ФАКТИ.БГ

Продължава разчистването на АМ "Струма"

Инж. Евгени Генчев, директор на дирекция "Техническа” в “Автомагистрали” ЕАД, посочи, че се полагат всички усилия до утре да приключат дейностите

Публикувана: 31 Януари, 2021 15:37
25 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2293
Продължава разчистването на АМ
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.

Платното за Кулата на АМ “Струма” остава затворено до разчистването и укрепването на срутището при 8-и км. Продължава почистването на джобовете в долната част на ската и укрепването и за да се гарантира безопасността на пътуващите остава ограничено движението. В момента трафикът преминава двупосочно в платното за София, съобщи на брифинг председателят на Управителния съвет на Агенция “Пътна инфраструктура” Георги Терзийски.

След като видим резултатите от обрушването в долната част на ската, ще направим анализ за пускане на движението, защото след почистването предстоят укрепителни дейности и поставяне на нова метална мрежа, посочи председателят на АПИ.

От сутринта геолози, алпинисти и експерти от пътноподдържащата фирма “Автомагистрали” ЕАД и Областно пътно управление - София са на терен и след анализ се взе решение да започне обрушване във високата част на ската. Имаше риск от свличания на скална маса, която да премине и в другото платно, и поради това се наложи целият участък от автомагистралата да бъде затворен за движение в двете платна за около два часа, обясни Терзийски.

Експертите установиха, че голям къс е натежал на мрежата, задържала го е за момент, но след това той се е свлякъл, а останалата скална маса е задържана от мрежата и днес беше отстранена, обясни Терзийски.

Инж. Евгени Генчев, директор на дирекция "Техническа” в “Автомагистрали” ЕАД, посочи, че се полагат всички усилия до утре да приключат дейностите.

В началото на януари т.г. след анализ АПИ възложи на пътноподдържата фирма укрепване с нови метални мрежи на тези рискови участъци от АМ “Струма”, строени през 2006-2007 г., каза в отговор на въпрос Терзийски. Вероятно използваната при изграждането на магистралата технология чрез взривяване на скалните масиви е довела до тяхната неустойчивост, посочи той.

На пътноподдържащите фирми в страната е разпоредено на всички високопланински пътища да се предприема веднага отстраняване на скалната маса, съобщи председателят на АПИ. Той уточни още,че се предвижда поетапен ремонт на пътя за Самоков, което ще включва укрепване на рисковите участъци.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 1 от 2 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Миньор Перник
1 Отговор
А къде карат каманьете?

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +9

В италиянския
2 Отговор
тълковен речник има такова понятие " българска работа". Хората по света слагат мрежи.

Оценка:
-2 +9

пройчо
3 Отговор
А къде е Бою Симитлията ?

Оценка:
-1 +22

Гошо
4 Отговор
Къде са зяпали като са я строили възложителя, проектанта и надзора или те са от наще? Кой плаща сега масрафа или ще го пишем бедствие?

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +23

имаджин
5 Отговор
Хората по света не само мрежи слагат,а и бетонови стени изграждат,но тука чакат да се случи нещо непоправимо и тогава си мърдат онова отзад.Българска работа. Такива скатове се режат под ъгъл 45 градуса. Шублер,шублер и нещо е в България.

Оценка:
-0 +15

црррр
6 Отговор
Нещо липсва в картинката. Няма един черен джип. Или джипка беше? С вътрешно шкафче.

Коментиран от #15


Оценка:
-1 +27

на село
7 Отговор
Мрежа сложили. При едно бъдещо срутване този голям тонаж на скалната маса,мрежа няма да може да го удържи ,и тя с какво ще помогне?

Оценка:
-0 +15

истина е
8 Отговор
Каквото направят крадливата герберистка сган ,всичко се срутва и свлича ,защото са пълни некадърници и крадци !! Скоро излезе едно сравнение с норвежките кагистрали ,и се оказа ,че нашите са по скъпи с по 300 хил. евра на килиметър ,а техните не са мръднали с годими !

Оценка:
-0 +19

Дедо ви
9 Отговор
Преди 2-3 години близо година беше затворено това платно за движение и укрепваха скатовете. Ето колко са ги укрепили. Всеки ден минавах оттам по 2 пъти на ден и ги виждах как работят. Работеха по 2-3ма човека и се въртяха около един багер. И така цяла година, а колите пълзяха в другото платно. Ама на кой му пука? Нали прибраха парите.

Оценка:
-0 +21

Стоян Александров
10 Отговор
Комунистите са виновни. Сега остана и скали да паднат и на Тракия около Пловдив....ееееее нищо, че няма все пак може да паднат и там.... Те пак ще са виновни комунистите. И така поне още 100- 200 години. Пък после ще видим кой ще е виновен. Ааааааа чекмеджето нали се пълни с кюлчета и еураци...

Коментиран от #16, #18, #19


Оценка:
-3 +12

дааа
11 Отговор
Мутрата има нов прякор... Боко срутището.

Оценка:
-1 +7

Камъните
12 Отговор

До коментар #1 от "Миньор Перник":


В двора на кирчо герчев инспектора

Оценка:
-0 +5

13
Този коментар е премахнат от модератор.
Джоко
14 Отговор
Строителното бадствие в Италия на моста Моранди ще ни споходи много скоро с пълна сила. Общото и там и тук е че мафията строи, усвоява и дава гаранции.

Оценка:
-0 +6

геолог
15 Отговор

До коментар #6 от "црррр":


Джипката е под камъните.Сега я търсим,спокойно,без паника!

Оценка:
-0 +4

ББ тиквун
16 Отговор

До коментар #10 от "Стоян Александров":


по важно е на мен да ми падат във чекмеджетата пачки евраци и кюлчета злато,а на вас мисирки прости камъни на главите

Оценка:
-0 +6

Ами
17 Отговор
“Автомагистрали” ЕАД нали няма техника, с какво точно почиства?

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +5

Запознат
18 Отговор

До коментар #10 от "Стоян Александров":


А глобалното затопляне, а изчезването на динозаврите, а потъването на Атлантида - кой друг да е виновен ако не комунистите? На крив хUй - вълната му пречи!

Оценка:
-0 +4

Гербаджия
19 Отговор

До коментар #10 от "Стоян Александров":


Естествено, че червените боклуци са виновни. Нали те напълниха на Борисов чекмеджето с кинаджийски "... кюлчета и еураци..." , за да има фатмака, Нинова и руските тролове във Факти какво да повтарят. Само човек , който не е виждал повече от 100 лв на едно място, може да повярва, че министър-председател си събира пари и злато кеш в чекмеджето за да има джобни, като ходи на битака събота и неделя. Абсолютни тъпа-нари.

Коментиран от #20, #21, #22


Оценка:
-7 +1

Е те това е
20 Отговор

До коментар #19 от "Гербаджия":


да виждаш и да не вярваш.
Виждаш, че толупа е прост - ама не.
Виждаш, че толупа е СИКАДЖИЯ - ама не.
Виждаш, че толупа краде европари - ама не.
Виждаш, че толупа краде бизнеси - ама не.
Виждаш, че толупа раздава обществени поръчки на "свои" фирми - ама не.
Виждаш, че толупа е комбина с Шиши - ама не.
Виждаш, че толупа купува и краде избори - ама не.
Виждаш, че на толупа му са прости министрите - ама не.
Виждаш ПКП, ПДП, ало Банов, Ало Ваньо, братинио, каскетури, цацаратури, е хайде стига - не сме толкова тъпи като тебе.
p.s. Тролче нещастно, разполагам с много повече пари от твоите мечти - ама се изкарват с акъл и труд. Явно и двете ти са в недокомплект.

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +11

А бе
21 Отговор

До коментар #19 от "Гербаджия":


"мозък", а къде се държат пари от подкупи корупция БЕ? Банкова сметка ли да си открие и на превода да пише "данък спокойствие от...", "60% комисион от АМ Струма", "2 000 000 за закупуване на гласове". Добре звучи, а?
И да знаеш - бандита винаги си остава бандит!

Оценка:
-2 +3

Ами
22 Отговор

До коментар #19 от "Гербаджия":


Той ще трябва и фактури да издава !

Оценка:
-1 +4

бесен
23 Отговор

До коментар #17 от "Ами":


Еми то е ясно, фирмичките подизпълнители, които пълнят пълнят чекмеджето на БОКО СРУТИЩЕТО!

Оценка:
-0 +1

Пламен
24 Отговор
Бойко, запали джипа и шофирай до Пирот. После ми се обади да ми кажеш как е? Гледай в дясно скатовете. Ако имаш време, продължи до Ниш. То, не че нещо лично, ама май има разлика?

Оценка:
-0 +0

ИМПЕРИАЛИСТ
25 Отговор

До коментар #20 от "Е те това е":


...........Да-а-а, от над 10 чекмеджета в апартамента, отвориха точно това с парите...Случайно??? А да, баба Ванга го е посочила.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5