ФАКТИ.БГ

Единствената завършена автомагистрала в България била най-смъртоносната в целия свят

Всеки ден увеличаваме жертвите

Публикувана: 23 Юни, 2021 13:11
57 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7889
Единствената завършена автомагистрала в България била най-смъртоносната в целия свят
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 52 гласа.

"Тези, които управляват транспортната система, не знаят, че през май - юни месец вали дъжд. Изненадаха ни дъждовете, защото те очакват през май и юни да е като през август. Истината е, че в България отговорните институции - Агенция "Пътна инфраструктура" и Държавна агенцията за пътна безопасност са тотално абдикирали да управляват транспортната ни система", заяви инж. Богдан Милчев от Института за пътна безопасност в студиото на "България сутрин".

Той информира, че от май жертвите бележат ръст от над 40%. Според него това рязко увеличение на жертвите се дължи на неумението да се управлява транспортната ни система или на статистическа манипулация.

"Когато на пътя има задръстване и повече коли, има повече катастрофи, но по-малко жертви. Когато на пътя има по-малко коли, се кара по-бързо, по-малко са катастрофите, но има повече жертви", категоричен е експертът.

Инж. Милчев коментира, че промените в АПИ са се извършили с голямо закъснение.

"Идеята на това служебно правителство в сферата на пътищата е не да реши някой проблем на българския гражданин, а да създаде симулация на проблеми, които има. Нима ние не знаем, че пътищата се строят некачествено и че се краде?!", добави той и подчерта, че е необходимо е да има публичност.

"Ние настояваме всички проекти на всички ремонти да бъдат качени на техния сайт, за да може експертите да се запознаят с проектите и да сравнят изпълнението им", уточни експертът.

Милчев подчерта, че българските мантинели са като солети - когато трябва да задържат автомобила, те не го правят.

"Има много проблеми с организацията на движенията. Организацията на движенията е този елемент от транспортната ни система, който ни показва къде какво трябва да правят водачите. Ние искаме да видим кой е този проект, кой е този проектант и кой го е разрешил", добави Милчев.

Той информира, че София е най-опасната столица в ЕС по отношение на движението, както и че от 2018 увеличението на жертвите е със 100%.

"Всеки ден увеличаваме жертвите. Ние играем на руска рулетка по нашите пътища", каза още той и информира, че в понеделник ще публикуват "Черна карта на българските пътища", която ще покаже статистическа информация и десетте най-опасни пътища в България.

"Магистрала "Тракия", единствената завършена магистрала в България, има повече жертви, отколкото жертвите на всички останали магистрали. Няма в целия свят магистрала, в която в рамките на 3 години да загинат 100 човека", сподели той пред Bulgaria ON AIR.

По думите на експерта в България не говорим за черни точки, а за черни пътища. Той изрази мнение, че най-съществен е проблемът за контрола, който е статичен, а не динамичен.

"Когато санкционираме един шофьор, в света няма шанс той да се размине, а в България 50% от санкционираните шофьори никога не си плащат глобите! Това има обратен ефект", категоричен е той.

Инж. Милчев добави, че 60% от маркировката не отговаря на изискванията, както и че шофьорите у нас загиват, защото се изморяват на пътя.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 52 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
Каква
2 Отговор
да е ? 2/3 от милиардите заграбени , плюс неквалифицираните работници , събирани от кол и въже !

Оценка:
-3 +95

Край
3 Отговор
Българите се трепят от дивотия. Всеки се мисли за Хамилтън и че другите по пътя са излишни. Отделно от това тук се регистрира и кара всяко нещо което може да се движи.
Държавата е приела че населението е дебилно и не го санкционира - за властта е важно да я избират за да краде - тия каквото искат това да правят - пълна свободия.

Коментиран от #44


Оценка:
-1 +101

гербав лозунг
4 Отговор
с боко към гробо!

Оценка:
-7 +49

Абе ужаст
5 Отговор
Тиквунчо го предават отвред.А кой предаде Тато? Ами "най-близките".Ама Тато построи ДВЕТЕ БЪЛГАРИИ,а Тиквунчо нищо,освен грабежи.Оправи си внучетата а останалите да правят като вятъра,Тиквоо,бай Ставри ти вари кафето,а ние"простите" ще те гледаме по БНТ и БТВ + НОВА,твоите телевизийки..

Оценка:
-5 +49

ГОСТ
6 Отговор
АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА СЕ ЗАБРАНИ ВНОСА НА МАРКИТЕ МЕРЦЕДЕС,БМВ И АУДИ И ВИ ГАРАНТИРАМ,ЧЕ КАТАСТРОФИТЕ ЩЕ НАМАЛЕЯТ РЯЗКО.ПОЧТИ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ВОДАЧИ НА ТЕЗИ МАРКИ ДА КАРАТ НОРМАЛНО,ОБИКНОВЕНО СА НАЙ-НАГЛИТЕ ШОФЬОРИ НА ПЪТЯ!

Коментиран от #27


Оценка:
-15 +64

КОНСЕРВАТОРЪТ
7 Отговор
Няма чак толкова лоши пътища (пак и това е причината за катастрофи), има безразсъдно шофиране!

Оценка:
-19 +22

Българка
8 Отговор
Бойковата гордост- магистрали, маркировки, асфалт се оказва, че буквално убиват!
Гарантирано от ГЕРБ и чекмеджето! Колко трябва да си мал0умен, че на 11.07 отново да гласуваш за бандити?

Оценка:
-8 +63

София
9 Отговор
В София до пазарчето в кв. Борово, една варненска фирма "Автомагистрали-Варна" вече 2 месеца сменят 20 метра бордюр. Така се работи в БеГе-то.

Оценка:
-1 +48

10
Този коментар е премахнат от модератор.
Пак ще има деление
11 Отговор
"Тиквени магистрали" и "Магистрали"

Оценка:
-3 +29

Рошко
12 Отговор
Ами то от крадене, и под изпълнители какви магистрали очакваме апропо то до под изпълнителите стигат трохи, и да иска да я направи качествено нвма как

Оценка:
-0 +32

Гербер
13 Отговор
Баце ви създаде много благини а сега хвърляте камъни. Споко, идва време пак да си управляваме и усвояваме.

Коментиран от #32


Оценка:
-26 +11

Тъпуци
14 Отговор
Тя магистралата не шофира бе колеги. По тая магистрала кой ли не е ср.л като я правил. Най-гадния участък, който е строен едва 2007 година, сега нацяло го ремонтират, понеже вече през 2013 за нищо не ставаше. Кой ли е крал тогава и никой не му търси сметка? Но талигите ги карат каруцарите. То държавата не е магистралата или сградите в София. Държавата сте вие бе хорица дето взимате кредити за мощни и одъртели талиги. В гърция масово малолитражки карат, нищо че са богати и имат пари за 10 дърти джипа. Гърка отива обаче и си взема малолитражка и после троши пари и чинии в кръчмата.

Оценка:
-16 +29

Тенекии с 4 колелета и печка що е то
15 Отговор
Българите 500 години са водили уседнал начин на живот какво им стана да внасят печки на 4 колела с тенекии които са около 2 млн а българите от 9млн станаха 6,9 млн

Оценка:
-12 +11

16
Този коментар е премахнат от модератор.
The truth
17 Отговор
Санкцията в БГ е пълен таш..к!В щатите ако преминеш на червено или ако си превишил скоростта отиваш при съдията,а електрония регистър съобщава на застрахователя ти тази "добра" новина и застраховката ти съответно отива до небесата,че чак боли.Затова в БГ санкциите са само на думи и затова нямат ефект.Плащат тези с по 10-15 км превишение,а на истинските джигити не могат да съберат глобите. Личното ми мнение е ,че съдът трябва да се заеме дори с по-малките нарушения и застрахователите да имат достъп до регистъра с провинения!На бас ,че само тогава убийците на пътя ще бъдат озаптени...в някаква степен!

Оценка:
-3 +42

DrivingPleasure
18 Отговор
Да ние си знаем, че пътищата са кофти, краде се, а кат са ненужна институция за дране на пари, а не за контрол... както е казал и "експерта" Милчев
Целия проблем е, че тия "експерти" като Инж. Милчев създават впечатлението, че са леко сърдити щото не са се добрали до баницата, а предложенията им за спиране на жертвите клонят към цялостно премахване на колите от пътя, което трябва да признаем е крайно ефективно, но леко попресилено...

Оценка:
-2 +24

19
Този коментар е премахнат от модератор.
Фифи
20 Отговор
Японците построиха най-безопасния и бърз влак в Света, а в България мутрите най-опасната магистрала.
Гласувайте за мутрите. До следващият им мандат може да сте при св Петър .
Българският народ е изклюпително невеж шим 11 г ги управлява мутра. Еднокнижник. За 11 г няма ъгъл, където да не цари корупция, Далавери и кражби за милиони.

За празните язовири кой ше връща парите?

Колко болници щяхте да построите с тях? Детски градини или модерни домове за възрастни хора?

Оценка:
-1 +43

21
Този коментар е премахнат от модератор.
ГЕРБОСТРОЙРЕМОНТ
22 Отговор
Така "строиме" ние !!!

Оценка:
-2 +28

СПОКОЙНО
23 Отговор
ПРАВИ СЕ ВТОРА ТАКАВА ХЕМУС.

Оценка:
-0 +24

Това е ЛЪЖА
24 Отговор
Защо ни взимат за овце? Да, има много жертви по магистралата, Бог да ги прости. Да, не се стопанисва оптимално. НО има далеч по смъртоностни магистрали:
Само в щатите магистралите Tampa FL e 70,6жертви на 100км на година. Съпоставено с 3 годишна експлоатация на машата магистрала са 762 жертви.

Оценка:
-14 +9

бокобо
25 Отговор
Освен да ни рекетират друго не правят. Съда, а не МВР трябва да кажи валидни ли са глобите.

Оценка:
-0 +13

2628
26 Отговор
Публикувано във факти.бг: Когато санкционираме един шофьор, в света няма шанс той да се размине, а в България 50% от санкционираните шофьори никога не си плащат глобите

Там е проблема - не са виновни пътищата и дърветата покрай тях.
Щото имаше и безумна идея да се изсекат крайпътните дървета.


Просто трябва да има държава.
И да си събират парите а не да налагат косвен данък като екостикер.
какво ги вълнува жителите на Червен бряг примерно какво еко е колата му

Оценка:
-1 +16

27
Този коментар е премахнат от модератор.
истината
28 Отговор
Нашите на двулентови пътчета, магистрали ли му казват.

Оценка:
-1 +21

пак той
29 Отговор
Мда, Бойко е виновен, че направи пътища, за да могат българите да се трепят по магистралите!

Оценка:
-7 +12

az#Оставка!
30 Отговор
ГЕРБ! ХУБАВО Е! :))))

Оценка:
-0 +4

Бойко и Циганите
31 Отговор
Как ще обезщетиш народа за това,което му причини долен боклук няма ли да умираш вече.

Оценка:
-1 +7

ШАЛТЕТО
32 Отговор

До коментар #13 от "Гербер":


Пичелиш 50лв.!

Оценка:
-0 +3

Го4о
33 Отговор
Не, не е вярно, че е най- смъртоносна в света! Има изследване, че в цялата галактика няма такава смъртоносна магистрала!?..... за способностите на нашите водачи още нямаме направени изследвания, защото валежите не позволяват и няма сцепление!?!? Ха ха ха....

Оценка:
-1 +7

Болярче
34 Отговор
А във Велико Търново основната дейност на кмета е да вдигат колите на хората.За престой 15 минути ти чукат бон за 2 часа .През зимата служебните им коли стоят по няколко часа с работещи двигатели и вътре се греят някакви тюфлеци.Да им дадат по една лопата и да оправят пътищата в общината.

Оценка:
-1 +15

ВИКАЙТЕ ПОПА ОТ ПРОТЕСТА
35 Отговор
ДА ПРАВИ ВОДОСВЕТ НА ВСИЧКИ ПЪТИЩА В българия😇А ВСЕКИ ШОФЬОР ПРЕДИ ДА ТРЪГВА СУТРИН С КОЛАТА ДА МУ СЕ ИЗПОВЯДВА НА ИКОНКАТА ЗЕЛЕПЕНА НА ТАБЛОТО!

Оценка:
-2 +4

Тошко
36 Отговор
На кривите ракети, магистралите им са виновни! Бат Бойко що не катастрофира? Щото знае как се кара джипка, а не като вас! Той навъртя за година 200хкм. и нищо му няма!

Оценка:
-0 +10

БИБИТКОДЖИПА
37 Отговор
А ВИЕ КВО ИСКАТЕ , ЕВРОПЕЙСКА МАГИСТРАЛА ДА ИМАТЕ , ............А ЗА ШКАФЧЕТО КОЙ ЩЕ МИСЛИ ......!!!???????

Оценка:
-0 +12

Перо
38 Отговор
Това мутренско “изобретение”,наречено “институт за пътна безопасност” трябва незабавно да се закрие,защото не върши никаква работа,дублира функции и се оправдава с отдавна известни и неоправени неща.

Оценка:
-0 +10

waterwet
39 Отговор
А освен некачествени пътища да сте се замисляли, че авомобилите, които се движат по пътищата са стари. И ако може да се ремонтират и да са изправни, то не може да са ергономични и за 300 км. водача и пътниците са като пребити кучета.
Хората нямат нови коли защото държавата се разграбва много повече, а не само от пътища.

Оценка:
-2 +4

БАТ БОЙКО И 40 те..РАЗБОЙНИЦИ 🥶🥶🥶
40 Отговор
ВЗЕХА ПАРИТЕ И КАЗАХА!!!НЕ ПРЕТИСНЯВАЙТЕ..БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И ЩАСТЛИВИ 🤑🤑🤑

Оценка:
-0 +5

Българин
41 Отговор
Големи заключения от инж.Милчев.Това и сина ми,който е на 5 го знае.Какво е постигнал,с колко са намалели жертвите благодарение на него?Поредния чиновник,който за да заслужи заплатата си само обикаля медиите.

Оценка:
-1 +6

ПСР
42 Отговор
Който твърди,че"Тракия" е"магистрала",явно никога не е шофирал някъде по-назапад.А отгоре са наслагват още фактори.Лошо обучени и с малък опит,водачи.Безрасъдни,безсмъртни такива.Манталитет.Несъобразяване с обстановката/ситуацията и възможностите на МПС-то.Употреби на какво ли не.Полицаи,чиято единствена дейност е да се крият с тринога в ръцете.Вместо да помагат,регулират и следят на място за най-отявлените нарушители.
Получава се микс от фатални предпоставки.
Ами-карайте мъдро и внимателно,какво да напиша друго.Късмет.

Оценка:
-0 +12

Водач
43 Отговор
Жертвите се увеличават след като противно на ЗДвП, ПО ПЪТИЩАТА се разрешава и не се забраняват да се карат автомобили с десен волан...!!!

Оценка:
-0 +10

Гошето
44 Отговор

До коментар #3 от "Край":


Да бе. Я карай без фарове да видиш как ще те ошамарят веднага. Иначе с алкохол може...

Оценка:
-0 +3

Някой си
45 Отговор
Милчев,когато работеше в КАТ си беше мижатурка и такъв си остана и сега.Този Института за пътна безопасност и онази Агенция по пътна безопасност са две излишни и нищо не вършещи структури.Крайно време е да се закрият!

Оценка:
-0 +8

UYU EU
46 Отговор
Санкционирайте опасното шофиране - висока скорост,засичане, опасно изпреварване , алкохол , изправност. Захванали са глобки за колани , дето не са предпоставка. Мнозина си преграждат и пазят места за паркиране по мутренски и с чалъми прогонват другите.

Оценка:
-0 +3

Васил
47 Отговор
Ква е тази магистрала бе с две платна това си е чист второкласен път.

Оценка:
-0 +2

UYU EU
48 Отговор
И застраховките бонус-малус го въвеждат цяла петилетка нали са на щат и норма няма , кога стане некой ден

Оценка:
-0 +3

Нищоправене
49 Отговор
Навсякъде калинки и хрантутници!

Оценка:
-0 +5

123
50 Отговор
Има много шофиращи калинки на пътя, причината не е само в българската изработка на магистралата и многото крадене от наследниците на Бай Ганьо Балкански.

Оценка:
-0 +5

Истината
51 Отговор
протестиращите инструктори да кажат колко убйици пуснаха по пътищата, такива дето ни са чули, ни видяли правилник за движение, но за сметка на това са почерпили където трябва

Оценка:
-0 +5

Кочо
52 Отговор
ИЗБЕРИ ГРОБ, ВЛЕЗ В ГРОБ! Девиз на ГРОБ: „Ремонт на ремонта на ремонта - пълно чекмедже!”

Оценка:
-0 +4

долу ГЕРБ
53 Отговор
Герберастите за 11 години направиха най-лошите пътища в цял свят, защото откраднаха парите за тях. Герберастите са най-големите разбойници по българските земи , откакто съществува българска държава.

Оценка:
-1 +2

Конник
54 Отговор
Данни трябват! С каква скорост са карали при катастрофата. Каква е техническата експертиза на автомобила направил катастрофата? С тези високи скорости и неизправни автомобили и в Германия ще направят меле. Да докарат спецове от Швейцария и Германия и на пътищата ще има 60% по малко авромобили а автоморгите ще са пълни с бракми!
Карах спокойно по М. Тракия и нямах проблеми. Е имаше БМВ-та които караха с 200км в час ама полиция няма. Или мутра или футболист кара така и му се разминава. Венциславе, виж какво се крие зад данните и напиши истината!

Оценка:
-0 +1

NeXu s
55 Отговор
А дали жертвите не са заради недостатъчното си мозъчно вещество? Това е основната причина! Длъжен си да съобразиш скоростта с пътните условия, а не обратното! Този "експерт" да не дрънка глупости! Тракия не е лоша магистрала! Лоши са каращите по нея! На прав участък, който е от Гелеменово за Пловдив, да катастрофираш - трябва да си пълен кретен!

Оценка:
-0 +1

ТОВА Е САМА ИСТИНА И Е ИСТИНА!
56 Отговор
Няма в целия свят магистрала, в която в рамките на 3 години да загинат 100 човека", сподели той пред Bulgaria ON AIR.
ТОВА Е САМАТА ИСТИНА!

Оценка:
-1 +0

gggw
57 Отговор
МВР е в колапс

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Дейвид Хокни
Един от бащите на поп арта, британецът Дейвид Хонки обяснява защо няма да спре да рисува, макар и на 74 години:
Някои от художниците престанаха да рисуват, защото си мислят, че фотографията прави всичко."

Още бисери
ТОП 5