15 Септември, 2021 08:05 6 501 73

Катастрофиралият камион в Айтос е минал преглед преди 4 дни

  • айтос-
  • катастрофа-
  • тир-
  • загинали

В тежко състояние, с опасност за живота, остава 17-годишният младеж, който в момента на инцидента се разхождал край парка, където автомобилите се преобръщат

Катастрофиралият камион в Айтос е минал преглед преди 4 дни - 1
Снимка: бТВ

ТИР прегази кола с младо семейство и вече има първа версия за причините - технически проблем - отказали спирачки. При инцидента край Айтос загинаха баща и двете му деца. Ранени са още трима, сред тях и 17-годишен младеж, който е с опасност за живота.

Камионът, който превозвал зърно, навлиза в насрещното движение и се врязва в лек автомобил. От удара колата, в която е пътувало семейството, се разцепва на две.

Според първоначалния оглед на полицията катастрофата е причинена заради техническа неизправност. Отказали спирачките на ТИР-а.

„Както виждате е много сложна ситуацията. Назначени са вече достатъчно на брой експертизи, които ще ни дадат отговори на въпросите как е станало, каква е скоростта, имало ли е претоварване", каза старши комисар Калоян Калоянов, директор на ОД на МВР-Бургас, предаде БНТ.

Управителят на фирмата, чиято собственост е катастрофиралият ТИР, няма обяснение за случилото се. И правят вътрешнофирмена проверка за инцидента. „Аз също съм в шок и в неведение. Изяснява се случаят, нищо не мога да кажа", посочи той.

"Минал е преглед преди четири дни", стана ясно от думите му. Изрядно е всичко, просто не знам причината защо се е случило това нещо. Нито съм бил в камиона, нито...", каза още управителят на фирмата, чиято собственост е катастрофиралият ТИР.

36-годишният шофьор на камиона е в болница с множество травми. Още не е ясна пробата му за алкохол и наркотици. В тежко състояние, с опасност за живота, остава 17-годишният младеж, който в момента на инцидента се разхождал край парка, където автомобилите се преобръщат.

Часове продължи акцията по извличането на ТИР-а от местопроизшествието. Това е вторият тежък инцидент със смърт, причинен от ТИР на тази улица в Айтос за последната година.

„Изключително стръмен е наклонът, Агенция "Пътна инфраструктура" предния път правиха оглед на целия път. Имаха намерението да предприемат някакви мерки, но към настоящия момент няма такива и ето отново сме свидетели на изключително тежък инцидент", коментира Васил Едрев, кмет на Община Айтос.

Според местните хора е добра идея да бъде изградено кръгово кръстовище, което да убива скоростта.


Поставете оценка:
Оценка 1.8 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Измама

    70 4 Отговор
    Минал е, ама на книга. И там е пълна корупция, която сее смърт.

    Коментиран от #17, #60

  • 2 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    27 3 Отговор
    БОГ да прости ДЕЦАТА БАЩА им и другите згинали ХОРА
  • 3 Mercedes

    65 5 Отговор
    Да се видите с тия прегледи, влиза в канала под колата и пуши 1 цигара колкото за пред камерите. Да не говоря ако им закарам мотор, повечето гледат като маймуни банан... Ама на нали трябва да се лепнат 50 кинта, как ще ги изпуснат. Ако трябва да сме реалисти 90% от автопарка у нас няма да мине, та те са тук защото в нормалните страни НЕ минват преглед...
  • 4 Рошко

    23 3 Отговор
    Виновни няма, няма и да има както винаги
  • 5 Шофер

    41 3 Отговор
    Ами крайно време е, в затвора да влезе собственикът на пункта, който е направил фиктивен преглед на камиона!

    Коментиран от #18, #25

  • 6 Скоро

    38 2 Отговор
    един колега(от провинцията) се хвалеше как минал ГТП с гладки гуми,неизправна кормилна система и няколко изгорели крушки а саждите от ауспуха му направо цапат асфалта така,че направете си сметка този камион колко изправен е бил.
  • 7 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    10 0 Отговор
    фирмата е на братя АРМЕНЦИ

    Коментиран от #13

  • 8 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    3 3 Отговор
    тираджията с казва ВАЛЕНТИН ВЪЛКАНОВ от ГРАД БЛАГОЕВГРАД но живещ в ГРАД БУРГАС

    Коментиран от #24

  • 9 Колев

    18 3 Отговор
    То и автобуса УБИЕЦ от Ямбол , беше минал преглед. Местостянката на автобуса е на плац където се минава Г.Т.П. а той ходи до Елхово да минава преглед......................

    Коментиран от #40

  • 10 smeh

    30 0 Отговор
    Знам ГТП-та които си карат по протокол. Ще се изненадаш с нашите горива как нови коли не си покриват емисиите. За тези които са от Евро 6 надолу, толеранса е по-голям и нямат чак такъв проблем. Но да оставим екологията настрана. На един от годишните прегледи се вясна човечец със семеен ван, който явно не знаеше, че прегледа там не е проформа. Съответно на теста за спирачките му даде близо 20 процента разлика между лява и дясна гума, което е меко казано опасно. При което собственика започна да се моли да го пуснат с аргумента, че нямало да натиска силно спирачката!!!! Заради такива мундари съм ЗА да има брутален истински контрол, с риск половината да станем пешеходци.
  • 11 ЧОЧО

    16 0 Отговор
    Неможе ли тоя път да се забрани за товарни камиони! Да се обиколи през Карнобат,колко е разликата в километрите!Чорбаджиите няма да обеднеят, ще го избият от претоварването.
  • 12 туз

    32 0 Отговор
    До кога трафикът ще върви през населени места? Дадоха се милиарди за пътища, а пътища няма, само наплюскан гербаджилък.

    Коментиран от #19

  • 13 хмммм

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Севан?
  • 14 Ха верваме ви

    33 1 Отговор
    Той минал преглед ама там, на прегледа, не са го питали колко тона претоварва редовно и на коя мутра е возилото.....Тъпчат камионите догоре с връх че да не се минат ганьовците. Няма кой да ги спре и провери или тези които го правят не вземят мерки щото собственика на фирмата е на ,,абонамент,, и си цака. Като е претварен е ясно че спирачките се прецакват и отказвят. Иначе ситуацията ,,сложна,, казвят ,,специалистите,,. Никой не говори за несъобразеня скорост, претоварване, наркотици или алкохол във водача. Само за преглед, който съмнително, е доста пресен.....? Най вероятно е бил и без преглед кямиона ама сегя са го вписали някак си. Може и ГО да е нямял и онзи ден да са му направили. Това е практика хора. Затова всичко се маха и изнася, щото само тъпотии останаха.
  • 15 Сигурен съм

    5 2 Отговор
    Че този камион е"минал" на преглед.
  • 16 Иво

    19 0 Отговор
    Оставете камиона кога е минал преглед 1 шофьора употребил ли е алкохол. 2 шофьора употребил ли е наркотици. 3 камиона колко тона е бил натоварен.

    Коментиран от #22

  • 17 Истина

    2 6 Отговор

    До коментар #1 от "Измама":

    Ами то може и да минава и истински преглед, но тогава ще струва 120 лв и ще мрънка Ганьо, че е скъпо.

    Коментиран от #44

  • 18 Пункт

    9 4 Отговор

    До коментар #5 от "Шофер":

    И защо според тебе да е фиктивен ? Ако проблема е бил в това,че някой елемент се е строшил от старост и претоварване ? Или по народния съд карате и веднага дайте да обесиме котката, че изпила млякото. Затова има назначена експертиза и ще се реши.

    Коментиран от #26, #43

  • 19 Светослав

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "туз":

    Та служебните колко пътища спряха?!
  • 20 Вземете се разберете...?!

    5 0 Отговор
    Първо писахте,че е спукана гума...,сега...-спирачки...!Първо писахте,че майката от колата е в тежко състояния,сега...-27 годишен пешеходец...?!Когато пишете нещо,не пишете на принципа- чул нещо и написал...

    Коментиран от #21

  • 21 Пардон!

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Вземете се разберете...?!":

    17 годишен,не 27...
  • 22 Иван

    12 0 Отговор

    До коментар #16 от "Иво":

    Забрави най-важното...!
    Камиона с каква скорост се е движил,че да не може да вземе завоя...!!!
  • 23 гост

    15 0 Отговор
    Най редовно виждам на подбалканския път да се движат трактори със прикачени гондоли без номера и всякакви светлини, мигачи и стопове . Интересно полицията защо не ги санкционира а си затваря очите . На мен на колата ако не ми свети фар или някой стоп и веднага ще ми лепнат глоба , да не говорим без номера да изкарам колата на главен път. Но понеже въпросните трактори и селскостопански машини са собственици на разни бизнесмени ползващи се с протекции от правителството са недосегаеми , затова е по лесно да глобяваме обикновените хорица.

    Коментиран от #41

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 аман от шофьори

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "Шофер":

    И какво общо има собственика на пункта . Ако е бил претоварен е съвсем нормално да ти откажат спирачките.

    Коментиран от #28

  • 26 456

    1 8 Отговор

    До коментар #18 от "Пункт":

    Сега не си прав. Като има нещо старо или счупено НЕ ТРЯБВА да се издава талона за преминат преглед докато не се подмени или отрамонтира. Та нали прегледа е за това да се провери състоянието на превозното средство. Друг е въпросът, че в България там където правят прегледи не са сервизи. Мнението ми е, че само сервизите трябва да извършват ГТП, точно за да може при нужда да да се отрамонтира превозното средство, и да бъдат задължени да издават гаранция за извършените ремонти както и на ГТП. И след това ако се случи нещо да могат да носят наказателна отговорност.

    Коментиран от #29, #30

  • 27 Гост

    7 0 Отговор
    Абе, големи сте "специалисти"! И как така, от едно журналистическо заглавие, веднага определихте, че причината е техническа неизправност и най-вече отказали спирачки? Вие врачки ли сте или бяхте в камиона?! И как решихте, че техническият преглед е фиктивен?! А дали на някой му хрумна, че шофьорът може да е заспал от преумора? Хайде, занимавайте се с неща, които са ви известни! Останалите - оставете на специалистите.

    Коментиран от #38

  • 28 456

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "аман от шофьори":

    Абсолютно си прав. Нормално е да откажат спирачките, но за да не се претовари камиона отгорността е на шофьора. Той е този които трябва да каже колко тона му е полезния товар.
  • 29 Буха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "456":

    Организация на прегледите като предложената съществува само в Северна Корея.

    Коментиран от #33

  • 30 Сър

    7 1 Отговор

    До коментар #26 от "456":

    И как да се направи това според теб ако примерно от завода производител не са си свършили работа ? Та камиона минава преглед, не минава рентген и анализ на материала ... Вие така ходите и на доктор, 20 години пие по бутилка водка всяка вечер и по две кутии цигари и после доктора го убил човека, той здрав си беше ...

    Коментиран от #37

  • 31 Голям Слон

    17 0 Отговор
    Безспорно голяма трагедия. Основните виновници в която са собствениците на транспортни фирми. Посветих почти пет години от живота си на транспорта със 17 метрови композиции и мога да кажа едно нещо: пълна мърлящина е в повечето компании. Отказвал съм да се кача на камион, защото теловете на предната гума са се показали. Отказвал съм да карам, защото възглавниците са напукани и е въпрос на време да се случи беля. Но повечето колеги го правеха. В крайна сметка ме разбраха какъв съм и спряха да се гаврят. При случващите се ПТП-та с колеги, естествено, те излизаха виновни, че не са писали заявка за ремонт и не са вкарвали камиона в гаража.... Та, така. Не знаем какво се е случило тук. Най-лесното е просто да се изкарат камионите от града. При възможност, разбира се. Целият Карнобат се преминава с камион. Толкова ли няма как да се направи обход?! Но започваме да мислим тогава, когато вече никого не можеш да върнеш от оня свят.

    Коментиран от #36

  • 32 Pompwv

    0 0 Отговор
    Искат да кажат регистриран е преглед,ма да е минал без забележки,дълбоко се съмнявам
  • 33 456

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Буха ха":

    Не в Германия.
  • 34 Всички знаем...........

    1 1 Отговор
    Как се минават прегледи
  • 35 Бургас

    1 0 Отговор
    Закривай.... територията.
  • 36 Малък Слон

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Голям Слон":

    Лошото е,че пак ще е...- ,,Всяко чудо за три дена"...
  • 37 456

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Сър":

    По твоята логика излиза, че не трябва да има ГТП и за всичко трябва да е виновен завода

    Коментиран от #50

  • 38 ОК...!

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    И как ,,специалистите" ,че дори и Господ да е,ще докаже,че шофьора е...заспал,или задрямал дори и за секунда...?!Недоказуемо е,а само - предполагаемо...
  • 39 Лелеее

    3 7 Отговор
    от западната консерва нищо здраво не е останало, ето това са тенекиите им. Ако беше руски автомобил, хората щяха да останат живи! А и шофьорите не спазват правилата, на такъв наклон се спускайте само на скорост с каквато бихте се изкачвали. Ако се е спускал на първа, нямаше да има нужда от спирачки. Иначе спирачките загряват и колата не спира.
  • 40 Pompev

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Колев":

    Щото там ги познава,остай малко на камерата и прегледа готов
  • 41 Подсещаш ме за нещо...!

    4 0 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Виждал съм да теглят фургон на колела,на който отзад пише с големи разкривени букви ,с блажна боя и правописни грешки...!
    ,,БЕС СВЕТЛЕНИ..." !Ужас...!!!

    Коментиран от #45

  • 42 Шаран БГ

    6 2 Отговор
    Контролът може да е бил изряден и точен. Техниката може да се сбърка винаги. Човекът зад волана трябва да е наясно, колко тонна машина кара и как се спира този товар, след като го е отпуснал надолу и засилил със 70-80 км/ч Ето тук е проблема !!
    Ако не позволи на многотонния товар да се засили надолу с по-вече от 20-30 км/ч, винаги отново може да стане беля, НО, щетите ще са минимални- и за него и за околните. Нямам представа дори, какъв наклон и на какво разстояние може да издържи една спирачна система - двигател, ръчна, хидравлика... Но има пътища по света, където на продължителни наклони са направени нарочни отбивки за " отдих на кучките", да изстинат, да бъдат прегледани от водача...и те така!!
    В някой пунктове за ГТП може някой да си позволи "по-либерално" отношение за някой познат,приятел,роднина. С това му прави естествено "мечешка" услуга. колкото и да е дребен недостатъкът. На пътят маловажни детайли няма. Човек не знае от къде може" да изскочи заекът" !!
  • 43 Pompev

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Пункт":

    Точно тва ше гледате,като е стар и е зел да подава ше го върнете да го смени,сея има части не е комунизма
  • 44 мародер

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Истина":

    Не сте прави и двамата! 100% гаранция никой никога не може да даде! Много погрешно е мисленето че вината винаги е на собствениците или водача. Има много случаи когато нещата се случват въпреки всичко! Преди много години бях свидетел на следната случка: Пътуваме с автобус от Разлог за Симитли, автобуса е пълен и се движи доста бързо. Започнахме да правим забележки на шофьора че кара бързо а топй мълчи! По едно време гледам как косата му започна да побелява, попитах го дали му е лошо а той пак мълчи! Стгнахме Симитли и колата влезе на пътя за Благоевград и на около 300метра спря, тогава той каза - автобуса няма спирачки ще се обадя да изпратят друг.

    Коментиран от #46

  • 45 456

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Подсещаш ме за нещо...!":

    И за това е виновен контрола по пътищата -ДАЛИ И КАТ. Ако си бяха на място такива неща няма да се срещат.
  • 46 Филмоф режисьор!

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "мародер":

    А бе драги...- ти ме задмина...😆🤣😛😝...?!?!
    ,,По едно време гледам как косата му започна да побелява..."

    Коментиран от #49

  • 47 Дари

    2 5 Отговор
    Карат като малоумни прегряват спирачките и после им е виновен пътя,прегледите,шефа и прочие.Трябва силен контрол на тираджийте.
  • 48 Професионалист

    10 3 Отговор
    Аз съм на мнение,че основната причина е ниската квалификация.Знам хора,които без да са управлявали нищо ,освен лек автомобил изведнъж се сдобиват с кат.E и стават тираджии.Съвременните камиони имат ретардер,който при подходящо избрана предавка при спускане по наклон успява да удържа камиона и се налага рядко и за малко да натискаш спирачка.Ако спускаш този наклон на директна предавка и си непрекъснато на спирачките ще ги прегрееш и ще катастрофираш и с напълно изправен автомобил.В повечето катастрофи причината е ниско квалифициран инфантил зад волана.

    Коментиран от #52

  • 49 Голям Слон

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Филмоф режисьор!":

    :-) Не зная дали коментиращият си измисля, но действително има не един регистриран случай, когато косата побелява за минути. Трагедията с туристите на Дятлов също е белязана от идентична ситуация: млад човек с чисто черна коса го намират след това с чисто бял кичур коса. Нали си даваш сметка, че това не се е случило за месец или два, а непосредствено преди смъртта?! Силна уплаха и нечовешки стрес могат да накарат косата ти да побелее практически мигновенно.
  • 50 Сър

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "456":

    Не, идеята ми е следната. ГТП трябва да е като в Западна Европа , освен спирачно усилие да се следи за корозия по спирачните елементи, дебелина на дискове, накладки, напукани маркучи или гумички на апаратите, корозия по жилата на ръчна спирачка. Но сега ако спирачната помпа хвърли топа заради вътрешно съединение няма как ГТП-то да е виновно..
  • 51 Pompev

    2 0 Отговор
    Сичките причини са изредени в коментарите,а пък ни мое си опраим държавата,като е тай...имаше едно време един с мустачки моеше
  • 52 Голям Слон

    5 1 Отговор

    До коментар #48 от "Професионалист":

    И какво от това, че са нямали професионални категории или не са ги практикували? Ти си се сдобил с СЕ и веднага си седнал, нали? Каква е разликата? За мен голяма вина носят инструкторите. Не един път съм казвал, че реално обучение на категории А и Е практически няма. Ретардерът не е панацея. Ако си действително професионалист знаеш, че е така. Много от т.нар. ретардери са свързани с охлаждащата система (акватардер). Камионът може да прегрее, ако дълго го спускаш така. Моторните спирачки обикновено са слаби. Има и изключение. При ДАФ, например, работят уникално добре. На ретардер или моторна не можеш да се спускаш на лед и сняг . На мокро може, но с уговорки. Не заблуждавай аудиторията, моля.

    Коментиран от #65

  • 53 Чоко

    1 2 Отговор
    Тотално претоварване
  • 54 456

    0 0 Отговор
    Описах ГТП как се извършва в Германия. Имам един коментар малко по горе. За това е прегледа - дори нещо минимално да е да може да се отстрани за да не стане впоследствие за предпоставка за ПТП. И сервизите носят отговорност.

    Коментиран от #56

  • 55 Гената

    2 2 Отговор
    Полицията /КАТ/ не знаят как да контролират и санкционират руманските и турски ТИР-аджии, които сарат сато бесни. ТОЛ-аджиите наводниха страната с патрулките си, които би трябвало да замерват натоварването на осите, щото иначе 20-тонен прицеп се товари с 30 - 40 тона. Няма да питам колко милиарни заровиха в новите шосета и как с такива тарикатлъци за два месеца покритието им става на коловози и се пука ! Остава ни само едно безадресно мрънкане по телевизиите, като най-усърдните мрънкачи са горе ицброените контролни органи !!!

    Коментиран от #58

  • 56 Pompev

    2 1 Отговор

    До коментар #54 от "456":

    И в Швеция е тай,в момента опраям мойта,ш работи ми написа
  • 57 Торбалан

    2 1 Отговор
    Като гледам какви са разрушенията се чудя с каква ли скорост ще да се е движел камиона.
    А претоварен със зърно е бил със сигурност.
    За да се случи такова нещо има сериозна причина. И тя е в конкретен човек.

    Коментиран от #59

  • 58 Голям Слон

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Гената":

    БГ Тол единствено следи за наличието на винетка. Претоварването е проблем на ДАИ :-)
  • 59 Голям Слон

    3 0 Отговор

    До коментар #57 от "Торбалан":

    Като гледаш разрушенията, даваш ли си сметка, че прицеп и влекач без товар тежат около 20 тона. С товар? А сблъсъкът на 45 тона и нагоре с 1,5 тона е предрешен.

    Коментиран от #61

  • 60 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Измама":

    Това само на адвокат няма да е ясно....Шофьорска грешка!Влязъл е със скорост и тежест на камиона,която вади спирачките от строя.Кола и камион се карат със скоростния лост,а не със спирачките!спирачките са спомагателни за спиране...Скороста се намалява със сивото вещество в главата на шофьора,когато то сигнализира на ЦНС,а тя задвижва ръката и намалява предавката,колкото е необходимо!

    Коментиран от #64

  • 61 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Голям Слон":

    Една женица я осъдиха....Защото обърнала цял рейс пълен с пътници с някакво хилаво около тон возило....Имаше починали,забрави ли???При тази катастрофа физичните закони не работеха....

    Коментиран от #62

  • 62 Голям Слон

    4 0 Отговор

    До коментар #61 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    :-))) Помня случая. Помня и как шофьорчето на автобуса с меки китки обясняваше накъде бил завил волана. Инстинктивно, разбираш ли.. Момъкът хабер си няма каква е разликата между рефлекс и инстинкт, но приказва. Така и ти. Сравняваш несравними казуси. Едното е челен удар. Скоростите се сумират! Камионът с 80 да кажем и 50 на автомобила (условно разбира се). Става удар със 130 в стена от бетон. Виждал ли си шасито от какво е направено на камиона? А предната броня дори само? Автомобилът няма шанс. Когато имаш удар на лек автомобил с автобус, движещи се в една посока, а ударът е по-скоро странично докосване, нещата придобиват съвършено друга картинка. Иска са малко сиво, за да направиш разликата. То и затова съществуват експертизите. Колко са експертни, съответно професионални, е съвършено друг въпрос. Но и автобусът вече е 8-9 тона без пътниците, а не 40-50. Иначе не, не съм следил отблизо процеса и не зная кой е виновен в случая.
  • 63 Обърнете внимание

    3 0 Отговор
    Всички камиони и автобуси които се блъснат са минали преглед преди дни .........егати и съвпаденията
  • 64 Голям Слон

    4 0 Отговор

    До коментар #60 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    Карат се със скоростен лост казваш... :-) Знанията ти в сферата са с 20 годишна давност. Почти вече не излизат влекачи с ръчни скорости. При автомобилите е друго. Да ти кажа само, че не всички автоматични скорости позволяват ръчни режими. Особено при автомобилите. При камионите е друго.
  • 65 Водач

    2 2 Отговор

    До коментар #52 от "Голям Слон":

    Да вадиш Е и се качваш да караш, ама едно време аз съм карал три години камион преди това и натрупваш опит и знания. Проблемът сега е, че шофьорите взимат малко повече пари и куцо кьораво и сакато вади книжка и се качва да кара,до вчера подавал тухли и вар,днес кара тежкотоварен автомобил.За инструкторите съм съгласен, че не си вървършат работата.

    Коментиран от #66

  • 66 Голям Слон

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "Водач":

    Като колега на колега ти казвам, че карането с С няма нищо общо с карането на СЕ. Подготовката е слаба. Технически след курсовете водачите са неграмотни. Същото е с всяка една категория.
  • 67 КАТ

    1 3 Отговор
    ОТКАЗ НА СПИРАЧКИТЕ ЗАЩОТО СА ПРЕГРЕЛИ ОТ СВРЪХ НАТОВАРВАНЕТО НА КАМИОНА. ПРЕТОВАРЕН Е БИЛ ДОСТА. ПРИ ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА ДАЖЕ ПАДА ФЕРОДОТО АКО Е ЛЕПЕНО.

    Коментиран от #68

  • 68 456

    2 0 Отговор

    До коментар #67 от "КАТ":

    И кой трябва да контролира дали камионите са претоварени? КЪДЕ Е КАТ И ДАИ? Или само паричките са ви важни?
  • 69 Бай Ганьо Шеф

    4 0 Отговор
    ... Ама аз не знам как се е случило това, нито съм бил в камиона, нито съм шофирал, нито съм ги карал да работят без почивка, нито съм ги карал да претоварват... Хора, бъдете много внимателни с Бай Ганьо Шеф, те ще се отърват, но вие няма, в тази държава контролните органи работят в полза на Бай Ганьо Шеф, ще страдате само вие и вашите семейства, вие ще влезете в затвора, а вашето място ще бъде заето от следващата жертва на Бай Ганьо Шеф. Бъдете внимателни
  • 70 Чоко

    0 0 Отговор
    А нещо за такса спокойствие има много фирми които изобщо е забранено да се проверяват
  • 71 Павел Пенев

    2 0 Отговор
    Като дългогодишен юрист искам за пореден път да апелирам фирмите за технически прегледи да бъдат закрити,тъй като водача носи лична отговорност за техническото състояние на амтомобила а не фирмата. Това е отразено и в ППЗДП. В тези фирми работят предимно пенсионирани катаджии,които продължават своя рекет. Освен това няма застраховател който да плати при доказана техническа неизправност а това у нас не може да се докаже. Тези фирми са креатура на автомафията за това само закриване ги оправя.
  • 72 митака

    2 0 Отговор
    В тая държава всичко е на парче. Взимат се мерки постфактум и пешкира опират "малките", "бушоните".
    Катастрофира камион - почват проверки на камионите.
    Катастрофира автобус - почват се автобусите.
    Има наводнение - почват да се чистят коритата на реките.
    И т.н, и т.н. Примери хилядиииииииииииииии. За съжаление вечна памет на жертвите.
  • 73 шоп

    0 0 Отговор
    Това място като чели е прокълнато и ние сме пукали там гума
Новини по градове:
Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове