“Бъдещето на PR-a е във все по-доминиращите социални мрежи и интернет пространството като цяло”, заявява в интервю Десислава Бориславова, директор "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации" във VIVACOM.
Десислава Бориславова е директор "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации" във VIVACOM от 2009 г. Преди това е била главен редактор на АИИ Дейта Процесинг, компания, специализираща в обработка и създаване на съдържание. Професионалният й опит включва също агенция Ройтерс и вестниците "Капитал", "Банкеръ", "Стандарт" и "Пари", където е работила като икономически, международен и финансов репортер, а по-късно и като редактор. Има магистърска степен по Статистика и иконометрия от УНСС, София.
Бихте ли ни разказали малко повече за Вас?
Работеща майка на две деца. Магистър по Статистика и иконометрия от УНСС. С дългогодишен стаж в медиите и по-кратък (засега) опит в ПР-сферата.
От кога и каква позиция заемате във VIVACOM? Бихте ли споделили част от ежедневните си задължения?
Започнах работа във VIVACOM през август 2009 година. През септември същата година компанията се ребрандира като резултат от сливането на фиксирания и мобилния ѝ бизнес. Като голямо предимство отчитам възможността, която получих, участвайки от самото начало в процеса на трансформация на водещата телекомуникационна компания в България. Подобни големи проекти поставят един професионалист в различни ситуации и казуси, изискващи нещо повече от рутинен опит.
Три години по-късно смея да твърдя че VIVACOM успешно наложи новата си философия на клиентски ориентиран оператор както сред своите клиенти, така и на телеком пазара. Радвам се, че с труда си съм допринесла за това.
Какво е най-ценното, което Ви дава работа в областта на комуникациите?
Работата ми на ПР директор е изключително разнообразна и динамична. Спокойно мога да кажа, че няма два поредни дни, в които да срещна един и същи казус. Работата ми във VIVACOM откри пред мен възможности за установяване на многобройни и трайни контакти с други професионалисти от PR средите, журналисти, както и представители на сферата на културата и изкуството. Не мога да омаловажа и факта, че секторът на телекомуникациите, в който работя, е изключително динамичен и възможността да бъда постоянно информирана за случващото се е много ценна.
Как виждате развитието на ПР професията в България през следващите 10 години?
Все повече се убеждавам, че бъдещето на PR-a е във все по-доминиращите социални мрежи и интернет пространството като цяло. Съветвам всички, които се занимават с ПР под една или друга форма, да обърнат специално внимание на тези съвременни средства за масова комуникация. Опитът и практиката ми във VIVACOM доказват, че един бизнес може да постигне невероятни ПР успехи и да изгради позитивен имидж, ако съумее да използва ПР иновациите по най-подходящия начин.
Какво Ви подтикна да станете част от журито на Eventex Awards?
Инициативата ми харесва. Смятам, че е важно добрите практики да се показват и отличават, за да бъдат вдъхновяващ пример за професионалистите в България.
Кой ще е водещият критерий, по който ще оценявате?
Ползите на събитието за бизнеса, дадения сектор или за общността като цяло – защото целта на всеки проект трябва да бъде създаването на споделена стойност.
И за финал...
С настъпването на коледните и новогодишни празници, бих искала да пожелая на всички вас много здраве, успехи и безброй приятни моменти през 2013 година!
Повече за българските награди за специални събития - Eventex Awards 2012- можете да научите на: http://eventex.bg/awards/2012/
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА