13 Декември, 2018 08:52 3 201 65

Кабинетът даде 1,3 млрд. лв. за „Хемус“

  • бойко борисов-
  • хемус

Бойко Борисов: Вадим аутобана от фризера, Северна България е приоритет

Кабинетът даде 1,3 млрд. лв. за „Хемус“ - 1

Кабинетът отпусна 1,349 млрд. лв. за изграждането на магистрала „Хемус“. Новината съобщи строителният министър Петя Аврамова в началото на правителственото заседание, на което присъстваха и кметовете на Варна, Търговище, Севлиево, Велико Търново, Ловеч и Плевен. Средствата ще бъдат вложени в 134 км между Боаза и пътя Велико Търново - Русе.

Премиерът Бойко Борисов обясни, че парите за аутобана са от бюджета и са събрани от битката с корупцията и контрабандата. Министър-председателят припомни, че при предишното управление на страната строителството на магистралата е било замразено. „Знаете, че преди години, по времето на едно друго управление, не знам поради какви причини „Хемус“ беше извадена от възможността да бъде финансирана от европейски програми. А ние искаме да направим процеса необратим“, заяви Борисов и допълни, че Северна България винаги е била приоритет на управляващите, а не само южните магистрали „Струма“, „Марица“ и „Тракия“. Той се обърна и към кметовете с призив, като се приберат в общините си, да кажат на хората, че ангажиментите, които са поети към тях, се изпълняват, съобщи в. „Монитор“.

Аврамова на свой ред коментира още, че изграждането на участъка е от изключително важен държавен и обществен интерес. „Общата дължина на АМ „Хемус“ от София до Варна е около 420 км. Изградени са участъците между София и Ябланица и от Белокопитово до Варна, които са общо близо 170 км. В момента се строят още близо 26 км от автомагистралата - 9,3 км в отсечката между Ябланица и Боаза и 16,32 км от Буховци до Белокопитово, обясни регионалният министър и допълни, че времето за пътуване между столицата и третия по големина град ще се намали драстично. Автомагистралата ще осигурява и връзка с пристанище Варна, което е ключово за търговията с Русия, Украйна и Турция, отбеляза Аврамова.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Миризлив Пор

    42 5 Отговор
    Е сега както "протестират" строителите нека да им се обясни, че новата магистрала ще бъде с гаранционен срок 10 или 15 години а не само 1 година като "развълнуваната Тракия".

    Коментиран от #16

  • 2 ГосТ

    34 19 Отговор
    😂😂😂 кратуната освен за асфалт,за нещо друго дава ли пари (забележете "дава") Иначе поредния бисер стил хамалин. Както и изглежда впрочем.

    Коментиран от #20

  • 3 Гражданинът X

    24 10 Отговор
    От бюджета ще се облажват за тях пари а за нас калпав чакъл с малко асфалт!
  • 4 mediator37

    24 5 Отговор
    То и на сегашните отсечки има ограничения 70км/ч.: 90км/ч. По мостове и тунели също е ограничена скоростта, да не говорим, че дебнат да те ебнат от фирма КАТ. Ако спазваш всички ограничения АМ София-Варна, ако някога в нашия живот се направи, може и да се стига за 8 часа. Мерси!
  • 5 Ццццццццц

    21 9 Отговор
    Намерил си е ниша да си точи бюджета
  • 6 onq s konq

    12 14 Отговор
    Крайно време е да се разбере,че пътищата ни се амортизират и повреждат ЗАЩОТО ПО ТЯХ СЕ КАРАТ ЗАПАДНИ КОЛИ!Ако масово българинът премине САМО НА КОЛИ РУСКО ПРОИЗВОДСТВО,няма да има никакви проблеми така както беше при социализма.
  • 7 Запознат

    17 10 Отговор
    1,4 милиярада за гербераските фирми и минус 70 милиона за Пожарната за 2019г.!!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Левски

    19 26 Отговор
    Добре че е Бойко да построи нещо в тази държава че иначе още Ще се возите с каруците по Каменните пътища! така плюехте и срещу Тодор Живков а после всички ревахте за него!

    Коментиран от #13

  • 10 арджентата

    24 12 Отговор
    ха-ха-ха... Народът ни е " цъфнал, та вързал" и магистралата е най-важна! Нови 1,3 млрд. лв. за преразпределяне между управляващите! " Бедни ми бедний народе койте в таз робска люлка люлее"... Хр. Ботев...

    Коментиран от #18, #37

  • 11 767

    28 5 Отговор
    Конграчулейшънс на предварително избраната фирмичка, която ще лапне паричките!
  • 12 Бай Ганьо

    15 3 Отговор
    Че твойте аутобани нови издържат максимум 2 зими, понякога и след като приключи новото трасе има вълни вибрации, не е ваша работа да правите пътища. Ама сладката пара е там за гепане, винетка 97лв 2 месеца и цялата предница се разтраква. Давай Бойче има още милиарди за крадене действай. Така и така българина от години е в зимен сън.

    Коментиран от #41

  • 13 Бай Ганьо

    20 4 Отговор

    До коментар #9 от "Левски":

    Кво ми строиш, има пътища над 30год. Дето са по здрави от на Боко новите , пресни 1-2 годишни и вълнообразни. След зимата стават като швейцарско сирене.
  • 14 Милен

    6 14 Отговор
    Браво Бойко! Давай така и ще вдигнем стандарта! Невежите Бог да ги прости!
  • 15 НЕНАСИТНО

    15 0 Отговор
    ......ЕТО ЗА КАКВО БЕШЕ ТАЗИ .............МАНИФЕСТАЦИЯ НА КАМИОНИТЕ В СОФИЯ ?????????
  • 16 чичо

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Миризлив Пор":

    Не добра,уникална идея.Дано те чуят.
  • 17 Batushka

    14 2 Отговор
    Тия правят такъв бюджет че накрая на годината остават 2-3 милиарда излишък и ТИКВАТА ПРОСТА почва да дава ...това си е чисто заобикаляне на закона за държавния бюджет където всичко е точно разписано....а колко се краде от тоя излишък ....
  • 18 чичо

    7 3 Отговор

    До коментар #10 от "арджентата":

    Още преди новата ера,великите Римляни са проумели,че свързващите пътища са едно от най важните неща за една държава.Без пътища, нищо не става.Ама ние, кога ще ги стигнем древните Римляни.

    Коментиран от #26

  • 19 гост

    11 3 Отговор
    300млн. за пътя и 1млрд. за нашите хора. Така е със санирането, така е с обществените поръчки, защо при друга дойна крава да не е така?

    Коментиран от #42

  • 20 чичо

    3 11 Отговор

    До коментар #2 от "ГосТ":

    Като ти чета просташкия изказ си мисля,добре,че от този нищо не зависи.Колко акъл трябва, да наречеш Български министър,за когото са гласували обикновени хора като теб и мен,кратуна.Ами никакъв.

    Коментиран от #23, #50

  • 21 Балъка от BG

    12 2 Отговор
    Няма лошо да се строят магистрали , амо що така гузно се обяснява , че парите са събрани от битката с корупцията и контрабандата, а не от данъците на лошия матрял? Как ги позна в бюджета - по мириса ли?
  • 22 Uflaf

    10 3 Отговор
    За кого се строят ? За тоя дето е обран с застраховки ,винетки,данъци и има пари единствено за да стигне до работа ли ? За тея същите крадящи фирми дето ги правятда си имат с години работа по поддръжка , за да се събира пара от камиони и онези които не слизат от магистралите. Добре е да ги има ,абче който ползва да плаща. А не така на общо основание давай пари. И да имам няма да ги дам защото не ползвам. Някой знае ли какви са точните критерии един път да е 3 /трета / категория и за него да се иска винетка ? Реално това са всички пътища с дупки ,трамплини ,висящи клони ,кал от трактори ,без никаква боя и разстояние до гора,скали и др. Няма канавка и водата тече от всякъде ,Няма отстояния и направо си в скала или поле . От село до село и само знаците за винетка лъщят на фаровете. Другото е гъз. Караш и не знаеш къде си. Алтернатива нямаш- плащаш и толкова. За всичко .Скоро и за да дишаш ,макар че и това вече е платено под друга форма. Същото като зелената карта на застрахователите-плащаш и никога не си излизал защото нямаш нужда или нямаш средства , но плащаш една зелена хартийка да си обършиш ....Ма и тя за туй не става защото е твърда . За печката само.

    Коментиран от #43

  • 23 предатели

    6 4 Отговор

    До коментар #20 от "чичо":

    Ако не си прочел прочети има и документален филм и ще видиш ,че в СИК и криминалните среди като цяло прякора му е ТИКВАТА.А що се отнася за тия пари за Хемус нито са негови ,че да ги дава а и има доста по важни отрасли дето се нуждаят от пари.Друг въпроса ако искат да ги подели с неговите строители където ги събра вчера в София

    Коментиран от #27, #55

  • 24 onq s konq

    3 6 Отговор
    Урааааааа!Те затва па шъ гласувам за ниего!!!

    Коментиран от #61

  • 25 Иван

    5 1 Отговор
    Каква САМОДОВОЛНА физиономия
  • 26 арджентата

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "чичо":

    Всичко се прави по ПРИОРИТЕТ! За едно истинско, патриотично правителство, приоритетът трябва да бъде БЛАГОДЕНСТВИЕТО НА НАРОДА и ПРОСПЕРИТЕТА НА ДЪРЖАВАТА. Тук и сега приоритетът е за личностно благоденствие! ФАКТ !

    Коментиран от #54

  • 27 onq s konq

    3 6 Отговор

    До коментар #23 от "предатели":

    Ей,УМНИЯ С ПРЕПОРЪКИТЕ!За какъв СИК и тикви плямпаш ПО АДРЕС НА 3 ПЪТИ ИЗБИРАНИЯ ПРЕМИЕР НА БЪЛГАРИЯ?!А кой КАТО НЕГО се е РЪКУВАЛ И ПРЕГРЪЩАЛ С "ПЪРВИТЕ ХОРА" НА ПОЧТИ ВСИЧКИ ДЪРЖАВИ отсам и отвъд Океана?И как и кой те е научил ПО ТАКЪВ ЕЛЕМЕНТАРЕН НАЧИН да ОМАЛОВАЖАВАШ ЗАСЛУГАТА НА БОРИСОВ В УПРАВЛЕНИЕТО/ВЪНШНО И ВЪТРЕЩНО/ НА СТРАНАТА?!Не били "тия пари" негови и "не той ги е давал"...А ЧИИ СА БЕ -НА ОРЕШАРСКИ ЛИ?ИЛИ НА СТАНИШЕВ?А МОЖЕ БИ НА НИНОВА?Или НЕ ИСКАШ ДА РАЗБЕРЕШ че ЛИЧНО БОРИСОВ има ЕДИНСТВЕНА ПЕРСОНАЛНА ЗАСЛУГА ЗА ОБЕМА НА ЕВРОФОНДОВЕТЕ ВЛИЗАЩИ В ИКОНОМИКАТТА НИ ...И НИКОЙ ДРУГ?А КОИ са според тебе тия "по-важни отрасли",които имат нужда от държ. финансиране и защо си мислиш че не се ПОДПОМАГАТ ФИНАНСОВО?А може би имаш предвид че не са ти предоставени ...БЕЗПЛАТНИ КЮФТЕТА ПЕРСОНАЛНО?Е за това съм спокоен относно РУСОФИЛСКАТА ИЗМЕТ-че НЕ ПРИНЦИПНО НЕ ЖИВЕЕ В БЪЛГАРИЯ и драска в българските сайтове ТРАНСКОНТИНЕНТАЛНО,т.е. НИЩО НЕ ЗАВИСИ ОТ НЕЯ ...И ЗЛОБАТА Й:)

    Коментиран от #30, #31

  • 28 Магистрала

    4 0 Отговор
    в Северна България? Северна България отдавна е на смъртно легло и бере душа. Процеса е необратим. Както казват : късно е либе за китка.
  • 29 filo

    2 2 Отговор
    Що за тъпан или просто платен плювач трябва да си, за да не се адмирира строежа на магистралата до Варна, който е трябвало да се случи преди 40 години. Било се крало, ами винаги се е крало, затова и досега не е построена. Вярно е, че качеството не е добро, но е вярно, че все пак магистралата се прави за хората и всички плювачи съм сигурен, че след Борисов ще я ползват. Вярно е, че на българина не може да му се угоди, но има някои много нагли, личи си, че са потънали в зависимости, други пък са просто ограничени хора и не знаят какво говорят. Поздравления за Борисов за продължаване на строителството на Хемус, проект който несъмнено ще помогне много за развитието на северна България.
  • 30 предатели

    5 2 Отговор

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Парите са на народа ,а къде ти е икономиката какви са доходите в България и съседните държави къде отидоха парите от еврофондовете при Думусчиевци Пеевски Баневи Арабаджиеви и т. н. всички са едни Гинки. Явно и ти си от слепите с промит мозък от Джендърландия

    Коментиран от #33

  • 31 filo

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "onq s konq":

    Браво, подкрепям.
  • 32 filo

    3 7 Отговор
    Бойко Борисов е човека направил най-много за България през последните 30 години, факт. Неслучайно е единствения човек печелил четири пъти поред парламентарни избори, факт. Платените плювачи да го ...........

    Коментиран от #34

  • 33 filo

    3 2 Отговор

    До коментар #30 от "предатели":

    Муньо, ами нали като парите са на народа, магистралата за кой е бе, за баба ми ли или за народа. Айде бегай.

    Коментиран от #35

  • 34 пинокио

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "filo":

    Въпроса е кой на каква цена го прави и за колко дълго ще остане здраво.Факт е ,че се строи некачествено от едни същи фирми и цената им е доста завишена пример ДЖИ ПИ ГРУБ

    Коментиран от #40

  • 35 предатели

    5 3 Отговор

    До коментар #33 от "filo":

    Тиквок нацията ни се топи драстично народът ни е най болния в Европа демографията ни куца ромите ни завладяват обезлюдяват се селата стандарта на живот пада.Магистралата ли е най важното нещо при тия обстоятелства

    Коментиран от #39, #49

  • 36 стоян георгиев

    4 1 Отговор
    дано поне да я изградят по-бързо.щото магистрала хемус е световен рекордьор по бавно правене 500 км за 50 години!римляните щеше да са я изградили за тоя период на ръка.
  • 37 стоян

    6 1 Отговор

    До коментар #10 от "арджентата":

    До 10 коментар - Сигурно живееш в София и не те интересува как живеят в Силистра =Такива като теб искат този милиярд под формата на пенсии да го изядете и изсерете а след вас потоп

    Коментиран от #64

  • 38 чичко тревичко

    5 2 Отговор
    10 милиона на километър излиза сметката така, както са я дали. Е то злато ли полагат?!
    Като има толкова много излишък, що не дадат още някой лев за пенсионерите, да облажат малко. Те какво ще разберат от тези 40 лева?! Вдигат ток, вода, горива, храна... Какво ли не. Само пари за доходи няма.
  • 39 filo

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "предатели":

    Общото между магистралата и другите въпроси, че изграждането й ще спомогне за икономическия разстеж и оттам повишаването на качеството на живот, нали така.
  • 40 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "пинокио":

    Съгласен съм, това е големия проблем в момента. Виновните , конфискация на цялото имущество съд и задълго в затвора.

    Коментиран от #45

  • 41 filo

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Ганьо":

    А чия работа е правенето на пътища, прави ги ти тогава.
  • 42 filo

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Дай оерта от 1 млн. лв на километър и ще вземеш поръчката да те видим, нали си разбирач или просто си клавиатурен мишок, което е по-вероятно.
  • 43 filo

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Uflaf":

    Защо си обран, навсякъде по света се плащат данъци, застраховка и винетка /тол такса/. Да се возиш на кола струва пари и това е нормално, като не искаш да даваш, ходи пеша, здравословно е.
  • 44 boom

    3 2 Отговор
    В Германия е строежа на магистрала струва 500 000 евро на километър за 2+1 платна на посока.

    България: Сега нека изчислим: 1 300 000 000 лв. отпуснати ги делим на 134 км. за които са отпуснати и се получава – 9 701 492,53 на километър!

    Направете разликата с Чехия и Германия!

    Гепим и почвам да бегам, бате!

    Коментиран от #48

  • 45 пинокио

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "filo":

    Именно е ,че до днешен ден няма виновни съдебната система не работи. Нито един бизнесмен като Трактора Ковашки Гайтански Брендо Баретата или да речем политик Бисеров Станишев Цветанов Доган Дбрев и т. н. няма в затвора за разлика от Румания например. Тук всички ги оправдават
  • 46 Варна

    3 2 Отговор
    Всичко много хубаво, само нещо сметката не ми се вързва много! - По 10 милиона за километър? - Обичайната цена, която според мен пак е много е 5 милиона за километър. Сложете по един кубик чакъл на всеки метър, квадратен от 6 лентов път и 20см. асфалт на всеки квадрат и ще установите, че няма как цената да е 10 милиона. Излиза така, че квадратният метър гони 900 евро. Ще ме прощавате ама апартаменти ли строят или път?
  • 47 gnida

    2 2 Отговор
    Преди време си мислех , че няма нищо по-лошо от промит комунистически мозък ! Явно има .... От скоро съм убеден и какво е "лош мат'риял " Той бива 2 вида , а именно :
    1 Ултравиолетов , хапещ полицаи , трепещ българи , ниско интелигентен , необразован , но с право на глас и желание за безплатни климатици ! Това е инванзивен вид , унищожаващ нормалния човешки хабитат ....
    2 Мат'риял повлиян от демагогията на едно алчно същество , говорещо за асфалт , фондове и стабилност ... Даденият субект с тъмно минало , изживяващ се като сатрап в момента , е осъществил единствено геноцидна политика насочена срещу нормалния работещ българин , както вербална , така и правителствена ( вдигане на данъци , осигуровки , такси и прочие ! В този ред на мисли , съм убеден , че политическото безхаберие , влияещо на вътрешната държавна политика , комбинирана с арогантна наглост , чувство за безнаказаност и абсолютна правота , алчността на даденият субект са катализатор за премахването на една дисфукционална система и намирането на действащ вариант за изстрадалия народ !
  • 48 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "boom":

    Ако ти дам 500000Е дали ще можеш да построиш 1 км магистрала, а?
  • 49 ГосТ

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "предатели":

    Не си струва да се обяснява нищо,на туй що няма да разбере ;)
  • 50 ГосТ

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "чичо":

    Аааааа не чиче, гласувал си ти. Аз не съм. Имам мозък в главата си. И между другото,не съм обикновен,а много специален човек ;). Този на снимката е обикновена кратуна. А ти се радвай на асфалт. И то некачествен.

    Коментиран от #56

  • 51 Прости сметки

    4 1 Отговор
    Път широк 20 метра ( 6 платна х 3м и 2м банкет) х 1 км е 20 000кв- метра. Относително тегло на чакъла според вида и фракцията от 1,5 до 2 тона за кубик. Относително тегло на асфалта около 2 до 2,1 тона за кубик. Цена на борсите за кубик чакъл от 15 до 25 лв на дребно! Ако в 1 кв. метър асфалтиран път има 2 тона чакъл и 20см асфалт за който цената е около 100лв за кв. метър, то тогава цената на 1км е: 20 000 х 50лв (2 тона чакъл за кв. м.) = 1 милион лева. И Асфалтиране 20 000 х 100лв = 2 милиона. Тоест цена за километър, общо е около 3 милиона лева!!!!

    Коментиран от #52, #53

  • 52 onq s konq

    2 1 Отговор

    До коментар #51 от "Прости сметки":

    Много си зле с математиката да знаеш!Язе като го сметнах излаза цена от 1.5 милярда че и отгоре!И то като не сметам боята за маркирофката!
  • 53 Стройчо Стройчев

    3 0 Отговор

    До коментар #51 от "Прости сметки":

    Много стоители пишат в този форум. Тези цени които споменавате донякъде са верни за равнина без да се смята полагането. Само че в България релефът не е само равнини. На места се налага много да се копае, а пък другаде се изграждат мостове и пътни възли.

    Коментиран от #57

  • 54 чичо

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "арджентата":

    Нямаме противоречие.Надявам се,че това което си написал е осъзнато.Хайде сега да видим какво е необходимо за БЛАГОДЕНСТВИЕТО на народа,защото това понятие е толкова разтегливо колкото са хората на земята.

    Коментиран от #58

  • 55 чичо

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "предатели":

    Обиждате хората които са гласували за Борисов.Тъпо е.

    Коментиран от #62

  • 56 чичо

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "ГосТ":

    Извинявай,малко прекалих.Вярно,гласувал съм,защото така трябва и СПЕЦИАЛНИТЕ трябва трябва по-добре от мен да го знаят.
  • 57 Прости сметки

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Стройчо Стройчев":

    Сметката бе за ориентир и при цени на дребно! Цената на едро плюс полагането би трябвало да докара сметката приблизително пак да същите цифри. Ясно, е че има някъде където се изисква повече работа, но има и места където работата е по- малко! Тук говорим за 3,5 пъти по- висока цена!
  • 58 арджентата

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "чичо":

    Вижда се " благоденствието на народа"- най-бедният в Европа! Вижда се " просперитета" на Държавата - ЕС решават вместо нас и то все в наш ущръб / вреда/. И народът е единственият потърпевш! Как няма да има демографски сриф ... Пътищата за изход са много, ако мислиш и действаш със сърце, воден от искрената обичта към Родина и народ.
  • 59 чичо

    0 1 Отговор
    Само с общи приказки не става.Явно си написал, каквото си написал,по инерция ,без да го осъзнаваш.В политиката е необходимо хладен ум,а не сърце.

    Коментиран от #63

  • 60 възмутен

    3 0 Отговор
    Тиквун, ти не се ли наяде? ИДВАТ ПРАЗНИЦИ! ЩЕ СЕ ЗАДАВИШ!!!!!!!
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Стикс

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "чичо":

    Гласували сте щото толкова ви е умствения багаж! Трябва да си болен мозък за да си дадеш гласа за тази мутра! 😠
  • 63 арджентата

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "чичо":

    А какво? Да напиша един ферман с идеи за изход от положението в което сме???... Първото необходимо е смяна на формата на управление!!! Следва промяна в законодателството с безкомпромисно и жестоко наказание за всички които ощетяват България и българският народ, за лична облага. В бъдещото управление е нужно да се мили и действа не само с " хладен ум", а и със сърце, защото не обичаш ли народа си, не можеш да изпиташ билката му! Не обичаш ли Родината си - не можеш избереш най-доброто за разцвета и'... ХЛАДНИЯТ УМ е задължителен при оперативните служители, за да могат веднага да реагират в критична ситуация.
  • 64 арджентата

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "стоян":

    Много ти е ограничено и просташко мисленето! Магистрала Хемус вечно е в ремонти. Новите 1.3 милд. няма да ти оправят живота, а поскъпването ще те озлоби още повече! Внимавай, да се се самоизядеш! Публикувано във факти.бг: пенсии да го изядете и изсерете а след вас потоп " Явно нямаш живи родители, за които да милееш! И аз нямам, но ме боли за бедният и изстрадал народ. Вижда се кой е егоист!
  • 65 ИсториоГрафа

    0 0 Отговор
    Малеее големото лапане папане почва ... махнете винетките и щастието ще е пълно кото по Татовото време
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове