31 Юли, 2024 12:27 7 661 72

"Възраждане" ще поискат от Главчев промяна в наредбата за годишните технически прегледи

  • възраждане-
  • димитър главчев-
  • промяна-
  • наредба-
  • годишни технически прегледи

От „Възраждане“ обясняват, че ако се премахнат определени текстове може да се позволи на автомобилите дори и да не покриват газовите норми да се движат свободно в срок между 14 и 30 дни, за да може да се отстрани проблемът и тези автомобили да не се спират от движение

"Възраждане" ще поискат от Главчев промяна в наредбата за годишните технически прегледи  - 1
Илюстративна снимка БГНЕС

„Възраждане“ ще поставят днес пред служебния премиер Димитър Главчев въпроса за промяна в наредбата за годишните технически прегледи, стана ясно от думите на Ангел Славчев от „Възраждане“, който говори пред медиите в парламента, предават от БТА.

Славчев отбеляза, че ще настояват премиерът да направи работна среща с министъра на транспорта и министъра на околната среда и водите и да се направи междуведомствена комисия, където да се промени наредбата в рамките на десетина дни.

От „Възраждане“ обясняват, че ако се премахнат определени текстове може да се позволи на автомобилите дори и да не покриват газовите норми да се движат свободно в срок между 14 и 30 дни, за да може да се отстрани проблемът и тези автомобили да не се спират от движение.

Славчев допълни, че са изпратили предложения за промяна в наредбата и до Министерството на околната среда и до Министерство на транспорта.

Ангел Славчев коментира още, че проблемът с газовете е свързан и с качеството на горивото.

„По наши данни над 2 млн. автомобила ще останат без технически прегледи в следващата една година“, добави народният представител. Според „Възраждане“ предлаганите от тях промени не противоречат на съответната европейска директива.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 66 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сериозен ей

    158 3 Отговор
    Да спрат и самолетите и те замърсяват.Луда държава
  • 2 Миризлив пор

    155 2 Отговор
    Бензина е под всякаква критика, натъпкаха го с до 10% етанол заради екология но никой не казва какво слагат. Ако си заредил с кофти гориво дори и с читав автомобил няма как да изкараш чисти газове!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 гост

    147 0 Отговор
    Един от главните виновници за такава наредба е Йордан Цонев /Данчо Ментата/ , който преди 2 години се изцепи в парламента : "Ами тези с газови уредби от къде да знаем дали няма да карат на бензин!".
  • 5 ккк

    117 1 Отговор
    сменям газовата кола с дизел и не ме бъркат никакви екологии явно целта да отървем Европа от изхвърлените дизели

    Коментиран от #8

  • 6 ФЕЙК

    132 1 Отговор
    Най- не замърсяват тировете, тежките самосвали и старите автобуси! Следват 3-5 годишни служебни "баничарки" на 300 000 км и отгоре. След това са малките камиончета със стаж над 25 години. Най-замърсяват бензинките с газови уредби ЗАЩОТО КАРАТ НА ЕВТИНО ГОРИВО И ПРИХОДЪТ ОТ ДДС Е МАЛЪК !
  • 7 бравос всичко се променя

    72 2 Отговор
    1 от десет не изкарвал . ако бяха махнали прегледа как щеше да е по улиците . а надуха цените - стикери , щуротия . инфлацията изяде доходите и спестяванията . у нас само нарушения . няма шенген .
  • 8 Мда

    88 1 Отговор

    До коментар #5 от "ккк":

    Абсолютно!
    Вероятно има много залежала дизелова стока, а и запада гледа да се отърве от тях овреме. Еко-норми, параван за бизнес извращения и насочване на автопазара в определена посока. Мерси!

    Коментиран от #22

  • 9 Целата Мара втасАла

    87 4 Отговор
    само не се вчесАла. Оправиха територията и до ГТП опряха.
  • 10 Петър

    96 0 Отговор
    Трябва да я променят тази наредба за ГТП защото започва да ми мирише на пушек от жълтите павета в София.
  • 11 Ганчо без кола не може

    14 85 Отговор
    Избива комплекси от комунистическият недоимък.

    Коментиран от #44

  • 12 Чичо

    105 0 Отговор
    Карайте пет минути след 35годишен камион, независимо от марката, на отворен прозорец.... Не става нали? Ама по закон става, а след кола на газ-не става.
    Вашите дробове не разбират, закона разбира!!!
  • 13 Никола

    102 0 Отговор
    Има определено нещо сбъркано в наредбата, не може стар дизел да покрива нормите, а нов бензин да не може. Критериите са сбъркани.

    Коментиран от #58

  • 14 манипулатор

    24 75 Отговор
    Поредната пушилка на копейко зависимия измамник.
  • 15 Гост

    79 2 Отговор
    Наредбата трябва така да се промени, че да има минимални стойности независимо от категорията и годината на производство. Защото в момента се спират автомобили с Евро 6, които имат много по-малко вредни емисии, от тези произведени през 2000 година? Къде е логиката.

    Коментиран от #57

  • 16 Ролан

    120 1 Отговор
    Ако водачите на тези автомобили излезнат на улицата и 10 мин ще са достатъчни да променят норматива. Но ако седим и си пишем тук овчедушно.....ще си ходим пеша!!!!

    Коментиран от #20

  • 17 ккк

    72 3 Отговор
    за 2-3 години трябва да изкупим старите европейски дизели и тогава пак ще сменяме наредби за екологии и не знам си какво но така като стадото си трае си го стрижат както им е угодно
  • 18 Поли

    99 2 Отговор
    Те палят горите умишлено, тецовете горят боклука на цяла Европа, проблема е в колите
  • 19 Аве копейки.....

    73 6 Отговор
    Какво искате от главоча....той да не е автомонтьор, той просто си е главоч, и е сложен там да стои като празно хамсиено каче....
  • 20 Петър

    86 4 Отговор

    До коментар #16 от "Ролан":

    Точно така, прав сте на 100 процента, трябва някой да организира един протест на жълтите павета, убеден съм, че ще променят тази тъпа и нелогична наредба писана от неграмотни държавни безработници.
  • 21 Град Козлодуй

    24 8 Отговор
    Браво
  • 22 Един от онези

    14 80 Отговор

    До коментар #8 от "Мда":

    Дреме му на запада за теб! Автомобилите, ако не могат да минат преглед в "запада" отиват за рециклиране - вие сте тези, които се тълпите пред моргите да ги искате да си ги купите на двойна цена!
    Хората си купуват съвременна техника на вноски и карат докато излезе новия модел затова и загиналите са 90% по-малко!

    Коментиран от #33, #40

  • 23 Ама

    46 1 Отговор
    Дунев НЕ хареса това👎
    Дунев иска да дере 3 кожи!

    Коментиран от #25

  • 24 Докато си траем

    62 0 Отговор
    ще минават всякакви безумия. В София преди поне такситата се вдигаха. Сега и те си траят, явно са доволни.
  • 25 Петър

    55 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ама":

    Дунев е един елементарен манипулатор, вчера пак говори глупости по една национална телевизия.
  • 26 Ганьо

    58 1 Отговор
    Българските шофьори сме обречени и няма оправия
    Малчим ли така ще е ще ни мачкат и най лошото без коли и без пари да си купим
  • 27 небрежнев

    77 0 Отговор
    Досега не мога да разбера, защо у нас най-вече се глобяват, наказват и мъчат добрите, чесните, работещите, съзидателните хора, а в случая, тези с най-малко замърсяващи коли!?
    По пътищата ни се движат коли и камиони с черен дим, от които не просто не виждаш, но и люти на очите, но тези коли явно могат да минат преглед, никой не ги санкционира и си пушат на воля, колкото за цял квартал! Обаче, ако си дал 50к за кола с катализатор, платил си 10к ДДС, колата е в перфектно състояние, както производителя е създал, то имаш проблем!!!
    Ние сме държавата "На ОБРАТНО"!
    - Ако си крадец, държавата ще ти осигури безплатно адвокат, съдия, прокурор, полиция и издръжка в затвора, а всички разходи ще поеме ограбения човек чрез дадъците си, плюс за данъчни и държавна администрация!
    - Ако си работлив и честен прокурор, то ще имаш проблеми с престъпника, с НПО-та, с жертвите, с властите... и ще получиш същата заплата, като корумпирания си колега.
    - Ако плащаш добросъвестно данъци, то данъчните те глобяват за неспазен срок или форма, но измамници с милиони ДДС може дори шеф на данъчното да направят.
    ...
  • 28 Анонимен

    59 1 Отговор
    Кожодери,стига сте сваляли три кожи от народа.Той ще се вдигне и ще ви измете в бунището на историята.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Джуджето Путин

    16 62 Отговор
    Заради калпавия руски бензин ще духате супата и няма да минете технически преглед доживотно, минавайте на дизел, за електрични нямате пари

    Коментиран от #41

  • 31 ТОРИ

    42 9 Отговор
    Тези от Възраждане и те ли станаха вече евро атлантици? Какви са тези 14-30 дни за отстраняване на проблеми по колата. Щом колата отговаря на заводските си показатели в годината когато е произведена какъв е проблема дори да е произведена преди 40-50 години.Живея до границата с Гърция, и виждам гърци с коли над 30-40 години да си ги карат и да идват в България. И на Възраждането електората ще намалее на идващите избори.
  • 32 Истината

    16 28 Отговор
    Копейките навсякъде се сеят, психари.
  • 33 Загиналите в БГ

    48 1 Отговор

    До коментар #22 от "Един от онези":

    се дължат най-вече на задкормилното устройство, катастрофи вследствие на технически неизправности са пренебрежимо нисък процент.
  • 34 Гост

    58 4 Отговор
    Тока щели да го дигат щот ЕК тъй казали..... Колите щели да ги бракуват щот ЕК тъй казали...Украйнците на хотели, българите у фургони, щото пак ЕК.... ма много яко зе да ми писва.....

    Коментиран от #46

  • 35 Анонимен

    46 2 Отговор
    И Гърция е европейска държава,но ние живеем в друга измислена от властимащите реалност.Тъпчи народа до дупка-това е техния девиз.Скоро ще им видим безславния край.
  • 36 Българин

    46 2 Отговор
    Генералната цел е да ни свалят от колите, тук въобще не трябва да има съмнение! Колата дава мобилност , свобода и независимост! Всички тези глупости, зелени сделки и екология са прах в очите на стадото!
  • 37 заради качеството

    18 4 Отговор
    да зареждаме само от виенския бензин ли е бизнес схемата ? а луковия бензин влиза ли в бизнес схемата?
  • 38 Техническите прегледи защо

    23 2 Отговор
    Не се правят в сервизите на фирмите производителки които най добре знаят какво му има на автомобила
    За какво са тези марки на автомобилите след като сега се унифицират в пунктовете за годишните технически прегледи
  • 39 факуса

    32 5 Отговор
    ако наистина бяха загрижени за клмата немаше да наливат милиарди в оръжие за осрайна,а щяха да подменят целия автопарк в ес
  • 40 Дали

    14 0 Отговор

    До коментар #22 от "Един от онези":

    Точно заради това загиналите са 90% по-малко!? Я се скрий демагог ли си, глупав ли си?
  • 41 Много си т@п,

    24 4 Отговор

    До коментар #30 от "Джуджето Путин":

    Ама то и дизела е руски!
    Българинът отдавна не е беден. Имаме най-много имоти и автомобили на човек в ЕС. Ние сме единственият народ, който прави опашки на границата за почивка в чужбина всеки празник.
    Не е въпросът в парите, а в принципа - наказват се чисти и технически изправни коли, а пушещи, шумни, изгнили се оставят да вредят свободно!
  • 42 оня с коня

    19 10 Отговор
    Възраждане поеха курс към дъното и се чудят с какво да привлекат вниманието на копейкаджийския електорат, но уви 😂много вероятно и да ги няма в следващия парламент 😜

    Коментиран от #45

  • 43 астматик

    4 21 Отговор
    По магистрала съм карал с маска за растителна защита. Ако е някой, който не се сеща, че въздуха е проблем и е тръгнал за доктор- може и да не стигне до него. Това е и в градовете - който няма въздух да си седи в къщи под климатика. С автомобил и с филтър на купето може да не стигне до никъде. Да се маха от градове и пътища и промишленост. Не знам къде да отида през зимата обаче като от комините бълват куп химични елементи, прах и частици от цялата таблица на Менделеев.
    Та сега бензинките, наесен и дизелките. Не и ли работи катализатора - за скрап. Цъкайте сега колкото си искате надолу - като ви дойде да не можете да дишате вие или вашите близки, децата ви ще запеете точно таз, моята песен.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 ДОСЕВ

    24 5 Отговор

    До коментар #42 от "оня с коня":

    Възраждане вече не са адекватни на неволите на народа, хареса им в парламента и си кютат и мечтата да са и в следващият повече, но нема как да стане. Отлепиха се от проблемите на хората. Вдигнаха цената на техническите прегледи на колите, те мълчат, сега отново мълчат , а пунктовете на ГТП връщат коли които да сега са минавали без проблем и КАТ ще те гепи и глоби.Старите коли ли са най големият проблем на страната? Изсякоха се горите но и затова от Възраждане мълчат. Има ли гори има чист въздух.
  • 46 я па тоа

    6 16 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    В Москва ЕС нищо не казва и никой не го интересува, защо чакаш още? Толкова народ, дето не им харесва тук заминаха в други държави на ЕС, а всички копейки си натискат парцалите тук и даже недоволни, че не им се угажда.

    Коментиран от #53

  • 47 Ултиматум

    12 4 Отговор
    Костадинов, ако ще си европейска опозиция, НЯМА ДА ГЛАСУВАМ ЗА ТЕБЕ! Такива има достатъчно.

    Коментиран от #48

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Зелен Екоталибан

    20 1 Отговор
    По пътищата има дизелаци, дето като настъпят газта и след тях остават облаци черен пушек. За камионите не говоря въобще. Ма са проблем колите на бензин и газ.
    Зелено, та дрънка. Кога ще идем да подпалим малко коли на жълтите павета? В името на екологията, разбира се...
  • 50 Никой

    8 9 Отговор
    Благодарен съм на Лукойл Нефтохим за произведения некачествен бензин. И това ако не е удар по националната сигурност , пореден поздрав от блатните павиани. Има ли работеща институция , която да проверява качеството на горивата в България ?

    Коментиран от #52

  • 51 Гост

    20 1 Отговор
    Няма как с тези скапани горива да покрием европейските норми за изгорели газове.
  • 52 Гост

    23 5 Отговор

    До коментар #50 от "Никой":

    Нали празнувахте,че нефтохим бургас вече спрял да работи с руски петрол и минал на либерален от западни вносители? Ко стана ся?
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Възроден с тен

    6 3 Отговор
    Тези докога ще бълбукат ?!
    Трябва да им го на🔨ат !
    И като балон 🎈 спукат !
    Розмарин Маргаритов
  • 55 Жоро

    18 1 Отговор
    Значи да кажат, че колата ще. Спът от движение преди да си платя данъка, винетката и гражданската отговорност! Вземат парите ти и не може да караш. Вашта майка 2 милиона автомобила като ги спрете колко ще са загубите ви от данъци, акцизи, винетки, гражданска отговорност ще поскъпне за останалите защото ще са малко парите които се събират!
  • 56 Емо

    20 3 Отговор
    Мен европейската директива въобще не ме интересува. В Европа още през 80-те години минималната заплата гонеше 1000 долара. Дайте ми една нормална заплата от 2500 евро, и не се грижете. С тези сегашните заплати, такива коли. Премахвайте ГТП-то, ,да не дойдем ние да го премахнем.
  • 57 Тодор

    1 5 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Да, минимална скорост 3.5-4.5 СО, колкото е на Жигула/Москвич от 60-те години и никой няма да има проблеми.
  • 58 Иво

    13 2 Отговор

    До коментар #13 от "Никола":

    Бензинът и нафтата не отделят съвсем едни и същи изгорели газове, колега, освен това се пречистват по различен начин, но не е в това въпроса. Трябва да спрем противопоставянето между бензин, дизел и газ, трябва да престанем с тезата "Ама той защо... " му минава колата, а моята не. Управляващите точно това искат, да сме разделени и да ни манипулират по-лесно. За всяко гориво ще се намерят "научни" аргументи, (даже за водорода - ами ще повиши влажността в градовете и ще почнат повече да ръждясват) че замърсяват и са вредни. Всички, които караме коли трябва да се обединим срещу общия враг, който иска принудително да ни направи пешеходци. В случая това е министерството на транспорта според мен, тези бюрократи, които ряботят в него и министъра. Трябва организация, планиране и действия. Хора, които умеят да говорят грамотно и артументирано - да дават мнения и становища по медии. Други да правят кампании в социалните мрежи. Трети - протести на улицата, в т.ч. примерно стикери - "Протест - аз карам без годишен технически преглед", даже и да имаш, пак лепиш един стикер такъв и раздаваш на приятели и познати. И да не си минал ГТП, най-лошото, което може да ти се случи е 50 лв. глоба с фиш. Може и тая наредба да се обжалва в съда.

    Коментиран от #60

  • 59 А какво

    13 1 Отговор
    ще кажат власт-имащите за емисиите от пожарите по цяла Европа? Те замърсяват ли или не!? Урсула се чуди какви недомислици да наложи като норми на европейските граждани подшушнати И от соросоидите организации.
  • 60 СКИФ

    6 0 Отговор

    До коментар #58 от "Иво":

    Подкрепям ! Иначе няма управия в тая държава!
  • 61 ⚒️⚒️⚒️⚒️

    9 0 Отговор
    Ааааа, сега стана ясно не можем да минем заради калпаво гориво, какво следва като ви наближи ГТП звъннкате на познати във Европа да ви пратят 10-15литра и готово..... Ал. Т. А. Ва държава
  • 62 Колю

    8 1 Отговор
    От герберско правителство,герберски номера,заради определен бизнес на някой си,прецакват половин народ..
  • 63 Кольо

    7 2 Отговор
    Костадинов трябваше да остави Гешев да вкара в затвора Петков и Борисов! А той направи ТОЧНО обратното и си строши краката от тичане за да го махне и да ги спаси тия двамата, с което стана напълно ясно кой в действителност е Костадинов! За това и резултатите му почнаха да падат. Сега това е само предизборна кампания и той нищо няма да оправи с ГТП.

    Коментиран от #64

  • 64 фара

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "Кольо":

    Да това е верно. Порасна работата на Костадинов, не му и до народа , електората и ГТП и, че изсмукват последните жизнени сокове на народеца с наредби и наредбички с лобизъм от приближени фирмички до власта много загрижени за чистият въздух или за банковите си сметки.
  • 65 фара

    2 1 Отговор
    Да това е верно. Порасна работата на Костадинов, не му и до народа , електората и ГТП и, че изсмукват последните жизнени сокове на народеца с наредби и наредбички с лобизъм от приближени фирмички до власта много загрижени за чистият въздух или за банковите си сметки.

    Коментиран от #71

  • 66 граф Монте Кристо

    2 1 Отговор
    Какви ги вършат тия шамандури,с една простичка наредба,с една абракадабра и нанасят страхотен удар под пояса на изпосталелия българин.Защото това е удар по бедните,да бъдат лишени окончателно от лично мпс,богатите ще си платят,и ще прескочат летвата,а за социални инвалиди не е по сирите да скачат за олимпийски рекорд.Точно такъв е замисълът на брюкселските бюрократи,да ударят балтията,с фалшива загриженост за автомобилните газове,сякаш това ни остана кусура.Досадиха безкрайно с техните крокодилски сълзи и даа се правят на интересни със скудоумните си зелени безумия,затова,ДОЛУ ЕС,ЗАКРИВАНЕ И ЛИКВИДИРАНЕ,СВОБОДА ЗА БЪЛГАРИЯ!!!
  • 67 граф Монте Кристо

    3 1 Отговор
    Юруш на електричките и на дизела,автоморгите ще се препълнят с абсолютно годни коли,нищо лично ,това е бизнес за милиарди.Дрънкотят за катализатори ,все едно трябва да ги има по подразбиране,а-е сиктири,да бяха си оправили първо нестандартните горива,представляващи произволни смеси от въглеводороди барабар с тежките фракции,изобще тъмна индия.
  • 68 граф Монте Кристо

    0 1 Отговор
    Така е защото държавата допусна частници да се занимават с тия тъй доходни дейности,а частниците имат склонност да му отпуснат края,да скубят зверски до перце,да спекулират чрез колаборация с властите и да тормозят хората,да им правят живота черен.Я да си върне държавата контрола над транспорта и всичко ще се нормализира,то бива терор с цени и цакане с наредби,постоянно измислят всякакви спънки и бариери и плащай като за световно,скачай за олимпийски рекорд,все едно ще караме аероплани.
  • 69 Преди години

    0 0 Отговор
    се фиксираше само месеца и годината на прегледа. Това беше много удобно, а сега за да си изряден всяка година ходиш на преглед по-рано - на точната дата си зает, пада се почивни дни, празник някакъв или те забавят в сервиза.
  • 70 Рушвет

    1 1 Отговор
    С тези идиотски разпоредби само ще пълнят джобовете на собствениците на пунктовете за технически прегледи.
    В скапаната ни държава ,която се управлява от ма;оумноци какво друго да очакваме.
  • 71 09иуъиуйх

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "фара":

    Я сега да ми обясниш какво очакваш да направи Копейкин в ситуацията? Наредбата за ГТП е 100% синхронизирана с иврупейскити простотии които СТЕ ЗАДЪЛЖЕНИ да спазвате и прилагате- това, че повече от 10г. не се прилагаше такъв тип ГТП е чиста проба ИЗМАМА и НАРУШЕНИЕ на куп иврупейски глупости...
    Нали искахте да сте на масата на богатите- току-що седнахте на нея и веднага подскочихте "КВИ СА ТЕЯ ЦЕНИ БЕ?"... Ами какви да са- като за богати хора...

    Коментиран от #72

  • 72 Емо

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "09иуъиуйх":

    Няма такова европейско изискване задължително. В Бг - прочети наредба 32, изискванията са замишени и спрямо евростандарнтите от 1 до 6, и спрямо показанията на производителите. Хората показаха - при изисквания за Евро 4 за СО 0.5 в обороти и 0.3 на празен ход, в българската наредба те са 0.3 и 0.2, съответно и кола от Западна Европа няма да мине прегледа. Каква ирония кола минала на преглед в Германия, при контролен такъв в България да бъде спряна от движение, само защото някой е решил яко да се изхвърли като стане "по-европеец" - вижте ни, нашите изисквания са по-високи от в Европа. Да ама не. В Дания цените са двойно на българските, но средната заплата е 3.5 пъти по-висока от българската.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол