10 Август, 2024 07:48 5 782 88

ДАИ вече не смята за опасни неизправните автомобили след Годишен технически преглед

  • годишни технически прегледи-
  • автомобили

Така се изпълнява обещание на транспортния министър Георги Гвоздейков

ДАИ вече не смята за опасни неизправните автомобили след Годишен технически преглед, информира Малинка Бондаренко от Съюза на автомобилистите в България, предаде БНР.

Така се изпълнява обещание на транспортния министър Георги Гвоздейков, което е в отговор на недоволството от трудностите при преминаването през преглед.

Малинка Бондаренко от Съюза на автомобилистите в България каза, че промяната е от началото на тази седмица.

"Вече замерванията не са в категория "Опасни", защото като те трябваше да влизат в тази категория и да бъдат спирани от движение в 14-дневен срок. Променили са системата и вече не са като опасни", каза Бондаренко.

Така сега всеки неизправен автомобил излиза с бележката за „значителни“ опасности, става ясно от думите на Бондаренко. Но това дава възможност на собствените им да ги отстранят в за сега определения 14 дневен срок.

"Просто успокояваме хората, за да няма напрежение. Но това не им решава проблемът. Техният проблем е по автомобила", посочи тя.

Малинка Бондаренко не посочи как промяната е станала преди работната група да се е произнесла. Но посочи, че след неуспешния ГТП собственикът ще има право да шофира автомобила си само, за да го закара в сервиз. Бондаренко предупреди, че ако след неуспешния преглед има инцидент, е възможно застрахователите да не признаят щетите.

"Предизвикваш пътно-транспортно произшествие, виновният си ти. Гражданската ти, ако видят, че ти си пресрочил и нямаш преглед, счита се по закона, че моторното превозно средство е технически неизправно. Последните промени дават възможност на КАТ, когато извършва проверка на пътя, дори да ви спре от движение", поясни Бондаренко.

В края на юли, в първата седмица след пълната дигитализация на прегледите, беше отчетен незначителен процент недопуснати коли по пътищата. Броят на колите с "леки несъответствия" също не бе голям.


Поставете оценка:
Оценка 1.7 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чичо Ву от село Рандеву

    46 11 Отговор
    Колата ми е бензин без катализатори с газова уредба НЕ вписана в талона, колата ми официално сие на едно гориво - бензин. Давам 50 кинта в ГТП-то шано под масата и ми я мери на газ, данните си отиват в авт. админ. които на газ ще са в норма и минавам. Тея от горе виждат само данните но не и на какво гориво са замерванията. Всичко това е направено за да може да върви корупцията, то се е видело, че ще трябва да даваме едни кинти под масата на пичовете в ГТП-то за да ти я пусне уж тайно на газ.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 БАААААВЕЕЕНН СЕЕЕЕЕЕКССС ЗА

    42 1 Отговор
    НАРОДЕЦА....

    Коментиран от #30

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Шофьор

    63 5 Отговор
    С калпаво гориво, каквато и кола да вземете, добри резултати няма да има.
  • 12 Петър

    66 6 Отговор
    ГТП трябва да отпадне, ГТП не е никакъв критерии за изправността на един автомобил, на 1-ви март автомобил минава успешно на ГТП, каква е гаранцията, че този автомобил ще е технически изправен на 29-ти май(примерно)?

    Коментиран от #36, #41

  • 13 ДАИмбецилия

    83 2 Отговор
    Поради слабия контрол от страна на държавните институции върху качествата на горивата е виновен водача, който минава ГТП.
    Поради лошото изпълнение и подръжка на пътищата, които могат да доведат до ПТП, виновен е, познайте кой? Пак водача, че е карал с "несъобразена" скорост.

    Коментиран от #21, #31

  • 14 Както

    57 0 Отговор
    Е написано по-горе в статията:
    ”Това НЕ решава проблемите”...
  • 15 стре́́лок

    55 5 Отговор
    "Но това не им решава проблемът. Техният проблем е по автомобила" -- и в заплатите, а те са в следствие на 34 г качествена управа и демокрация!

    Коментиран от #35, #43

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 cкиф

    56 2 Отговор
    "Гражданската ти, ако видят, че нямаш преглед, счита се по закона, че моторното превозно средство е технически неизправно. Последните промени дават възможност на КАТ, когато извършва проверка на пътя, дори да ви спре от движение" -- ми тогаз за ко плащам за гражданска, гтп, винетка, данък мпс и прочее фалшиви такси ?
  • 18 плокийу

    44 11 Отговор
    Искахте банани- имате банани... Искахте да пътувате свободно- пътувате... Е, само за да работите почти като роби за господарите си, но пътувате... Само дето господарят ви е ЗАПОВЯДАЛ да играете по неговите правила, а вие до вчера се ослушвахте- сега обаче ви стъпиха на гърлото и ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАТЕ ЗАПОВЕДИТЕ...

    А и не виждам за кво толкова квичите- колите които не издържат теста за емисии са под 2% което никак не е много като знаем какво състоянието на колите ви... Ама що се провалят коли с Евро 5 и 6- щото там нормите са жестоки и дори една некоректно работеща ламбда сонда може да ви прецака, да не говорим колко от тези коли просто нямат катализатори...

    Коментиран от #25, #42

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Специална комисия работи

    49 3 Отговор
    И пак нищо не направи .
    Изгорелите газове трябва да влизат в графа НЕЗНАЧИТЕЛНИ
    Цялото министерство и дай и кат всички да си подадат оставките.
    СЛАБОУМНИЦИ
  • 21 едрфтгъху

    20 17 Отговор

    До коментар #13 от "ДАИмбецилия":

    Как така ако са ви "лоши горивата" някак си Лукойл повече от 20 години изнася поне 40% от продукцията си към иврупейскуту съюз? Как така у швабия и при жабарите няма проблем с горивото от Лукойл, а у вас все горивата са ви проблем?

    Коментиран от #26, #29

  • 22 БАРС

    26 4 Отговор
    НАЙ ДОБРЕ Е ДА ВЗЕМЕМ ПРИМЕР ОТ УКРАИНА .И ОТ ТЯХ МОЖЕ НЕЩО ХУБАВО ЗА ПРИМЕР ДА СЕ ВЗЕМЕ.ТА В УКРАИНА ЧАСТНИТЕ КОЛИ НЯМАТ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД ..КОГАТО НЯКОГА ЯНУКОВИЧ КАТО СТАНА ПРЕЗИДЕНТ ОТМЕНИ ТЕХНИЧЕСКИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА ЧАСТНИТЕ АВТОМОБИЛИ.МИСЛЯ ЧЕ НЕ Е ЗЛЕ ЗАЩОТО НАПРИМЕР АС МАЛКО НЕЩО ДА ХЛОПА СМЕНЯМ .НЯМА ШОФЬОР КОЙТО ДА НЕ СИ ПОДЪРЖА КОЛАТА.А ДРУГИЯТ СЛУЧАЙ КАКТО В ПОЛША ИЛИ ГЕРМАНИЯ НА ДВЕ ГОДИНИ ДА СЕ МИНАВА ПРЕГЛЕД САМО КОИТО СА НА ГАЗ НА ЕДНА ГОДИНА

    Коментиран от #87

  • 23 Мда

    46 0 Отговор

    До коментар #7 от "това е аспаруховата бг":

    Никой не протестира срещу това дали липсата на катализатор, ДПФ или друго е проблем. Не. Проблемът е в границите на емисиите, които са поставили и несъответствието им с тези от категориите на някои автомобили. Протеста е и срещу непризнаването употребата на алтернативни горива, като по-щадящи природата.
    Вчера слушах Дунев, автомобилите бензин-газ палили на бензин. Е и!? 2 минути работа на бензин и цял ден след това на газ при активно шофиране.
    Да, ама Дунев не се сеща да каже и как работи дизел в първите 2-5 минути също!
    Дунев, на бензин-газ автомобилите им стига и 40 на водата!
    Иначе обясняват как било на запад, но там отдавна признаха и въведоха дуалните горивни системи.
    ДАИ, като имат изисквания, да почнат проверки на канал и газове за целият ,,нов внос". Стига са прехвърляли топката само на крайният клиент, който може и да не е автомеханик. Мърльовци!

    Коментиран от #27

  • 24 Ако в в 14 дневен срок в сервиза

    34 0 Отговор
    Не могат да ти отстранят проблема - тогава кво правим
  • 25 Верижен разоад

    19 5 Отговор

    До коментар #18 от "плокийу":

    Проблемът е, че здрави коли не минават, а други минават по втория начин. А накрая някой ще получи банани в ауспуха, вместо измервателно устройство.

    Коментиран от #48

  • 26 Много просто

    28 2 Отговор

    До коментар #21 от "едрфтгъху":

    Качественото гориво отива за износ , а оставките оставят в България - както и в калфлант правят и лидал
    В бг комисията за защита на потребителите е просто формална и е хранилка

    Коментиран от #45

  • 27 Петър

    31 0 Отговор

    До коментар #23 от "Мда":

    Прав сте за всичко, а Дунев е доста противоречива фигура и няма представа защо постоянно бива лансиран от медиите.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Да допълня

    22 1 Отговор

    До коментар #21 от "едрфтгъху":

    Никой не е казал, че горивото на Лукойл е лошо, въпроса е какво сипваш в бензиностанцията. Случайно да си чувал за леко корабно гориво, керосин, мазут и други. То е като ГМО храната, не е забранено, но е опасно.

    Коментиран от #85

  • 30 Боздуган

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "БАААААВЕЕЕНН СЕЕЕЕЕЕКССС ЗА":

    Така се смях!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Калинка Плондеренко

    20 1 Отговор
    Все едно в пункта за ГТП, след като си платиш прегледа, да ти нацапат предното стъкло и да ти кажат: "Тази кола е опасна за движение, иди в автомивката на братчеда и след това ела да платиш още веднъж за преглед".
  • 33 Павел пенев

    29 0 Отговор
    Това не решава създадените от ДАИ проблеми. Министъра да заминава в оставка а Бондаренко в Украйна. С една скапана наредба всички шофьори са виновни защото с техническия преглед се изисква решаването на екологични, технически проблеми, плащането на застраховки, глоби към КАТ и данъци към общините. Това е простащина,която не съществува дори в Африка.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Петър

    14 1 Отговор

    До коментар #15 от "стре́́лок":

    Решава проблема, просто тия тъпанари от ДАИ и министерството на транспорта в момента не искат да си признаят за тъпотията която направиха, и затова така завоалирано обявяват тази новина. Сега вече автомобилите ще преминават ГТП и в картона за ГТП ще бъде записана забележка, че емисиите са над нормата, такива забележки се пишат за над 50 неизправности по едно МПС като неработещ стоп, мигачи, габарити, клаксон, стъкломиещо устройство и други, но то преминава ГТП.

    Коментиран от #39

  • 36 Павел пенев

    22 1 Отговор

    До коментар #12 от "Петър":

    Абсолютно си прав, но у нас управляващите изроди с ГТП събират застраховки, данъци, такси, глоби и корупционни взятки. Това е номера.
  • 37 Динго

    16 0 Отговор
    Прах в очите!!!!
  • 38 Спомен

    2 9 Отговор

    До коментар #31 от "Един шофьор":

    Тогава смъртността беше над 2000 човека на година... от ПТП

    Коментиран от #40

  • 39 Мда

    11 1 Отговор

    До коментар #35 от "Петър":

    Вчера завоелирано обявиха, че и ГТП в юропата за дизели е по-жестоко. Да се готвят колегите! Засега няма да го подхванат, понеже голяма част от автопарка на зависимите технократи не е обновен. Но ще го направят с увеличение цените на услуги и такси, накрая редовият потребител ще бъде натиснат, законно. Мда, пече се, като смяна на българската конституция с Брюкселска.
  • 40 Петър

    6 3 Отговор

    До коментар #38 от "Спомен":

    Тази статистика за над 2000 загинали при ПТП в България преди 1990 година е като статистиката за загиналите от Ковид-19 в България през 2022 година. Проявете малко по голямо критично мислене.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Боро

    13 3 Отговор

    До коментар #15 от "стре́́лок":

    Основният проблем е в заплатите. Всеки иска да кара нова кола и на третата година да я смени с по-нов модел, както прави средната класа на Запад. Но у нас 40% от хората работят за 900 лв на месец. А без кола не може. В резултат - купуват си 15 годишни таралясници и ги карат докато се разпаднат.
  • 44 Вредни

    10 3 Отговор
    Замитат, премитат и пак си тяхната. Гербаджии!
  • 45 дфтгъхуйик

    10 1 Отговор

    До коментар #26 от "Много просто":

    Дибилски, записвай си:

    Рафинерията произвежда един вид гориво и няма "добро" или "лошо"- технологията просто не го позволява... Тоест от завода си излиза нормално качество гориво и за вас, и за швабите...

    Въпросът е защо бензиностанция Х е купила 10 тона нафта, 15 тона бензин, 2 тона газьол, 3 тона мазут и 5 тона други неща и накрая е продала 15 тона нафта и 20 тона бензин...
    Къде останаха нещата като газьол, мазут и други помии? Изпариха се? Изляха ги на земята? Собственика ги изпи?

    Да припомня- Не е луд тоя който яде баницата, а този който му я дава... Тоест липсва държавен контрол... Значи са виновни дупетатите и правителствата дето ви управляват... Ами НЕ- НЕ СА ВИНОВНИ ТЕ...

    Единствените виновни СТЕ ВИЕ... ВИЕ ДЕТО ХОДИТЕ ЗА ГЪБИ КОГАТО ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАТЕ...

    Коментиран от #50, #63

  • 46 Дърт комунист

    2 12 Отговор
    Айде стига сте циврили ! Забраняваме бензиновите коли в българия, защото бензиновите двигатели са капиталистическо изобретение. Бензиновите коли са враг на българския комунизъм. Всяка спряна бензинова кола - пирон в ковчега на капитализма и империализма ! На който не му харесва - да се маха от тук !

    Бензинови коли карат само оядените капиталисти в гнилия капитиластически Запад и богатите империалисти в Съединените Американски Щати.

    В блъгария докато ние сме на власт ще бъде комунизъм, и няма да ви позволим да правите като тях! Капитализмът е враг на комунизма, затова тук ще карате само отровни дизели.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 иуът8у

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Верижен разоад":

    Дибилчу Тyпyнгеров, я да обясниш сега как така 98% от миналите преглед са били "неизправни и са си платили", а "огромната" бройка от няма и 2% са били "изправни" ама са върнати умишлено? Щото там някъде са изгърмелите- няма и 2%...
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Мда

    5 2 Отговор

    До коментар #45 от "дфтгъхуйик":

    Изборите нямат нищо общо с горивата, или почти. Има си държавни органи, които трябва да защитават потребителите. Да, същите тези, които са на заплата от данъци и наети да работят в полза на обществото. Ако имате данни за машинации с горивото, оповестете ги публично и ги предайте на прокуратурата.

    Коментиран от #53

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 коментар

    5 0 Отговор
    тия насила ни бутат да се качим на тротинетки

    Коментиран от #54

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Ха ха ха

    7 3 Отговор

    До коментар #52 от "коментар":

    Ако пак гласуваме за евроатланици и на тротинетки ще ни качат.Ще сме си го причинили заслужено сами.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Да се спре използването. Не гаЗ

    3 0 Отговор
    в домакинството!!
    Съседите ме троват!!!!!
  • 59 Всеки който казва че колата му е екологи

    2 5 Отговор
    чна да налапа ауспуха за една минута
    и да диша
    Тогава ще поярваме

    Коментиран от #62

  • 60 Това с ауспуха са го правили Фолксваген

    2 1 Отговор
    С маймунки
    Колата дето била най екологична маймунката издържала една минута
    А тая кола дето много замърсява маймунката изкарвала половин минута
  • 61 Дърт комунист

    2 7 Отговор

    До коментар #56 от "Васил":

    Другарю, протестирай си колкото щеш ! Докато сме на власт ще правим каквото си искаме, а вие ще изпълнявате! Бензиновите двигатели са упадъчно капиталистическо изобретение, което развращава хората. Коли на бензин карат само богатите капиталисти в упадъчната Западна Европа и оядените империалисти в САЩ. В българия сте в комунистическия строй, следователно НЯМА ДА КАРАТЕ бензинови коли! Ще ги забраним със закон и ще ги спрем напълно. Па ти си протестирай колкото и на когото щеш... Властта е в наши ръце и ще ви принудим!
  • 62 Мда

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Всеки който казва че колата му е екологи":

    Приготви ли си каляската и магаренцето да си в унисон екологичният!?
    Картофите ги ядеш с кората, ходиш бос и гол омерзен от съвремието ни.
  • 63 1234567

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "дфтгъхуйик":

    Рафинерията произвежда един вид, ама какво е качеството на нефта който влиза за преработка...или викаш няма значение?! Като е лошо качество и не се филтрира достатъчно, а се налее с друга химия да го "дооправи" за пазара, нормално да не е добро! Или викаш няма значение какво е пасла овцата, дали трева до магистралата или горе в планината-все едно мляко влиза за преработка!!! Желязна ти е логиката...

    Коментиран от #70

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Отмъщението

    5 2 Отговор
    на Борисов към народа, че 75% не искат да гласуват за него. Другото е бля-бля.
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 ⚒️⚒️⚒️⚒️

    9 1 Отговор
    Тоест, нищо не сме променили, ако нея спрем сега, то след 14 дни я спираме ако не си купил катализатор..... а, може би цял двигател. Честото, важното е "зелените" сметки във Европа да ахнат и да си кажат - най бедните във, Европа,но най зелени в света
  • 69 Петър

    7 2 Отговор

    До коментар #64 от "лкйхгтфр":

    Ами нека и в България ГТП за личните автомобили да стане Не задължителен.
  • 70 иуйхъгтфрд

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "1234567":

    Кое не схвана от това, че Лукойл ИЗНАСЯ ЗА ИВРОПЪТЪ НАД 40% ОТ ПРОДУКЦИЯТА СИ ??? Кое не ти е ясно?

    Повтарям: рафинерията произвежда един вид стока- няма 13 вида качество което да произведе... Щом това същото гориво го купуват у швабия и жабария значи си е напълно ОК по всички стандарти... Разните видове петрол дават разни количества краен продукт и това влияе на цената, но НЕ и на качеството на крайният продукт...

    Защо швабата е доволен от бензина и дизела на Лукоил, а вие не сте е съвсем друга тема и НЕ КАСАЕ рафинерията- тя си произвежда нейната стока и я продава... Какво се случва между завода и пистолета с който зареждате е важната част...

    Жокер: Помните ли когато Магарешки си откри бензиностанциите какви му бяха цените? При положение, че Лукойл продава горивата за Х пари (на едро и без доставка до обекта) как смятате става номера на колонката цената да е Х-25%??? Как става? И забравете за привличане на клиенти в новите обекти- говорим за над 10млн. загуби месечно за ЕДНА бензиностанция...

    Коментиран от #73, #74

  • 71 Ганьо е щастлив

    2 7 Отговор
    Заради тарикатлъка, скръндзарщината и цървулско мислене ще си дишаме на воля отрови и сажди по улиците. Само за да стигнеме до парка с детска количка сме длъжни да дишаме такива отвори, че после се чудиме защо децата са ни постоянно болни. За пример ще дам Испания, където колите минават истински технически прегледи и въздуха е осезаемо по чист и става за дишане.
    Важното е на Ганьо да му е еФтино. Децата не са важни, нека му дишат aйнaта.

    Коментиран от #75

  • 72 На изборите,

    9 0 Отговор
    през Октомври, да си припомните наредбата за ГТП. Ще ме чакате да ви гласувам за корумпираните тарикати. Явно плебса няма място по пътищата на БГ. Той трябва да стои в гетото. Вече няма да се пречка по пътищата на богатите с лъскавите коли. Това си е чиста социална дискриминация.
  • 73 Аааааа

    3 1 Отговор

    До коментар #70 от "иуйхъгтфрд":

    И аз се чудех защо изчезна палмовата мазнина от млякото, сиренето и вафлите. Ясно!
  • 74 Жоро

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "иуйхъгтфрд":

    В случая имаш две твърдения, в които грешиш. Не знаеш на каква цена продава Лукойл на бензиностанциите. И аз не знам в момента, но знам примерно, че 2008-2009 с Шел имаха договорка и им продаваха горивото на едро за около 1 лв. на литър без ДДС и акциз. Себестойността на литъра от Нефтохим излизаше на 50 ст. Когато пуснаха още една част от тръбата - отсечката от Ихтиман до София, себестойността на горивата падна с още 20-30%, но печалбата на Лукойл и на бензиностанциите остана същата, както и цените. Това го пиша, защото работих в Лукойл, в базата в Илиенци по онова време.
    Другото, в което грешиш е за качеството. В горивата на Лукойл тогава имаше повишено съдържание на сяра, а в определени периоди - и на вода, което доведе до уволнението на един шеф на базата. Официално беше за това, а неофициално - че участвал в кражби на гориво, което не можа да се докаже.
  • 75 Тошо

    8 1 Отговор

    До коментар #71 от "Ганьо е щастлив":

    Преувеличаваш.
    Не си единствения, който гледа деца в голям град с много автомобили и движение.
    А и децата до 3 г. боледуват често, защото не са изграили имунитет.
    Води детето на Витоша. Или си купи къща на село извън града. Така ще си решиш проблема.
    София е град, в който хората работят. Трябва да се движат с нещо, трябва транспорт. Трябва да им се карат стоки за ядене и други, които се пренасят с камиони.
    Много хора искат тишина, чист въздух и спокойствие. Някои си решават проблема, като се изнесат от големия град. Други обвиняват останалите, че били "Бай Ганьо". А на мен това ми прилича на една друга поговорка - "Пази Боже сляпо да прогледа.
    По темата - добра новина, но въпреки това - Гвоздейков да се маха. Такъв зализан натегач, българското олицетворение на "успешен млад мъж, образован и с професионален опит" не ни трябва на тоя пост. Поведението му отново ни връща на горната поговорка.
  • 76 Пачо

    9 1 Отговор
    Забравяте едно важно нещо това са еко стикерите, които са незаконни.Поради тази причина и изискванията за изгорелите газове също са незаконни.У другото важно нещо е, че по този начин те лишават от частна собственост у свободно предвижване.

    Коментиран от #79

  • 77 факуса

    1 1 Отговор
    най доброто и справедливо е да се поставя каегорията която покрива автомобила,ако не,да направят само една категория и който не я покрие спиране на колата
  • 78 Незначителен процент недопуснати

    3 1 Отговор
    Просто не си карам колата на преглед. Знам, че няма да мине. С откраднат катализатор и на газ защо да ходя?

    Коментиран от #83

  • 79 Качо

    1 0 Отговор

    До коментар #76 от "Пачо":

    Вече няма екостикери.
  • 80 АПИ

    6 0 Отговор
    Те пътищата са по-опасни от колите, тях кога ще оправите ???
  • 81 Една тайна....

    2 1 Отговор
    Има начин да минеш ГТП от раз
    10Отговор
    Горивото няма значение от коя бензиноколонка е сипано
    Тайната е в прибавянето на малко количество сода бикарбонат и щипка захар ..щипка не повече
    Вредните емисии изчезват и компютъра се сменя защото не могат да повярват.
  • 82 0001

    4 1 Отговор
    Ключе,два светодиода, надписи бензин, газ, оригиналното ключе на газовата под таблото. В сервиза влиза със зелен надпис газ, щракват ключето светва бензин ама си остава на газ. И така вече четвърта кола минава. Един мрънкал, че продължава да чука газовата но човека му казал, че компа на газовата така работи и не изключва веднага газовия инжекцион.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 ТДИ

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Да допълня":

    Моля,обясни откъде да си закупя леко корабно гориво LSMGO (салярка)и да си карам дизела спокойно и без притеснения. Зареждах от Ром.а.петрол и филтъра за 9 к километра бе черен.
    Не бъркайте лекото корабно гориво с някаква долнопробна нафта за печка!
  • 86 Коко бароко

    1 0 Отговор
    Не мога да разбера само какво общо имат изгорелите газове на автомобила с техническото състяние на автомобила и с какво пречи на неговото движение
  • 87 стоян

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "БАРС":

    До 22 ком - а сметна ли 1 800 000 автомобила по 90 лв колко прави от прегледи - 162 000 - тези пари някои другари ги лапат и няма без бой да се откажат от тях - един от тях е застрахователите защото при катастрофа ако си изпуснал дена за преглед те не плащат
  • 88 ЕЙ КЕЛЕМЕТА

    2 0 Отговор
    ГЛАСУВАЙТЕ ОЩЕ ЗА ПИШМАН ЕВРОАТЛАНТИЦИ И СКОРО ВСИЧКИ ПЕШ ЩЕ ХОДИТЕ.НОВОТО ЗАГЛАВИЕ Е ЕВРОПА УДРЯ ПО ДИЗЕЛИТЕ А ТОВА НАВЯРНО ВИ ПОДСЕЩА ЧЕ НАШИТЕ НАТЕГАЧИ СКОРО И ВАС С НАФТОВИТЕ ДИМИЛНИЦИ ЩЕ УДАРЯТ.ОЩЕ СПИ НАРОДЕ...
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове