Правителството прекрати процедурата за определяне на концесионер на Летище Пловдив, открита на 28 февруари 2020 г.
Съгласно Закона за концесиите процедурата се прекратява, тъй като до крайния срок, 23 февруари, не е подадено нито едно заявление и оферта, както и няма постъпило искане за удължаване на определения срок.
Предвижда се да бъде извършен независим анализ относно целесъобразността и възможностите за откриване на нова процедура за възлагане на концесия, като се вземат предвид тенденциите за развитието и възстановяването на авиационната индустрия вследствие на пандемията от COVID-19.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #2, #7
14:12 16.06.2021
2 БДЖ
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
После да не ревете, че нямало инвестиции в България!Коментиран от #6
14:17 16.06.2021
3 Коментар
УВАЖАЕМИ УПРАВЛЯВАЩИ ОТ СЛУЖЕБНОТО ПРАВИТЕЛСТВО!
ПРОВЕРЕТЕ И КАК СЕ ДАВАТ РАЗРЕШИТЕЛНИ ЗА СТРОЕЖ НА НОВИ ЖИЛИЩНИ СГРАДИ!
ТАМ КОРУПЦИЯТА Е ПО-ОЧЕИЗВАДНА И ОТ ЛЕТИЩЕТО!!! БЕТОН НАВСЯКЪДЕ, БЕЗ МЕЖДУБЛОКОВО ПРОСТРАНСТВО, ПАРКИНГИ, ПАРКОВЕ И ДЕТСКИ ГРАДИНИ!!! ДА НЕ СПОМЕНАВАМ КАК СЕ ПРОДАВА ОБЩИНСКА ЗЕМЯ (МЕЖДУБЛОКОВИ ПРОСТРАНСТВА) НА ОПРЕДЕЛЕНИ ХОРА СРЕЩУ ОПРЕДЕЛЕНА ОБЛАГА!!!
КЪДЕТО МИНАТ ОТ ГЕРБ СТАВА МАЗАЛО!!!
Коментиран от #5
14:22 16.06.2021
4 Що да
14:30 16.06.2021
5 АНОНИМЕН
До коментар #3 от "Коментар":
Според теб, колега защо изгърмя кметицата на Софийските "Младости" Иванчева?! В Пловдив пък по Тотево време изгърмя кмета на Кършияка/демек район Северен/ Ральо Ралев! Той си беше за гърмене по много причини, но първата и преди всички други беше Цв.Цв. - с партизанското име ЦВЪКИ! Но междувременно някак си се допусна застрояването на парка и паркинга до Парк хотел Санкт Петербург! Парка още го влачат и Таха Рахман си го прибра от великия бизнесмен байрам солак от Устина! на паркинга обаче се лее бетон като за световно, че и уличката до парцела затвориха безвъзвратно защото и тя била част от парцела?15:08 16.06.2021
6 Пази Боже
До коментар #2 от "БДЖ":
от чуждестранни "инвеститори". Те да не идват за черни очи? Гледат келепиреца и изнасят печалбата. Летищата трябва да са ДЪРЖАВНИ и са от основно значение за националната сигурност.15:16 16.06.2021
7 Густо Майна
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Няма никакво значение отстоянието от софийското летище! Важното е има ли "изгода" да се развива. Нашето летище съвсем спокойно може да има също вътрешна линия, като София - Варна. Може също да Ви удари една конкурентна по оста Пловдив - Истанбул! Стиска ли Ви обаче?! При добър мениджмънт може и да е притегателен аеропорт, както за вътрешен туризъм, така и международен (Беломорието е "под" Пловдив), а и района е достатъчно гъсто населен (областта по население е бетер софийска), за да има редовни нискотарифни линии освен до Лондон. Подобно на Бургас и Варна. Истината е, че шопите съвсем умишлено държите пловдивското летище за резервно на онова в квартала с гостоприемното име Враждебна! А като паднат мъглите ревете, че в Пловдив кацали по уреди щото, след 22 часа няма персонал! Въобще незнам някъде по света да има по-конкурентно настроена столица срещу провинцията?!15:59 16.06.2021