Хампарцумян: Живял съм в епоха, когато всички магазини бяха държавни и нямаше какво да се купи вътре

19 Март, 2025 13:18 36 119 323

  • левон хампарцумян-
  • държавни магазини-
  • търговия

50 години сме живели в централизирана система, когато държавата контролира цени, а сега имаме всичко в магазините

Хампарцумян: Живял съм в епоха, когато всички магазини бяха държавни и нямаше какво да се купи вътре - 1
Снимка: Нова телевизия

"Всяка една идея, която е някакъв коректив на пазара, не може да се отхвърля с лека ръка. Дори да има 20, 30 магазина и потребителят види ново ниво на цените на едни и същи стоки – това ще е коректив за всички участници в пазара. Както и при банките. Не може някой да дава 10% лихва, друг да дава 3% и вие да идете при онзи, който предлага 10%.“

Това заяви в предаването "Тази сутрин“ председателят на Асоциацията на млекопреработвателите Димитър Зоров. Заедно с него в студиото присъства и финансистът Левон Хампарцумян.

"Кой ще контролира тези държавни магазини? Зле обучени и платени чиновници и, предполагаме, податливи на въздействие"

"Имаше една банка, която даваше 10%, докато другите даваше 3% - не свърши добре. Живял съм в епоха, когато всички магазини бяга държавни – нямаше какво да се купи вътре. Идеята звучи добре, но изпълнението е трудно. В Америка хранителните магазини имат клонове на пощите. Авторът на идеята Делян Пеевски не е ходил в Америка, скоро няма и да отиде. Някой му го е казал. Този пример е обърнат с краката нагоре“, заяви Хампарцумян.

50 години сме живели в централизирана система, когато държавата контролира цени, а сега имаме всичко в магазините, илюстрира Хампарцумян.

Хората, които не са живели по комунизма, не знаят, но тогава в корекомите имаше всичко за тези с възможности, а за всички останали имаше бедни магазини.

Според Димитър Зоров пазарът е силно изкривен.

"Когато ти държиш 60%, 70% от търговията на дребно, това е доминиращо положение. В момента пазарното договаряне е много изкривено. И трябва да се намери някаква форма, където българските производители да могат да имат достъп до тези рафтове. И най-важното потребителите да имат информацията за нормалните цени и надценки“, каза още Зоров.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 178 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 боян расате

    64 89 Отговор
    Цял ден се смея на тази снимка. Колкото повече я гледам, толкова по забавно е.

    Коментиран от #58, #62, #265

  • 2 честен ционист

    133 32 Отговор
    В Кореком имаше всичко.

    Коментиран от #9, #12, #14, #24, #122, #192, #247, #285

  • 3 побърканяк

    443 33 Отговор
    Чудя се кой е по-голям лъжец арменец банкер или евреин банкер.

    Коментиран от #33, #80, #180, #211

  • 4 Софиянеца

    496 34 Отговор
    Явно си живял в епоха където сиренето беше сирене, а плодовете и зеленчуците 100% български!

    Коментиран от #37

  • 5 И той

    221 17 Отговор
    пазаруваше в Кореком, но не всички можеха да пазаруват там.
  • 6 Време е такива по затворите!

    404 31 Отговор
    Некомпетентен палячо, тогава нямаше от къде да крадеш!

    Коментиран от #15, #300

  • 7 Реголд

    364 18 Отговор
    Може и така да е било, но ние не сме живяли в епоха, в която да получаваш 200 хил. лева заплата месечно.
  • 8 Буден Гражданин

    280 12 Отговор
    Ти кажи кат приватизирахте тез празни магазини за които говориш,каква беше тепета роля и колко пари лапна?а иначе точно така се прави но по друга формула,а не по формулата на Пеевски!
  • 9 Фискално устройство

    245 12 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    Сега и на женския пазар цените са като в корекома.

    Коментиран от #261

  • 10 Здрасти

    327 22 Отговор
    Този определено е лъжец, как може да го твърди това. Нямаше, кога дойде така исканата демокрация, от ей такива паразити

    Коментиран от #26, #29

  • 11 столетник

    376 34 Отговор
    Левончо, живял си в соца, ама нищо не си разбрал! тогава магазините може би бяха с доста по-ограничен асортимент, но имаше всички необходими храни, необходими за нормален живот и тогава хората бяха много по-здрави отсега! да не говорим за цените, тук изобщо не може да става и въпрос за сравнение! Сега хем цените високи, хем качеството на храните е доста съмнително! А и няма нищо лошо да има такива магазини, с по-малък асортимент, но с ниски цени и добро качество на стоките...

    Коментиран от #130

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Жорж

    346 21 Отговор
    Да се чуди човек как сме оцелели.Според Хампарцумян сме яли само лишеи и мъхове салати от люцерна и райграс.

    Коментиран от #127, #140

  • 14 Сесесере

    51 255 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    В Кореком имаше всичко, даже и руски коли Лада без ред, но в долари! Имаше само една подробност, която рус0р0бите забравят, заплатите бяха в левове, които никой не ще!

    Коментиран от #41, #88, #298

  • 15 Буден Гражданин

    209 13 Отговор

    До коментар #6 от "Време е такива по затворите!":

    Напротив!!!точно тогава той беше от най изявените крадци!!!
  • 16 нннн

    284 16 Отговор
    Химикът - банкер станал и магазинер.
    Да дразните хората ли ни го навирате постоянно?
  • 17 пешо

    123 20 Отговор
    всичко имаше но си нямал пари
  • 18 СЛОНА

    285 30 Отговор
    СИГУРНО ТИ СЕ Е ЯЛО БАНАНИ И ПОРТОКАЛИ ПРЕЗ ЛЯТОТО И ТИ СЕ Е ПИЛО ЦОЦАЦОЛА ,НО НЯМАШЕ ГЛАДНИ ,НЯМАШЕ ЖАДНИ ,СПЕХМЕ С НЕЗАКЛЮЧЕНИ АПАРТАМЕНТИ,НЯМАШЕ ДРОГИРАНИ,НЯМАШЕ КАБЕЛНА КАНАЛИЗАЦИЯ,НО ИМАШЕ РАБОТА ЗА ВСЕКИ
  • 19 Боруна Лом

    250 17 Отговор
    АРМЕНСКИ ОТПАДЪК! ТОЯ ПО ХЛЪЗГАВ И ОТ ПАСИТО
  • 20 Ганя путинофила

    40 110 Отговор
    Ние сме измекяри и това ни харесва!
    Затова искаме да се върне!
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 111

    201 11 Отговор
    Друго си е инжинер химик да бъде назначен за изп. директор на най-голямата банка в страната. Явно е гений!

    Коментиран от #45, #318

  • 23 604

    180 9 Отговор
    И кът нямаше нищо как се угои тъй....въх....

    Коментиран от #186

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Така де

    44 226 Отговор

    До коментар #10 от "Здрасти":

    През социализма всичко в България работеше на загуба. Живеехме от заеми от западните банки. А когато и те спряха да дават заеми на България, социализЪмът рухна. И това го каза не някой друг, а Петър Младенов на 10 ноември 1989 г., когато изхвърлиха Тодор Живков от властта и след това го разкарваха като някой углавен престъпник по милиционерските участъци.

    Коментиран от #60, #81, #84, #194, #283, #297, #313

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 аметанА

    184 9 Отговор
    Този тизараП цял живот не е извършил обществено полезна работа за две стотинки, но иначе на приказки е направен. България беше фалирана от крадци, мошеници и пара зити като този .
  • 29 По точно

    57 205 Отговор

    До коментар #10 от "Здрасти":

    Въведеното у нас след 9.9.44 г. руско крепостно право се оказа далеч по-тежко и унизително от т.н. турско робство. Започна с масовото избиване на българския интелектуален елит, ликвидиране на промишлеността и селското стопанство. Наложи закрепостяване на хората към града, в който са родени и към местоработата, без право на преместване. Дефицити във всичко. За кола се чакаше 12 години, за бойлер и др. битова техника по минимум 6 месеца. Забрана за пътуване в чужбина. Дори за пограничните градове в България се пътуваше с виза – т.н. открит лист. Това бяха 45 години мизерия, която завърши с тотален фалит на държавата.
    Руското робство се оказа далеч по-брутално и по-унизително от турското!

    Коментиран от #76, #278, #279

  • 30 Смешник.....

    159 20 Отговор
    (всички магазини бяха държавни и нямаше какво да се купи вътре)......и съм умрял от глад нали ?
  • 31 Тома

    139 11 Отговор
    А посмали малко левоне
  • 32 Срам

    130 18 Отговор
    Нямаше, защото износа беше колосален, не можеше да се насмогне за вътрешния пазар. В това число и електричеството. Който изнася вкарва свежи пари в икономиката.
  • 33 Сталин

    122 6 Отговор

    До коментар #3 от "побърканяк":

    Един евреин върви и хвърля пари ,а един арменец върви след него събира парите и му ги връща
  • 34 Павел

    179 22 Отговор
    Опашата лъжа,че в магазините не е имало нищо! В наличност бяха всички основни хранителни продукти. Български от качествени суровини.Левон в Ямбол бутилираха Пепси а в Бургас Кока Кола.Сега има голям избор,но повечето са ментета а аз нямам пари да ползвам твоите благини!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Чрез тях !

    53 6 Отговор

    До коментар #27 от "Точно както Задължавате Хората !Да Прев1":

    Чрез тях !

    Ще им осигурите !

    И Торове ! и химикали ! и Фураж !) На минимални цени ! С Минимална Надценка !

    Нека Безнеса се Конкурира с Тези Магазини !
  • 37 Палчо от цирка

    131 16 Отговор

    До коментар #4 от "Софиянеца":

    Хампарцумян: Живял съм в епоха, когато всички магазини бяха държавни и нямаше какво да се купи вътре

    И сигурно си береше мръвките, хляба и киселото мляко по тротоарите в София, а ааааа ?!

    Коментиран от #172

  • 38 Мнение

    175 22 Отговор
    Кога е имало комунизъм в България бе неграмотнико! Имаше социализъм, който такива като тебе го унищожиха, вместо да го развиват напред.
  • 39 Абе смешко

    143 16 Отговор
    в корекомите имаше "всичко" за тези с възможности, а за всички останали имаше бедни магазини..... и какво точно имаше в корекомите а? Ще споделиш ли? Бонбонки тик-так и тублеронче? Кое точно там ти е било от първа необходимост? А?

    Коментиран от #85, #100, #259

  • 40 Бай Ставри

    166 17 Отговор
    Левоне даже кучешката радост тогава се правеше от месо
  • 41 Грант и Джаксън

    124 5 Отговор

    До коментар #14 от "Сесесере":

    Моряците от БМФ получаваха заплати в долари, специалистите които работеха в чужбина - също. Затова и бяха тези прословути валутни магазини, където се продаваха тублерони, дъвки, бонбони, касетофони, дънки, цигари кент и още нещо.

    Коментиран от #64

  • 42 Свидетел - набор 1971 г.

    163 22 Отговор
    Имаше само един период, когато временно нямаше някои неща - пролетта на 1989 г. Иначе си имаше всичко, на достъпни цени. Даже и кока кола, другарю Пърдуцумян.
  • 43 провинциалист

    42 5 Отговор
    Практиката показва, че "пазарът" коригира пазарните цени или като се изнася в чужбина и пазарува от тамошния пазар, или като продължава да мизерства, защото не може да се изнесе към чужбинския пазар, или да живее на гърба на мизерстващите и тогава цените нямат значение. Съвсем отделен е въпросът, че за доброто прасе единствено е важно да бъде обилно хранено, пък може да му сипеш да яде и в непочистеното - то може да яде отвсякъде.
  • 44 На Иван Костов съм приятел

    125 9 Отговор
    Този идиот на снимката (Левон) беше зам. министър на икономиката и промишлеността , когато Александър Божков беше министър. На него му дадоха ресьор продажба (приватизация) на малки предприятия без конкурс, а чрез преговори. Неговата миза беше минимум 8 000 DM. Получаваше парите в куфарчета в ресторант "Червено знаме". Божков работеше на друга писта, където дърпаше в пъти повече.

    Коментиран от #49

  • 45 Че и

    95 8 Отговор

    До коментар #22 от "111":

    Преподавател. Не млъкна това ..и...
    чадие, то не бе политика, икономика, банки, евра. Сега и магазинер от соца- пак близо до чекмеджето.
  • 46 Глей си Парите !

    82 7 Отговор
    Глей си Парите !

    И Недей да Гледаш Бизнеса !

    Явно и за Овчар не ставаш !

    Коментиран от #47

  • 47 За Кравар !

    51 5 Отговор

    До коментар #46 от "Глей си Парите !":

    За Кравар !

    Също !

    Коментиран от #55

  • 48 Дълбоко Виждащ

    101 15 Отговор
    Д а ,ноо бе по Качествено и трайно от сегашните мноого видове!Храната бе ЕСТЕСТВЕННА , А не произведена от 3Д-принтер...колите бяха от ламарина и никел ,хром...,А не от пластмаса и жените забременяваха естественно ,а не ИН-витро..........

    Коментиран от #57

  • 49 бивш служител на м-во на търговията

    78 6 Отговор

    До коментар #44 от "На Иван Костов съм приятел":

    Така е, заедно със зам-министър Тасем що изкрадоха, не е за приказка!

    Коментиран от #50

  • 50 ууу

    41 3 Отговор

    До коментар #49 от "бивш служител на м-во на търговията":

    Александър Тасев имах предвид.
  • 51 Гост

    83 4 Отговор
    Не съм специалист в тази област НО...не може ли Хампарцумян да си върши примерно рботата както сега но да е под шапката на Държавата...и вместо да четем че еди кой си банкер си купил къща на Женевското езеро парите да отиват,за училища...детски градини...магистрали ако щете...не ли е възможно...каква юе е разликата..когато Хампарцумяян определя кое как да стане но да няма къщи и луксозни коли...
  • 52 хахаха

    92 9 Отговор
    Завършилия химия със среден успех Хампарцумян тръгнал да ни дава акъл по икономика:)))
  • 53 Тъй-тъй Хампарцумян

    80 13 Отговор
    (нямаше какво да се купи вътре).... и сега в Китай няма нали? Ама колко си умен само ....
  • 54 провинциалист

    84 4 Отговор
    Напълно съм съгласен с инженера-химик, че по икономически въпроси трябва да се изказват само икономисти!
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Кривоверен алкаш

    21 10 Отговор

    До коментар #48 от "Дълбоко Виждащ":

    ...то който си забременява естествено е чудесно...това е помощ за тези за които по нормален начин е невъзможно...не месвай нещата че жените ще те линчуват...
  • 58 Лошо Седларов

    40 10 Отговор

    До коментар #1 от "боян расате":

    Взирането непрекъснато в една точка придружено със смях е сигурен признак за психично заболяване! Вземи мерки!
  • 59 Аре моля!

    103 17 Отговор
    Аз съм живял в онова време повече от тоя арменски циг анин за да знам, че лъже повече и от кварталната врачка!

    Коментиран от #73

  • 60 А защо не посочиш

    88 10 Отговор

    До коментар #26 от "Така де":

    колко дълг е имала България тогава и колко има сега? Не знаеш или ще излъжеш.Опитай се да дадеш пример и с цените, като трнсформираш старите в нови левове.

    Коментиран от #112

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 владимир расате

    17 13 Отговор

    До коментар #1 от "боян расате":

    тоа фалшив русофи.!има американска пепси кола и банани на масата !
  • 63 Брейййй, че как е оцелял

    66 9 Отговор
    Хампарцумян, тези 50 години. Оооо чудо..... добре че корекоми е имало
  • 64 Дългият

    18 52 Отговор

    До коментар #41 от "Грант и Джаксън":

    какво да им обесняваш на тези с жълтото около устата...те си мислят че през соца имаше от пиле мляко....

    Коментиран от #316

  • 65 Щом е Било Време когато !

    66 16 Отговор
    Щом е Било Време когато !

    Агнешкито е било по 2.60 !

    По- хевтино и от Свинското !

    И го имало в Изобилие !

    Зачи Може !

    Калъф - Пе ! Де ! Ра ! Си !

    Не ни Трябват !
  • 66 Реалност

    93 16 Отговор
    По времето на соца имаше и месо, и зеленчуци и плодове, сега магазините са пълни само с ГМО, даже хляба не е хляб.
  • 67 Тази

    77 7 Отговор
    Нагла и самодоволна мутра гледа ехидно от собствената се камбанария, а народа кучета го яли.

    Коментиран от #98

  • 68 Арменците неса така

    53 3 Отговор
    Далече от циганите и сси е приссъщо за този и неговите да лъже без да му мигне окото
  • 69 Пенчо

    70 6 Отговор
    Този как е оцелял в тази епоха като е нямало нищо, да се чуди човек!? Факти нямате ли поне елементарна медийна хигиена и да не давате трибуна на .......без думи!
  • 70 бай Бончо

    94 11 Отговор
    Левоне ,ай стига лъга .По онова врме (социализъм се казва) имаше всичко по магазините и беше качествено . Можеш да отидеш в Ретро музея и да видиш опаковките на продуктите . В сегашно време , ако махнеш цветните опаковки , имитиращите продукти , оцветените газирани , какво ще остане , ами продуктите от соца ще останат . Сиренето истинско , млякото истинско ,кашкавала истински , месото истинско , хляба го помниш какъв беше ! Не ми обиждай социализма , това е недостижим строй , които не е за вашите глави .
  • 71 Хаха

    71 10 Отговор
    "Живял съм в епоха, когато всички магазини бяха държавни и нямаше какво да се купи вътре"

    Ама като гледам, не си умрял от глад тогава, че и висшО си завършил, за да го раздаваш банкер днешно време....
  • 72 Арменците неса така

    35 5 Отговор
    Далече от циганите и сси е приссъщо за този и неговите да лъже без да му мигне окото
  • 73 Гост

    10 38 Отговор

    До коментар #59 от "Аре моля!":

    ако си живял повече от него и пишеш тези глупости значи нещо в главата не ти е наред или може би цялата глава...
  • 74 ДОНЧО ГОРСКИЯТ

    53 9 Отговор
    ДА БЕ АМА ТОВА БЕШЕ 90-ТЕ В ПРОХОЖДАЩАТА ТЪЙ НАРЕЧЕНА ДЕМОКРАЦИЯ БЕ ЦЪ РУЛ
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Важен факт

    99 14 Отговор

    До коментар #29 от "По точно":

    България благодарение на Русия беше във възход 40-45 години, Построени бяха структуроопределящите Козлудуй, Нефтохим, Павец Чаира, НДК (беше с името на Л. Живкова), прохода на Републиката, Мостът на дружбата в Русе и центъра на София също. Действаше космическта програма

    Къде ни е сега Южен поток, Козлодуй, БГА Балкан, Океански риболов? Безгръбначи продажници от Герб,ПП, СДС, ДПС, а златото, поливмите площи, селското стопанство, армията? Швейцария на Балканите?

    Използвате достиженията на соца вече 35 г. А я превърнахе БГ в треторазряден протекторат.

    Нещо значително де е построено през последите 35 години? Високите технологии къде са? Повтарям:
    Къде ни е Козлодй 3-4 реакториЮжен поток, Беляне, с които бихме били Швейцария. Кой ни забрани да ги строим?

    Коментиран от #106

  • 77 Само да добавя

    84 14 Отговор
    До Хампарцумян: Е, имаше и кризи, но да твърдиш, че сме ходили голи, боси, гладни и жадни е преувеличение. Само да напомня - обувките ни бяха "Петър Ченгелов", копринените ни рокли от Русе и Карлово, Родопа ни хранеше с мляко. Не мога да изброя всичко, а и не трябва. Хампарцумян няма да е доволен!
  • 78 Тогава крадците като теб бяха в затвора,

    82 4 Отговор
    А не по медиите
  • 79 баба яга

    90 8 Отговор
    50 години сме живели в централизирана система, когато държавата контролира цени, а сега имаме всичко в магазините, илюстрира Хампарцумян. Не е верно . Нямаме всичко . Няма работещи институции , които да си вършат както трябва работата , а не да си прехвърлят топката един на друг. Нямаме полиция , нямаме армия, имаме някаква измислена съдебна система и прокуратура и т. н. , които само лапат пари и не си мръдват задника да си свършат работата, имаме извратена икономика и търговия, имаме извращение на туризъм и ресторантьорство ,имаме извратени политици , които държат и си говорят за далаверите на махленски език на какъвто не са говорили и най големите гамени и престъпници по онова време . Нямаме култура , образование, здравно обслужване за хората , а за лапане на пари. Нямаме пътища . За едно дръгливо улично псе се вдига скандал до бога , а за пострадал човек (престъпление) се мълчи и всеки се подсмихва . Магазините ти пълни с клошари , не , че не им се работи , няма къде , защото съсипахте страната от кражби . Та така г-н Хампарцумян. Ти също си от тия големите , недосегаемите. Заври си мнението , нали се сещаш къде.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Хаха

    59 7 Отговор

    До коментар #26 от "Така де":

    "Живеехме от заеми от западните банки..."

    Сега заемите са в пъти повече и по-големи, а и това, което дава ЕССР под формата на субсидии, дали мислиш е "безплатно"...
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Българина

    83 6 Отговор
    Аз помня , че през соца имаше чешмички с безплатна вода навсякъде , плодове и зеленчуци в изобилие .Сега додата се продава , защото затапиха чешмите (негодници ) , а домати и краставици се продават по 5 лева ( измамници) Изтровихте народа с вашате демократична храна в шарени опаковки и тъпкана със подсладители .
  • 84 От тези заеми

    76 8 Отговор

    До коментар #26 от "Така де":

    Ни останаха АЕЦ-а, Нефтохим, Плама, Девня, Радомир, Видахим и военните заводи, които носеха и още носят печалба. А от 40 млрд евро заеми от 2009 насам можеш ли да покажеш какво е построено и/или останало?
  • 85 Абе таралежко,

    21 80 Отговор

    До коментар #39 от "Абе смешко":

    нали хората тогава си произвеждаха всичко сами и зареждаха мазетата с буркани,защото зимата нямаше никакви зеленчуци .Какво ми го хвалиш Комунизма.Без право на Собственост,раздаваха по 100 кв м.земя за ползване да садят хората в градовете домати ,чушки и картофи . Нямат Право да притежават никаква Валута и Кореком ,където всичко е във Западна валута е само пейзаж за Народа ..А цитрусови плодове зареждаха на хората само по Нова година,защото Коледа не се празнува официално....А не сте умрели от глад,защото всички крадяха кой каквото може да докопа където работи..Щото Комунизма ви научи да Крадете,не да работите ,за да имате !!!

    Коментиран от #124, #218

  • 86 По неговото време

    57 14 Отговор
    Магазините ако са нямали нищо значи са били още недостроени . По това време магазите продаваха най екологичните , най чистите най вкусните хранителни стоки в света
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Лада

    73 10 Отговор

    До коментар #14 от "Сесесере":

    Лада 1500 S в Кореком беше 3600 $. Или 10 000 лв. на черно. Нова. Хайде сега си купи. Тристаен апартамент 82м/2 беше 9600лв. Имам фактура от софжилфонд. Същия сега след 55 години амортизация до южния парк продават за 160 000 евро! И още примери мога да дам, защото съм живял и продължавам да живея в София, а и помня кое как е било и виждам как е сега.

    Коментиран от #107

  • 89 Краси Марков

    52 5 Отговор
    Пърцумян пак се изкендзал.
  • 90 Много е лошо като полудее

    57 4 Отговор
    Някой новобогаташ и почне глупости да говори
  • 91 рядко

    54 3 Отговор
    отвратителна конска мутра
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Българин

    64 9 Отговор
    Хампарцумяне, не си честен.При социализма в магазините имаше всичко, храни ,дрехи, обувки и всички основни стоки.Вярно бяха български, руски , полски ГДР ски, но ги имаше и си бяха качествени за времето си.За кола наистина се чакаше 5,6-8г., ни отиваш в Мототехника и си взимаш нов автомобил.Един такъв , вече на 41г. още си го карам и ми върши работа.Криза в снабдяването имаше единствено в началото на прехода , когато дойде демокрацията, но и това беше за 1-2 г., неповече.Бъди реалист приятелю и не пиши неверни неща.Все пак си ми колега химик и може и да сме следвали по едно и също време.

    Коментиран от #161

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Много е лошо

    67 5 Отговор
    Когато България е била на първо място в света по собствени жилища. Многооо.....
  • 96 фффффффф

    85 5 Отговор
    Левоне , аз не помня у дома да са купували 300грама сирене , три ябълки , 6 яйца . Винаги се купуваше картон яйца , кило сирене , кило кашкавал , поне две пилета , да казвам ли за кренвиршите (невероятни) .Развалихте ни уредения живот за да грабите .Това както и да е , ама от 9 милиона бяла нация , направихте 6 милиона не толкова бяла нация .Да горите в Ада !
  • 97 Лъжата си е присъща за

    63 5 Отговор
    Тази категория като че ли хора . сегашните магазини продават това което в онова време го хвърляха на кучетата . Имаше шунка и да речем пушен врат които и до сега са ненадминати по качество на храни в целия свят
  • 98 Долен Мръсник !

    53 4 Отговор

    До коментар #67 от "Тази":

    Долен Мръсник !

    Стъпил на Врата на Народа !
  • 99 Факн

    19 0 Отговор
    Ако Държавата не контролира цените на стоките, трябва да контролира цената парите,. При всички режими да не прикрива дефицита с дългове. Както виждате, принципна разлика в правилно функциониращите икономики няма.
  • 100 Дълбоко Виждащ

    25 6 Отговор

    До коментар #39 от "Абе смешко":

    имаше Хладилници ,печки ,перални ,огледала ,масички и столчета.Имаше и тоблерон и автомобили имаше.Машенка е купена от кореком за 3,800$ ,но в Бонове.Доларите ги превръщаха в Бонове и друга валута ,марки ,франкове.Най готини/красиви/ бяха Френските Франкове по 500.

    Коментиран от #101

  • 101 А останалите бяха

    22 0 Отговор

    До коментар #100 от "Дълбоко Виждащ":

    Беь печки ,перални ,огледала.... а?
  • 102 Р Г В

    58 8 Отговор
    Хей Армени кризата с храните и въведените / купони / режима на тока , липсата на хартия за печатането на вестници, режима на тока бяха умишлено предизвикани за да вдигнат цените. Когато това се случи проблема приключи. И да ти припомня стъклена бутилка олио струваше 1,20лв. наливното 1,00лв., 1кг. краве сирене с цена 1,40лв. , 1кг. кайма смес 3,40лв. бурканче кисело мляко 0,25лв ,бутилка 0,500гр бира 0,30ст
    цигари БТ кутия с филтър 1,20лв. 1л.бензин за мотоциклет 0,26 ст а водата и тока на символични цени . А портокали и банани във Варна имаше целогодишно в специализиран магазин на бул " Ленин " на завишени цени в лв.
    Имаше и проблеми защото износа за соц.лагера , и братски страни в Азия беше значителен. Но какво да очакваме от химик , Металург,банкер и приватизатор.

    Коментиран от #128

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Македонец,който го трият

    48 6 Отговор
    Този арменец е прав,но ще му отвърна с думи на Слави Трифонов от преди години:,,При соца имаше 1млн.(един милион крави) и млякото не достигаше ,а сега при 100 Хил.(сто хиляди) мляко в изобилие.Явно е внос от Армения ха,ха или не е мляко..Г,-н Хампарцумян тези магазини са пълни с опаковки ,чието съдържание дори управителят на Кауфланд призна,че ,,някои стоки" не би дал на семейството си.Още нещо на вниманието на господинът нека провери на женският пазар защо в студът хората се редят пред сергиите на производители.Каквито банкерите такива и стоките във немските хипермаркети- ментета.
  • 105 А тоЯ кой го знае

    30 2 Отговор
    Или и затова е пише това което неможеше да бъде защото магазините имаха стока 100%българско производство от нашите жтвотни в количество 15 млн едър и рогат добитък !!!! Сега имаме сигурно едва два млн такова добитъка
  • 106 Тъй ли

    31 8 Отговор

    До коментар #76 от "Важен факт":

    Я ти кажи защо вие комунистите свалихте Тодор Живков от власт, изключихте го от партията и го разкарвахте като някой углавен престъпник по милиционерските участъци.

    Коментиран от #241

  • 107 Забравяш

    14 53 Отговор

    До коментар #88 от "Лада":

    да споменеш ,че заплатата на млад работник тогава е 136 лева .И как със 136 лева месечно ще спести 6100 лева за жигула!!! Или 10 000 ????Сам си го смятай.Като едни елементарни дънки струваха 80 лева ,а плоча със Западна музика 30 лева на Черно...При заплата 136 лева???А и няма как да вземеш нито автомобил,нито апартамент ,освен ако не е ведомствен от предприятито където работиш,а за глупав Трабант и Москвич се чакаше по 10 години.
    Дрънкате глупости всякакви !!!

    Коментиран от #118, #121

  • 108 В ония времена

    41 2 Отговор
    Аз лично имах уважение към всички хора но нещата се промениха и сега вече нямам причина да уважавам отвратително нахалните същества.
  • 109 БГР

    52 4 Отговор
    Мдаа, има всичко в магазините. Само пари няма.
    Кредит за жилище, кредит за автомобил, кредит за това, кредит за онова.
    Мисля че по "онова" време беше по-добре, нямаше стрес за щяло и нещяло.

    Коментиран от #117

  • 110 Бай онзи

    52 3 Отговор
    По логиката на арменеца,след като в магазините е нямало нищо,какво да си купиш,защо по това време населението на България беше 9 милиона,а сега в цъфтящата демократична градина сме едва 6 милиона с тенденция за държава със затихване функции.???Заради такива като вас приватизатори-крадци сме на това дередже.
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Да ти кажа

    10 47 Отговор

    До коментар #60 от "А защо не посочиш":

    При социализма вземах 100 (сто) лв. заплата като човек с висше образование, кило кайма беше 8 лв. Сега вземам 1000 (хиляда) лв. пенсия, кило кайма е пак 8 лв. Кого лъжеш!

    Коментиран от #126, #149

  • 113 Нищо нямаше смешкооо

    24 1 Отговор
    Добре че вие се появихте....

  • 114 Аз пък

    38 0 Отговор
    Сега живея в епоха когато всичко има в магазините, но нямам пари за да ги посещавам. А от приказките на оня на снимката излиза, че в предишната и в сегашната епоха все е имал пари за магазините. Тия дето винаги са имали пари под дюшеците независимо от епохата много добре знам какво са.
  • 115 Определени етноси

    27 4 Отговор
    Не работеха нито тогава нито сега.
  • 116 ХаХа

    38 0 Отговор
    И затова ги продаде и банките продаде и немаше следпреватизационен контрол и нарязаха заводите, пък ти стана шеф на банка, щото продаде на койт трябва а? С такива пропагандисти нема кой да се вържи
  • 117 Тъй ли

    31 2 Отговор

    До коментар #109 от "БГР":

    Един директор на частна болница сега взема над 100 000 лв. месечна заплата. Кво приказваш?
  • 118 Я напиши

    24 5 Отговор

    До коментар #107 от "Забравяш":

    Коя година заплата е била 136 лева ?

    Коментиран от #138

  • 119 незнайко

    52 3 Отговор
    ( Живял съм в епоха, когато всички магазини бяха държавни и нямаше какво да се купи вътре )
    Абе отворко, ти в коя страна си живял ? Това, че е нямало БАНАНИ и ПОРТОКАЛИ целогодишно това ли смяташ, че няма какво да се купи ? ХЛЯБ, КУЧЕШКА РАДОСТ , СИРЕНЕ , КАШКАВАЛ, САЛАМ АМБАРИЦА, САЛАМ КАМЧИЯ, ЯЙЦА, КИСЕЛО МЛЯКО , ПРЯСНО МЛЯКО да не изброявам още откъде си ги купуваше бе нещастник ? Да не си ходил по кофите за боклук ?
  • 120 Луд

    34 3 Отговор
    Този не е в час!
  • 121 Ха ХаХа

    13 4 Отговор

    До коментар #107 от "Забравяш":

    Я пак....
    1972, 73,74,75,76,77 г....3100 лв.Жигули

    Коментиран от #137

  • 122 незнайко

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    Банани и портокали НЯМАШЕ !!!
  • 123 #идиоти вън

    27 0 Отговор
    Е как да не го определиш, като латексов противозачатъчен продукт!

    Коментиран от #129

  • 124 Хаха

    43 6 Отговор

    До коментар #85 от "Абе таралежко,":

    "нали хората тогава си произвеждаха всичко сами и зареждаха мазетата с буркани,защото зимата нямаше никакви зеленчуци .Какво ми го хвалиш Комунизма.Без право на Собственост... "

    Обичам да опровергавам лъжи!
    Имахме 3 декара лозе, което обработвахме и правехме вино и ракия, около 5 дка царевица също, дядо ми косеше люцерна, двора на къщата над 1 дка засаден със зеленчуци, отделно овощни градини, на село в двора десетина овце, агнета, поне едно прасе, гъски, кокошки.... Щото "нямахме" собственост, затова! Пък който го мързеше - лозето и градините пустееха и не правеше зимнина. Та имаш ли градини - логично правиш зимнина и по-рядко пазаруваш консерви с незнайно какво съдържание! А цитруси имаше само през зимата щото.... тогава им е сезона! Сега всичко е целогодишно гмо и можеш да яден на воля!

    Коментиран от #146

  • 125 Магазините бяха празни само 1989/90г

    29 2 Отговор
    Тогава соросоидната демокрация нарочно ги опразни. Чумава зима беше тогава. Чумата седесе. Преди това имаше стока и то качествена. Българските обувки бяха от най хубавите на света.
  • 126 Хляба

    35 3 Отговор

    До коментар #112 от "Да ти кажа":

    Бензина и тока колко бяха а? За тях защо не пишеш. Жилищата макар и трудно достъпни колко струваше кв.м. защо не пишеш. Нещо амнезия ли си получил?

    Коментиран от #162

  • 127 Петьо

    11 30 Отговор

    До коментар #13 от "Жорж":

    Оцеляхме като мъкнехме щайги от село, където бабите и дядовците ни се превиваха от работа до последния си ден.
  • 128 Тогава

    9 39 Отговор

    До коментар #102 от "Р Г В":

    измислиха принципа на Самозадоволяването - хората да си произвеждат домати чушки,картофи .Да правят компоти в буркани,лютеница и квото се сетиш в буркани за зимата ...Варяха си ракия и правеха вино...Самозадоволяване ,щото държавата абдикира от ангажимента да ги Задоволява...Комунизъм !!!И се почна яко крадене .Аз ги лъжа,че работя,те ме лъжат ,че ми плащат и всичко краде на поразия каквото намери...
    И Комунизма Рухна !!!Сега що не се Самозадоволявате бе ???М???
    Ми щото го има !!!!Посред зима всякакви зеленчуци,че и ягоди и грозде...Ще си измрете глупави,комунистите !!!!

    Коментиран от #148

  • 129 допълнение

    5 2 Отговор

    До коментар #123 от "#идиоти вън":

    ИЗПОЛЗВАН!!!
  • 130 отговор

    40 3 Отговор

    До коментар #11 от "столетник":

    Заплата на млад специалист - 155 лв, хляб Доброджа 26 ст. , прясно мляко за литър 26 ст. и с по-високата масленост 30 ст. и 3 вида сиресе ,краве, овче и смес около 2,40 - 3 лв. билетчето за трамвая 6 ст. и.т.н.
  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Леко само да ви напомня

    28 4 Отговор
    Че заплатите тогава бяха нетни а не брутни и ДДС, мито и акцизи нямаше
  • 133 От 1977 г.

    37 7 Отговор
    Баща ми като работник на вагрянка в Електрометал..Сф взимаме 1200 лв.заплата. Лееха ръчно най качествените тракове за танкове
    Майка ми бе техник във Ворошилов и взимаме 670 лв
    Ток,парно,вода беше стотинки
  • 134 Магазините бяха празни само зима1989/90г

    40 5 Отговор
    Тогава соросоидната демокрация нарочно ги опразни. Чумава зима беше тогава. Чумата седесе. Преди това имаше стока и то качествена. Българските обувки бяха от най хубавите на света.
  • 135 социалист -анти капиталист

    51 4 Отговор
    Говорите за ниски заплати при соца , но забравяте един важен факт .Всичко е безплатно ! Медицина , образование , трянспорт на символична цени , в аптеката много лекраства безплатни , зъболекар безплатен , сметки за дома направо символични , ток 2 ст . вода 2 ст , тел 1 лев на месец .Храна навсякъде в изобилие , столове в заводите , студентски столове , училищни столове .Много лесно се спестяват пари когато всичко ти е безплатно .
  • 136 Определени етноси

    23 3 Отговор
    Не работеха нито тогава нито сега.
  • 137 незнайко

    27 1 Отговор

    До коментар #121 от "Ха ХаХа":

    За протокола не 3100 а 6100 лева . Лада 2103 с четири кръгли фара беше 8200 лева. За толкова я купихме тогава и си беше велико събитие, но колата е лукс а не ХРАНА !
  • 138 Ще напиша

    5 21 Отговор

    До коментар #118 от "Я напиши":

    разбира се...Млад работник започва със 136 лв Брутна заплата и чак след 15 години със стаж,клас и д-р до 250 лв. максимум..А по селата да не говорим в селското стопанствоТова е след 1970 та та до 89 та ...

    Коментиран от #150

  • 139 Хайде небългарите да спрат

    42 3 Отговор
    Да ни дават акъл как да живеем в собствената си българска държава.
    Че ни писна от толерантност, когато насреща (като тази мутра) наглеят и лъжат като цигани.
    Дали някой българин дава акъл по ТВ в Ереван, как арменците да живеят в собствената си Армения?
    Писна ни да ни унижват НЕбългари, а ние българите да търпим и все да сме толерантни!
    Като не ти харесва политиката в България, аре марш от тука, иди си в Армения бе, нахален тип.

    Коментиран от #147

  • 140 Българин

    5 14 Отговор

    До коментар #13 от "Жорж":

    Ааа Имаше коприва бъзак мънгуна свирчина жълъди цвекло за салата бе
  • 141 младежа

    47 3 Отговор
    Баща ми е вземал около 320 лева ,майка ми около 240 лв това е 560 лева на месец влизат .Вноска за жилище 30 лв . ток 5 лева , вода 20 ст . тел .1 лев .Едина апартамент се е изплащал много бързо защото са имали право да надвнасят пари . Ние бяхме деца и ни даваха по 50 ст на ден , тоест 2 деца са ти най-много 30 лева джобни за месеца ,кръжоци , спорт и всико друго за децата е безплатно .
  • 142 Бай онзи

    37 4 Отговор
    Такива като този,продадоха държавата за торба банани.
  • 143 Лицемер

    27 3 Отговор
    То сега има всичко , но не всеки може да си го купи.

    Коментиран от #200

  • 144 Хората бяха равни

    25 1 Отговор
    Но сега не е така. Сега етносите имат привилегии особено малките етноси имат тънки привилегии дадени им от т.нар. международна общност. Блазе им.
  • 145 Па напишете в гуглето просто

    33 3 Отговор
    ( България – родината, която загубихме )......... До средата на 20-и век бяхме последни в Европа по енергийни мощности. От 1945 до 1990 г. те нараснаха 120 пъти! Стигнахме Белгия и Австрия. Изпреварихме Дания, Португалия и Гърция. Изравнихме се с Европейския съюз...........
  • 146 Точно

    9 25 Отговор

    До коментар #124 от "Хаха":

    за това говорим..Народа избяга от селата и докато са живи родителите да произвеждат влачиха дисагите към града...Човека ви говори за държавни Магазини и снабдяването в тях като Модел ,че е просто една голяма Глупост свързана пак с крадене на едни пари от Държавата....

    Коментиран от #159

  • 147 Абсолютно

    23 1 Отговор

    До коментар #139 от "Хайде небългарите да спрат":

    Прав си. Добре че си намерил сили да го напишеш. Той безочлив човек. Има и други такива. Герб ги толерира и издига.
  • 148 Какво има

    29 2 Отговор

    До коментар #128 от "Тогава":

    Помиярино?
    Турски,полски и гръцки боклуци ГМО.които като гифядат хората умират или раждат боклуци като теб
  • 149 незнайко

    36 4 Отговор

    До коментар #112 от "Да ти кажа":

    Защо лъжеш ? 1980 годино млад инженер се назначаваше със 155 лева заплата ! Лично го знам защото исках да ме назначат като електротехник 7 разряд и получих 170 лева заплата . Назначиха ме 6 разряд и след 6 месеца ми го вдигнаха на 7 разряд , но работех а не лешперех !!! Работниците и не само инженери получаваха добри пари спрямо квалификацията !!!
  • 150 Хаха

    27 5 Отговор

    До коментар #138 от "Ще напиша":

    Извинявай, ама със 136 лв. заплати бяха разни нищоправещи клатимундири, по правило - недооценени дървени философи!
    И да - в ТКЗС-тата бяха по-ниски заплатите, но за сметка на това им раздаваха да си садят бостани, гледаха си хората лозя, продаваха реколтата, виното и ракията без никой нищо да им търси! Някои гледаха крави, прасета, овце, като продаваха млякото, телетата и прасенца!
    Отделно имаше хора с овощни и зеленчукови градини и изкарваха продуктите си на пазара!
    Та такива и предимно пенсионери работиха в ТКЗС-тата. Едната ми баба беше звеновод в ТКЗС-то и им водеше присъствен дневник и надниците! Не ходеха всеки ден, вкл. и тя когато например си имаха работа в личното стопанство с лозя, градини и т.н.

    Коментиран от #252

  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Хамбар цум ям

    26 1 Отговор
    Нямаме нужда от хора които не работят само дават акъл. Трябва да има мярка но понеже мярката е мината идва народната любов. Малко остана.
  • 153 Дааааааа

    47 2 Отговор
    – От 1989 до 2016 са унищожени над 91 % от всички производствени мощности в България, а населението н е най бързо изчезващото във света с почти 25 % редуцирано. Пример даден в доклад на ООН като прецедент в човешката история
    – Капитала унищожи цялата икономика на България създавана от нашите родители с техния труд.
    – Капитала ни принуди да живеем на ръба на оцеляването с най ниския стандарт на живот в Европа и на едно от последните места в света.
    – Капитала роди около 100-на милионери и още няколко стотин управляващи парцала, но изгони над 3 милиона българи в чужбина, а останалите в БГ обрече на агония и нещастие.
    – Капитала превърна живота в България в стока, където за да живееш трб да плащаш. Нямаш ли пари – умираш на улицата.
    – Капитала унищожи историята ни, образованието ни, здравеопазването ни, промишлеността и индустрията ни. Унищожиха живота на поколения милиони българи.
    – Капитала превърна България в длъжник с около 70 милиарда външен дълг и над 200 милиарда вътрешен такъв. От държава която беше на 27 място в света по икономическо развитие през 1988 г, сега България е напълно унищожена.
    – Капитала прекъсна връзката между нас и братска ? оссия и ни насажда лъжи и манипулации за фашистите и престъпниците от САЩ, Англия и западна Европа, които ни унищожиха.
    – Капитала превърна живота на милиони българи в робство, където човек е щастлив ако може да се нахрани през деня.
    – Капитала роди безработицата, която преди 1/4 век беше непознато явление
  • 154 Кькькд

    20 4 Отговор
    Някога нямаше какво да се купи , ама пари имаше ,....сега има какво да се купи ама пари няма !!
  • 155 Па напишете в гуглето просто

    13 1 Отговор
    ( Народна ? епублика България от 1944 г. до 1989 г. в цифри и факти . ).....
  • 156 хампи

    34 2 Отговор
    Млякото и бозата бяха в стъклени буркани и шишета баничките със сирене,а не имитиращ продукт и по улиците нямаше големи клатещи се д уп ет а тол кава много
  • 157 Лачените обувки с тънки токчета

    32 4 Отговор
    После им слагаха железни токчета. Отвориха специални ателиета за това. Всички хора ходеха на нашето море. Сега ходят по чужбина на екскурзии но не е същото. Като влезем в Еврозоната и скоро след това няма да го има дори и днескашния живот. Дано не влезем в еврозоната. Тогава ще се спасим. Бъдете здрави приятен ден.
  • 158 А да ви питам

    30 0 Отговор
    Тоя Хампарцумян, какво работеше по времето на социализма? А?

    Коментиран от #166

  • 159 Хаха

    26 2 Отговор

    До коментар #146 от "Точно":

    "Народа избяга от селата и докато са живи родителите да произвеждат влачиха дисагите към града..."

    Явно нямаш село и нямаш представа народа що избяга от селата!? Що мислиш зарязахме да гледаме лозя, бостани и т.н.!? Пробвай да се грижиш за лозе и виж дали ще остане реколта необрана преди теб на зелено от едни" скорци", ама на два крака... За какво говорим!?
  • 160 Гост

    19 2 Отговор
    Ай де, стига лъжи, да не би само ти да си жив, от тези дето живях е в онова време
  • 161 Соц реализъм

    14 40 Отговор

    До коментар #93 от "Българин":

    80-те години на соца бяха пълна мизерия. Магазините в големите градовете бяха празни. Качествената храна, която мнозина споменават, вероятно е идвала от баба и дядо на село. Плод - зеленчукът в града беше леш, в комбинация със зла зарзаватчийка. Цялото пазаруване беше "под тезгяха", даже в книжарниците. "Пуснаха" това, "пуснаха" онова.... Имаме спомени, не пишете глупости.

    Коментиран от #173, #270

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 в магазините

    7 12 Отговор
    нямаше какво да се купи не защото бяха държавни а защото политиката на държавата беше такава заради онази желязна завеса
  • 166 Етносите нищо

    13 2 Отговор

    До коментар #158 от "А да ви питам":

    Не работеха нито тогава нито сега.
  • 167 Истината е горчиво

    13 2 Отговор
    Премахната. Защото не е удобна но е факт.
  • 168 Ми не е вярно

    37 5 Отговор
    1980 г бях студент в Пловдив имаше от птиче мляко по главната улица беше пълно с бутици с луксозни повечето български стоки. Обувки дрехи мебели на много добро качество и цена доста достъпна. Улиците бяха пълни в Пловдив бистрата в Терново механите болярските. Какъв живот от хора имаше много неща , имаше интелигенция. Сега какво е нищо , роми по моловете и парковете . Мигранти дроги .... Пази боже.
  • 169 Петрич

    27 2 Отговор
    Левончо, колко като население бе БЪЛГАРИЯ,колко магазини имаше, колко аптеки, спрямо сега.Като ги сметнеш пиши,у тогава може да спорим кога е по-добре за НАРОДА,а не за такива КРАДЦИ като теб.Идва видов ден някога ще ви казват и на вас ИНТЕЛИГЕНЦИЯ.
  • 170 Николай Стоименов

    16 1 Отговор
    Наскоро имаше снимка на Макрон до Тръмп, много ми напомни на снимка на тоя отпадък до дебила от Банкя
  • 171 тука по горе чета

    20 1 Отговор
    че в корекомите имало всичко ми те да не да бяха частни случайно
  • 172 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    31 7 Отговор

    До коментар #37 от "Палчо от цирка":

    АБЕ ТОЯ Б00КЛУК ТРЯБВА ДА ЗНАЕ ЧЕ ТОГАВА ИМАШЕ ВСИЧКО И БЕШЕ ИСТИНСКО ОТ БЪЛГАРИЯ А НЕ ХЛЯБ С РАДИОАКТИВНА ПШЕНИЦА ОТ УКРАЙНА И СМЛЕНИ ЧЕРВЕИ ОТ ГЕНИКОЛОЖКАТА УРСУЛА
  • 173 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    10 3 Отговор

    До коментар #161 от "Соц реализъм":

    САМО ДЕТО НЯМА ДА СИ СПОМНИШ КОАТО ТЕ ОЧИСТЯТ ЗА ПИСАНЕ НА ЛЪЖИ???
  • 174 Как оцеля, като нямаше нищо

    26 2 Отговор
    Левончо, лъжеш най безцеремонно! Батко съм ти и те помня още от времето когато беше инженер химик при Крушев и се опитвахте да правите печатни платки! Качеството им беше на нивото сегашните химизирани зеленчуци, така че по кротко изцепките!
  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 От Лондон

    8 1 Отговор
    Да, в книжарницата близо до жилището ми има пощенски клон. Но тук хората много ползват услугите на пощата -напр.придвижване на документи, получаване и връщане на специфични медицински тестове за изпълнение в къщи, поздравителни картички(тук това си остава традиция, има картички по какъвто повод се сетиш), пратки. Даже можеш да гласуваш по пощата. За удобство на гражданите, да не ходиш до по-централен клон например. Но магазин за хранителни стоки в помещенията на пощата е някак несъвместимо. Наистина идеята е обърната, като почти всичко в България напоследък. За да не понеса упреци, живея повечето време и плащам данъци в България, затова ме вълнува темата!
  • 177 ТОЯ

    31 2 Отговор
    Соросоиден боклук, няма ли най накрая да спре да яде л. а. й. н. а. Егати арменския тъ.па.нар.Забрави, че прадядо му са го прибрали в България за да не е бездомен.
  • 178 Гост

    27 1 Отговор
    Ей, фактаджии, спрете да публикувате подобни мизерници.
  • 179 Стига лъга

    35 4 Отговор
    Магазините в НРБ имаха основните ЧИСТИ неща - хляб, вафли, месо, кайма, наденици, салам, кренвирши, сирене, кашкавал..

    Сега има 1000 пъти повече ненужни неща бъкани с ГМО, хормони, Е-та. пестициди - нитрати и всякакви химикали.
    Хората са болни, а децата масово затлъстели от демократичната ви евроатлантическа храна.
  • 180 Точно

    20 0 Отговор

    До коментар #3 от "побърканяк":

    Аз ще ти кажа приятелю един евреин лъже двама човека един грък лъже трима евреи направи си сметка същото е за арменците мошеници и лъжци те гледат само те да са добре другите хора около тях не ги интересува в казармата съм служил с такива по-точно арменци
  • 181 Хъм пърцуца

    12 0 Отговор
    Тоя бая се е оял
  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 Бгидер

    24 2 Отговор

    До коментар #23 от "604":

    Държавата ги изгледа и изучи без пари и за благодарност я съсипаха
  • 187 Запознат

    19 2 Отговор
    Този човек продължава да облъчва нацията с либерални доктрини. Не мога да разбера кое го гара да продължава че нацията е проста. Продължава да твърди че в България всичко е евтино и без пари . 6ти разряд пингвин , ако му вземеш парите които е откраднал 7 века няма да може да се възстанови....крадец и лобист
  • 188 Запознат

    15 1 Отговор
    Щом плащаме данъци на държавата те е длъжна по дефолт да регулира ценообразуването и по този начин да може да прогнозира бюджета , износа на стоки (излишъка) се изнася и е задължение на министерски съвет . Като ученици ходехме на бригади защото се раждаше толкова много че не можеше да се събере произведеното.
  • 189 Справедлив

    12 3 Отговор
    Истина е, но това беше само за софиянци. И какво произвеждаха че за да купуват Всичко им се доставяше на тепсия, но тогава провинцията произвеждаше всичко.

    Коментиран от #223

  • 190 Ганьо патриота

    6 9 Отговор
    Чета коментарите ВИ и всичко ми става ясно. НА ШИЯТ мил народ живял в няколко строя иска само каквото му изнася,ИСКА всичко дава НИЩО английска заплата но да я харчи в Шри Ланка,ако може работно време до 2 часа на ден 5-6 месеца отпуска + 2-3 месеца болнични!, ежедневно мрънкане че е пре. ..БАН и някой все му е виновен
  • 191 Антон

    19 1 Отговор
    Вероятно, г-н Хампарцумян, Сте живял в друга държава или дори на друга планета. От 1984 на Оруел ли се научихте да съчиняване друга Историческа истина.
  • 192 Наблюдател

    25 0 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    В кореком продаваха определени неща, а не всичко. Не разбирам за какво го канят тоя МЕЗАНТРОП, объркан ХИМИК - Банкер + Крадец да бълва глупости.... с двамата ТЮФЛЕЦИ крадяха Евро и сега ще въвеждат евро...
  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 195 Русенец

    20 3 Отговор
    Като е нямало какво да се купи в магазините, ти, откъде се охрани толкова? Да не си пасал люцерна на къра?
  • 196 Лольо

    23 2 Отговор
    Левончо,живял си по времето на соца,но нищо не си разбрал и видял.Твоята е била - тате носи,мама меси.
    Днес е същото за теб,но на гърба на държавата.Колкото и да живееш в новото време,пак няма нищо да разбереш!
    Защото и преди и сега ти липсват толкова много неща,че да върнеш изгубеното в младостта със знания,образование и мъдростта на годините за теб е невъзможно!Запълваш времето,като мисирка в телевизиите,а смисъл няма.
  • 197 Русенец

    25 3 Отговор
    Какво го показвате този, платен лаладжия? През соца, магазините ни нямаха единствено глезотийки, като чипс, Тублерон, снакс и подобни. Но пък бъкаха от салами, сирена, яйца, меса, хляб, плодове и зеленчуци, ВСИЧКИТЕ РОДНО ПРОИЗВОДСТВО И В ПЪТИ ПО-ДОБРО КАЧЕСТВО, ОТ ДНЕШНИТЕ.
    С идването на демокрацията направиха две неща:
    1) Затвориха селските фурни, които правеха чудесен ръчен хляб;
    2) Сложиха на селските изворни чешми надпис "Водата е негодна за пиене", понеже не минава през водомер.
  • 198 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 199 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 200 НАГ Лец

    26 0 Отговор

    До коментар #143 от "Лицемер":

    Ако действително този получава по 200 хил.лева заплата на месец, означава, че всичко може да си купи, но дали осъзнава, че тази пари ги краде и от моя джоб, както и това, че ковчегът няма джобове.

    Коментиран от #202

  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 Аноним

    18 3 Отговор

    До коментар #200 от "НАГ Лец":

    Да получаваше такава заплата,до преди четири години,а доколкото за празните магазини,той лъже,като дърт арменец,тогава краве сирене струваше 2.60лева кг. овчето по 3.60,кашкавал "Витоша" 3.60 кашкавал "Балкан" 4 лева телешки суджук 6.60 смядовска луканка 6лева и т.н.
  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Някой

    11 1 Отговор
    Все повече се убеждавам че навремето не е трябвало да им помагаме на тия .
  • 205 Галя

    14 0 Отговор
    Като нямаше, ти откъде се нагуши така, бе?3262
  • 206 Мелина

    20 2 Отговор
    Непрекъснато виси по телевизиите и в пресата тоя самодоворен охранен глупак и ръси глупости... Затова толкова сме проспирирали от хора, които не са на масто. Истината е, че имаше всичко и беше достъпно за всички....
  • 207 гост

    17 2 Отговор
    Поне имаше БДС и салам и сирене и кашкавал бяха качествени, произведени от истински материали.
  • 208 Бег

    11 0 Отговор
    Другаря агент на ДС какво го натрапвате тоя разбира само от кражби
  • 209 доходи по сто бона и повече на месец

    16 0 Отговор
    Би трябвало да бъдат само от успешен и обществено отговорен бизнес за собствениците , но ако полагат труд за успеха. Супер високите заплати на отделни директори и управители на държавни или частни структури са несъвместими нито със справедливостта нито с морала нито дори със закона. Абе законни са но не съвсем.
  • 210 Нещо ме съмнява да влезем

    7 3 Отговор
    В Еврозоната.
  • 211 глух

    16 0 Отговор

    До коментар #3 от "побърканяк":

    Тоя измамник по образование е химик.

    Коментиран от #229

  • 212 Професор панчев

    17 0 Отговор
    Арменчето не спря с лъжите. Време е да се връща в родината си. Там поне ще ги разтяга на воля.
  • 213 Йовчев

    17 2 Отговор
    Щом ни навива толкова много този, явно не е добре. Много лъжи казва всеки ден.
  • 214 Ний ша Ва упрайм

    17 0 Отговор
    я да каже как стана банкер кой му даде куфарчето, че и неблагодарни Ве
  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    2 16 Отговор
    Дано никога не се върне комунизъм.
  • 218 Няма цитрусови плодове.Бананите са без с

    10 1 Отговор

    До коментар #85 от "Абе таралежко,":

    А сега с етикета на жабата порастват от магазина до в къщи със сантиметър.
  • 219 Кон Пърцумян

    14 0 Отговор
    Пък аз смятам ,че лъжеш като арменец
  • 220 Ало, Хампарцумян,

    25 4 Отговор
    Бъди поне малко честен и кажи едно! Само едно поне положително нещо за онези времена. В това време хората живяха, твориха, изучаваха се , обичаха се и направиха България повече от 9 милиона на 10 ноември 1989 г.
    Сега я докарахте по - малко от 6,5 милиона!
    Кажи нещо ?

    Коментиран от #248

  • 221 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 222 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 223 И СЕГА Е ТАКА

    14 1 Отговор

    До коментар #189 от "Справедлив":

    Но заплатите им са твърде високи за България и си мислят, че живеят някъде другаде. Главите им пълни с бръмбари и затова гласуват за БОКО ТИКВАТА И ЗА П Патките. Ще трябва да ги приземи, щото иначе, тик. ве. ниците, които ни управляват, ще ни върнат не 35 не 45, а 80 години назад.
  • 224 Бг.грсжданин

    15 1 Отговор
    Арменски глупости! Кой ли го слуша, че и да му вярва?! Всеки си има мнение.
  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 228 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 229 Не сме сигурни

    16 1 Отговор

    До коментар #211 от "глух":

    Той се саморазобличи защото не показва компетентност в участията си по медиите. Канят го само защото е политкоректен.
  • 230 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 231 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 232 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 233 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 234 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 235 Кух бидон

    22 3 Отговор
    Левончо , стига си лъгал толкова мазно бе, и ние сме живяли и точно по това време станахме девет милиона, щото нищо нямаше, що не вземеш да се гръмнеш ???
    Леке мръсно! Не спря да плюеш по нашата държава !
    Стига ме трихте мръсни копеленца!!!!!!
  • 236 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 237 ТО И СЕГА НЯМА КАКВО ДА СЕ КУПИ БЕ КЪР

    18 2 Отговор
    ЛЕЖ В МАГАЗИНИТЕ ! ЗАТОВА КОФИТЕ ЗА СМЕТ СА ПО - ПОСЕЩАВАНИ ОТ МАГАЗИНИТЕ ! А ТИ И ПРЕДИ И СЕГА НИЩО НЕ ПРОИЗВЕДЕ ЗА ТИЯ МАГАЗИНИ - ПО СТАРА ПАРАЗИТНА АРМЕНСКА ТРАДИЦИЯ !
  • 238 потърсете кой е разстрелвал деца ятаци

    7 1 Отговор
    и ще разберете какъв е тоя
  • 239 Нафталинка

    11 2 Отговор
    Този кретен преглеждан ли е от лекар,в коя точно епоха живя, та той дори не е българин и как оцеля без да може да си купи нещо в магазина та стана над 100 кг пор?Все още има хора и от онази епоха за която говори а и такива като него бол и то по върховете на държавата,всички подобни да бъдат върнати в цитираната му епоха.
  • 240 факт

    5 0 Отговор
    жалкото е, че изобщо си живял
  • 241 Пилотът Гошу

    10 2 Отговор

    До коментар #106 от "Тъй ли":

    “Вие комунистите”? Май не питаш когото трябва. Питай настоящите евроатлантици, нали тях поддържаш с въпроса си. Баш такива като тоя, дет дрънкат глупости и се опитват да пробутат началото на 90те за икона на комунизма…
  • 242 Ха ха ха

    10 1 Отговор
    Абе , не знам какво е имало по магазините, ама червеи в храната нямаше.

    Коментиран от #246

  • 243 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 244 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 245 Жоро

    6 1 Отговор
    Да бе да, нямаше какво да си купиш и хората като днес не можеха да ходят да си купят от турция и гърция! Как са оцеляли? Как са ни създали?!
  • 246 гражданин

    8 1 Отговор

    До коментар #242 от "Ха ха ха":

    Хляба не мухлясваше на 3тия ден като сега. Кремвиршите днес като ги държиш в хладилнина се сбръчкват и не може да се ядът.

    Коментиран от #251

  • 247 Ани

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    И там нямаше всичко. Например не се продаваше боб или прах за пране. Имаше дрехи, обувки, попивателни салфетки за кухня, гъбички за чинии. Беше много мило да ти подарят 1-2 салфетки.
    Причината е, че намазаните имаха специални магазини където можеха да си купуват банани, портокали, зелена салата през зимата, но те не се наричаха корекоми, а специални магазини. Там прозорците бяха облепени с бяла хартия за да не се вижда какво продават от минувачите.
    Те това ги мъчи жълтопъветниците, че сега не се чувствуат специални. Всеки провинциалист може да си купи същото като това което си купува и той от магазина.
  • 248 Ани

    3 4 Отговор

    До коментар #220 от "Ало, Хампарцумян,":

    Защото хората избягаха от онзи рай който водеше в ада.
  • 249 Проъив

    5 2 Отговор
    A бе кой ти дава трибуна? Арменче ходи си в Франция кадето са ти друшките. Обра Арменец ревльо. А в днешно време, като имаш най различни боклуци в магазините могат ли хората да копуват на воля?
  • 250 Аха

    5 2 Отговор
    На тоя с кривата мутра с кеф му се изсереш на тиквата!
  • 251 Кой

    5 1 Отговор

    До коментар #246 от "гражданин":

    Грешиш,хляба на третия ден не ставаше за ядене,защото влагата от тестото изчезваше и така трябваше да бъде .Хляб от брашно,вода,мая и сол.Толкова.Сега хляба мухлясва в топлото заради пшеницата и заради в разни подобрители правещи го да стои мек и след десет дена А кренвиршите навремето наистина се сбръчваха, защото изсъхваха. Сега не се сбръчкват ,пак заради разни добавки.
  • 252 Гост

    11 3 Отговор

    До коментар #150 от "Хаха":

    Навремето на ученическите бригади , заработките за три седмици бяха около 60-70 лв. защото бяхме ученици.На хората от селото се плащаше повече. Редил съм саплък, като бригадир ( бали от слама се редят като пирамида ) .За две седмици малко под 200 лв. на онова време. Тия на които помагахме не ми се мисли колко получаваха,щом на някакви ученици платиха толкова пари. Вярно,работата в ТКЗС е различна и кампанийна, но на село почти всички караха нови Лади и Москвичи.Щото бяха ,,бедни"
  • 253 По неговото време

    8 2 Отговор
    Магазините ако са нямали нищо значи са били още недостроени . По това време магазите продаваха най екологичните , най чистите най вкусните хранителни стоки в света
  • 254 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 255 Егати ти

    6 0 Отговор
    шушляка грозен ...
  • 256 Цветан

    9 2 Отговор
    Имаше всичко в магазините,а такива като теб де от рождение боготворите Америка,сега вече ядете химикалите на западната технология,при бай Тошо ядяхме чисто месни салами не като сега соя мляна и парфюмирана приличаща на храна за животните,златни времена бяха при бай Тошо.
  • 257 Zа родину

    8 1 Отговор
    МАЗЕН ЛЪЖЕЦ
  • 258 НОВИНИ ОТ ФРОНТА

    6 0 Отговор
    МУШЕ ЛЪЖЕ. ВИНАГИ СА БИЛИ БОГАТИ.
  • 259 Естествено

    8 0 Отговор

    До коментар #39 от "Абе смешко":

    Корекомите бяха за туристите-западнаци дошли за малко у нас, не да живеят! Хем да не се чувстват лишени от някои удобства, с които са свикнали, хем да си оставят ценната валута у нас. Вярно имаше и техника, но нея "нашенци" я купуваха - правоимащи, или с врътка. Нямам спомени да са се продавали в тях яйца, мляко, хляб, боб, салам, сирене ...
  • 260 Психодинспансер

    7 0 Отговор
    Ми защо тогава не емигрира на запад и да пазаруваш колкото желаеш!

    Коментиран от #275

  • 261 'солютно!

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Фискално устройство":

    че и по-високи биля!
  • 262 Тъп Глупънсбъркър

    8 2 Отговор
    Сега пък живеем в епоха, в която със заплатата не можеш да си купиш нищо!
  • 263 По времето

    10 3 Отговор
    на Соца имаше всичко необходимо
    и най-важното ,че беше качествено !!!
    Нямаше такава скъпотия !!!
    Не говоря празни приказки ,
    защото съм живял 25 години по ТОВА ВРЕМЕ и знам кое как беше !!!
  • 264 за това ви ги говори такива

    5 1 Отговор
    Тогава си живял а сега си от живуркащите за сметка на останалото мнозинство ! А вие пък му вярвайте и пак вмето на избори отидете за риба и гъби .
  • 265 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 266 Точен

    7 3 Отговор
    Левоне, стига си лъгал. Хладилниците ни през соца бяха пълни повече, отколкото сега. И храната беше без консерванти, биологически безвредна. Банани нямаше, впрочем на зарзаватчията до Сатиричния театър имаше винаги банани и портокали, като студент често си купувах, не само за Нова година. Единствено дето продавачите се мислеха за богове, ама сега стоят по 10 часа и вземат заплата, колкото да си платят сметките.
  • 267 М.Петров

    12 2 Отговор
    На 70 години съм. Живял съм колкото преди 1989- та, толкова и след нея. Големи глупости се пишат за онова време. По онова време имаше всичко необходимо за прехрана на народа. Месо, салам, луканка, сирене, мляко, хляб, зеленчуци, родни плодове - всичко това го имаше в магазините. Да, лимони, портокали, банани само в луксозните магазини и не винаги. На масата на българина имаше всичко необходимо за прехрана и то на достъпни цени и много по-високо качество от сега. Смея да твърдя, че тогава беше много по добре. Може и да има разни деликатесни и екзотични храни ежедневно по магазините, но не са достъпни за всички заради цените. Не зная колко "гладен" е бил народа по времето на така наречения "социализъм" , но гладни хора, които бъркат в казаните за боклук за прехрана нямаше. Не копнея по "социализма", но не бива да се отричат и успехите в образование, култура, икономика, земеделие, строителство и др. постигнати от българския народ по онова време.
  • 268 Колкото повече се пънете

    5 2 Отговор
    Да неглежиратв социализма толкова повече хората го защитават в коментарите
    Защото все още има помнещи хора .
  • 269 Национал Географик

    10 2 Отговор
    Абе Левунчо, само ти си живял през соца, та да ни отваряш очите сега. Кажи нещо и за качеството на продуктите тогава и сега. Киселото мляко си беше кисело, а не като сега от сухо мляко и боклуци разни. Много ти е мазен курбана на теб. Яж си бананите, аз искам качествени като едно време бг плодове и зеленчуци. Ама такива мекерета като теб съсипахте всичко.
  • 270 Българин

    9 1 Отговор

    До коментар #161 от "Соц реализъм":

    Глупости пишеш ти.Явно или страдаш от амнезия, или нарочно не искаш да си спомняш само защото е било социализъм. Не искривявай фактите друже, храните ни бяха истински, зеленчуци- не само тези които си си произвел, но и тези от АПК тата и ТКЗС тата, защото имаше лаборатории и то държавни , които осъществяваха истински контрол, за разлика от демокрацията, където всичкият контрол върху произведените и внесени храни е фиктивен.Разбирам че мразиш социализма, това си е твое решение, но не лъжи, защото знаем как беше.

    Коментиран от #282

  • 271 парцумен

    6 2 Отговор
    Няма такава епоха когато магазините"бяГа"...
    Това е лъжа! ЦУМ продаваше от сирене до дивани и телевизори.Явно ЕГН- то не прощава!
  • 272 Арменка

    3 1 Отговор
    Ама, Левон не е ли в Нагорни Карабах?! Да воюва за освобождението му!
  • 273 Гражданин

    2 0 Отговор
    Тоя като го слушам все едно обяснява на другите ченчаджии колко много е наясно с врътките къде има файда да изкяриш повече мангизи нищо конкретно за социялния живот!!!
  • 274 БОЛЯРИН

    3 5 Отговор
    В държавните магазини нямаше, но за ДС, комунисти, партизани, ятаци и активни борци против фашизма имаше всичко: храна, дрехи, обувки, телевизори, хладилници и пр. в Кореком магазините - магазините за БОГОПОМАЗАНИ !
  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 Гост

    5 0 Отговор
    Доколкото ми е известно за кражба над 20 000 лв. присъдите бяха много тежки.Колко крадци на милиони осъди "демокрацията"?Народа хранеше около 50 семейства.Сега храним 5 000.
  • 277 ЖЕКО

    7 1 Отговор
    ЩОМ СИ ОЩЕ ЖИВ ЗНАЧИ НЕ Е БИЛО ТОЛКОВА ЗЛЕ ДОЛЕН АРМЕНЕЦ

    Коментиран от #280

  • 278 соломон напасания

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "По точно":

    Ако евентуално се притесняваш , искам да те успокоя , не си далеч от ново турско не знам дали ще е робство но управление точно . Чувствам че мечтаеш , та затова и ти обяснявам че не си далеко , друг е въпроса какво мислят по този въпрос останалите граждани на страната но ти предполагам от това не се интересуваш .
  • 279 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 280 Коментар до #277

    1 0 Отговор

    До коментар #277 от "ЖЕКО":

    Жеко , да ти казвам ли какъв българин си ?
  • 281 Я се

    1 0 Отговор
    скрий някъде , лЯвон !
  • 282 соц реализъм

    1 0 Отговор

    До коментар #270 от "Българин":

    Неслучайно съм посочил 80-те години. Какво показваха тези изключително надеждни лаборатории през 1986, когато ни посети мирният атом от Чернобил?

    Коментиран от #288, #290

  • 283 Ддд

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "Така де":

    Като си толкова компетентен по дълговете ,провери колко са били през 89-та и ги сравни с цифрите по късно/при теб.нар демокрация/. Обърни специално внимание на управлението на ГРОБ
  • 284 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 285 Хахахах

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    Кое всичко имаше я сподели хахах някакви дрехи техника, шоколади и алкохол а имаше и лади по 3000$
  • 286 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 287 моше

    4 1 Отговор
    Тоя @лчен смешник, "банкер" - химик, ако не беше крал със задните си части по времето на лилавия костов и стефчо софиянски, щеше да е на соц.помощи.
  • 288 Българин

    1 0 Отговор

    До коментар #282 от "соц реализъм":

    Въпросът не е в лабороториите , а в политиките.Вие много добре го знаете , но интерпретирате фактите угодно на вас.Въпросът който привеждате като пример, касае радиационно замърсяване, а не работата на изпитвателните лаборатии за хранителни продукти. Сравнявате две съвсем различни неща.

    Коментиран от #292

  • 289 ах нещастният той!

    4 0 Отговор
    Пак видя повод да се изложи с познанията си! Срам за нашата действителност! Какви хора се ОПИТВАТ да налагат невежеството и предубедеността си! Не че предложението на шиши Магнитски не е странно и тъпо за магазини към пощите - може и тинекологични кабинети да се сложат, но НЕ СТАВА ТАКА!
  • 290 Чернобил е в Украйна

    5 0 Отговор

    До коментар #282 от "соц реализъм":

    и показва надеждността на укрите да се справят с важни и опасни проекти. ПАК им давайте оръжие!
  • 291 Мира

    5 1 Отговор
    И аз съм живяла в епохата за която говори. Имах обувки за всеки тоалет, купувах си хляб който имаше вкус и не ставаше на камък на втория ден, ядях зеленчуци и плодове,т.н био но ароматни и вкусни не като сегашните в големите вериги с вкус на гума. А в Кореком не продаваха неща от първа необходимост ( хляб,мляко,месо, зеленчуци) така че и без него може. Ако тоблероните, уискито и дънките може за някой като Хампарцумян да са престиж, за мен лично не е било толкова важно.
  • 292 соц реализъм

    2 0 Отговор

    До коментар #288 от "Българин":

    Въпросът, който поставям, касае по-скоро надеждността на информацията, която получавахме по онова време.
    Купищата азотни торове, които бълваше Девня дали не са достигали до родната земеделска продукция? Нитрати имаше и преди да дойде демокрацията.
  • 293 Арменски

    4 2 Отговор
    Негодник ... живял е във времена, в които е бил агент на ДС ... мръсник безочлив ...
  • 294 Кой те

    2 0 Отговор
    пита кога и как си живял:,
    .....л ?
  • 295 ПЕНКО

    2 0 Отговор
    РЪМПО ТЪМПО ---АРМЕНСКИ ЛЪЖЕЦ --НАВЛЯК В БЪЛГАРИЯ --- КУПУВАХ КАШОН -КАЙСИЕВО ПЪРЕ ЗА ДЕЦАТА СИ -БЕЗ ПРОБЛЕМ --ГО В НО ИЗС РАН О ОТ АРМЕНИЯ В БЪЛГАРИЯ -МАЛКО СА ВИ КЛАЛИ !?!?
  • 296 Българин от старо време

    3 1 Отговор
    Хампарцумян,лъже в ефир и водещите се правят на дръж ми шапката.Едно време магазините бяха пълни със стока и мазният арменец няма как да изтрие истината , защото хората живяли преди десети са още живи .
  • 297 Българин от старо време

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Така де":

    Хампарцумян,лъже в ефир и водещите се правят на дръж ми шапката.Едно време магазините бяха пълни със стока и мазният арменец няма как да изтрие истината , защото хората живяли преди десети са още живи .
  • 298 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 299 Пипи

    4 1 Отговор
    То магазини много и асортимент безброй но качеството го няма.Навремето имаше малък асортимент и качествена стока.
  • 300 Красимир

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Време е такива по затворите!":

    Тогава имаше истински продукти имаше два вида сирена и го купувах по няколко килограма сега купувам по половинка и купувах пасти с тавите и ги носех в къщи на децата и бяха няколко вида но истински без консерванти сега стоят по седмица вън от хладилника без да се развалят нямало било нищо по магазините лъжат и тези които не са живели по нашето време им вярват
  • 301 Шивачът

    1 0 Отговор
    А, сега като има всички ли могат да си купят всичко? Ае стига бе! Какво сравняват все с едно време. Чешанена езици!
  • 302 Васо

    3 0 Отговор
    Някой хубав ден,тоя заедно с още като него,ще застанат пред Народния Съд.

    Коментиран от #312

  • 303 Аз съм

    2 0 Отговор
    С твоята пенсия цените не са проблем, но я питай тези, които са с минимална пенсия. Те и без това нищо не могат да си купят в пълните магазини.
  • 304 Мирослав

    2 0 Отговор
    Хампарцумян, какво ще кажеш за централизираната система на Китай?
  • 305 Задникян

    3 0 Отговор
    Сега живеем в епоха,когато ни натрапват да гледаме този по тв.
  • 306 УЖАС

    4 0 Отговор
    НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ПО ДОХОДИ
    НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ПО РАЖДАЕМОСТ
    НА ПЪРВО МЯСТО ПО СМЪРТНОСТ
    НА ПЪРВО МЯСТО ПО НЕГРАМОТНИ
    НА ПЪРВО МЯСТО ПО ВИСОКИ ЦЕНИ
    НА ПЪРВО МЯСТО ПО КОРУПЦИЯ
    И Т.Н. И Т.Н. И Т.Н. ЕТО В ТАКОВА ЩАСТЛИО ВРЕМЕ ЖИВЕЕМ СЕГА !
    БОГ ДА НИ Е НА ПОМОЩ !
  • 307 Нели

    3 0 Отговор
    Този защо лъже ? По магазините нямаше какво да се купи в началото на демокрацията! Сега има всичко, но със съмнително качество и болшинството от хората нямат възможност да си купят това което този може да си купи!
  • 308 Гост

    1 1 Отговор
    Всички месокомбинати пращаха продукция в София да е лице на държавата .а в по малките градове се свършване и месо и салами.ама в София да има говоря за преди 1989 година памет имам за тогавашните времена
  • 309 123

    3 0 Отговор
    Я кажи що фалира спарки в русе
  • 310 777

    5 0 Отговор
    Хахаха, абе Левончо, какво ивмаше в Корекома? Техника ограничени модели, дънки, цигари и шоколади. Сега става въпрос за хранителни стоки. Можеше ли от Корекома да си купиш месо, мляко, сирене или кашкавал? Тъпанар арменски, седнал да обяснява неща, които хората живяли по него време знаем много добре как бяха.
  • 311 Кой

    4 0 Отговор
    е тоя ?
    Какъв е и за какво се бори ?
  • 312 За съжаление ...

    0 0 Отговор

    До коментар #302 от "Васо":

    ...няма да стане така,...просто не е налице историческа ситуация и възможност.
    Тоя д.р.иш.лЮ ще си живее щастливо.
  • 313 Идиотси

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Така де":

    3,4 милиарда е бил външният дълг към 89г,спекулираше се че е 10.Бай Тошо го каза в едно от последните си интервюта.Те затова западните ни приятели съсипаха всичките ни конкурентни заводи,защото се работели на загуба.Сравнете дълга на Франция и Италия по онова време и тогава говорете.
  • 314 Хахахааа

    1 0 Отговор
    " Лови мухи в час . "
  • 315 Неграмотен

    2 0 Отговор
    Имаше малко но необходими стоки и КАЧЕСТВЕНИ,и на добри цени един хляб беше 15 ст.даваха и четвъртинка.
  • 316 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 317 Дроб сърма

    1 0 Отговор
    Хахаха да ми ядеш ...
  • 318 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 319 Дрън дрън

    1 0 Отговор
    Е, не всички бяха богаташи, като тоя господин, но пък се замогнахме масово в една следвоенна обстановка и нищета, и като цяло живеехме доста сносно и още повече смислено
  • 320 Факт

    2 0 Отговор
    Само българите, поляците, украинците и разни други тъпанари си мислят, че на запад когато ние сме били много бедни и под комунизъм или диктатура там са били много по-богати и са имали всичко в магазините както е сега.. Те също са били бедни. Светът се развива след 70те години. Това е истината. Немците примерно след 1945 година са започнали от много малко. Лично немец ми е разправял, че баба му е яла костенурки и са били бедни. Може би единствената държава в която е нямало никога изявена бедност е Великобритания. Изнервящо е как повечето от източноевропейците все мрънкаме, оправдаваме се с комунизма и чакаме някой да ни оправи.
  • 321 Тоя

    2 0 Отговор
    като го мярна по ТВ ,
    веднага сменям канала .
  • 322 Тоя не

    1 0 Отговор
    Ни плаща нищо ?
    Дали е скъпо ,дали е евтино -
    Си го плащаме савите Ние ?!!!
    Така че ... !!!
  • 323 Тоя не

    1 0 Отговор
    Ни плаща нищо ?
    Дали е скъпо ,
    дали е евтино -
    Си го плащаме самите Ние ?!!!
    Така че ... !!!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове