Last news in Fakti

26 Май, 2022 13:17 1 116 2

Обновяват железопътната линия София – Драгоман

  • софия-
  • драагоман-
  • жп линия

Всекидневно от Костинброд до София с влак пътуват около 100 души

Обновяват железопътната линия София – Драгоман - 1
Снимка: БГНЕС

Има какво да се желае по отношение на транспортното обслужване на Костинброд, каза в ефира на Радио София Ивайло Георгиев - управител на БДЖ "Пътнически превози". Той добави, че по линията София-Драгоман, Костинброд и Сливница са едни от населените места, които генерират най-голям брой пътници.
"Линията София-Драгоман е част от международен коридор и предстои обновяване на цялата железопътна линия, което ще се радваме да стане в близките няколко години. Има се предвид и всички прилежащи съоръжения и гари в участъка. Когато това приключи ще бъдем в състояние да предложим една значително по-добра услуга на гражданите на Костинброд", каза Ивайло Георгиев.

Той не се ангажира със срокове, в които ремонтът на линията ще се случи.

Всекидневно от Костинброд до София с влак пътуват около 100 души, добави Георгиев и уточни, че придвижването е за около 25 мин.

Ивайло Георгиев каза още, че изградената до момента инфраструктура в България не позволява движението на високоскоростни влакове, а изграждането на нова е изключително скъпо.

"В момента максималната скорост на движение на влаковете е 130 км/ч, като значителна част от линията Септември – Свиленград е изградена за скорост 160 км/ч и е въпрос на време да се достави нов подвижен състав, който да го експлоатираме с тази скорост на движение", каза Георгиев.

На много места в страната обаче не може да се развие скорост по-голяма от 80-90 км/ч, поради природните дадености на България.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Христо Божилов

    3 2 Отговор
    Направо Кирчо да пусне въздушна линия до Драгоман, както направи до Скопие. Еконтът да почва да строи летище
  • 2 БокоПолиглота

    4 0 Отговор
    Бoко Тиквaта ни построи милиарди километри "скоростни" линии. На Кирчовците няма да им стигне боята да боядисат това, което е построил.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове