23 Юни, 2021 13:11 9 170 57

Единствената завършена автомагистрала в България била най-смъртоносната в целия свят

  • катастрофа

Всеки ден увеличаваме жертвите

Единствената завършена автомагистрала в България била най-смъртоносната в целия свят - 1

"Тези, които управляват транспортната система, не знаят, че през май - юни месец вали дъжд. Изненадаха ни дъждовете, защото те очакват през май и юни да е като през август. Истината е, че в България отговорните институции - Агенция "Пътна инфраструктура" и Държавна агенцията за пътна безопасност са тотално абдикирали да управляват транспортната ни система", заяви инж. Богдан Милчев от Института за пътна безопасност в студиото на "България сутрин".

Той информира, че от май жертвите бележат ръст от над 40%. Според него това рязко увеличение на жертвите се дължи на неумението да се управлява транспортната ни система или на статистическа манипулация.

"Когато на пътя има задръстване и повече коли, има повече катастрофи, но по-малко жертви. Когато на пътя има по-малко коли, се кара по-бързо, по-малко са катастрофите, но има повече жертви", категоричен е експертът.

Инж. Милчев коментира, че промените в АПИ са се извършили с голямо закъснение.

"Идеята на това служебно правителство в сферата на пътищата е не да реши някой проблем на българския гражданин, а да създаде симулация на проблеми, които има. Нима ние не знаем, че пътищата се строят некачествено и че се краде?!", добави той и подчерта, че е необходимо е да има публичност.

"Ние настояваме всички проекти на всички ремонти да бъдат качени на техния сайт, за да може експертите да се запознаят с проектите и да сравнят изпълнението им", уточни експертът.

Милчев подчерта, че българските мантинели са като солети - когато трябва да задържат автомобила, те не го правят.

"Има много проблеми с организацията на движенията. Организацията на движенията е този елемент от транспортната ни система, който ни показва къде какво трябва да правят водачите. Ние искаме да видим кой е този проект, кой е този проектант и кой го е разрешил", добави Милчев.

Той информира, че София е най-опасната столица в ЕС по отношение на движението, както и че от 2018 увеличението на жертвите е със 100%.

"Всеки ден увеличаваме жертвите. Ние играем на руска рулетка по нашите пътища", каза още той и информира, че в понеделник ще публикуват "Черна карта на българските пътища", която ще покаже статистическа информация и десетте най-опасни пътища в България.

"Магистрала "Тракия", единствената завършена магистрала в България, има повече жертви, отколкото жертвите на всички останали магистрали. Няма в целия свят магистрала, в която в рамките на 3 години да загинат 100 човека", сподели той пред Bulgaria ON AIR.

По думите на експерта в България не говорим за черни точки, а за черни пътища. Той изрази мнение, че най-съществен е проблемът за контрола, който е статичен, а не динамичен.

"Когато санкционираме един шофьор, в света няма шанс той да се размине, а в България 50% от санкционираните шофьори никога не си плащат глобите! Това има обратен ефект", категоричен е той.

Инж. Милчев добави, че 60% от маркировката не отговаря на изискванията, както и че шофьорите у нас загиват, защото се изморяват на пътя.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 52 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Каква

    95 3 Отговор
    да е ? 2/3 от милиардите заграбени , плюс неквалифицираните работници , събирани от кол и въже !
  • 3 Край

    101 1 Отговор
    Българите се трепят от дивотия. Всеки се мисли за Хамилтън и че другите по пътя са излишни. Отделно от това тук се регистрира и кара всяко нещо което може да се движи.
    Държавата е приела че населението е дебилно и не го санкционира - за властта е важно да я избират за да краде - тия каквото искат това да правят - пълна свободия.

    Коментиран от #44

  • 4 гербав лозунг

    49 7 Отговор
    с боко към гробо!
  • 5 Абе ужаст

    49 5 Отговор
    Тиквунчо го предават отвред.А кой предаде Тато? Ами "най-близките".Ама Тато построи ДВЕТЕ БЪЛГАРИИ,а Тиквунчо нищо,освен грабежи.Оправи си внучетата а останалите да правят като вятъра,Тиквоо,бай Ставри ти вари кафето,а ние"простите" ще те гледаме по БНТ и БТВ + НОВА,твоите телевизийки..
  • 6 ГОСТ

    64 15 Отговор
    АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА СЕ ЗАБРАНИ ВНОСА НА МАРКИТЕ МЕРЦЕДЕС,БМВ И АУДИ И ВИ ГАРАНТИРАМ,ЧЕ КАТАСТРОФИТЕ ЩЕ НАМАЛЕЯТ РЯЗКО.ПОЧТИ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ВОДАЧИ НА ТЕЗИ МАРКИ ДА КАРАТ НОРМАЛНО,ОБИКНОВЕНО СА НАЙ-НАГЛИТЕ ШОФЬОРИ НА ПЪТЯ!

    Коментиран от #27

  • 7 КОНСЕРВАТОРЪТ

    22 19 Отговор
    Няма чак толкова лоши пътища (пак и това е причината за катастрофи), има безразсъдно шофиране!
  • 8 Българка

    63 8 Отговор
    Бойковата гордост- магистрали, маркировки, асфалт се оказва, че буквално убиват!
    Гарантирано от ГЕРБ и чекмеджето! Колко трябва да си мал0умен, че на 11.07 отново да гласуваш за бандити?
  • 9 София

    48 1 Отговор
    В София до пазарчето в кв. Борово, една варненска фирма "Автомагистрали-Варна" вече 2 месеца сменят 20 метра бордюр. Така се работи в БеГе-то.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Пак ще има деление

    29 3 Отговор
    "Тиквени магистрали" и "Магистрали"
  • 12 Рошко

    32 0 Отговор
    Ами то от крадене, и под изпълнители какви магистрали очакваме апропо то до под изпълнителите стигат трохи, и да иска да я направи качествено нвма как
  • 13 Гербер

    11 26 Отговор
    Баце ви създаде много благини а сега хвърляте камъни. Споко, идва време пак да си управляваме и усвояваме.

    Коментиран от #32

  • 14 Тъпуци

    29 16 Отговор
    Тя магистралата не шофира бе колеги. По тая магистрала кой ли не е ср.л като я правил. Най-гадния участък, който е строен едва 2007 година, сега нацяло го ремонтират, понеже вече през 2013 за нищо не ставаше. Кой ли е крал тогава и никой не му търси сметка? Но талигите ги карат каруцарите. То държавата не е магистралата или сградите в София. Държавата сте вие бе хорица дето взимате кредити за мощни и одъртели талиги. В гърция масово малолитражки карат, нищо че са богати и имат пари за 10 дърти джипа. Гърка отива обаче и си взема малолитражка и после троши пари и чинии в кръчмата.
  • 15 Тенекии с 4 колелета и печка що е то

    11 12 Отговор
    Българите 500 години са водили уседнал начин на живот какво им стана да внасят печки на 4 колела с тенекии които са около 2 млн а българите от 9млн станаха 6,9 млн
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 The truth

    42 3 Отговор
    Санкцията в БГ е пълен таш..к!В щатите ако преминеш на червено или ако си превишил скоростта отиваш при съдията,а електрония регистър съобщава на застрахователя ти тази "добра" новина и застраховката ти съответно отива до небесата,че чак боли.Затова в БГ санкциите са само на думи и затова нямат ефект.Плащат тези с по 10-15 км превишение,а на истинските джигити не могат да съберат глобите. Личното ми мнение е ,че съдът трябва да се заеме дори с по-малките нарушения и застрахователите да имат достъп до регистъра с провинения!На бас ,че само тогава убийците на пътя ще бъдат озаптени...в някаква степен!
  • 18 DrivingPleasure

    24 2 Отговор
    Да ние си знаем, че пътищата са кофти, краде се, а кат са ненужна институция за дране на пари, а не за контрол... както е казал и "експерта" Милчев
    Целия проблем е, че тия "експерти" като Инж. Милчев създават впечатлението, че са леко сърдити щото не са се добрали до баницата, а предложенията им за спиране на жертвите клонят към цялостно премахване на колите от пътя, което трябва да признаем е крайно ефективно, но леко попресилено...
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Фифи

    43 1 Отговор
    Японците построиха най-безопасния и бърз влак в Света, а в България мутрите най-опасната магистрала.
    Гласувайте за мутрите. До следващият им мандат може да сте при св Петър .
    Българският народ е изклюпително невеж шим 11 г ги управлява мутра. Еднокнижник. За 11 г няма ъгъл, където да не цари корупция, Далавери и кражби за милиони.

    За празните язовири кой ше връща парите?

    Колко болници щяхте да построите с тях? Детски градини или модерни домове за възрастни хора?
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 ГЕРБОСТРОЙРЕМОНТ

    28 2 Отговор
    Така "строиме" ние !!!
  • 23 СПОКОЙНО

    24 0 Отговор
    ПРАВИ СЕ ВТОРА ТАКАВА ХЕМУС.
  • 24 Това е ЛЪЖА

    9 14 Отговор
    Защо ни взимат за овце? Да, има много жертви по магистралата, Бог да ги прости. Да, не се стопанисва оптимално. НО има далеч по смъртоностни магистрали:
    Само в щатите магистралите Tampa FL e 70,6жертви на 100км на година. Съпоставено с 3 годишна експлоатация на машата магистрала са 762 жертви.
  • 25 бокобо

    13 0 Отговор
    Освен да ни рекетират друго не правят. Съда, а не МВР трябва да кажи валидни ли са глобите.
  • 26 2628

    16 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Когато санкционираме един шофьор, в света няма шанс той да се размине, а в България 50% от санкционираните шофьори никога не си плащат глобите

    Там е проблема - не са виновни пътищата и дърветата покрай тях.
    Щото имаше и безумна идея да се изсекат крайпътните дървета.


    Просто трябва да има държава.
    И да си събират парите а не да налагат косвен данък като екостикер.
    какво ги вълнува жителите на Червен бряг примерно какво еко е колата му
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 истината

    21 1 Отговор
    Нашите на двулентови пътчета, магистрали ли му казват.
  • 29 пак той

    12 7 Отговор
    Мда, Бойко е виновен, че направи пътища, за да могат българите да се трепят по магистралите!
  • 30 az#Оставка!

    4 0 Отговор
    ГЕРБ! ХУБАВО Е! :))))
  • 31 Бойко и Циганите

    7 1 Отговор
    Как ще обезщетиш народа за това,което му причини долен боклук няма ли да умираш вече.
  • 32 ШАЛТЕТО

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гербер":

    Пичелиш 50лв.!
  • 33 Го4о

    7 1 Отговор
    Не, не е вярно, че е най- смъртоносна в света! Има изследване, че в цялата галактика няма такава смъртоносна магистрала!?..... за способностите на нашите водачи още нямаме направени изследвания, защото валежите не позволяват и няма сцепление!?!? Ха ха ха....
  • 34 Болярче

    15 1 Отговор
    А във Велико Търново основната дейност на кмета е да вдигат колите на хората.За престой 15 минути ти чукат бон за 2 часа .През зимата служебните им коли стоят по няколко часа с работещи двигатели и вътре се греят някакви тюфлеци.Да им дадат по една лопата и да оправят пътищата в общината.
  • 35 ВИКАЙТЕ ПОПА ОТ ПРОТЕСТА

    4 2 Отговор
    ДА ПРАВИ ВОДОСВЕТ НА ВСИЧКИ ПЪТИЩА В българия😇А ВСЕКИ ШОФЬОР ПРЕДИ ДА ТРЪГВА СУТРИН С КОЛАТА ДА МУ СЕ ИЗПОВЯДВА НА ИКОНКАТА ЗЕЛЕПЕНА НА ТАБЛОТО!
  • 36 Тошко

    10 0 Отговор
    На кривите ракети, магистралите им са виновни! Бат Бойко що не катастрофира? Щото знае как се кара джипка, а не като вас! Той навъртя за година 200хкм. и нищо му няма!
  • 37 БИБИТКОДЖИПА

    12 0 Отговор
    А ВИЕ КВО ИСКАТЕ , ЕВРОПЕЙСКА МАГИСТРАЛА ДА ИМАТЕ , ............А ЗА ШКАФЧЕТО КОЙ ЩЕ МИСЛИ ......!!!???????
  • 38 Перо

    10 0 Отговор
    Това мутренско “изобретение”,наречено “институт за пътна безопасност” трябва незабавно да се закрие,защото не върши никаква работа,дублира функции и се оправдава с отдавна известни и неоправени неща.
  • 39 waterwet

    4 2 Отговор
    А освен некачествени пътища да сте се замисляли, че авомобилите, които се движат по пътищата са стари. И ако може да се ремонтират и да са изправни, то не може да са ергономични и за 300 км. водача и пътниците са като пребити кучета.
    Хората нямат нови коли защото държавата се разграбва много повече, а не само от пътища.
  • 40 БАТ БОЙКО И 40 те..РАЗБОЙНИЦИ 🥶🥶🥶

    5 0 Отговор
    ВЗЕХА ПАРИТЕ И КАЗАХА!!!НЕ ПРЕТИСНЯВАЙТЕ..БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И ЩАСТЛИВИ 🤑🤑🤑
  • 41 Българин

    6 1 Отговор
    Големи заключения от инж.Милчев.Това и сина ми,който е на 5 го знае.Какво е постигнал,с колко са намалели жертвите благодарение на него?Поредния чиновник,който за да заслужи заплатата си само обикаля медиите.
  • 42 ПСР

    12 0 Отговор
    Който твърди,че"Тракия" е"магистрала",явно никога не е шофирал някъде по-назапад.А отгоре са наслагват още фактори.Лошо обучени и с малък опит,водачи.Безрасъдни,безсмъртни такива.Манталитет.Несъобразяване с обстановката/ситуацията и възможностите на МПС-то.Употреби на какво ли не.Полицаи,чиято единствена дейност е да се крият с тринога в ръцете.Вместо да помагат,регулират и следят на място за най-отявлените нарушители.
    Получава се микс от фатални предпоставки.
    Ами-карайте мъдро и внимателно,какво да напиша друго.Късмет.
  • 43 Водач

    10 0 Отговор
    Жертвите се увеличават след като противно на ЗДвП, ПО ПЪТИЩАТА се разрешава и не се забраняват да се карат автомобили с десен волан...!!!
  • 44 Гошето

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Край":

    Да бе. Я карай без фарове да видиш как ще те ошамарят веднага. Иначе с алкохол може...
  • 45 Някой си

    8 0 Отговор
    Милчев,когато работеше в КАТ си беше мижатурка и такъв си остана и сега.Този Института за пътна безопасност и онази Агенция по пътна безопасност са две излишни и нищо не вършещи структури.Крайно време е да се закрият!
  • 46 UYU EU

    3 0 Отговор
    Санкционирайте опасното шофиране - висока скорост,засичане, опасно изпреварване , алкохол , изправност. Захванали са глобки за колани , дето не са предпоставка. Мнозина си преграждат и пазят места за паркиране по мутренски и с чалъми прогонват другите.
  • 47 Васил

    2 0 Отговор
    Ква е тази магистрала бе с две платна това си е чист второкласен път.
  • 48 UYU EU

    3 0 Отговор
    И застраховките бонус-малус го въвеждат цяла петилетка нали са на щат и норма няма , кога стане некой ден
  • 49 Нищоправене

    5 0 Отговор
    Навсякъде калинки и хрантутници!
  • 50 123

    5 0 Отговор
    Има много шофиращи калинки на пътя, причината не е само в българската изработка на магистралата и многото крадене от наследниците на Бай Ганьо Балкански.
  • 51 Истината

    5 0 Отговор
    протестиращите инструктори да кажат колко убйици пуснаха по пътищата, такива дето ни са чули, ни видяли правилник за движение, но за сметка на това са почерпили където трябва
  • 52 Кочо

    4 0 Отговор
    ИЗБЕРИ ГРОБ, ВЛЕЗ В ГРОБ! Девиз на ГРОБ: „Ремонт на ремонта на ремонта - пълно чекмедже!”
  • 53 долу ГЕРБ

    2 1 Отговор
    Герберастите за 11 години направиха най-лошите пътища в цял свят, защото откраднаха парите за тях. Герберастите са най-големите разбойници по българските земи , откакто съществува българска държава.
  • 54 Конник

    1 0 Отговор
    Данни трябват! С каква скорост са карали при катастрофата. Каква е техническата експертиза на автомобила направил катастрофата? С тези високи скорости и неизправни автомобили и в Германия ще направят меле. Да докарат спецове от Швейцария и Германия и на пътищата ще има 60% по малко авромобили а автоморгите ще са пълни с бракми!
    Карах спокойно по М. Тракия и нямах проблеми. Е имаше БМВ-та които караха с 200км в час ама полиция няма. Или мутра или футболист кара така и му се разминава. Венциславе, виж какво се крие зад данните и напиши истината!
  • 55 NeXu s

    1 0 Отговор
    А дали жертвите не са заради недостатъчното си мозъчно вещество? Това е основната причина! Длъжен си да съобразиш скоростта с пътните условия, а не обратното! Този "експерт" да не дрънка глупости! Тракия не е лоша магистрала! Лоши са каращите по нея! На прав участък, който е от Гелеменово за Пловдив, да катастрофираш - трябва да си пълен кретен!
  • 56 ТОВА Е САМА ИСТИНА И Е ИСТИНА!

    0 1 Отговор
    Няма в целия свят магистрала, в която в рамките на 3 години да загинат 100 човека", сподели той пред Bulgaria ON AIR.
    ТОВА Е САМАТА ИСТИНА!
  • 57 gggw

    0 0 Отговор
    МВР е в колапс
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове