ФАКТИ.БГ

90 млн. лв. ще струва ремонтът на АМ „Тракия“ в участъка Чирпан – Стара Загора

Следващата критична точка е тунел „Витиня“

Публикувана: 29 Септември, 2020 11:24
43 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3827
90 млн. лв. ще струва ремонтът на АМ „Тракия“ в участъка Чирпан – Стара Загора
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2 от 9 гласа.

Около 90 млн. лв. ще струва ремонтът на едното платно на АМ „Тракия“ в участъка Чирпан – Стара Загора в посока Бургас. Това каза инж. Иван Досев, член на УС на АПИ, в интервю за предаването „Денят започва“ по БНТ.

„В момента нашите изпълнители правят подготвителни дейности за ремонта на участъка Чирпан – Стара Загора на АМ „Тракия“. Участъкът е доста голям и ще започнем до седмица – две поетапно ремонт на участъка. Обемите от работа са доста големи. 52 км подлежат на ремонт. Около 90 млн. лв. ще струва едното платно в посока Бургас за тези 52 км. Това е значителен участък, който ако се затвори, ремонтът ще продължи доста време. Затова ще го започнем поетапно и ще го разделим на малки парчета. Опитваме се да направим такава програма, че да бъде изпълнен за по-малко от 3 месеца, но за съжаление този обем от работа не може да се извърши за толкова време. Този цялостен ремонт не може да стане за 3 месеца и затова ще е на етапи“, посочи Досев.

„Ремонтите по АМ „Хемус“ са на 3 точки. Едната е на км 20 при Потоп, като ремонтът на връхната конструкция ще завърши преди края на годината, за да няма тапа на км 20. Надяваме се за началото на зимния период още да пуснем движението там.

Следващата критична точка е тунел „Витиня“, където вървят добре строителните работи и до няколко месеца би трябвало да го отворим за движение. Най-трудоемки там са трите напречни галерии за връзка между двете тръби в случай на авария и на пожар“, каза още Досев.

По думите му приблизително около 3 .5 млрд. лв. трябват за пътна безопасност. Той добави, че тази сметка е ориентировъчна. „Целевата стойност за 0 смъртност и 0 ранени по пътищата е трудно постижима и колкото и средства да се дават, едва ли ще я постигнем, но трябва да се стремим към подобряване на пътната безопасност. Тези пари никой не е обещал, че ще ни даде, Средствата използваме за мантинели, маркировка и вертикална сигнализация, както и косене и почистване на храсти, за да се виждат знаците“, допълни той.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 2 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Маргинал
1 Отговор
Това не е ли на тиквата творение?

Коментиран от #11, #20


Оценка:
-9 +55

Гост
2 Отговор
Е, няма такъв "ремонт" на тунел 5 години поне...

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +42

marto
3 Отговор
Нова магистрала ли ще правите тъпанари нещастни

Оценка:
-6 +52

user
4 Отговор
Правителството да на оправя този участък!!! Нека този участък стои като Паметник на глупостта за всички, които гласуват за доказано престъпната партия БСП. За всички, които сега подкрепят избягалия в Дубай чиято фирма направи участъка от магистралата и спести важните добавки в асфалта!

Оценка:
-38 +24

четвъртокласник
5 Отговор
Проста математика: 90млн. - 20млн. =70млн. за шкафчето

Коментиран от #37


Оценка:
-6 +44

Връщайте парите, мутри крадливи!
6 Отговор
И едва пъплят по този участък хората, колкото и добри шофьори да са, защото е под всякаква критика пътя, както и всички герберастки пътища, тротоари и магистрали.

Оценка:
-7 +40

Псевдоним
7 Отговор
Пътувал съм там, Бойковата и Тошовата магистрала нямат нищо общо, все едно са два различни пътя.

Оценка:
-2 +30

ами не е
8 Отговор
Това е творение на „Батко и братко” от времето на тройната коалиция.Друг е въпроса,че тоя ремонт можел да отнеме само три месеца.Там трябва да се изрине всичко до основи,тъй като основата на асвалта е податлива явно поради некачествен или калпаво положен материал.Явно пак само за избори работа,след пет години максимум пак коловози и вълни ще има!

Оценка:
-2 +38

Бермудския Триъгълник
9 Отговор
90мил лв на нов участък преди 7 години пфуууу айдуци!

Оценка:
-4 +24

Ахахах
10 Отговор
Да попитам, тези които са я построили некачествено или тези, които са я поврвдили защо не плащат. А отново аз ще плащам с данъците си! Писна ми гадни мародери! Ще винозтребя до крак!

Оценка:
-0 +24

Българин
11 Отговор

До коментар #1 от "Маргинал":


Станишев ряза лентата на 30 километровия участък от Чирпан до Стара загора. Там където е ограничението от 90 км/ч.

Оценка:
-5 +31

Реалист
12 Отговор
Този участък се построи по времето на Станишев - 2005-2007г, като основата е проблемна - използвали са пепелина, а не чакъл за основата. Разбира се, с цел да спестят от разходи. Пепелината е на практика безплатна, тъй като е отпаден продукт на ТЕЦ-те при производство, а за чакъла трябва да се плаща.

Коментиран от #34


Оценка:
-3 +29

Моста на
13 Отговор
Бул. Цариградско шосе София 4 ти километър вече има дупки а ремонта беше скоро сигурно чакаме да изтече гаранцията и тогава да се запълнят

Оценка:
-1 +22

Добре че е хан Бойко...........
14 Отговор
Да оправи бакиите на БСП-то.

Оценка:
-7 +8

Бончо- лудия
15 Отговор
как лесно ги изчислявате тези милиони за 4 пръста асвалт

Оценка:
-2 +8

Гоуст
16 Отговор
Те тея пари отдавна са ги събрали от постоянно седящите патрулки на тоя участък. Лошото е, че парите от глоби не отиват в АПИ, а в МВР

Оценка:
-1 +10

Ахахах
17 Отговор
Не ме интервсува кой точно мафиот е строил и рязал лентичката! Интервсува ме, че са похарчени парите ми и сега отново! Някой трябва да влезе в затвора и е време да стане!

Оценка:
-0 +11

Пенсионер
18 Отговор
Ако не се правеха такива ремонти на ремонта,щеше и пари за пенсия да има.А оня тиквун да говори на хората,че му трябва ли 108 милиона за да дава все едно от джоба си мизерните 50 лв.В същото време пълнят шкафчетата,някой вероятно и гардеробите.

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +7

Наглеци
19 Отговор
Ще СТРУВА, ама не на джоба на хунтата! Тези ли магистрали ли са гордостта на наглеца? Те били строяли?! Съсипа бизнеса и цялата държава и има наглостта да се гордее с вечните си ремонти и източване на държавата.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +3

Си ган
20 Отговор

До коментар #1 от "Маргинал":


И малките деца знаят вече, че въпросният участък започна при Тройната коалиция и завърши при Станишев, та кой е тиквата сега?

Оценка:
-3 +7

др кръговрат
21 Отговор

До коментар #18 от "Пенсионер":


Такава е "иновативната" практика, строи се нещо си, крадат се едни пари, но с построеното се дава възможност на следващите да направят ремонт и съответно и те да откраднат едни пари. Но никога няма виновни и още по-малко осъдени. Добитъка плаща.

Оценка:
-0 +10

Червен имбецил
22 Отговор

До коментар #19 от "Наглеци":


от злоба и простотия ще се съсипеш, по-кротко..

Оценка:
-3 +0

Логически, а не граматически
23 Отговор
А във Варна, 150 млн. за 3,5 километра отсечка? И отсечката се наводнява!

Оценка:
-0 +8

българче
24 Отговор
Защо Тиквата и неговото правителство не хванаха този, който я направи тази некачествена магистрала да я поправи доката беше в гаранция, а изчакаха същата да изтече и тогава пак народа да плаща ремонта. Срам и позор!

Оценка:
-0 +11

Роки
25 Отговор

До коментар #2 от "Гост":


Те го ползват за гараж бе,но викат скоро ще го почнат, за да станат поне седем години ха ха

Оценка:
-0 +1

дааа
26 Отговор
Магистрали/аутобани/ е строил чичкото с малките мустачки, още ги ползват.

Оценка:
-0 +9

Балък
27 Отговор
Спорите кой рязал лентата и кой се показвал по ТВ, а строителят в БГ от 30г е един и се усмихва от едни сараи.

Оценка:
-2 +5

Танас
28 Отговор
Независимо на кого е творение тази магистрала, показва порочната практика на управляващите ни.
А именно, строи се лошо и некачествено, като съответно едни пари не се влагат по предназначение, а по чекмеджета и др. подобни.
И накрая какво се прави, чака се да изтече гаранционният срок и тогава се почва ремонт с наши пари, а не за сметка на фирмата строител.

Оценка:
-0 +13

29
Този коментар е премахнат от модератор.
старозагорец
30 Отговор
Абе к'во стана ?!? Нали бяха 40км и бяха нужни 65млн. за ремонт ?!!!? Как станаха 52км и 90млн. ?!?! Малко им се видя за крадене ли ? Т'ва сигурно и в Германия няма такива цени...

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +5

Лост
31 Отговор

До коментар #30 от "старозагорец":


90 само за начало.

Оценка:
-0 +3

90 милиона на ден струва ремонта
32 Отговор
И ше продължи 300 години😂😂😂😂😂обаче заплатата е 1300лв на работниците😂😂😂😂

Оценка:
-0 +3

Stefan
33 Отговор
A ниамали гаранциа или изчакаха да мине пак ще плаштаме на олигарсите.

Оценка:
-0 +2

Урко
34 Отговор

До коментар #12 от "Реалист":


Тиквата да не би да плащА като краде чакъл от р.Вит за новите участъци на "магистрала" Хемус!? Хем, че всички мисирки го бяха снимали и уличили и два дена биха тъпана! Само понеже си имаме Главен Прокурор-Слънце...Няма такава държава!(да не се правят аналогии със СлафчУ-Тиква 2)!

Оценка:
-2 +4

Jackpotov
35 Отговор
90 000 000 лв за 50 км - ремонт ?! Това е долу горе цената за новоизградена магистрална артерия ....

Оценка:
-0 +4

Котарак
36 Отговор
Този участък се скапА преди 7-8 години. Гаранцията му изтече през 2019г. Та питам аз - кой ТУЛУП не потърси фирмата строител да си оправи бакийте, докато течеше гаранцията?

Коментиран от #43


Оценка:
-0 +11

преди 3месеца каза 60млн
37 Отговор

До коментар #5 от "четвъртокласник":


значи на месец са дига с 10 млн.!!!!!!!!!!!!

Оценка:
-0 +2

пенсионер 85 г
38 Отговор
комунистите при своя мандат в тройната коалиция направиха само за 4 годишншя си мандат само от чирпандо ст загора и то море от вълни тогава министър пе корифея на бсп асенчо гагаузов или по точно батко братко и те взели да ми говорят сега че имало корупция погледнете се в огледалото и ще се видите що за стока сте

Оценка:
-1 +4

Интересува ме
39 Отговор
Колко години ще бъде гаранцията на пътя!

Оценка:
-1 +1

Пешо
40 Отговор
Крайно време е: затвор за такива строители!

Оценка:
-1 +1

Реалист
41 Отговор
Макар че тази отсечка е строена от правителството на Станишев (БСП) и вината за лошото строителство и липсата на контрол е в него, проблемите взеха да се появяват по времето, когато Борисов (ГЕРБ) бе на власт и магистралата е била в гаранция, но той не взе мерки да поиска отговорност от строителя да я ремонтира за своя сметка. И как ще поиска, като всички са навързани и са в кюпа - и политици от всички партии и олигарсите, взимащи поръчките за строителство. Така и догодина, като падне Борисов, новите на власт дали ще му търсят отговорност за нещо? Колко и от неговите пътища са некачествени, всички помним прясно ремонтирания път край Своге. Ще му търсят отговорност, ама на куково лято!

Оценка:
-0 +2

ИБН ЕБН АЛ хххаааамилллл
42 Отговор
Никой да Не плюе ГЕРБ и Бойко моля!!!!!! Какво сте недоволни, а???? Дошли ли сте да видите по бул. Македония в Пловдив тротоари те, че плюете?????? Вече 4 години от ремонта, и 6 пъти са викани да си го оправят.... ХАХАХА.... ХАХАХА..... И на хората им ОМРЪЗНА да се обаждат и вече 1 година си в Алпите... Ски Северна комбинация.... ХАХАХА.... ХАХАХА..... И най лошото е, че ако искаме сами да го направим ни казаха, че ще има ГЛОБА.... искат да се пусне оплакване, да се назначи някой и да........ Сещате се..... Пишем 1000 плочки, а правим 10.....така, че за магистралата не пишете.... ХАХАХА..... ХАХАХА..... И ЕДИН ВЪПРОС...... НЯКОЙ ДА КАЖЕ НЕЩО ЗА ОТСЕЧКАТА МЕЖДУ НОВА И СТАРА ПОСОКА СОФИЯ????? АЗ 4 ПЪТИ МИНАХ ТОВА ЛЯТО И НЕЩО МИ СЕ СТОРИ, ЧЕ Е МНОГО ГЛАДКА, ЧАК СВРЪХ ЗВУКОВА СКОРОСТ ВДИГНАХ.... А Е ОТ НАЙ НОВИТЕ ОТСЕЧКИ.......... И СЕГА ВЕЧЕ КАТО ГО НЯМА ЧЕРЕПА, КОЙ ЩЕ СЕ ГРИЖИ ЗА АУТОБАНА..... БЪ ЛИ МУ МААААТЪЪ

Оценка:
-0 +1

един от многото
43 Отговор

До коментар #36 от "Котарак":


А как мислиш , че се пълнят шкафчетата?

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Отец Боян Саръев
Отецът коментира по bTV Деня на независимостта
България е толкова независима, че нищо не зависи от нея."

Още бисери