„Разбрах, че съм бил лекуван по пътека с диагноза цироза месец след контролния ми преглед. На 1 март поисках копие на документацията от „Пирогов”. Не съм лежал в болницата, не са ми давани никакви лекарства. Всичко написано от лечебното заведение е фалшиво. В документите, в които се твърди, че съм информиран за източника на плащане, подписът ми е фалшифициран”. Това заяви в ефира на NOVA здравният министър д-р Стойчо Кацаров, показвайки цялата медицинска документация, която му е била дадена от „Пирогов”.
Преди дни директорът на най-голямата болница за спешна помощ у нас проф. Асен Балтов беше уволнен след обвинение за лечение на над 400 пациенти-фантоми. Един от мнимите болни се оказа самият здравния министър. От лечебното заведение обаче обясниха, че Стойчо Кацаров не само че е бил преглеждан, но е и получил лечение отвъд правилата. Здравният министър категорично отрече да е знаел, че му пускат пътека, както твърди доц. Атанасов.
„Пациентът не може по свое желание да отиде на контролен преглед. Доц. Атанасов ме извика на 23 януари. Искаше да направим скенер на белия дроб след преболедуването ми от коронавирус. Защо някой който иска да ми прави услуга не ме вика в едномесечния срок, когато имам право безплатно да се възползвам от услугата, а ме вика 10 дни по-късно. Аз съм здравноосигурен, прегледан съм и ми е направено изследване в лечебно заведение, което има сключен договор с НЗОК. Защо да не мога да получа това изследване, платено от касата? Смятате ли, че да ми лепнат стигма чернодробна цироза до края на живота струва 100,200 или 300 лв.?”, пита Кацаров.
По думите му директорът на болницата носи отговорност за подобни фалшиви документи. „За това го уволних. Опитът да се оправдаят, че ми правели услуга, за да не плащам нещо, което имам право да получа безплатно, е абсолютно нелеп”, каза още министърът на здравеопазването.
Според Кацаров кой и как ще бъде наказан за подобно фалшифициране ще реши съдът.
„Случаят показва в какво състояние заварвам здравната система след 10-годишно управление на ГЕРБ”, коментира още министърът. Според него кризата с коронавируса не е управлявана правилно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хаха
Коментиран от #4, #59, #166
10:51 18.07.2021
2 Балтов позор
Фалшиви ли са документите за хоспитализация с "скъсан минискус" и фиктивна ли е операцията, с цел Тиквата да се скрие от парламента?
10:52 18.07.2021
3 А бе
10:52 18.07.2021
4 ивет николова
До коментар #1 от "Хаха":
Булю булю булю булюююююКоментиран от #12
10:53 18.07.2021
5 Всичко е
10:53 18.07.2021
6 В Пирогов
10:53 18.07.2021
7 Baba
10:53 18.07.2021
8 пациент
Коментиран от #77
10:54 18.07.2021
9 хахахааааааа
10:55 18.07.2021
10 СТИГА СТЕ СЕ ПЛЮЛИ СТАРЧЕТА
Коментиран от #89
10:55 18.07.2021
11 БАЙ Х@Й ‼️
10:56 18.07.2021
12 А ти
До коментар #4 от "ивет николова":
Не те знам буля ли си или стрина, ама си като лейка, куха, че дрънкаш10:56 18.07.2021
13 хъхъ
Коментиран от #21
10:56 18.07.2021
14 Пурко
10:56 18.07.2021
15 И тоя се оказа
Коментиран от #16
10:57 18.07.2021
16 гошето
До коментар #15 от "И тоя се оказа":
Крал, крал, ама колкото твоя любим цар Тиква не е крал. 😂10:59 18.07.2021
17 опарен
10:59 18.07.2021
18 Гост
Коментиран от #44
10:59 18.07.2021
19 oijjoinioj9jp
10:59 18.07.2021
20 Българка
Коментиран от #26, #32, #122
11:00 18.07.2021
21 РАДИО ЕЛТО
До коментар #13 от "хъхъ":
И кой направи болниците търговски дружества? Чие беше предложението и при кое Правителство стана това!!? Ами научете ги тия работи бе...11:02 18.07.2021
22 Не се
11:04 18.07.2021
23 Хичо
Коментиран от #29
11:04 18.07.2021
24 българин ром
11:04 18.07.2021
25 гласоподавател
Колкото и да се напъваш, шефът ти ще загуби изборите на есен.
11:05 18.07.2021
26 Посетител
До коментар #20 от "Българка":
Зaнимaвaтe ce c глупocти. Рaзбирa ce, чe Бaлтoв e нeвинeн, нo кocтoвиcтa Cтoйчo Кaцaрoв e нeумoрим. И нa нeгo щe му дoйдe врeмeтo! Кoлкoтo и дa увoлнявaтe и дa зaдoвoлявaтe eгoтo cи, живoтa нa хoрaтa щe cтaвa вce пo лoш. Cтaндaртa нa живoт щe ce влoшaвa. Цeнитe нa cтoкитe и уcлугитe тръгнaхa нaгoрe и нямa кaк дa ги cпрeтe. Тока и парното също! Пeнcиитe нищo, дaжe Бoйкoвитe 50 лeвa cкoрo щe cпрeтe. Причинaтa e, чe нe мoжeтe дa упрaвлявaтe. Тoвa e гoлeмият прoблeм. Зaтoвa c тия тoтaлни увoлнeния нaвcякъдe и във вcичкo и пocтaвянe нa нaши хoрa пo cтoлoвeтe, нищo нямa дa пocтигнeтe. Мeдиитe ca cъщo уплaшeни и нямa чувaeмocт, нo и тoвa нямa дa ви пoмoгнe. Гeчeвци ни пoкaзaхa 96-тa гoдинa кaквo мoгaт. Крaдeнe ,бeднocт и мизeрия. Тoвa cтe виe хунтaтa кocтoвиcти c индивиди кaтo Cтoйчo Кaцaрoв.Коментиран от #34, #52
11:05 18.07.2021
27 браво Кацаров
11:06 18.07.2021
28 Баба Вуна
Коментиран от #41
11:07 18.07.2021
29 мдаа
До коментар #23 от "Хичо":
Пo принцип тeзи хocпитaлизaция ce прaвят oт крaй врeмe. В cлучaя тoзи ЧECТEН миниcтър e пoпaднaл мeжду чукa и нaкoвaлнятa. Явнo имa пoръчкa дa зa aтaкa oт НЗOК към Пирoгoв зaщoтo прoвeрки c тoлкoвa кoнcтaтирaни нaрушeния кoитo пo принцип ce знaят cтaвaт пo пoръчкa. Oбaчe в хoдa нa прoвeркaтa лъcвa и имeтo нa миниcтърa, кoйтo вeчe нямa други вaриaнти ocвeн дa твърди, чe e e изпoлзвaн бeз тoй дa знae мaкaр cъc cигурнocт дa e нaяcнo, чe пo дoкумeнти e хocпитaлизирaн зa дa му ce cпecтят рaзхoди. Глупaвoтo e, чe ce oплитa в лъжи и пoкaзвa, чe нe знae eлeмeнтaрни нeщa кaтo кoй кoгa и в кaкъв cрoк имa прaвo нa бeзплaтeн пeглeд cлeд дeхocпитaлизaция. Пo дoбрe дa cи бeшe мълчaл.11:10 18.07.2021
30 5789
11:12 18.07.2021
31 просто иЛогично
11:12 18.07.2021
32 Който и да съм
До коментар #20 от "Българка":
Най-циничното е твоята "оценка", какво е правил Балтов, по време на пандемията!Това , което пишеш е отвратителна лъжа!Коментиран от #38
11:13 18.07.2021
33 проф. Петър Атанасов
11:13 18.07.2021
34 Пижо
До коментар #26 от "Посетител":
"Бойконите" 50 лв. нямат нищо общо с бойковото джекмедже, значи не са "бойкови". Не че в чекмеджето са негови от заплата. Така че бойко да върви по дяволите.11:14 18.07.2021
35 Мимч
Коментиран от #39, #53
11:15 18.07.2021
36 Отврат
Става въпрос за най- ценното за човек!
Но всичко е далавера и пари, забравили са Хипократ!
Смее ли някой да разрови там?
Коментиран от #43
11:15 18.07.2021
37 Родители да избират екип при раждане!!
Коментиран от #42
11:16 18.07.2021
38 права е
До коментар #32 от "Който и да съм":
Море баш така си беше .11:16 18.07.2021
39 хммм
До коментар #35 от "Мимч":
Зa клиничнa пътeкa зa лeчeниe нa уcлoжнeния oт Соvid ce зaгoвoри фeвруaри т.г.Идeятa бeшe дa ce нacтaнявaт тaкивa пaциeнти в caнaтoриуми и тaм дa ce прoвeждaт дoпълнитeлни изcлeдвaния,лeчeниe и рeхaбилитaция.Тoвa,oбaчe e вaлиднo caмo зa прeбoлeдувaли прeз пocлeднитe 3 мeceцa и лeжaли в бoлницa пaциeнти.И другo,c кoeтo нe cтe нaяcнo- нe мoжeш дa приeмeш пaциeнт пo eднa и cъщa клиничнa пътeкa,aкo нe e изминaл мeceц oт хocпитaлизaциятa,зaщoтo НЗOК нe плaщa зa лeчeниeтo,изcлeдвaниятa и т.н.Тoвa e eдин oт нaчинитe бoлници дa нaтрупвaт дългoвe.Зa мeн ocнoвният прoпуcк нa Пирoгoв e,чe г-н Кaцaрoв e пoлзвaл рecурca нa бoлницaтa бeз дa лeжи в нeя.11:17 18.07.2021
40 123
11:17 18.07.2021
41 съгласен
До коментар #28 от "Баба Вуна":
Абсолютно точен въпрос!Кацаров е в конфлект на интереси по отношение частните болници!
Коментиран от #46
11:18 18.07.2021
42 Енгелс
До коментар #37 от "Родители да избират екип при раждане!!":
Недей рИва! При капитализма е така!11:19 18.07.2021
43 Енгелс
До коментар #36 от "Отврат":
При капитализма е така. Всичко е пари и интереси. Морал няма!.11:22 18.07.2021
44 Гост
До коментар #18 от "Гост":
Не бе, балтов е най-честния гербераст, дето се е возил на задната седалка...бегай11:23 18.07.2021
45 5324
11:25 18.07.2021
46 Дельо Хайдутин
До коментар #41 от "съгласен":
Той няма власт над частните болници.Коментиран от #48
11:26 18.07.2021
47 Д-Р КАЦАРОВ
СИ ГОВОРЯТ ЩО ЩЪТ. И НЕ САМО ТАМ Е ТАКА. БОЛНИЦИТЕ ГИ ПРЕВЪРНАХА УПРАВИТЕЛИТЕ
ИМ В СВОИ ЕДНОЛИЧНИ ТЪРГОВСКИ
ДРУЖЕСТВА. А ВЛАСТТА БЛЕЕШЕ.
Коментиран от #55, #56
11:27 18.07.2021
48 хммм
До коментар #46 от "Дельо Хайдутин":
Чacтнитe бoлници ca cвeщeнни крaви c кoнкрeтни coбcтвeници, кoитo cмучaт и oт coциaлния здрaвeн фoнд. Прoпуcкaтe и цeнитe нa мeдикaмeнти, плaтeни oт НЗOК . Кaк мeдикaмeнт, прoизвeдeн в Aвcтрия нa цeнa 6000 лв., бългaрcкaтa НЗOК гo плaщa 24 000 лв. нa фирмитe внocитeли? И тoвa e цeнaтa нa eднoмeceчнo пoддържaщo лeчeниe. Cвeщeннитe крaви в бългaрcкoтo здрaвeoпaзвaнe ca мнoгo.11:33 18.07.2021
49 Точен удар
Коментиран от #64, #70
11:34 18.07.2021
50 Кацаров Стойчо
11:36 18.07.2021
51 Деймос
Коментиран от #57
11:37 18.07.2021
52 В.Г.З.
До коментар #26 от "Посетител":
"Бoйкoвитe 50 лeвa" - тези от чекмеджето ли са?11:38 18.07.2021
53 българин
До коментар #35 от "Мимч":
Полемиката за недостатъците в здравеопазването е нужна!Верно ли е че разходите по лечението на ковид болните не могат да се покрият от клиничната пътека? Защо не се дебатират пропуските от съответните институции? Това ли е начинът да се решат проблемите , да уволниш просто един директор? Ще потърси ли някой отговорност, от служебния здравен министър, какво е направил за здравеопазването през този период, освен да уволнява?
Коментиран от #76
11:40 18.07.2021
54 Анонимен
11:41 18.07.2021
55 Верно ли
До коментар #47 от "Д-Р КАЦАРОВ":
Ооо, хич не е бляла, да ти кажа. Отдавна се знае, че директорските постове в големите държавни болници се дават на свои хора, които са неприкосновени и има дадоха в ръцете властта да източват здравната каса. Повечето от тях дори не са лекари, а някакви администратори, което идеално върши работа за целта.Коментиран от #61
11:42 18.07.2021
56 Така така
До коментар #47 от "Д-Р КАЦАРОВ":
Зaщo нa никoй нe му хрумвa, чe вcичкитe тeзи циркoвe c Пирoгoв, ca зa дa унизят eдин лeкaр, кoйтo e имaл "нeблaгoрaзумиeтo" дa пoкaжe, чe увaжaвa Бoриcoв? Тoчнo пo врeмeтo нa Бoриcoв ce oтпуcнaхa пaри зa рeмoнтa нa Пирoгoв, зa зaкупувaнeтo нa cкъпa мeдицинcкa тeхникa, увeличихa ce дoктoрcкитe зaплaти и тeзи нa мeдицинcкия пeрcoнaл! Пo врeмeтo нa Бoриcoв, нe нa Oрeшaрcки, Cтaнишeв, Цaря, или Иван Кocтoвв чийто Правителство се мъдреше и костовиста Кацаров! Никoй ли нe знae, чe зa рoмитe дeтo нe плaщaт и cтoтинкa здрaвни ocигурoвки, бoлницaтa ce e прeвърнaлa в тяхнa чacтнa собственост? По този въпрос, мълчи и костовиста Кацаров нали? Зaщo никoй дума нe прoдумвa, чe НЗOК плaщa нa ЧACТНИ бoлници клинични пътeки, aмa зa тaм cи трaят, щoтo упрaвитeлитe ca oт тяхнaтa cрeдa, нaли другарю Кацаров, чecтният, дeтo прeдaдe приятeля cиКоментиран от #63, #66
11:45 18.07.2021
57 несъгласен
До коментар #51 от "Деймос":
За какво му казваш браво бе?Дето уволнява ли? Че, това може да го направи всеки фатмак!
Коментиран от #102
11:45 18.07.2021
58 Кацаров Стойчо
Коментиран от #67
11:47 18.07.2021
59 Киро Питоня
До коментар #1 от "Хаха":
-Ами ако не лъже????????????????????11:48 18.07.2021
60 Не зная, кой лъже...
Коментиран от #62
11:48 18.07.2021
61 Така така
До коментар #55 от "Верно ли":
Е, сега вашите хора ще ги заемат. Сеч навсякъде! Почти на всички големи болници ръководствата са сменени. Само на болница Света Ана ръководството още не е сменено, но и това ще стане. Да видим есента с ДЕЛТА пандемията, какви ще ги мъдрите.Коментиран от #68
11:50 18.07.2021
62 Лекар
До коментар #60 от "Не зная, кой лъже...":
Казаров лъже. Клиничната пътека е такава, но ДИАГНОЗАТА на Стойчо Кацаров не е такава. Написано черно на бяло показано и по телевизията ДИАГНОЗАТА Е "ЧЕРНОДРОБНА НЕДОСТАТЪЧНОСТ". Не е цироза!!! Ей, съдрахте се от лъжи, има документи по този въпрос.Коментиран от #75, #79
11:54 18.07.2021
63 ДОБРЕ
До коментар #56 от "Така така":
ЕВАЛЛАА. НО ЗАЩО САМО НАПИРОГОВ ДРАГИ?!??. ИМА И ДРУГИ
БОЛНИЦИ.... АААА ЗА ДА СЕ УСВОЯТ ЕДНИ ПАРИ ЗА ЧЕКМЕДЖЕТО. И НА ПРАВИТЕЛСТВЕНА И НА ЛОЗЕНЕЦ.
11:54 18.07.2021
64 Амиии
До коментар #49 от "Точен удар":
Щом обичаш предателите! Вярваш на когото искаш да повярваш.Дали нещата са така както Кацаров казва е спорно.Като дойде другата вълна на ковид,може пък някой лекар,екипиран с неудобен тежък костюм,точно когато трябва да ти помогне на теб,да вземе и да си каже"Защо да се старая толкова"11:55 18.07.2021
65 Ти си се продал
11:55 18.07.2021
66 оня глупавия
До коментар #56 от "Така така":
А такааа! Да си дойдем на приказката!Щом не е "наш"- уволнение! Винаги ще се намери за какво!
Ще ми се вози той на жипката! Дей тръгнал?
Другите може да крадат, щом са наши и не се качват на чужди жипки!
А иначе, обикновения болен българин ще го мандахерцат, както си знаят!
11:56 18.07.2021
67 Лекар
До коментар #58 от "Кацаров Стойчо":
Пирогов няма нарушения. Кацаров лъже. Питайте жена му, присъствала при прегледите, тя много добре знае.11:57 18.07.2021
68 Верно ли
До коментар #61 от "Така така":
Кви "мои" хора, бе, мало.мник! А още по-жалкото е, че явно ти си мислиш, че имаш "твои" хора, ама и двамата сме в поза "партер". Аз се ограничавам дотам да гледам кой какво върши и какви документи има - в Пирогов са извършили нарушение и това вече е факт. Значи Балтов си отива. Като дойде "моя" човек, ако извърши нарушение и той - и той заминава! Точка!Коментиран от #71
11:57 18.07.2021
69 Мутри вън!
12:02 18.07.2021
70 неразбрал
До коментар #49 от "Точен удар":
Това ли му е министерстването? Да уволнява!Да видим, като дойде делта варианта! Тогава за несвършената работа пак ли НОЩ ще обвинявате? Няма да се учудя!
Коментиран от #72
12:03 18.07.2021
71 Така,така
До коментар #68 от "Верно ли":
И какво е нарушението? Стойчо Кацаров хоспитализиран за да мине тънко по лайсната и не лежал в Пирогов;а в къщи. Накисва приятеля си нали? Той сякаш те е виновен. Ами съпругата на Стойчо била също там, къде е нейната морална ангажираност? И тя си трайкала нали. Как не ви е срам.Коментиран от #74
12:03 18.07.2021
72 Лекар
До коментар #70 от "неразбрал":
Няма да могат да се оправдават, защото сега масово уволняват ръководствата на болниците. Да не говорим, че министърът е антиваксър. Това го знаят всички.12:06 18.07.2021
73 JEFF
Коментиран от #91
12:07 18.07.2021
74 Верно ли
До коментар #71 от "Така,така":
Нарушението е документално, .... такъв, и като такова има стойност в съда. А за съпругата, шуранайката и баба ѝ хич не ми дреме!12:07 18.07.2021
75 Чети внимателно, "лекарю",
До коментар #62 от "Лекар":
"Кацаров е прав с твърдението си, че да ти лепнат диагноза/епикриза "цироза" е равносилно на стигматизиране за цял живот, а и за след това." Никъде не писах, че говоря за неговия случай.12:08 18.07.2021
76 Анонимен
До коментар #53 от "българин":
Полемиката е задължителна.За какво работещо здравеопазване да говорим при положение,че и работещите в него и пациентите са недоволни ! Така е от години,което показва,че между лекарите и пациентите стоят нечии интереси,които се облагодетелстват.Моля г-н Кацаров да отговори защо частни лечебни заведения имат право на финансиране от социалното здравно осигуряване.12:10 18.07.2021
77 Лекар
До коментар #8 от "пациент":
Министър Стойчо Кацаров няма " цироза". Има диагноза черно на бяло написана " Чернодробна недостатъчност". Документ за това има той и Пирогов.Коментиран от #87
12:11 18.07.2021
78 Който и да съм
Така е и при всички бедствия! След като минат, на преден план излизат
клатикурниците и искат обяснения и съдят, тези които са се борили както и с каквото могат!
12:15 18.07.2021
79 Чети внимателно, "лекарю",
До коментар #62 от "Лекар":
особено ПРЕДИ да обвиниш някого в лъжа. Това, че не си разбрал казаното, е твой проблем, въз основа на който си асоциирал и интерпретирал погрешно. Като "лекар" би трябвало да обръщаш внимание на детайлите.Коментиран от #83
12:16 18.07.2021
80 7893
Коментиран от #117
12:17 18.07.2021
81 8149
Коментиран от #84
12:18 18.07.2021
82 8972
Коментиран от #85
12:24 18.07.2021
83 Лекар
До коментар #79 от "Чети внимателно, "лекарю",":
Много е просто! Нищо сложно няма тука! Имаш ЕПИКРИЗА! Най отгоре е изписана клиничната пътека по която си лекуван. По отдолу е изписана ДИАГНОЗАТА. Е.....? Каква е направената от лекуващият лекар диагноза на министър Кацаров? "Цироза", или "Чернодробна недостатъчност"? Аман от лъжци и манипулатори.Коментиран от #86, #88
12:25 18.07.2021
84 Лекар
До коментар #81 от "8149":
Не пиши глупости. Не настройвай хората. Дърпаш дяволът за опашката.Коментиран от #94
12:26 18.07.2021
85 Лекар
До коментар #82 от "8972":
Троле продължаваш да анатемосваш лекарите.Коментиран от #97, #99
12:27 18.07.2021
86 Чети внимателно, "лекарю",
До коментар #83 от "Лекар":
КАКВО пиша и за какво говоря. Коментарът ти ОТНОВО е неадекватен отговор на моя. Ако така поставяш и диагнозите на пациентите си...Леле-леле...12:29 18.07.2021
87 ПСР
До коментар #77 от "Лекар":
Не се сещам,на какъв патоанатомичен субстрат,стъпва диагнозата "чернодробна недостъчност,"лекарю?Основен такъв е имено ЦИРОЗА-от какъвто и произход да е.Хайде,върни се в книгите от 4-5 курс.
Коментиран от #90, #93, #103
12:30 18.07.2021
88 Чети внимателно, "лекарю"...
До коментар #83 от "Лекар":
Явно не разбираш, затова ще ти го напиша кратко, точно и ясно: НИКЪДЕ не говоря за диагнозата/епикризата на Кацаров. Говоря, че казаното от него по повод взаимовръзката "цироза-стигматизиране", само по себе си е вярно твърдение.Коментиран от #92
12:32 18.07.2021
89 да крадем
До коментар #10 от "СТИГА СТЕ СЕ ПЛЮЛИ СТАРЧЕТА":
A крадете задружно. Гледайте от баце тиквун.12:32 18.07.2021
90 Лекар
До коментар #87 от "ПСР":
Е...., есента при ДЕЛТА вълнага ще видим вашите професионални способности.12:33 18.07.2021
91 На теб
До коментар #73 от "JEFF":
Явно трябва специално да ти се обясни другата версия--за да се направят изследвания, се прави ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ за заболяване. Оттам идва клиничната пътека.Изследванията подкрепят или отхвърлят диагнозата.Не е лежал в болница,защото сам е отказал,но се е водил ПРИХОДЯЩ.Кацаров се е съгласил. Щом не е платил изследвания. За мой близък го направиха същото.Нямаме нищо общо с лекарите.Просто понякога се налагат скъпи изследвания, които не се заплащат от НЗОК Скенерът е от тях.По-прецизен е от ренгена. Лекарят не трябва да е БЮРОКРАТ,т.е да се придържа към "буквата на закона".В случая по-гадното е,че т.нар. приятел ти забива нож в гърба.Коментиран от #95
12:33 18.07.2021
92 Лекар
До коментар #88 от "Чети внимателно, "лекарю"...":
Есента при ДЕЛТА вълната ще има възможност да видим способностите ви.Коментиран от #96
12:34 18.07.2021
93 Прочети
До коментар #87 от "ПСР":
клинична пътека 75 , няколко пъти, за да стане ясно!12:36 18.07.2021
94 8349
До коментар #84 от "Лекар":
мога да ти напиша имена ама няма смисълКоментиран от #98
12:37 18.07.2021
95 Лекар
До коментар #91 от "На теб":
Ми той му го заби. Колегата го откачи от скъпите изследвания, а Стойчо Кацаров сега се прави на ни лук ял, ни лук мирисал. Там е била и съпругата му също колега , и нейният морал добре лъсна.12:37 18.07.2021
96 Чети внимателно, "лекарю",
До коментар #92 от "Лекар":
отново неадекватен отговор. А и не знам, какво точно имаш предвид. Заплашваш ли, заканваш ли се? Все тая. Просто бъди по-прецизен с пациентите си, отколкото си тук.Коментиран от #101
12:37 18.07.2021
97 8267
До коментар #85 от "Лекар":
от фактите никой не може да се скрие тъпанарКоментиран от #100
12:38 18.07.2021
98 Лекар
До коментар #94 от "8349":
Така ли? Няма ли да идеш в частните болници, да видиш ТАМ какво чудо е, ама министър Кацаров си трайка за частниците нали? "Наши" хора нали, от голямото добро утро. Пълен пас сте!. Смешници.12:39 18.07.2021
99 Така е
До коментар #85 от "Лекар":
А когато опре до болницата , ще ги гледа като наакано дете .Коментиран от #151
12:40 18.07.2021
100 Лекар
До коментар #97 от "8267":
Тъпанарът се много добре вижда кой е...12:40 18.07.2021
101 Лекар
До коментар #96 от "Чети внимателно, "лекарю",":
Това са обективни неща. Там няма оправдания. ДЕЛТА вирусът е в РБ и циркулира...нали?Коментиран от #105
12:44 18.07.2021
102 Гост
До коментар #57 от "несъгласен":
Уволнява корумпиран натегач на безкнижника! Трябва да го посладват всички, които рИват за него...Коментиран от #104
12:47 18.07.2021
103 Лекар
До коментар #87 от "ПСР":
Внимателно,бавно прочети и запознай с клинична пътека 75 . Истината и само истината.12:49 18.07.2021
104 Лекар
До коментар #102 от "Гост":
Пишеш глупости. На колко ракии си?12:50 18.07.2021
105 Ах, "лекарю", "лекарю",
До коментар #101 от "Лекар":
отново асоциираш и интерпретираш (= диагностицираш) погрешно. Как ще ми "видиш способностите", ако аз не съм в РБ. Ти да не си от тези "лекари", които поставят диагноза на пациента си, само след като пациентът е казал "Добър ден" и не е казал още, какви са оплакванията му? Има лекари, при които още с влизането, като видиш рекламните календари и брошури, знаеш, какво ще ти предпише, без значение, какво те боли. Все тая. Повече с теб не се занимавам. Слава Богу, няма начин да ти бъда пациент.Коментиран от #108
12:56 18.07.2021
106 Анонимен
13:00 18.07.2021
107 Ехехе
13:06 18.07.2021
108 Лекар
До коментар #105 от "Ах, "лекарю", "лекарю",":
Като не си в РБ си трай и не се обаждай. Вие сте жалки печалбари, мразите Народа и България.Коментиран от #109
13:07 18.07.2021
109 Ах, "лекарю",
До коментар #108 от "Лекар":
продължавай - покажи истинската си същност. Да видят хората в България, що за стока са голяма част от българските лекари. А и не само българските... Този синдром го има по цял свят - лекари, които стават такива по призвание, и такива, които го правят заради престиж и заплащане. Става ясно, от кой сорт си ти. Засрами се!Коментиран от #110, #112
13:12 18.07.2021
110 Лекар
До коментар #109 от "Ах, "лекарю",":
Няма от какво да се срамувам. Аз съм си в България, а ти печалбарю си в чужбина. Гледаъ си живота и не се занимавай с България. Ти си и обърнал гръб. Дърво без корен.Коментиран от #115
13:19 18.07.2021
111 Питам
13:23 18.07.2021
112 Лекар
До коментар #109 от "Ах, "лекарю",":
Апропо, голяма "стока" са българските лекари. Повечето напуснали България, идват тук да си оправят зъбите, или на планирани операции. В чужбина трудно е да си го позволят. Само къде фасонът им е голям.Коментиран от #116
13:24 18.07.2021
113 Бръм
13:25 18.07.2021
114 Естествено
13:28 18.07.2021
115 Ах, "лекарю", "лекарю",
До коментар #110 от "Лекар":
никой ли не ти е обяснил, че "дърво без корен" няма. Аз "печеля" в чужбина, ти "печелиш" на гърба на сънародниците си. Оправи си твоите гемии и не се захващай с неща, от които вероятно нямаш понятие. И се научи да четеш и "чуваш", за какво ти говорят хората, и в частност, пациентите им. Иначе ще им вредиш, вместо да им помагаш. Но и в двата случая ще си взимаш парите. От теб зависи, дали ще си от лекарите по призвание, или от тези, които го правят за пари. Но ти демонстрира, как от мухата се прави слон - дойдох и казах, че палецът на дясната ръка ми е счупен, а ти, вместо това, ми гипсира левия крак (метафората се отнася за протеклата "дискусия" относно "цироза"-та и стигматизирането). Нямам повече време да се занимавам с теб. Оправяй се сам.13:34 18.07.2021
116 Ах, "лекарю", "лекарю",
До коментар #112 от "Лекар":
ти за здравна застраховка чувал ли си? И още повече - за здравните застраховки на лекарите в чужбина? Затъваш все повече. Лекар ли си въобще или само такъв "ник" използваш?Коментиран от #121
13:37 18.07.2021
117 Анонимен
До коментар #80 от "7893":
А потърсихте ли второ мнение? Майка ви правила ли си е профилактични изследвания,неглижирала ли е симптоми,ако е назначавано лечение спазвала ли го е?Моят баща отказваше да ходи на лекар и да си прави кръвни изследвания.Преди 20 г.въпреки съпротивата му ,лекарите,които анатемосвате,го излекуваха от пернициозна анемия.След още няколко години отново лекарите оперираха външна ингвинална и няколко вътрешни хернии и качеството му на живот се подобри.Но отново продължи да неглижира здравето си.Когато отслабна много се съгласи на изследвания и лечение,но беше твърде късно.Почина от рак на дебелото черво за 3 месеца.Лекарите понякога правят чудеса,но това зависи и от здравната култура на пациентите.13:38 18.07.2021
118 ПЕНКО
13:39 18.07.2021
119 ПЕНКО
13:45 18.07.2021
120 ПЕНКО
13:48 18.07.2021
121 Егати
До коментар #116 от "Ах, "лекарю", "лекарю",":
Много си злобен ,БЕ!!!Мислиш,че си застрахован при Господ,ама НЕ си.Не дърпай дявола за опашката.Аз съм била в чужбина и знам колко време трябва да чакаш за преглед,ако състоянието ти не е животозастрашаващо.Нещата в медицината не са черно и бяло.Аз твърдя,че в България има много всеотдайни лекари.Ама на теб,като ти чета ПРОСТОТИИТЕ,ми се струва,че си някакъв ПИШЛИГАР.Ама се чудя на себе си,защо се"хабя"да обяснявам.Коментиран от #123, #124
14:04 18.07.2021
122 Стига
До коментар #20 от "Българка":
Стига раздава акъл,че за теб не остана!!!14:12 18.07.2021
123 Ей, г-це/г-жо,
До коментар #121 от "Егати":
и ти ли не можеш да четеш? Казах, че голяма част от лекарите и в България, и в чужбина, са некачествени. А не всички. Ти също ли си била "печалбата" и "дърво без корен", докато си била застрахована в чужбина? Аз ли съм злобен - че обърнах внимание на човек, който нарича себе си "лекар", че е разбрал грешно коментара ми? Та накрая, да ме нарече "печалбар", "дърво без корен" и "мразещ България"? И то не само мен, а генерализирайки - въобще българите, живеещи в чужбина. Хайде малко, осъзнай се. Прочети нагоре за какво става въпрос. Обясних му на "лекаря", че е интерпретирал грешно мой коментар, който беше неутрален - нито нападам, нито защитавам някого, а той продължи с отговори, нямащи никаква връзка с казаното от мен. От такива "лекари" се пази - и в България, и в чужбина! Казваш му, че е разбрал грешно, а той продължава с неговото си. Добрият лекар трябва да може и да изслушва човека срещу него, преди да му постави диагноза. Все тая. Явно на това сте свикнали, за съжаление. Досега в живота ми срещнах двама истински, кадърни лекари, такива, каквито всеки човек би си пожелал, ако му се наложи - единият беше в България (за съжаление покойник вече, лека му пръст!), другият в чужбина (пенсионира се на 75 г. след злополука). Хора със сърце, душа и постоянно жадуващи за нови знания, с които да подобрят здравословното състояние на пациентите си. Такива лекари вече се срещат рядко.14:26 18.07.2021
124 И не, не си мисля,
До коментар #121 от "Егати":
че съм застрахован при Господ. Смешно и неадекватно е някой да ти обяснява, че българите от чужбина идвали да се лекуват в България, защото не можели да си го позволят в чужбина. Ако си била застрахована в чужбина, би трябвало да го знаеш. Не е това причината - идваме да се лекуваме в България при лекарите, при които сме се лекували, преди да заминем - тези, на които имаме доверие. Ако имаш добър зъболекар в България, за когото знаеш, че работи качествено и старателно, ходиш при него - въпреки че в страната, в която живееш, би се поело от застраховката, а в България ще плащаш отделно (освен ако не е спешен случай -тогава застраховката поема някаква част от лечението).Коментиран от #128
14:38 18.07.2021
125 Доктор Ох Боли
Не може и да е иначе, след като един мижав книжен плъх се мери със светила в медицината и великани като хора, като Кантарджиев и Балтов.
14:40 18.07.2021
126 КОРОНКА
14:58 18.07.2021
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Лекар
До коментар #124 от "И не, не си мисля,":
Да,така е! Никак не е смешно, а трагично да не кажа комично. На 99% българите напуснали България и установили се в чужбина, при сериозни операции идват в България на лечение. Те не могат да си позволят заплащането на цялостното лечение. Много малка част от тях имат здравна застраховка и това се знае. В гр. Чикаго масово е това явление. Същото е и с лечението на зъбите. На 90% правят се здравни екскурзии до РБ за да си излекуват зъбчетата. И нека да не се правят на важни и обидени. Това е истината.Коментиран от #130, #131, #132
15:22 18.07.2021
129 Софиянецо
Коментиран от #145
15:39 18.07.2021
130 За Щатите не знам как е
До коментар #128 от "Лекар":
Там май не само българите, си голяма част от местните нямат застраховка. Говоря ти за държави от ЕС, конкретно Германия, Австрия, Нидерландия - застраховката е задължителна. За легално пребиваващите. За някои неща се доплаща, но за повечето - не. Има българи със сериозни заболявания - например онкологични, които вземат немско гражданство, само и само, за да могат да получат безплатно лечение/терапия в Германия. В някои отношения гражданството все още има някои предимства в това отношение. Не малко българи също така събират дарения за близките си за животоспасяващи операции в чужбина - я в Германия, я в Турция, я в Израел. Не мисля, че е редно да се обиждат хората, само защото търсят най-доброто възможно лечение. Какво значение има къде е, ако ще ти спаси, или поне удължи или облекчи живота? Както казах, има добри и лоши лекари навсякъде по света. Много български лекари отиват да работят в чужбина, не само заради доброто заплащане, а защото другата държава може да им предложи условия за професионално развитие - материална база, възможност да работят в насоката, която ги интересува, възможност да се занимават с терапия и лечение, за които България не предлага възможности.Коментиран от #133
15:40 18.07.2021
131 А не виждам
До коментар #128 от "Лекар":
и какъв е проблемът за вас, в България, от това, че хората идват и си плащат за лечение в България. Все си мисля, че това е "плюс" за България - освен всичко друго, се вкарват и пари отвън. И то, без да се натоварва НЗОК.Коментиран от #135
15:43 18.07.2021
132 И все си мисля,
До коментар #128 от "Лекар":
че в медицината не би трябвало да се поставят ограничения в смисъла на национални граници. Медицината е свързана с опазване на човешкото здраве. Всяко подобряване на качеството на здравеопазването е в наш интерес, независимо в коя държава живеем.Коментиран от #134
15:50 18.07.2021
133 Лекар
До коментар #130 от "За Щатите не знам как е":
Стига, недейте се оправдава. НАПУСНАЛИ сте ю!България заради пари и положение и ще си носите кръста. Всеки ще си носи кръста! АЗ също, останал да живея в България на Аспарух и Симеон.Коментиран от #136
15:53 18.07.2021
134 Лекар
До коментар #132 от "И все си мисля,":
Говориш глупости. Няма такъв филм! Оправдаваш се! Засрами се.15:55 18.07.2021
135 Лекар
До коментар #131 от "А не виждам":
Ааааа, виж ти идвали и си плащали лечението. Ми да си го платят в САЩ, или Англия, или там където се установили да живеят изоставили държавата си. Там си плащат данъците нали? Ама не могат и хоп в България. Как не ги е срам. Да загърбиш майчина кръв и бащино огнище и да се оправдаваш. Пфууу.Коментиран от #137
16:04 18.07.2021
136 Отново разбра грешно,
До коментар #133 от "Лекар":
но вече наистина нямам желание да се занимавам с теб. Явно си ко.н с капаци и такъв ще си останеш. Избиваш някакви комплекси, само ти си знаеш, защо ги имаш. Не е нужно аз или който и да било друг да се оправдава за решенията, които е взел в живота си, камо ли пък пред теб. Оправяй се, както можеш. В едно си прав - всеки си носи кръста. Отново казвам - ако наистина си лекар, радвам се, че не съм ти пациент.Коментиран от #142
16:29 18.07.2021
137 От какво да ги е срам?
До коментар #135 от "Лекар":
Че там плащат данъци, а и идват да плащат в България ли? Ти въобще чуваш ли се, какви ги говориш. Зарязали били родината - ти какво правиш - пиеш кръвчицата на сънародниците си. Хайде не ме занимавай повече.Коментиран от #139, #140
16:33 18.07.2021
138 Кацаров Стойчо
17:04 18.07.2021
139 Лекар
До коментар #137 от "От какво да ги е срам?":
Ааааа, че си и нагъл. Като плащат данъци том, нека там са се лекуват, а не датиран и у нас лекуват,че по ефтиничко. За тях без пари излиза. Ама не могат и така най лесно. Я гледай ти, какво безсрамие.Коментиран от #141
17:25 18.07.2021
140 Лекар
До коментар #137 от "От какво да ги е срам?":
ПОПРАВКА: Aaaaa, чe cи и нaгъл. Кaтo плaщaт дaнъци там, нeкa тaм дa ce лeкувaт a нe дa тичат у нac, чe пo eфтиничкo. Зa тях бeз пaри излизa. Aмa нe мoгaт и тaкa нaй лecнo. Я глeдaй ти, кaквo бeзcрaмиe.17:29 18.07.2021
141 Кой си ти да решаваш,
До коментар #139 от "Лекар":
кой къде ще се лекува? Какво е безсрамно - да не би в България да ги лекуват безплатно? Човек, ако може да си го позволи, и на другия край на света ще иде, ако може да бъде излекуван. Досега никой лекар не се е отказал от парите на хората в чужбина. Или може би те е яд за нещо, което ти самият нямаш или не можеш да постигнеш?! Повече на твои коментари няма да отговарям. Достатъчно време загубих да се занимавам с проСто.Тията ти.Коментиран от #143, #144
17:31 18.07.2021
142 Лекар
До коментар #136 от "Отново разбра грешно,":
Ако Ботев и Левски разсъждаваха като теб, сега нямаше да я има България. Нямаше да си и роден с родители БЪЛГАРИ, та да плюеш по Родината си. Пфууу...Коментиран от #146
17:33 18.07.2021
143 Лекар
До коментар #141 от "Кой си ти да решаваш,":
Аз съм БЪЛГАРИН и в България живея, а ти си никой. Напуснал за пари Родината си. Дърво без корен.17:35 18.07.2021
144 Лекар
До коментар #141 от "Кой си ти да решаваш,":
Не ти желая и коментарите. Ти не си вече българин. Продал си държавата си17:37 18.07.2021
145 Анонимен
До коментар #129 от "Софиянецо":
Всеки може да казва всичко за всички,стига да не е клевета.Г-н Кацаров трябва да подкрепи твърденията си с документи.Кои са тези директори на болници и на какво правно основание са получили,ако наистина са получили,такива бонуси.Това не са пари от ДМД.17:49 18.07.2021
146 Кой плюе по родината, бе, ей
До коментар #142 от "Лекар":
Включи си малко сивото вещество. Насаждаш омраза срещу хора с българска кръв. Не се ли усещаш малко? Българин бил. Никакъв българин не си. И не си позволявай да замесваш Ботев и Левски. Не замърсявай имената им с глу.постта си. Ходи се ле-кувай, "лекарю". Срам си за България!Коментиран от #147
17:50 18.07.2021
147 Лекар
До коментар #146 от "Кой плюе по родината, бе, ей":
Не стига, че заради пари безотговорно сте напуснали България, ами нямате срама от нищо. Няма ги Ботев и Левски да ви гледат сеира и сметкажийските дивотии.Коментиран от #148, #149
18:21 18.07.2021
148 Алоо,
До коментар #147 от "Лекар":
казах - не замесвай Ботев и Левски в глу.постта си. Толкова ли не се досещаш, че и двамата са били емигранти в даден етап от живота си?!Коментиран от #150
18:26 18.07.2021
149 И да, виждам
До коментар #147 от "Лекар":
на какво дередже "родолюбци" като теб, са докарали България. Това, че живееш в България, не е достатъчно, за да се наречеш "българин". Може да си и български турчин. Кръвта вода не става. Където и да си.Коментиран от #152
18:28 18.07.2021
150 Лекар
До коментар #148 от "Алоо,":
Именно и двамата апостоли се завърнали в Родината си, за да се борят за свобода и справедливост. И като герои за Народа си умряха. А вие какво направихте? Без някой да ви гони за повече пари драснахте в чужбина. Направо ме е гнус от вас, продали родът и Родината си. Станали емигранти. И претенции...Коментиран от #153
18:33 18.07.2021
151 Дебилчев
До коментар #99 от "Така е":
Да го пратят при Първанова, която го подкрепя, да се лекуват взаимно подлите душички18:34 18.07.2021
152 Лекар
До коментар #149 от "И да, виждам":
Ами да беше стоял и борил в Бългапия, че да е по добре! Да, ама не. Хванал Терминал 2, драсна нашият в чужбина и сега дрънка глупости.18:36 18.07.2021
153 Мен пък ме е гнус
До коментар #150 от "Лекар":
от теб. Пиеш кръвчицата на сънародниците си в родината, а на. срещу тези в чужбина - плюеш и насаждаш омраза. Голяма гордост си, няма що! Носи си кръста и излез от тази черупка, в която си се заврял. Светът е различен от това, което е бил по времето на Ботев и Левски. В днешно време толкова българи в България се пишат "родолюбци", а ѝ изсмукват кръвчицата с всеки изминал ден. Четеш новини, знаеш за какво говоря. Толкова от мен. Разговорът се затлачи и отива в насока, която е неприятна. Неприятно ми е да се плюе.м взаимно. Бъди така добър, ме ме въвличай повече в такъв разговор.Коментиран от #154
18:43 18.07.2021
154 Лекар
До коментар #153 от "Мен пък ме е гнус":
Ааааа, да не съм те въвличал в такъв разговор... Че нали по горе се бе зарекъл да не ми отговаряш? Да, ама не! Емигрантската ти душа е неспокойна нали? Левски и Ботев, биха се срамували от вас. Индивиди заради пари изоставили Народа и Родината. Срам за вас, продали душите си на дявола.Коментиран от #157
18:52 18.07.2021
155 Дебилчев
18:54 18.07.2021
156 Другата истина
19:07 18.07.2021
157 Моята душа е спокойна ,
До коментар #154 от "Лекар":
при теб наличие на душа не виждам. Четеш отново повърхностно. Даже не попита, дали съм емигрант или временно пребиваващи в чужбина (за специализация например). Почна ей така да плюе.еш, по инерция. Толкова ти е акъл.ът, "лакарю". Горко им на "пациентите" ти. Самовлюбен самохвалец си и нищо друго. Нямам какво повече да ти кажа.Коментиран от #163
19:10 18.07.2021
158 Гнус ме е
Коментиран от #159
19:16 18.07.2021
159 Абе я Кацарче , я Стойчо
До коментар #158 от "Гнус ме е":
Кой е чул и видял на контролен преглед да се правят скъпоструващи изследвания, то една кръвна картина не може да се пусне , на него скенери на контролен преглед. Пък как се оказа личната му карта електронно чекирана. Тия на някой друг. Сгафил си , сгафил си. Редно е сам да си подадеш оставка и да се извиниш на обществото , защото не си прозрачен.19:24 18.07.2021
160 Шехерезада
19:24 18.07.2021
161 Дебилчев
19:35 18.07.2021
162 Офт
19:59 18.07.2021
163 Лекар
До коментар #157 от "Моята душа е спокойна ,":
Не се оправдавай. Емигрирал си от България и си носи кръста. Много сте такива и се срамувате, че сте се родили българи.20:15 18.07.2021
164 Псевдодоктор Кацаров
20:16 18.07.2021
165 КРОКОДИЛА
21:04 18.07.2021
166 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #1 от "Хаха":
Не лъже!Това лесно се проверява!!!Просто са му се предоверили,мошенниците от Пирогов!!Като техен,как се казва колега са врътнали една мошенгия,но сега ще плачат...РЪкопляскате ли на ЛЕкарите....Давайте в такт...Коментиран от #167
21:24 18.07.2021
167 Гражданин
До коментар #166 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Пишеш глупости.21:38 18.07.2021
168 Независим
23:17 18.07.2021