"Само българските граждани могат да накажат управляващите, като ги сменят. Борисов няма основание да подава оставка. ГЕРБ се намират в най-добрата си кондиция от началото на третия си мандат. Най-малко вероятни към днешна дата изглеждат предсрочни парламентарни избори".
Tова сподели пред БНР политологът Петър Чолаков.
По повод предстоящата надпревара за кмет на София той заяви: "Не съм сигурен, че на втори тур, какъвто се очертава между Йорданка Фандъкова и Мая Манолова, г-жа Фандъкова ще загуби. Някои хора с отвращение ще отидат да гласуват за нея". По думите на политолога Манолова е много особен кандидат, защото стана омбудсман под благосклонния поглед на Бойко Борисов и на партия ГЕРБ.
Чолаков коментира предстоящия избор на главен прокурор и то дни преди местните избори. "Темата за главния прокурор, за предопределения избор на г-н Иван Гешев ще бъде използвана от опозицията. Не знам доколко тя ще се окаже точката, която ще преобърне нещата. Това е тема, която не афектира българските граждани", коментира той в предаването "Преди всички" по програма "Хоризонт".
Според него президентът Румен Радев може да се намеси в избора на обвинител номер едно, като върне кандидатурата на Гешев. "Виждате, че започват да се създават сериозни настроения в обществото и не изключвам президентът да се намеси", заяви Чолаков.
Във връзка с възникналото напрежение в неделя между премиера и президента, политологът заяви, че скандалите не са в президентството, а в Министерския съвет и припомни горещите теми БАБХ, НАП и т.н.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 El pepi
Коментиран от #2, #3, #8, #9
12:41 26.08.2019
2 Факт !
До коментар #1 от "El pepi":
Единственото решение е терминал 1 на летището !12:44 26.08.2019
3 Бг 🇧🇬
До коментар #1 от "El pepi":
Ех ЕЙ пепи , пак ли ти бе 😕Коментиран от #12
12:45 26.08.2019
4 Morgoth
Коментиран от #22
12:47 26.08.2019
5 Борисов е супер но ГРОБ не !
Коментиран от #30, #47
12:48 26.08.2019
6 983709487609
Коментиран от #7
12:49 26.08.2019
7 кака кури наказателката
До коментар #6 от "983709487609":
И после кака ви Кури с БСП-то ще накаже ВАС!?Едва ли помниш, какви са ги вършили, щото имате мноого къса памет!?
По принцип, още при раждането вече сте наказани, въпросът е, какво ще бъде наказанието, а при кака Кури ще бъде наистина жестоко, вЕрвай ми!
Коментиран от #24
12:55 26.08.2019
8 БСП
До коментар #1 от "El pepi":
Те са недосегаеми Богове Б.Б и ТИТАНИ те са непобедими !12:56 26.08.2019
9 Цветан василев крадеца от КТБ
До коментар #1 от "El pepi":
Накажи ги ти бе/ като толкова знаеш/12:57 26.08.2019
10 Госあ
Коментиран от #18
13:00 26.08.2019
11 XXXXXXX
ПРЕЗ 90-ТЕ ГОДИНИ, КОГАТО УТРЕПАХА ЧАУШЕСКУ И НЕ СЕ ЗНАЕ ШЕ К"ВО ЩЕ СТАВА, ВЪРВЕШЕ ЕДИН ВИЦ:
"ПОПИТАЛИ РАДИО ЕРЕВАН
- ИМА ЛИ ОПАСНОСТ ОТ ГРАЖДАНСКА ВОЙНА В БЪЛГАРИЯ?
- АБЕ К"ВА ГРАЖДАНСКА ВОЙНА В ТАЯ СЕЛЯНИЯ."
ПРЕДИ 140 ГОДИНИ 90% ОТ НАСЕЛЕНИЕТО В ТОКУ ЩО ОСВОБОДЕНОТО НИ ОТЕЧЕСТВО Е БИЛО СЕЛСКО.
ДНЕС 95% Е СЕЛЯНДУРСКО.
РЕЗУЛТАТ: БОЙКО БОРИСОВ, ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ, МАНОИЛ МАНОВ, КРАСЕН КРАЛЕВ, ИВАН ГЕШЕВ, ЦВЕТА КАРАЯНЧЕВА, ЦЕЦКА ЦАЧЕВА, КОРНЕЛИЯ НИНОВА, МАЯ МАНОЛОВА, КИРИЛ ДОБРЕВ, РУМЕН ПЕТКОВ, АЛЕКСАНДЪР ЙОРДАНОВ, РУМЕН ХРИСТОВ И Т.Н.
Коментиран от #16
13:01 26.08.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 факти
До коментар #12 от "El chochone":
Преди да коментираш трябва да си в адекватно и трезво състояние13:04 26.08.2019
14 ГЕРБ са #1
До коментар #12 от "El chochone":
Ужас тоя пак коментираКоментиран от #15
13:05 26.08.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Еее
Коментиран от #19, #23
13:18 26.08.2019
18 Morgoth
До коментар #10 от "Госあ":
Значи точно това - Манолова стана омбудсман с гласовете на ГЕРБ. Тълкувай го както искаш - за да я разкарат от парламента, защото даде нещо на ГЕРБ ... каквото и да е договорка между тях е имало, та гласувайки за нея далеч не излизаш от модела "Кой".Коментиран от #25
13:18 26.08.2019
19 Morgoth
До коментар #17 от "Еее":
Под въпрос е до колко българския народ харесва ГЕРБ. Сигурното е, че останалите ги харесва още по-малко. От край време българина гласува не за най-доброто, а за най-малкото зло.13:21 26.08.2019
20 Другия с коня
13:29 26.08.2019
21 Димов
Коментиран от #40
13:35 26.08.2019
22 Димов
До коментар #4 от "Morgoth":
БСП, СДС, ГЕРБ, Патриоти, ДПСари, и всичко останало в този театър, наречен Парламент, са си все едни и същи дружки. Няма никаква алтернатива. Който се предлага за такава, просто играе роля.13:36 26.08.2019
23 Димов
До коментар #17 от "Еее":
Българският народ повярва на ГЕРБ, затова са на власт. Но изгубиха доверието му. Затова пък няма да са повече. един и съш сценарий на всеки 4г. Само актьорите сменят. Омръзна ми да го гледам.13:40 26.08.2019
24 983709487609
До коментар #7 от "кака кури наказателката":
И, защо ми говориш за кака си незнам коя? Да не би тук да има две сили и според полировката ти ако не са едните ще са другите. Ако вземеш и си отвориш очите може и да видиш, че освен бяло и черно има и цветове като дъгата. Но стесненото ти мислене достига само до бяло и черно нали?13:52 26.08.2019
25 Госあ
До коментар #18 от "Morgoth":
Не знаех че омбудсманът се избира от парламента. Мислех си, че е някаква независима институция. Както и да е. Научих нещо, а моето мнение е, че Манолова е по добър претендент от Фандъкова. Със сигурност не е толкова зависима от ГЕРБ и има по добро образование.13:53 26.08.2019
26 Аз съм
До коментар #16 от "WOW":
Аз съм просто ЧОВЕК. Ненавиждащ простащината, дебилската наглост и невежество. ЧОВЕК, непонасящ маргиналната меркантилност от примитивен тип. ЧОВЕК, неразбиращ подлизурската сервилност и раболепие.ПОДНАСЯМ МОИТЕ НАЙ ИСКРЕНИ СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ НА ТЕЗИ КОИТО СЕ ПРИПОЗНАХА.
13:57 26.08.2019
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Марко
14:11 26.08.2019
29 Ххх
Коментиран от #42, #43
14:53 26.08.2019
30 ха ха
До коментар #5 от "Борисов е супер но ГРОБ не !":
Скоро не бях чел толкова тъп коментар15:00 26.08.2019
31 ИСТИНАТА
15:15 26.08.2019
32 Забрави а
До коментар #27 от "Гласувайте за Шайката ГЕрП":
Апартаментите , тройно по скъпите самолети суджукгейт Костинброд американските тецове спирането на южен поток кражбата на Булгартабак и много други. Ако искате да ги изброя!!!15:24 26.08.2019
33 Койчо
Коментиран от #45
15:27 26.08.2019
34 ИСТИНАТА
15:41 26.08.2019
35 Ххх
Коментиран от #44
16:23 26.08.2019
36 ГОСТ
17:08 26.08.2019
37 Джен
17:09 26.08.2019
38 никой не гласува за гроб
Коментиран от #39
17:14 26.08.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Ей каун
До коментар #21 от "Димов":
Те правят които ом наредят ко ша натискат. Ние трябва да ги натисне и не само тези, всичките. Нови умни хора трябва да сложим не едни и същи с различни цветове всеки път, тези за Белене всичките 240 че и повечеКоментиран от #46
18:03 26.08.2019
41 Герб=геноцод
18:18 26.08.2019
42 Димов
До коментар #29 от "Ххх":
Аз пък категорично не съм съгласен с теб. Помня всички избори от 30г насам. Имали сме избори с над 90% избирателна активност и какво? Нищо добро не стана. Гласуваме, скачаме по площади, скандираме, и какво? Нищо. Колко пъти ходихме да гласуваме? Ти може и да си ходил само два (което обяснява ентусиазма ти), но аз ходих на всичките гласувания, а резултата е все един и същ. Колко още избори трябва да минат, за да разберете, че с гласуване нищо няма да промените? Колко още "нови лица" трябва да ви изтипосат на сцената, за да им повятвате най-наивно, и след само 3-4г да ги плюете и тях, че са ви предали доверието? Колко??? А тая глупост, дето циганите щели да изберат правителство вместо нас...... Я ми кажи, колко процента гласоподаватели са циганите? Каква активност ще има, ако отидат само цигани? При първото гласуване няма да има нужният минимум. При второто, ще скалъпят 5% и ще стане сеир на сеирите. Цял ЕС ще се смее на такова правителство. Никой няма да го приеме насериозно. Точно с гласуване само поддържаме статуквото. Не виждате ли, че все гласуваме, и все същата менте демокрация ни пробутват? Да гласувам за политик, който бил обърнат към проблемите ли? Ти майтап ли си правиш? Сериозно ли мислиш, че някой политик ще седне да оправя проблемите на трудещите се? Още ли има толкова наивни хора? Нищо чудно, че вярваш в гласуването. Нямаме политици, приятелю! Това, там, горе, са подставени лица за парлама. Издигнати са от мафиоти и групировките им, които задку20:52 26.08.2019
43 Димов
До коментар #29 от "Ххх":
Издигнати са от мафиоти и групировките им, които задкулисно управляват държавата. А хората от плакатите са просто техни преставители, които им гласуват закончета, за да им вървят бизнесите. За 30г, никой политик не е направил нещо в интерес на народа. Всяко едно законово решение или промяна, бяха в ущърб на обикновеният гражданин. И аз не критикувам правителството. Аз знам, че те са кукли на конци. Критикувам неизлечимата наивност на българина, който въпреки до болка омръзналият сценарий, пак ще си купи билет за същата постановка.20:52 26.08.2019
44 Димов
До коментар #35 от "Ххх":
Ако в началото, когато не е бил обигран, Борисов е бил командван от дърти комуняги, то какво е станало с тия, дърти комуняги, че сега Борисов не ги слуша? Оттеглили са се най-послушно, за да не му пречат ли? Просто ей-така? Просто са се отказали от задкулисното управление, и от всичките облаги, които са получавали от това?20:57 26.08.2019
45 Димов
До коментар #33 от "Койчо":
Правилно! Докато гласът на простият, необразован, примитивен и паразитстващ примат тежи и струва, колкото гласът на трудолюбивият, образован и честен човек, няма какво повече да очакваме от гласуването.21:00 26.08.2019
46 Димов
До коментар #40 от "Ей каун":
Човек, който може да промени статуквото, няма да изкара и 15мин горе. Ще го омаскарят, ще му подхвърлят подкуп, ще го обвинят в педофилия, или просто ще го гръмнат. Но при всички случаи - няма да го оставят да им развали рахатлъка. Ябълката е прекалено прогнила, за да се оправи по стандартният ред. Трябват крути мерки от някой, който.......21:03 26.08.2019
47 Borisov
До коментар #5 от "Борисов е супер но ГРОБ не !":
Направих4 000 000 000 ама тия цървули Българите много обедняха,няма да мога да свия още 1000 000 000.Ще търся да управлявам друга държава,дали има други такива балъци.22:05 26.08.2019
48 Айде със Здраве
1. Сретан Йосич
2. Козяк
3. Путин
4. Ероган
5. Кмета на Симитли
22:15 26.08.2019
49 ХХХ
Коментиран от #56, #57
23:20 26.08.2019
50 ХХХ
Коментиран от #58
23:37 26.08.2019
51 ХХХ
Пак се връщам на мисълта ти, че хората ходели масово да гласуват, пък нямало резултат. Резултат има - тройката преди Борисов приключи с политиката, БСП въпреки старанието и желанието за ново лице на Нинова в някаква степен продължава да носи негативите и да плаща политическа цена за управлението на Станишев. Пък и в предишните ми коментари мисълта е малко по - друга, но не си я схванал. Не казвам, че на избори трябва просто да се ходи и да се гласува. Трябва да се ходи с мисъл и знание. Кои се явяват на изборите? Какво представляват като партии и личности и може ли да им имаме доверие ? Какви са според всеки избирател проблемите в България, или поне по - основните ? Кои партии и политици в някаква степен са обърнати към тези проблеми и евентуално нещо биха свършили по тях. А повечето хора от политика и политици много много не се интересуват, и затова гледат на бяло и черно. На ГЕРБ и на БСП, да не им се изгубел гласа, ако гласували за някоя от малките партии. Гласуват за така наречените системни партии - или иначе казано - партиите на статуквото, после реват от престъпност, корупция и какво ли не още - ами за какво гласувате за същите, като сте ги видели досега какво представляват.
Коментиран от #53, #59
23:53 26.08.2019
52 ХХХ
Така че дълбокомислените ти внушения обслужват единствено управляващите. При по висока избирателна активност и Борисов щеше да е по пързалката. И то отдавна. Само че както се казва, всеки народ си заслужава правителството. Макар че на практика някави 20 - 30 процента определят съдбата на останалите, ама такива са правилата на играта. А това където го пишеш за циганите според мен е абсолютно несъстоятелно. От коментара ти може би следва да разбирам, че те са около 5 % от избирателите. И как точно го прецени този процент ? Може би по данните на официалната статистика за броя на циганите в България ? А те дали са достоверни ? Според теб да, след като ми цитираш подобни проценти. Според мен не, по много причини смятам, че в официалните статистически данни броя на циганите е силно занижен. По много причини. Някои от тях може да се пишат българи или турци. Други дълбоко се съмнявам дали са броени и как точно са броени, особено тези в гетата. Нас ни броиха анкетьори, а в гетата анкетьори дали са влизали - според мен не. Според мен реалния брой на циганите у нас е между 20 и 30 процента с тенденция към нарастване. И да подценяваш значението на купения цигански вот на теб може да ти изнася, защото категорично смятам, че с разсъжденията си обслужваш управляващите, и предполагам и ти самият си съвсем наясно с това, макар че се опитваш да се правиш, че изхождаш от неутрална позиция и просто излагаш мнени
00:12 27.08.2019
53 ГОСТ
До коментар #51 от "ХХХ":
БРАВО ЗА КОМЕНТАРИТЕ........И СТЕ ПРАВ ЗА ЖАН ВИДЕНОВ ....ЕДИНСТВЕН ТОЙ ОТ БЪЛГАРСКИТЕ ПОЛИТИЦИ СЕ ОПЪЛЧИ,СРЕЩУ СОРОС И ТОВА МУ КОСТВА СВАЛЯНЕТО ОТ ПОСТА И ОСТАВКАТА МУ......00:25 27.08.2019
54 ХХХ
Коментиран от #55
00:37 27.08.2019
55 ОНЯ СЪЩИЯ
До коментар #54 от "ХХХ":
ЧЕСТ И ПОЧИТАНИЯ.......И АЗ ВИ БЛАГОДАРЯ.......00:52 27.08.2019
56 Димов
До коментар #49 от "ХХХ":
Ама така кажи бе! Кажи ми, че си фен на червения байрак, че да не се чудя повече, защо ме караш да гласувам. И не просто да гласувам, а да гласувам за "правилната партия". Що за човек може да възхвалява управлението на Жан Виденов? Та то си беше тотален провал, отвсякъде. Синоним на некадърност в политиката. Май доста бързо забравихте Виденовата зима. Чували ли сте за нечия друга зима? Виденовата беше някакъв ад, ама май сте го позабравили. Помните ли хиперинфлацията, тогава? Забравихте ли най-високият курс на долара - 3150лв за 1$? За две седмици се качи на толкова, като тръгна от 1000лв, през февруари 97-а, стигна 3150, задържа се 2ч, по обяд, и после почна стремглаво да пада. Заедно с него падна и Виденов, ама колко пари загубиха милиони българи от неговата хиперинфлация...... А колко глад изгладуваха през Виденовата му зима..... Даже наскоро имаше статистика, че децата, живяли в майчината утроба през Виденовата зима, са се родили с 1,5см по-ниски. Червените много удобно забравяте доста факти. Аз, обаче, помня. Помня как сключвах договор за работа на хубава заплата, а след 2 месеца, като я получех, с нея можех да си купя пакет вафли, щото цените хвърчаха не през ден, а през час нагоре и нагоре. Ама тия работи май не ви е много удобно да ги споменавам, а? За циганите какво викаш? Били 20 и 30%. Тук ще се съглася с тебе, ама никак не ми харесва, как извърташ нещата за да манупулираш изводите. Това, че циганите са 20-30% не значи, че всичките имат право даКоментиран от #67
08:59 27.08.2019
57 Димов
До коментар #49 от "ХХХ":
Това, че циганите са 20-30% не значи, че всичките имат право да гласуват. Към 2/3 са под възрастовата граница. На двама зрели се падат по 7-8 деца. И така, от тия 20-30% циганско население, едва 5-10% имат право на глас. И това ли не беше удобно да го споменавам? Също много ми е чудно, защо ме караш да гласувам, когато БСП са в опозиция и се напъват да вземат властта? Съвпадение? Едва ли. А това, че с негласуването обслужвам интересите на управляващите - чакай да не падна от смях. Точно с гласуване им обслужвате интересите. Всяка пусната бюлетина е още един депутат в парламента. Колкото повече гласове съберат, толкова повече депутати ще си вкарат, да грабят, да мародерства, да се самозабравят и да се заобградят с още себеподобни мародери и престъпници. С всеки допълнителен глас, вие ги правите все по-недосегаеми. Все по-властимащи. Все по-зле за вас. Гласувай си. Ама не ми насаждай наивното си мислене. И като гласуваш, не се оплаквай от статуквото, защото твоят глас го е издигнал на пиедестала. Да гласуваш за палачите си е малоумие до невъобразими граници. Защото, то друг тип кандидатури няма. Като си издигнат хората техен кандидат, тогава ми говорете за шанс за промяна. Засега такъв няма. А и това, че гласът на образованият и работещ човек е равен с този, на неукият паразит, живеещ от социални, е достатъчно доказателство, че нямаш шанс за промяна с гласуване.09:00 27.08.2019
58 Димов
До коментар #50 от "ХХХ":
Аз бих гласувал за този, който въведе трудов и образователен ценз за правото на глас. Сега доволен ли си? Ама не просто ценз, а с достатъчно високи критерии. Примерно: мин 80% стаж от всичките ти трудоспособни години. Времето за учение да се приспада. Трудоустроени граждани и инвалиди, които не могат да работят, да не се прокарват през цедилото, както и други извинителни причини, които няма сега да седна, да мъдря. Хора под средно образование също да нямат право на глас. Имам и други предложения, ама ще литнат яйцата, понеже са радикални. Нека почнем с тези двете, и ще гласувам за този, който ги прокара като закон. Тогава, вече, гласът ми ще има някаква, макар и малка, стойност.09:06 27.08.2019
59 Димов
До коментар #51 от "ХХХ":
Моля те, просто натисни клавиша "ОТГОВОР", на някой мой пост, вместо всеки път да започваш със собственоръчното "До коментар ** от Димов". Срамота!Коментиран от #60, #61
09:08 27.08.2019
60 Ххх
До коментар #59 от "Димов":
Мерси за съвета с отговора. Но да се върна на Виденов. Не бих казал, че съм детайлно запознат с всички причини, довели до финансовия колапс и скока на долара. Все пак съм страничен наблюдател, информиращ се само от общодостъпнипните средства за информация. Но това, че е Виденов значи ли, че просто трябва да му лепнем клеймо, да кажем, че нещата са само черни и еднозначни. Изглежда, на такива като теб посочената гледна точка им допада. А аз дали развявам червения байрак - ако го развявах, щях да ти го заявя директно, нямам някакви притеснения в това отношение. Ако трябва да избирам между Борисов и Нинова - категорично Нинова, смятам я за много по морална и неопетнена. Но да се върна на Виденов. Според мен не толкова той самия е виновен, колкото икономически кръгове, които не е искал, възможно и да не е можел да контролира в достатъчна степен. Все пак Виденов не е Борисов, управлява може би година и нещо и схемите с нашите фирми и икономически кръгове съвсем не бяха на нивото на сегашните. А че Виденов по определени въпроси се опитваше да защитава интересите на държавата, било срещу Мултигруп, било срещу руски интереси по отношение на собствеността на газопроводите у нас, това според мен е факт, а ти може би не си информиран, или просто неуобните факти ги слагаш в коша. Говоря ти конкретно за моралните качества на личността Виденов, колкото и черногледо да са плюли върху него. И ми се струва, не случайно след като слезе от политическата сцена отиде да живееКоментиран от #62, #64
09:59 27.08.2019
61 Ххх
До коментар #59 от "Димов":
Продължение от 60 - Не случайно, след като слезе от политическата сцена отиде да живее в някаква панелка в Пловдив. И не съм чул някой да го коментира с разни придобивки от сорта на остров в Гърция или къща в Барселона, както стана със сегашния "мъжкар".Коментиран от #63
10:05 27.08.2019
62 Димов
До коментар #60 от "Ххх":
Публикувано във факти.бг: "....и схемите с НАШИТЕ фирми и икономически кръгове съвсем не бяха на нивото на сегашните." ------ Кои са тези ВАШИ фирми? Кои сте ВИЕ? Подсказванията станаха достатъчно, за да нямам съмнение за кого ме караш да гласувам.13:23 27.08.2019
63 Димов
До коментар #61 от "Ххх":
Искаш ли да се върне Виденов на власт и да основе правителство? Въобще, искаш ли да участва в някое правителство? Би ли гласувал за такова?Коментиран от #68
13:25 27.08.2019
64 Димов
До коментар #60 от "Ххх":
Публикувано във факти.бг: "......Нинова, смятам я за много по морална и неопетнена." -------- Нинова?!?! Морална и неопетнена?!?! А делото с Топлофикация забрави ли го? Че Станишев я разкара заради него? А скандалът с Булгартабак? И него ли забрави? А това, как уж щеше да напуска, пък всъщност не напусна? Тия номера са много морални, да знаеш. Въобще, самото ти старание, да ми пишеш толкова много хвалебствени слова само за червените партиици, говори за това, че не просто си развял червеният байрак, ами направо целуваш сърпа и чука. Будалите свършиха, другарю. Отворете си очите - няма с какво да привлечете избиратели. Избягаха. Спасиха се. Това, което остана тук, не може дори името си да напише, камо ли да гласува. За вас, всеки прикоткан глас означава още един депутат в парламента -> Още ръце, които да грабят с пълни шепи. Прозрачни сте ми всичките. Няма да гласувам! Не си губи времето да ме убеждаваш!Коментиран от #65, #66
13:41 27.08.2019
65 ХХХ
До коментар #64 от "Димов":
Знаеш ли, в момента си губим взаимно времето, статията е от вчера и коментарите вече никой не ги чете, може би просто се надлъгваме от спортна злоба.Питаш ме кои са нашите фирми и кои сме ние. Мисля, че при най елемнтарна интелегентност не е проблем да ми схванеш мисълта, ако имаш такова желание. Естествено, че фирмите не са мои или на баба ми, бог да я прости. Използвал съм думите "Наши фирми" като фирми, близки до властта в съответния период, бил той на Виденов или Борисов. А точно мен да питаш за нашите фирми - ами не съм бил в управленито тогава, нито по някакъв начин съм бил свързан с БСП, за да припозная съответните фирми като мои. А иначе съм много далече от мисълта, че точно теб или такива като теб ще накарам да гласуват, и нека все пак уточним, не те карам да гласуваш за Нинова или Виденов, та подскачаш толкова. Спорът ни е по принцип има ли смисъл да се гласува или не, а за кой ще гласуваш - проблема си е твой. А ти се опитваш да ме убедиш, че за когото и да гласуваш, гласът отива при Борисов и се ползва от статуквото. Защото аз продължавам да твърдя, че с негласуването си такива като теб обслужвате интересите на Борисов. По - ниска избирателна активнос - по - голяма тежест на купения цигански вот. Не го ли схващаш - проблема си е твой, няма как да ти налея. За кого е купения вот - ами за тези, у които са парите - сиреч - управляващите - ГЕРБ, и ДПС. На Евроизборите мисля че се разбра, че и ВМРО са в играта.
Коментиран от #69, #73, #76
16:02 27.08.2019
66 ХХХ
До коментар #64 от "Димов":
Макар че си твърде праволинеен и едностранчив в разсъжденията си, няма да отрека, че не ти липсват определен интелект и информираност. В предните си коментари споделяш и някои да кажем рационални идеи, като избирателен ценз например. Но не знам как си представяш, че стоейки си в къщи и негласувайки, идеите ти ще се претворят по някакъв начин в управлението. Стоиш си у вас, кръстиш си краката и чакаш да падне таванът. И всички останали като теб. И в един момент, хоп, пръква се от нищото някакъв политик или партия с идеите, които сподели и те мативира да гласуваш. Как ще стане ? Борисов и компания са сложили ръка на цялата държава, включително медиите. И как нещо да променим стоейки си в къщи ? Пак ти казвам, аз не съм седнал да те уча за кого да гласуваш. По разсъжденията, които излагаш, може би си от тъмносините - ами добре, гласувай за ДСБ например, те взеха приличен резултат на Евроизборите. И недей ме убеждава, че чак всички са маскари. Да вземем един Минчо Христов например. Колко пъти се яви като независим кандидат на избори ? И колко гласуваха за него ? Защо - корумпиран ли е, нискоморален ли е, нища няма да промени ? Ама, както казах в предишен мой коментар, хората гледат на бяло и черно, на ГЕРБ и БСП. А други, като теб такива, мислят че нещо правят с честолюбивото си неучастие в играта - ами не участвай, другите не са честолюбиви като теб.Коментиран от #75
16:20 27.08.2019
67 ОНЯ СЪЩИЯ
До коментар #56 от "Димов":
СВАЛЯНЕТО НА ВИДЕНОВ БЕШЕ ПОСТАНОВКА,ПРОСТО ГО ИЗДОКАРАХА ЗАЩОТО НЕ ИЗПЪЛНИ ,,ПЛАНА РАН-ЪТ''..НА СОРОС....Коментиран от #72
06:49 28.08.2019
68 ГОСТ
До коментар #63 от "Димов":
ЩЕ ГЛАСУВАМ ЗА ВИДЕНОВ С ДВЕ РЪЦЕ.....Коментиран от #70
06:52 28.08.2019
69 Димов
До коментар #65 от "ХХХ":
Точно обратното: Процентът от гласовете определя колко депутата ще вкара една партия в парламента. Всеки подаден глас е още един тлъст и алчен хрантутник, скубещ народа. Гласувайте си! С гласовете си ще въздигнете още крадливи пиявици на пиедестала.10:22 28.08.2019
70 Димов
До коментар #68 от "ГОСТ":
За твоето състояние няма лечение.10:23 28.08.2019
71 Димов
10:27 28.08.2019
72 Димов
До коментар #67 от "ОНЯ СЪЩИЯ":
Планът Ран-Ът е поръчан от Луканов. Преработен е от 29 високопоставени икономисти - видни членове на партията - след което е подкаран с пълна сила, и действа до ден днешен.10:29 28.08.2019
73 Димов
До коментар #65 от "ХХХ":
Публикувано във факти.бг: "А ти се опитваш да ме убедиш, че за когото и да гласуваш, гласът отива при Борисов и се ползва от статуквото." ------ Грешно си схванал. Не отива при Борисов, но се ползва от статуквото. А статуквото е едно и също, без значение коя партия управлява.Коментиран от #77
12:13 28.08.2019
74 Димов
12:29 28.08.2019
75 Димов
До коментар #66 от "ХХХ":
Публикувано във факти.бг: "И как нещо да променим стоейки си в къщи ?" -------- Няма как да променим нещо по мирен път. Октоподът се е впил много здраво в управленските структури. Променил е закон, разпоредби и норми така, че да не можеш да го бутнеш по никакъв начин. Илюзионните схващания като: право на глас; свобода на словото; привилегии за заслуги и т.н., са само бутафорни термини, които нямат нищо общо със същността ти. Хората са роби, на които им се създава илюзията, че имат права и избор, а всъщност, имат само задължения, а изборът им се свежда до това, да избират между няколко бандита за управници.Коментиран от #78, #79
12:35 28.08.2019
76 Димов
До коментар #65 от "ХХХ":
"Зa кoгo e купeния вoт - aми зa тeзи, у кoитo ca пaритe - cирeч - упрaвлявaщитe - ГEРБ, и ДПC. Нa Eврoизбoритe миcля чe ce рaзбрa, чe и ВМРO ca в игрaтa." ------ А БСП не са, нали? :))))) Те са света вода ненапита :)))) Всички са в играта! Всички! Горе няма свествн човек. Дори само да се опита някой, да им промени статуквото, ще го премахнат за нула време. Как не можеш да схванеш нещо толкова елементарно?12:38 28.08.2019
77 ХХХ
До коментар #73 от "Димов":
Димов, не си прав, макар че по немалко въпроси си информиран. Но не си от хората, подлежащи на убеждаване чрез каквито и да било аргументи. Давам ти прост пример - в предишен коментар посочих, че всеки с главата си трябва да помисли какви са проблемите в държавата и да прецени, коя партия в някаква степен е обърната към тези проблеми и ако не свърши нещо реално за подобряване на положението, то поне би се опитала нещо да направи.В тази връзка какви проблеми виждам аз - много тежки проблеми с циганите - жестока битова престъпност, висока раждаемост, особено в гетата, а именно там се формират и личностите, генериращи най - голяма битова престъпност, и източване на социалните фондове на държавата - с разни там детски надбавки, социални помощи, фалшиви инвалидни пенсии. Виждам голям проблем и в устройството на съдебната система - този модел, който в общи линии ни беше натрапен от западните държави, но и много угоднически приет от нашата управляваща политическа класа. Съдиите са независими и несменяеми и над тях е само господ. Ако искат ще съдят, ако искат ще взимат пари под масата и ще обясняват след това, как взимали съответното решение по съвест и никой нямало право да ги коментира. За разлика от съдебната система при Тато, когато пипаха доста по - здраво и по ефективно, много по - бързо се раздаваха присъдите, и по мое мнение - корупцията в съдебната система тогава е била нижожна, в сравнение със сегашната. На моменти ме подозираш в симпатии към - черве
12:45 28.08.2019
78 ХХХ
До коментар #75 от "Димов":
На моменти ме подозираш в симпатии към червените - сега вече ме разкри окончателно. Имам си работа, но въпреки това пиша. Преди малко писах доста пространни разсъждения, но в един момент ме изхвълиха от сайта. И мисля че не е случайно, защото изреждах едни "хубави" разсъждения за личността на Борисов - за мен безкрайно нарцистичен, егоистичен и дебелокож като човек. Но все пак ще трябва да приключвам по - накратко, защото не смятам до безкрайност да си пиша и там някакъв модератор да ме изхвърля от сайта. Та с две приказки - виждам проблеми с циганите, битовата престъпност като цяло, така наречената независима съдебна власт.Преди време ВМРО извадиха една програма по проблемине с циганите. Краси Каракачанов мънка, опитва се нещо ако може да направи, ама Борисов се прави на ударен с мокър парцал.
13:22 28.08.2019
79 ХХХ
До коментар #75 от "Димов":
Защо ? Първо, зощото и тия постановки с безкрайната защита правата на ромите за сметка на всякакви закони в тази държава, и модела на така наречената независима съдебна власт са все неща, които ни се диктуват от западняците. И в името на собственото си спокойствие, кеф и далавери Борисов стриктно ще спазва тези препоръки. Едно на ръка, че както казвах в предишни коментари, чрез купения цигански вот, колкото и да го подценяваш, Борисов си осигурява проценти, които в определени случаи може и да са ключови за спечелването на избарите. А иначе циганите каквото и да правят, колкото и самотни бабички и старци да избият по селата, Борисов няма да се трогне, няма да предприеме някакви мерки на държавно ниво, пък преди време беше седнал да говори, как и той имал сърце. Има, но единствено за себе си.Пак поразводних нещата, но се връщам на основната си мисъл. Колко гласиваха на последните парламентарни избори - може би около 35 %. Колко депутати имат ГЕРБ - може би 90, Обединени патриоти - може би 20. Е, да приемем хипотетично, че бяха излезли примерно 90 % от избирателите. И Обединени патриоти примерно бяха да речем с 80, а ГЕРБ с 60 депутата. Тогава Краси Каракачанов дали щеше да мънка по същия начин за програмата си, или щеше да постави малко по - ребром нещата. Просто ти давам пример дали има смисъл масово да гласуваме. Иначе и Обединени патриоти са си със своите съществени кусури, на Евроизборите не гласувах за тях. Но, все пак смятам, че по - добре е да се пр
13:41 28.08.2019
80 ПЕНКО
16:38 28.08.2019