Новини

Хората от Своге: Цялото Искърско дефиле е опасно

Готви се протест срещу калпавия ремонт на шосето

Публикувана: 28 Август, 2018 11:08
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 819
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Не само участъкът, в който стана автобусната катастрофа със 17 загинали, но и цялото Искърско дефиле е много опасно. Това казаха пред бТВ хора от Своге, които тази сутрин бяха на мястото на трагедията.

Инцидентите са многобройни, цялото Искърско дефиле е много опасно, на повечето места мантинелите са поставени не както трябва, заяви една от жените.

Хората дадоха пример, че на мястото на автобусната катастрофа тир е съборил мантинелата, която две седмици не е била поправена. „А след като я оправиха, само я прикрепиха, без да положат цимент и без да я захванат така, че да издържи тир или автобус. И дете с колело да беше минало, щеше да я бутне”, разказват те.

В понеделник вечерта местните се събраха на мястото на инцидента. С мълчаливо шествие и бдение те изразиха съпричастността си към трагедията и поискаха отговори защо на този участък се случват толкова много катастрофи.

Пред "Здравей, България" по „Нова телевизия“ те коментираха, че пътят е опасен още от момента на пускането му в експлоатация. В началото е стоял без предпазни мантинели. Водата в участъка не се оттича, в резултат на което колите поднасят.

Хората разказаха още, че мантинелата е в лошо състояние заради тир, който я е бутнал преди два месеца. Тя не е захваната в цимента, а директно за тревата. Подавани са сигнали и за лошата настилка на пътя.

Местните информираха, че знакът за ограничението в скоростта е сложен съвсем скоро - след удара на тир в мантинелата.

Утре в 17 ч. те организират мирен протест с настояване пътят да бъде ремонтиран, за да няма повече жертви.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
местните кретени
1 Отговор
да да
пътят си е чудесен - толкова добре направен в България последните години почти няма !
проблемът е че местните карат, като тотални олигофрени и се изживяват , като на рали
е няма кой да ги спаси малоумниците !
пътят трябваше да си остане целият в дупки и да карат с 20 км/ч тогава няма да има много катастрофи !

Оценка:
-7 +11

SAAB
2 Отговор
Целият МС е опасен и криминално зависим :)

Оценка:
-1 +7

Един
3 Отговор
Какво му е на пътя ?
Опасен е защото може да се кара по него със 100км/ч при ограничение 40 !!!???

Оценка:
-8 +7

бббббб
4 Отговор
Преди месец като пътувах по магистралата към Пловдив слагаха мантинели между двете платна.Коловете ги набиваха с машина. Явно за по-бързо и евтино.Кой ще ти копа дупки и бърка цимент ?!?!?

Оценка:
-1 +11

Лъжат
5 Отговор
Знака за ограничението (40) го има и на гугъл стрийтвю, т.е. знакът си стои там от години. Там се вижда и друго интересно нещо. Стената, поставена откъм скалистата страна на шосето е прекъсната близо до мястото на катастрофата и има метална решетка. Навярно с цел отводняване при дъжд. Водата от надвисналия склон се стича надолу и натова място излиза на шосето. Възможно е при поройния дъжд шосето да е било като буйна планинска река. Неслучайно там няма нито храсти нито дървета под шосето.

Коментиран от #6


Оценка:
-0 +2

завъртете наоколо
6 Отговор

До коментар #5 от "Лъжат":


https://www.google.com/maps/@42.9526522,23.3721428,3a,60y,175.54h,84.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sW6iegdnfyERPjDPj-oITkQ!2e0!7i13312!8i6656

Оценка:
-0 +0

ааааааааааа
7 Отговор
Ако всички карат внимателно и по-бавно -няма да има катастрофи.АМа повечето булгари са диваци с 10 грама мозък

Оценка:
-0 +0

MT Гонтан
8 Отговор
Да живееш в Бг е опасно . Непрестанно където и да отидеш те правят на идиот. Казват ти как нещо няма да стане така , както ти се иска и както е нормално нявсякъде , само не в БГ . Оптимист съм , защото и тъпаците вече са на привършване ....

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.