"Истанбулската конвенция и ОМО "Илинден" в европейската резолюция са разочароващи и вредни. БСП ще продължи да отстоява националния интерес, териториалната цялост и единството на нацията", написа снощи в профила си във Фейсбук лидерът на БСП Корнелия Нинова.
"Във връзка със споменаването под линия на решения на Европейския съд по правата на човека в проекта за резолюция на Европейския парламент за България припомням, че чл. 44 ал. 2 от Конституцията на Република България гласи: „Забраняват се организации, чиято дейност е насочена срещу суверенитета, териториалната цялост на страната и единството на нацията, към разпалване на расова, национална, етническа или религиозна вражда, към нарушаване на правата и свободите на гражданите, както и организации, които създават тайни или военизирани структури или се стремят да постигнат целите си чрез насилие“.
Българският съд е счел, че регистрацията на ОМО „Илинден“ влиза в противоречие с Конституцията и затова тя ѝ е отказана. Този въпрос изобщо няма място в резолюция на Европейския парламент, отнасяща се до върховенството на закона в България. БСП ще продължи да отстоява твърдо националния интерес, териториалната цялост и единството на нацията. Ние подкрепяме верните констатации по отношение на корумпираното управление в България", продължава Нинова.
"Българските граждани очакват европейска подкрепа в битката си срещу мафията и за справедливост.
Пришиването на спорни въпроси към резолюцията като Истанбулската конвенция и казуса ОМО „Илинден“ е разочароващо и вредно", завършва председателят на БСП.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Другар
06:51 08.10.2020
2 Фен
06:53 08.10.2020
3 456
06:59 08.10.2020
4 НЕ на извращенията и задкулисието!
Коментиран от #13
07:13 08.10.2020
5 интересно
07:15 08.10.2020
6 Росен Плевналиев
07:21 08.10.2020
7 Адв. Хаджигенов
Коментиран от #12, #56
07:24 08.10.2020
8 Сандо
07:56 08.10.2020
9 OPEЛ
07:57 08.10.2020
10 OPEЛ
07:59 08.10.2020
11 Защо Истанбулската конвенция
Коментиран от #16, #17, #18
08:36 08.10.2020
12 В Истанбулската конвенция
До коментар #7 от "Адв. Хаджигенов":
няма нито една дума, която да се отнася за "джендърите". Вземете я прочетете най-накрая. И аз дълго време се подвеждах по новините и най-накрая реших да видя за какво точно става въпрос. И, о, изненада - няма нищо общо с това, което ни се представя от политиците.Коментиран от #15, #37
08:38 08.10.2020
13 Какво точно в документа
До коментар #4 от "НЕ на извращенията и задкулисието!":
окачествявате като гнусно и безумно? Бихте ли дали конкретни примери?08:40 08.10.2020
14 Перо
08:48 08.10.2020
15 Перо
До коментар #12 от "В Истанбулската конвенция":
Думата “джендър” е заменена с “хора с различна полова ориентация”,”трети пол”,”човешки права на различно мислещите” и т.н.08:52 08.10.2020
16 Родител
До коментар #11 от "Защо Истанбулската конвенция":
Първо ти кажи, защо се опитахте да пробутате правата на джендърите от всички земни кълбета, като част от правата на българските жени?Коментиран от #19
08:54 08.10.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Бачо Киро
До коментар #11 от "Защо Истанбулската конвенция":
Частта за GREVIO нед.оклатен илитерат такъв. Барем да я беше чел преди да дрънкаш тъп.отии. ИК с нищо не помага на съществуващите така или иначе закони у нас, ако те не се спазват, а да има НПО над закона, което да не може да бъде контролирано от местните власти и дори ги задължава да му служат без да им дължи обяснение, това е възможно най-голямата глу.пост. За какви мох.амедани бълнуваш? ИК като е подписана в Истанбул, Турция, да не би самите те да са водеща страна в правата на жените, или? Я у леву всичките бастуни, седнал акъл да дава, ма дори не е чел за какво става въпрос.... Да не си нещо роднина на Марешки, той така подписва без да е чел...Коментиран от #22, #23, #27, #28
08:56 08.10.2020
19 Първо, аз нищо не се опитвам
До коментар #16 от "Родител":
да пробутам. Правата на джендърите има кой да ги защитава. Но не се отклонявай от темата, която е Истанбулската конвенция, а не правата на джендърите. Двете неща нямат НИЩО общо. Второ, Ист. конвенция се отнася само и единствено за жени, и то такива, които са родени като жени. Ти си на ред. Започни с това - чел/а ли си пълния текст на конвенцията?Коментиран от #30
08:59 08.10.2020
20 Не разбрах
Коментиран от #26
09:02 08.10.2020
21 Виждам
09:12 08.10.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Защо ми триете отговора към Бачо Киро?
09:19 08.10.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Госあ
До коментар #20 от "Не разбрах":
Аз също не виждам голям проблем в тая конвенция,обаче с омо определено има ! Тая конвенция е популизъм. А обратните определено го търсят, с което дразнят останалите хора. И в крайна сметка, айде по добре без нея, обратните не са нищо специално, най обикновени.....Разбира се и сред тях има специални, като Тюринг например, фреди не мога да го сложа до него,но той е специален не защото е бил обратен.Коментиран от #31, #32
09:20 08.10.2020
27 Първо - мери си думите!
До коментар #18 от "Бачо Киро":
Второ - какво те притеснява в GREVIO? GREVIO осъществява мониторинг - наблюдения и доклади, въз основа на които, прави предложения към конкретната страна. GREVIO не взема решения, дали предложенията ще бъдат изпълнени. Има достатъчно закони, които могат да противодействат на предложенията на GREVIO, ако е необходимо. Трето, "недо..клатен илитерат" използвай в семейното си обкръжение - кеф ти към жена ти, кеф ти към родителите или децата ти. Когато говориш с непознати, спазвай някакъв приличен тон! Питах Нинова дали е мохамеданка, защото в исляма правата на жените са ограничени, а Нинова явно е против документ, защитаваш женските права. Ама явно И това не си разбрал.Коментиран от #29, #85, #89, #90
09:20 08.10.2020
28 И в тази
До коментар #18 от "Бачо Киро":
връзка (относно Нинова, исляма и правата на жените) да те попитам нещо - чии интереси защитава Нинова - тези на българите или тези на турците/турските партии? Чети между редовете. Да не се окаже, че и тя е пионка на хора със сараи. Бездействието ѝ спрямо управлението, и то в ролята ѝ на опозиция при това, е изключително странно.09:27 08.10.2020
29 Родител
До коментар #27 от "Първо - мери си думите!":
По съдържанието на термините „джендър“ и „джендърна идентичност“ няма научен консенсус, то не е ясно, точно и недвусмислено. Различните държави ги интерпретират различно – било като неразривно свързани с биологичния пол, било като независими от него. Това води до различни закони и политики в зависимост от това кой възглед получи политическо представителство. Неизясненото съдържание на тези термини нарушава принципа на правна сигурност, който е съществен елемент на правовата държава и повелява, че правните норми трябва да са недвусмислени, за да могат гражданите да предвиждат техните правни последици. Неясното им съдържание създава предпоставки органът по Истанбулската конвенция – GREVIO, да ги тълкува по свое усмотрение и така да заобикаля суверенната роля на държавите.Коментиран от #38, #39
09:27 08.10.2020
30 Родител
До коментар #19 от "Първо, аз нищо не се опитвам":
Изобщо чели ли сте ИК, та пишете нелепости?Коментиран от #33, #35
09:29 08.10.2020
31 Госあ
До коментар #26 от "Госあ":
А Тюринг не случайно го пиша,защото свинщината спрямо него е безобразна, той е струвал повече от всички осъдили го и половин Англия взети заедно.09:31 08.10.2020
32 Защо като стане въпрос
До коментар #26 от "Госあ":
за тази конвенция, автоматично се вкарват обратните? По изказванията на Каракачанов ли се подвеждате? Става въпрос за жените, а не за обратните. Единствената конституция, с която е в разрез, е може би Търновската - по нейно време жените не са имали право да гласуват. Моля Ви, прочетете я наистина. От толкова повтаряния на лъжата, че ИК защитава правата на "джендърите", всички вярват, че е истина. Единственият начин това да се опровергае е, хората да прочетат документа с очите си. Пък ако и тогава мислите, че става въпрос за "джендъри", ще помоля да ми кажете в коя част/точка на текста намирате доводи за такова твърдение.Коментиран от #34
09:33 08.10.2020
33 Да, четох я,
До коментар #30 от "Родител":
а Вие? Посочете ми точките, в които виждате проблем спрямо Конституцията или българските нрави и традиции.Коментиран от #40
09:35 08.10.2020
34 Госあ
До коментар #32 от "Защо като стане въпрос":
Честно казано, не мисля да я чета. както вече писах, това е популизъм за мен. Аз също съм за равни права, но доколкото разбирам тази конвенция прави точно обратното. Жените и обратните не са ли хора ? Които да се ползват от правата на човека? Или само хетеросексуалните бели мъже са хора ?Коментиран от #36
09:37 08.10.2020
35 Уточнявам
До коментар #30 от "Родител":
Водя се по текста в статията "Ето го пълния текст на Истанбулската конвенция", публикуван в "24 часа" на 24.01.2018.09:40 08.10.2020
36 Не искам да влизам
До коментар #34 от "Госあ":
в дебати за това, кои са хора и кои не. Вижданията ми не съвпадат с тези на по-голямата част от българите. Но това в случая няма значение, защото Конвенцията е само и единствено отнасяща се до правата на жените.Коментиран от #41
09:43 08.10.2020
37 2877
До коментар #12 от "В Истанбулската конвенция":
Ако можеш да мислиш и да разсъждаваш това е дефиницията за джендър -Джендърът не се определя биологично, а е резултат от социално конструираните характеристики на мъжа и жената. „джендър“- биологично детерминираните характеристики на пола са ирелевантни, а има значение само половата самоидентификация.Понятието пол е свързано с ясното разбиране за идентифициране на личността като мъж или жена.Коментиран от #42, #55
09:48 08.10.2020
38 Така е, няма консенсус
До коментар #29 от "Родител":
за определението "джендър". В това спор няма. Само че в чл.3 "Определения" от конвенцията пише: „пол“ означава социално изградени роли, поведения, дейности и характеристики,които определено общество смята за подходящи за жените и за мъжете". В нашето общество за жени се считат тези, които са родени като такива. Потвърждава се и от Семейния кодекс, в който изрично се казва, че граждански брак може да се сключи само между мъж и жена.
Коментиран от #44, #48
09:49 08.10.2020
39 Има и случаи в българското
До коментар #29 от "Родител":
законодателство, в които транссексуални хора са искали да им бъде променен пола в личната карта от "мъж" на "жена". Това е било забранено, независимо дали са имали хормонални и оперативни интервенции за промяна на пола, т.е. ако някой си промени пола пак не бива считан за жена съгласно нашите закони.09:53 08.10.2020
40 Родител
До коментар #33 от "Да, четох я,":
Вие какво, сте по-начетен от Конституционен съд на Република България и БПЦ ли??Айде престанете!
Коментиран от #49, #52
09:53 08.10.2020
41 Госあ
До коментар #36 от "Не искам да влизам":
Всички са хора и трябва да имат равни права. Ни повече, ни по малко. Това е достижение на социалната революция. А защо трябва да се обръща повече внимание на насилието върху жени, отколкото за насилие над мъже и деца ?Коментиран от #43
09:55 08.10.2020
42 Коментари #38 и #39
До коментар #37 от "2877":
се отнасят и до Вас.09:55 08.10.2020
43 Госあ
До коментар #41 от "Госあ":
И пак казвам, има обратни които са несравнимо по полезни и продуктивни за обществото от много от хетеросексуалните консуматорчета. И с несравнимо по висок морал, апропо.Коментиран от #46
09:57 08.10.2020
44 Родител
До коментар #38 от "Така е, няма консенсус":
Въвеждане на ново понятие "джендър",а проблемът не е в превода, а съдържанието. Дефиницията на понятието "джендър" не е издържано юридически. То е добро за научна конференция, но не и за законодателството.Коментиран от #47
09:58 08.10.2020
45 Само че
10:00 08.10.2020
46 Така е,
До коментар #43 от "Госあ":
но отново искам да Ви помоля да се дистанцираме в случая от правата на хомосексуалните. Просто, защото не са тема в Истанбулската конвенция, за която говорим сега.10:02 08.10.2020
47 Добре,
До коментар #44 от "Родител":
за да не спорим относно значенията на понятието "джендър", ще го кажа така - ИК не се занимава с правата на хомосексуалните или с еднополовите бракове. (Надявам се, че тези "термини" са по-безпроблемни и еднозначни.)10:04 08.10.2020
48 Госあ
До коментар #38 от "Така е, няма консенсус":
понятието "пол" е точно конкретно понятие в Биологията и Генетиката. Мъжки,женски и хермафродит - като охлювите примерно. И не би могло никакви конвенции да земенят това ! Все едно някой да каже,че 2+2=3. Ако ще е така, по добре "пол" да отпадне в документите. Което е окей за мен.10:06 08.10.2020
49 Моля
До коментар #40 от "Родител":
Какво е това е БПЦ ? Кое и е начетеното ? Всеки, който признава и се доверява на науката, е по-начетен от БПЦ ! БПЦ няма думата в светския живот, религиозни догми само в храма, престанете да натрапвате религията като авторитетен и компетентен орган, БПЦ е структура за измама генерираща доходи чрез измама, а измамни и лъжливи личности, не са престижни за нормалните хораКоментиран от #53
10:06 08.10.2020
50 БиБи Кинг
10:12 08.10.2020
51 Мнение
10:20 08.10.2020
52 Разполагам с достатъчно
До коментар #40 от "Родител":
интелект и най-вече очи, за да мога да прочета какво пише в Конвенцията. Малко ли се изговори за това как съдиите биват повлиявани в решенията си от този и онзи, който е на власт, и защитават нечии ИНТЕРЕСИ.Коментиран от #54
10:24 08.10.2020
53 Родител
До коментар #49 от "Моля":
Ами становището на Конституционен съд на Република България и БПЦ съвпадат, макар че, са изразени по различен начин- едните юридически, другите логически.Но като не ти отърва прочети само това на Конституционен съд на Република България.
След тва опровергай и ги размажи публично. Успех.
Коментиран от #83
10:25 08.10.2020
54 Родител
До коментар #52 от "Разполагам с достатъчно":
Напиши в нета "Становището на Конституционния съд за Истанбулската конвенция" и чети.И ако имаш правната грамотност точка по точка да ги опровергаеш, и ти същи го направи и ги размажи публично. И на теб -успех.
Коментиран от #58, #62, #64
10:33 08.10.2020
55 Какво се разбира под "жена"
До коментар #37 от "2877":
в Истанбулската конвенция, е казано еднозначно в "Член 38 — Осакатяване на женските гениталииСтраните предприемат необходимите законодателни или други мерки за криминализиране на следните умишлени деяния:
а) обрязване, инфибулация или извършване на всякакво друго цялостно или частично осакатяване на големите срамни устни, малките срамни устни или
клитора на жена;
б) принуждаване на жена да понесе някой от изброените в буква а) актове или предоставяне на такава възможност;
в) подбуждане, принуждаване или предоставяне на възможност момиче да понесе
някой от изброените в буква а) актове."
Коментиран от #57
10:34 08.10.2020
56 Бах
До коментар #7 от "Адв. Хаджигенов":
Абе адвокате , Ако синът ти доведе зет или дъщерята партньорка , ще засвириш друга песен !10:36 08.10.2020
57 Госあ
До коментар #55 от "Какво се разбира под "жена"":
А обрязването на мъже ? И к'во изобщо се занимаваме с муджахидините ? И да, като дойде муджахидина в цивилизацията, ще се съобразява с нея, защото не е нищо специално. В цивилизацията има права на човека! А не, отделни права на муджахидина, жената и обратните. Това означава равенство. Всъщност равенството означава отговорност, но някои хора не го разбират.Коментиран от #61
10:42 08.10.2020
58 Такаа...Относно посочения от Вас текст
До коментар #54 от "Родител":
"основните доводи за несъответствие с Конституцията са във връзка с разпоредбите на чл. 3, б. „в”(...)от Конвенцията" - чл.3 б е:"б) „домашно насилие“ означава всички актове на физическо, сексуално,психологическо или икономическо насилие, които се случват в семейството или в домакинството, или между бивши или настоящи съпрузи или партньори,
независимо дали извършителят живее или е живял заедно с жертвата". Чл.3 в) го цитирах по-горе (определението за "пол")
10:44 08.10.2020
59 Такаа...Относно посочения от Вас текст
1 Страните предприемат необходимите мерки за насърчаване на промени в социалните
и културни модели на поведение на жените и мъжете с цел изкореняване на предразсъдъци, обичаи, традиции и всякакви други практики, основани на идеята за малоценност на жените или на стереотипни роли за жените и мъжете." - т.е. стереотипната роля, че жената трябва да стои пред печката, да лъска пода и подобно, а мъжът е единствения, който може да работи.
10:48 08.10.2020
60 В решението на Конст. съд
1 Страните предприемат, където е подходящо, необходимите стъпки за включване на
съобразен с развиващите се възможности на учащите се учебен материал по въпроси
като равнопоставеност между жените и мъжете, нестереотипни роли на пола, взаимно уважение, ненасилствено разрешаване на конфликти в междуличностните отношения, насилие над жените, основано на пола, и право на лична неприкосновеност, в официалните учебни програми и на всички образователни равнища." - т.е. достъп и подкрепа на жените до образование. Както знаете, в минали времена, образованието е спадало към "стереотипната роля за мъже". В някои (ислямски) държави все още е така - жените нямат право на образование, защото това би ги направило икономически независими от мъжете им.
Коментиран от #63
10:55 08.10.2020
61 Ами необходимо е явно
До коментар #57 от "Госあ":
да се назоват специално правата на жените. С Търновската конституция е било регулирано изборно право за всички "граждани", като обаче не е било казано конкретно кои са "гражданите". Реално, жените не са имали право да гласуват.Коментиран от #65
10:59 08.10.2020
62 Коментари. 58, 59 и 60
До коментар #54 от "Родител":
са за Вас. Свързани са с текста за решението на Конст. Съд, който посочихте. Да продължавам ли нататък?11:01 08.10.2020
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Има един тънък момент,
До коментар #54 от "Родител":
а именно: Когато видим някакво решение/становище, в което са изброени този, този и този член от Закон Х, никой не си прави труда да прочете, какво пише в.тези членове, а приема по презумпция решението за обосновано.Коментиран от #69
11:05 08.10.2020
65 Госあ
До коментар #61 от "Ами необходимо е явно":
То и в атинската демокрация за гражданите има определено значение.... Е, днес обаче под "граждани" е записано друго значение. Без да се делят хората. За добро или лошо 🤔Коментиран от #67
11:09 08.10.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 ...а пък мъжете,било
До коментар #65 от "Госあ":
то и хомосексуални, са имали право на гласуване (стига да не са се "Out"-вали, което по онова време така или иначе не са правели).11:16 08.10.2020
68 Това, за което говорите
До коментар #66 от "Госあ":
определено не е тема тук. Има статии за хомофобски изяви/реакции. Коментарите Ви са по-скоро за там. Нямат общо с темата тук.Коментиран от #70
11:19 08.10.2020
69 Родител
До коментар #64 от "Има един тънък момент,":
Твоите интерпретации какво общо имат с правното решение на Конституционен съд на Република България?Коментиран от #72
11:21 08.10.2020
70 Госあ
До коментар #68 от "Това, за което говорите":
хомофобско? Имам предвид справедлива йерархия основана на равните права (които тази конвенция определено погазва). Нищо хомофобско няма. А, защо няма специална конвенция, че земята е кръгла ? Повтарям, популизъм и полемика. Идеална дъвка за калинките. Като зелената сделка, която омаскариха въпреки нейното голямо значение.11:31 08.10.2020
71 pbdan
Коментиран от #73, #74, #75
11:43 08.10.2020
72 Ами прочетете
До коментар #69 от "Родител":
конкретните членове, които Ви цитирах и които КС дава като противоречиви на Конституцията, и ми кажете Вие как ги интерпретирате. И се опитайте да бъдете обективен/обективна, т.е. абстрахирайте се от всякакви наложени асоциации с хомосексуалистите и еднополовите бракове, защото отново повтарям, те никъде не се споменават в Конвенцията и са плод на манипулативно политическо мислене.11:48 08.10.2020
73 Закона за статут на бежанците
До коментар #71 от "pbdan":
е отделен от ИК. Ако не се лъжа, там играе роля Женевската конвенция (и други), в която се казва в кои случаи са налице условията за "бежанец". Но да, ИК защитава правата на жените, независимо от произхода, цвета на кожата, етноса. Само че ключовата дума е "женски пол". Статут бежанец или не, не се урежда от ИК.11:53 08.10.2020
74 Госあ
До коментар #71 от "pbdan":
Два пъти ми трият коментар с близко значение !!! Тая конвенция не е работа на ЕС, а на муджахидините !!! Работа на ЕП е колосалната корупция в целия съюз и нарастващото неравенство ! Но темата е идеална за крушовската приватизаторка.11:53 08.10.2020
75 Само че, ако не дай си Боже,
До коментар #71 от "pbdan":
утре дъщеря Ви бъде изнасилена от приятеля/мъжа ѝ, ИК би я подкрепила в търсенето на справедливост.Коментиран от #77, #78, #88
11:55 08.10.2020
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 анти антифа
До коментар #75 от "Само че, ако не дай си Боже,":
Значи дъщеря ти, ако бъде изнасилена от приятеля и, за теб няма проблеми? Така ли?Яко психо си батко, яко!
Коментиран от #79
12:01 08.10.2020
78 Госあ
До коментар #75 от "Само че, ако не дай си Боже,":
Ако правораздаването функционира нормално, законът (европейският, базиран на римското и френско право) предвижда съответното наказание и без истамбулската конвенция ! А пък полови партньори да се съдят за изнасилване ??? Айде да бъде внимателно разгледано от съда, а не да се решава по някаква бърза процедура ! Между другото, аз съм окей със шведското решение с писмено съгласие. Че нещо много взеха да ги изнасилват някои проститутки.Коментиран от #80
12:02 08.10.2020
79 Не разбирам
До коментар #77 от "анти антифа":
откъде извадихте това заключение?! Не разбрахте коментара ми ли? Разбира се, че би имало проблем! Затова казвам, че ИК би било в подкрепа за такива жени, за да не излезе насилникът на свобода срещу смешна глоба/присъда или усмивка по радиото.12:10 08.10.2020
80 Ами освен всичко друго
До коментар #78 от "Госあ":
ИК е и против насилствените бракове, които са си изнасилване на полови партньори в буквален смисъл, и, които, забележете, се практикуват в мюсюлмански държави. Отново питам, Нинова чии интереси и традиции защитава - българските или турските?!Коментиран от #81
12:14 08.10.2020
81 Защото, в случаи на изнасилване
До коментар #80 от "Ами освен всичко друго":
между брачни партньори, съдиите гледат има ли сключен брак или не. Ако хартийката е подписана, никой не се интересува, дали бракът е сключен насилствено или не.12:16 08.10.2020
82 Между другото,
12:20 08.10.2020
83 Моля
До коментар #53 от "Родител":
Очевидно не ме разбираш , Конституционен съд на съм споменавал въобще , аз говоря само и единствено за БПЦ , какво като им съвпадат ,, становищата,, БПЦ няма права да дава становища върху неща свързани със светския живот, не и в 21-ви век.Коментиран от #84
12:29 08.10.2020
84 "Родител" не е разбрал/а,
До коментар #83 от "Моля":
че говори с двама души. Коментарът ѝ за Конст. съд и БЦП беше отправен към мен.12:35 08.10.2020
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 111
15:44 08.10.2020
87 аман от прости
ИК няма за цел да налага никакви гейове или каквито и да е семейни отношения, еднополови бракове и други тъпотии, ако беше така Турция нямаше да я приеме!!!
Коментиран от #91
15:44 08.10.2020
88 дискриминация
До коментар #75 от "Само че, ако не дай си Боже,":
А ако дъщеря ти изнасили приятеля си/мъжа си, на него кой ще помогне?Коментиран от #94
15:47 08.10.2020
89 Бачо Киро
До коментар #27 от "Първо - мери си думите!":
Ще използвам каквото ми харесва, недо.клатен илитерате, без значение дали ти бърка в зад.ника или не. Въобще не си в час с ролята на GREVIO, понеже се обиждаш от думата илитерат, покажи, че ти се удава усвояваното на прочетеното. Бягай да четеш. Много обичам чели - недочели като теб да дават акъл. Нинова, за разлика от теб, явно поне е чела Конституцията на страната. ИК с абсолютно нищо не "поправя" ситуацията на жената, защото нейното положение е включено в правата на ВСЕКИ един. Не е нужно специално да има повторни обяснения за определена част от населението. Проблемът в случая не са написаните закони, такива има достатъчно, а прилагането им и адекватността на институциите. Когато те наклепат достатъчно и ти дойде от гревио, на кого мислиш ще съдейства местният полицай, тип изпълняващ заръка от горе да слуша дошлия от горе, който се отчита на генералния секретар на Съвета на Европа, или ще слуша теб и ще гледа фактите, че няма примерно съдебно решение по даден случай? При условие, че своеволията на лица с власт в страната са реално ежедневие, ти искаш да има организация, която реално е напълно недосегаема, имат пълен имунитет относно устни, писмени изказвания и ДЕЙСТВИЯ дори СЛЕД приключване на задачите им. Единствено Генералният секретар може да свали имунитет. Не те знам колко можеш да четеш, но явно не разбираш написаното, нито го съпоставяш с реалността в страната. Имунитет на всички техни действия и имунитет на действията по мониторинга не са едно иКоментиран от #92
15:55 08.10.2020
90 Бачо Киро
До коментар #27 от "Първо - мери си думите!":
Имунитет на всички техни действия и имунитет на действията по мониторинга не са едно и също, ако ще и да си завършил само 8ми клас. Тонът ми към теб зависи от глупостите, които пишеш и за твое съжаление не можеш да претендираш за респект и уважение. Те се дават, не се полагат.15:57 08.10.2020
91 Бачо Киро
До коментар #87 от "аман от прости":
Ама разбира се, понеже турците изпълняват каквото и да било от тая ИК. Жените там викаш са супер от както са в приели, а? Въобще няма насилие над жените в Турция, няма оплаквания хич, турците яко изпълняват ИК отвсякъде.... Къде ви намират такива лум.пени просто не е истина.... ИК била супер, понеже турците я били подписали....16:00 08.10.2020
92 Айде марш в 1-ви клас
До коментар #89 от "Бачо Киро":
да те научат на обноски и после обяснявай какво си разбрал ТИ от написаното! Искаш да кажеш, че GREVIO е над всички институции във всяка държава в ЕС, която е ратифицирала ИК? ИД..ИОТ!16:34 08.10.2020
93 И като в Конституцията са включени
16:37 08.10.2020
94 Бах
До коментар #88 от "дискриминация":
Специално съм се интересувал , носили жена съдебна отговорност , ако изнасили мъж . Не носи , щото щом на мъжа му е станал няма изнасилване . В джендърска Америка съдят жени за изнасилване но само за малолетни момчета !16:39 08.10.2020
95 В заключение
Разпоредбите на настоящата Конвенция не засягат разпоредбите на вътрешното
законодателство и правно обвързващите международни инструменти, които вече са в
сила или могат да влязат в сила, и съгласно които на лицата са предоставени или биха
били предоставени по-благоприятни права при предотвратяване и борба с насилието
над жени и домашното насилие.
Член 74 — Уреждане на спорове
1 Страните по всеки евентуален спор относно прилагането или тълкуването на
разпоредбите на настоящата Конвенция трябва първо да се стремят да го разрешат
чрез преговори, помирение, арбитраж или всеки друг метод за мирно уреждане,
приет по взаимно съгласие между тях.
2 Комитетът на министрите на Съвета на Европа може да въведе процедури за
уреждане, които да могат да се използват от страните по спор, ако те се споразумеят за
това.
16:52 08.10.2020
96 КРОКОДИЛА
21:12 08.10.2020
97 Този коментар е премахнат от модератор.