тази задача, упорито отказват да изпълняват задълженията си. И ако т. нар. природозащтитници не искат да се стига до такива случаи, тяхно задължение е да събудят тези институции от дългия им сън. Засега обаче гореспоменатите са много силни само в изявите си по вестниците. Хора, разберете, че тези животни, колкото и да са мили, са източник на много страшни за човека заболявания, едно от които е кучешката тения. Всяка година от нея в България умират най-много хора в целия ЕС- за 2009 година са 460, докато в целия ЕС са едва 350. И последно- журналистите да не пишат глупости- няма никакви даказателства, че кучето е простреляно от членове на ловната дружинка.
Значи безстопанствените кучета по София , градовете и сметищата идват според теб от ловните кучета. Дори и не предполагаш каква чутовна глупост изръси. Ловец не си ляга , докато не се прибере с кучето си от лов. А бременността при ловното куче е много внимателно планирано мероприятие , знае се кое работещо куче да я скочи , и кой ще вземе от котилото. И да не е през ловният сезон. Разгонено куче не се кара на лов очевидно защо. Така като гледаш по казаните все породисти гончета от доказани породи ли има?Добре работещо куче се пази от неговият собственик , като златото на Форт Нокс, и дори се разхожда с ЖПС . А ако ви се стреля по ловджии , моля заповядайте при нас в балкана, ловните площи са указани , и не са тайна за никой.
Жалко,толкова бездушен народ,не случайно ни наричат варвари. Деянията са доказателство за това. Много жалко ,че толкова хора пишат със сарказъм и подигравки,но то всичко се връща. Днес убили куче утре човек ,както бездомника в Бургас. Вместо да се вземат сериозни мерки,те се лигавят ,кучетата ли са заплаха за децата?????? Колко са тесногръди,не виждат по-сериозните отрови и вредители,колко прост народ,жаслужил съдбата си.
Да не се чудите що умират децата ви млади в катастрофи и други нелепи ситуации...и да не се чудите що господ допуска това.....вижте снимката и се сетете
Къв ти е проблема,че се подиграваш с кучето?? Да,куче е и с какво е заслужило това? С доживжтен затвор не,ама с няколкогодишна присъда поне трябва да ги осъдят тия изроди :))
Поредния опит да се оплюят ловците в района! Статията е писана от пълен невежа в ловните работи, а освен това е изпълнена с противоречия и неясноти, както и с клевети! Позор за журналиста, явно му е платено! Жалко за животното, защото вината не е негова, а на "обгрижващите" го!
За смелите ловджии мога да кажа: стрелят наред: глигани, кучета, сърни, елени, лисици , мечки.Защо ли? Обичат КРЪВ! И въпреки бе има редица забрани, не им ПУКА! Нормални ли са? неееее! Социопати и комплексари. Не са дали те живот, за да отнемат. Тежко ни с толкова много такава СГАН!
Да се избият всички бездомни кучета и котки. По времето на бай Тошо нямаше такива неща тровеха се направо със Стрихинин. Сега ги бием с 5/0.Бездомни и скитащи кучета и котки подлежат на унищожаване като хищници. За това боййййй колеги.
Не ви ли е срам??? Вие ли ще определяте кой да бъде лекуван и кой не??? Винаги ще се намерят хора, които да защитават животните! Как може да сравнявате грижата за кучето с децата? Дори лично аз всеки месец отделям сума за подпомагането на организации за животни, а не за хора. Достатъчно полощ има за хората. На коментарите ви едно ще кажа- пожелаван на вашите деца същата съдба!!! Държавата ни никога няма да се оправи докато не измрът всички социопати от Тошово време. Вие сте причината за всички беди на страната ни, защото за едно кебабче и бира гласувате за едни и същи крадци, а после се оплаквате, че при Тошо било по-хубаво! Всеки пожелал смъртта на животно-пожелавам му да посрещне рожденния си ден на три метра под земята!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 помощ за малкото момиче Беки
Помогнете на момичето!
Децата и как са? Ще живеят ли? Бащата, къде е, няма ли да даде интервю?
Коментиран от #22, #31, #38, #71
10:39 22.01.2018
2 Morgoth
Коментиран от #4, #54, #69
10:40 22.01.2018
3 me be re
Не оправдвам насилието срещу животни, но моля пишете коректно. Защото заглавието е гръмко, но май не е истина.
10:43 22.01.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 урко
Коментиран от #20, #34, #36, #52, #63
10:45 22.01.2018
6 681
10:46 22.01.2018
7 OMG WTF
До коментар #4 от "помощ за малкото момиче Беки":
Много пр....т човек си господ бави ама не забравя и тебе ще те спомети някое нещастие мн.скоро просто го виждамКоментиран от #9
10:50 22.01.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 помощ за малкото момиче Беки
До коментар #7 от "OMG WTF":
Да ти се връща куче!Господ се пише с главна буква, умнико! Имай поне уважение към Бога, като не ти пука за хората.
11:01 22.01.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Ега ти казуса
11:06 22.01.2018
12 И да добавя
11:09 22.01.2018
13 Tashunko
Коментиран от #15
11:24 22.01.2018
14 гост
11:38 22.01.2018
15 куку руку ку
До коментар #13 от "Tashunko":
Заглавието е съвсем сбъркано: застреля- обикновено се казва когато имаме летален изход. В случая правилното е- простреля.11:50 22.01.2018
16 Тони Мъката
12:20 22.01.2018
17 Българин
12:24 22.01.2018
18 мамо аз съм пилот
12:25 22.01.2018
19 Taka e
12:30 22.01.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Жидомасов Гроб
Коментиран от #25, #66
12:35 22.01.2018
22 JEEP
До коментар #1 от "помощ за малкото момиче Беки":
Защо ти е банкова сметка?Публикувано във факти.бг: Поемам всички средства за лечението ѝ", предложи помощта си жена от селото.
Средствата ще отидат при женицата
12:39 22.01.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Гнида
12:57 22.01.2018
25 Палко
До коментар #21 от "Жидомасов Гроб":
Ами тъй кажи бе, вие сте от хомо- дружинка "Калинка"?! То затова и три пъти сте стреляли по животното да го убиете и пак не сте успели, гейчета недни! И много не разчитайте на " Истанбулската конвенция" тя няма да ви спаси!!!Коментиран от #77
13:40 22.01.2018
26 Тони Мъката
13:42 22.01.2018
27 Бургазлийка
13:43 22.01.2018
28 Тони Мъката
13:46 22.01.2018
29 Тони Мъката
13:48 22.01.2018
30 Тони Мъката
Коментиран от #32
13:53 22.01.2018
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 ААА
Коментиран от #39
14:11 22.01.2018
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 КУЧЕ
Коментиран от #72
14:15 22.01.2018
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Боби
14:16 22.01.2018
38 Петя Камбурова
До коментар #1 от "помощ за малкото момиче Беки":
Доста ненужен коментар. Интересно ми е така ли ще реагирате, ако в стрелбата случайно беше наранено дете или друг човек, например. Неотговорно е да се стреля по такъв начин. Дори не искам да споменавам нехуманното отношение към животните или комплексите, които прозират от това да застреляш животно, и то опитомено.Освен това, вместо да иронизирате хората, които се опитват да помогнат на животинчето да оцелее, може да подкрепите кауза или дейност, която е важна за вас, щом така умаловажавате положените от тях усилия.
Хубав ден и се замислете с ирония и агресивност ли ви се иска да изживеете живота си.
14:30 22.01.2018
39 Гост
До коментар #33 от "ААА":
А ти големия философ ловджия си задай главния въпрос : от къде идват безстопанствените кучета ??? Че ми е писнало са храня и събирам ЛОВДЖИЙСКИ кучета по селата,натирени от твои колеги !!! И тогава ми изнасяй лекции,за вредата от безстопанственте кучета,които преди да станат БЕЗстопанствени,са били стопанствени!!! Дай сега едно предложение: да стреляме от упор по калпави ловджии и стопани,щото от там идва проблема,не от кучетата !!!Коментиран от #47, #48
14:33 22.01.2018
40 jku8
14:35 22.01.2018
41 Дончо
14:50 22.01.2018
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Измислици
15:45 22.01.2018
44 гост
16:01 22.01.2018
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Ивето
16:28 22.01.2018
47 Опит за трезва преценка
До коментар #39 от "Гост":
Прав си, но донякъде. Най-малко ловците предизвикват проблема с бездомните кучета. Далеч по-голям принос имат безотговорните стопани в градовете, които избират най-лесния начин да се оттърват от малките- да ги изхвърлят на улицата. Нерегламентираното развъждане с цел продажба също е голям проблем. Съгласен съм, че отстрелът не е най-добрият и най-хуманният вариант, но тук идва и ролята на липсващата държава, чието задължение е да се справи с този проблем. Институциите, натоварени с тази задача, упорито отказват да изпълняват задълженията си. И ако т. нар. природозащтитници не искат да се стига до такива случаи, тяхно задължение е да събудят тези институции от дългия им сън. Засега обаче гореспоменатите са много силни само в изявите си по вестниците. Хора, разберете, че тези животни, колкото и да са мили, са източник на много страшни за човека заболявания, едно от които е кучешката тения. Всяка година от нея в България умират най-много хора в целия ЕС- за 2009 година са 460, докато в целия ЕС са едва 350. И последно- журналистите да не пишат глупости- няма никакви даказателства, че кучето е простреляно от членове на ловната дружинка.Коментиран от #51
16:30 22.01.2018
48 ААА
До коментар #39 от "Гост":
Значи безстопанствените кучета по София , градовете и сметищата идват според теб от ловните кучета. Дори и не предполагаш каква чутовна глупост изръси. Ловец не си ляга , докато не се прибере с кучето си от лов. А бременността при ловното куче е много внимателно планирано мероприятие , знае се кое работещо куче да я скочи , и кой ще вземе от котилото. И да не е през ловният сезон. Разгонено куче не се кара на лов очевидно защо. Така като гледаш по казаните все породисти гончета от доказани породи ли има?Добре работещо куче се пази от неговият собственик , като златото на Форт Нокс, и дори се разхожда с ЖПС . А ако ви се стреля по ловджии , моля заповядайте при нас в балкана, ловните площи са указани , и не са тайна за никой.16:32 22.01.2018
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Опит за трезва преценка
До коментар #47 от "Опит за трезва преценка":
*отърват16:34 22.01.2018
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Като гост
20:44 22.01.2018
54 И защо не?
До коментар #2 от "Morgoth":
Вие дарявайте за деца, ние за кучета. Какъв Ви е проблема? Да не би да даряваме Вашите пари?20:52 22.01.2018
55 Расулюлах
21:28 22.01.2018
56 1234
До коментар #4 от "помощ за малкото момиче Беки":
Къв ти е проблема,че се подиграваш с кучето?? Да,куче е и с какво е заслужило това? С доживжтен затвор не,ама с няколкогодишна присъда поне трябва да ги осъдят тия изроди :))23:32 22.01.2018
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Ловец
08:28 23.01.2018
59 Стефан Драгомиров
10:10 23.01.2018
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Nezavisimia
12:18 23.01.2018
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 То и от такива като теб е добре почистят
До коментар #5 от "урко":
549215:46 23.01.2018
64 Искра
17:26 23.01.2018
65 Vasik Atanasova
СЪД ЗА СТРЕЛЕЦА
17:57 23.01.2018
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Галина
00:05 24.01.2018
68 Ловец
Коментиран от #74, #75
10:40 24.01.2018
69 Разочарован читател
До коментар #2 от "Morgoth":
Не ви ли е срам??? Вие ли ще определяте кой да бъде лекуван и кой не??? Винаги ще се намерят хора, които да защитават животните! Как може да сравнявате грижата за кучето с децата? Дори лично аз всеки месец отделям сума за подпомагането на организации за животни, а не за хора. Достатъчно полощ има за хората. На коментарите ви едно ще кажа- пожелаван на вашите деца същата съдба!!! Държавата ни никога няма да се оправи докато не измрът всички социопати от Тошово време. Вие сте причината за всички беди на страната ни, защото за едно кебабче и бира гласувате за едни и същи крадци, а после се оплаквате, че при Тошо било по-хубаво! Всеки пожелал смъртта на животно-пожелавам му да посрещне рожденния си ден на три метра под земята!10:59 24.01.2018
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Емил
До коментар #35 от "КУЧЕ":
ей мелез, да те приберат на двата метра по-скоро13:33 24.01.2018
73 Или
19:13 24.01.2018
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Краси
До коментар #25 от "Палко":
Толкова точно пич!!!!20:28 25.01.2018