Реакция на авиокомпания Ryanair, която не позволи на дете в инвалидна количка да се качи на самолета

10 Август, 2025 14:49 3 598 87

  • ryanair-
  • дете-
  • инвалидна количка

Гроздан Караджов определи действията на авиокомпанията като нечовешки

Реакция от нискотарифната авиокомпания, която не позволи 4-членно семейство да лети с тях заради батерия на инвалидната количка на едно от децата им.

От "Райънеър" пишат, че по съображения за безопасност, геловите батерии на инвалидните колички трябва да бъдат изолирани, за да бъде количката приета за въздушен превоз. Тъй като наземните служители на летище "Васил Левски" – София, които са отговаряли за натоварването на количката в самолета, не са успели да установят дали батерията е изолирана.

Когато пътниците са били уведомени, че наземните служители на столичното летище не могат да натоварят инвалидната количка, те са станали агресивни в самолета и са били свалени от местната полиция. Вчера министърът на транспорта Гроздан Караджов определи действията на авиокомпанията като нечовешки. Заяви, че батерията на количката е била сертифицирана да лети и нареди проверка по случая.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 28 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Значи

    56 6 Отговор
    вината си е изцяло на персонала на летището - нулева компетентност и неадекватни действия !
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Персоналът

    28 3 Отговор
    на летището не знае ли условията при гелови акумулатори ? Ужасно неприятно за семейството всичко , което е преживяло , а можеше акумулатора да бъде изваден от количката и детето да си лети .

    Коментиран от #33

  • 9 Караджов

    46 2 Отговор
    да не се пеняви , а да види какви неграмотници работят на летището и тровят живота на пътниците , и да се покрие с наведена глава !
  • 10 Гочо

    40 1 Отговор
    Персоналът на летището/наземен персонал/ не е бил сигурен в обезопасяването на батерията.Така твърдят от Райънеър и ако това е така/трябва да се провери/,какво да направи екипажа на аероплана?Трябва ли да рискуват полета и живота на около 200 пътници?Повече размисъл след допълнителна обективна проверка и тогава правете изводите.Ама проверка за седмица,не за 6 месеца??!
  • 11 Пълно право

    11 3 Отговор
    Не трябва да търпи никой агресорите!

    Коментиран от #41

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 стига с тоя хайдутлук бе

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Чавдар войвода":

    вие воевода ли сте или обикновен хайдутин?
  • 14 Хасковски каунь

    30 11 Отговор
    Да се рискуват пътниците заради акумулатор е престъпно. Компанията е права

    Коментиран от #19, #35

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 име

    13 23 Отговор
    Ако в България имаше граждаско общество, тази авиокомпания щеше да бъде бойкотирана, никой българин да не се качва на полетите и. Уви, няма. Нямаше гражданско общество когато шиши си направи лафките, нямаше когато ГСМ операторите се гавреха с хората, няма го когато горивата са необосновано скъпи и още много други примери за липса. Няма да има и сега.

    Коментиран от #18, #65, #86

  • 17 Летете но извън България раян ер

    8 8 Отговор
    Ненормални лъжци
  • 18 защо да я бойкотираме

    34 8 Отговор

    До коментар #16 от "име":

    За това че Командира на полета е опазил живота и здавето на останалите 200 пътници ли?

    Коментиран от #20

  • 19 кой да мисли

    16 9 Отговор

    До коментар #14 от "Хасковски каунь":

    По тая логика не трябва да се допускат лаптопи и телефони на борда?! Ама е по-лесно да повтаряш като папагал, вместо да мислиш.

    Коментиран от #40, #87

  • 20 име

    9 15 Отговор

    До коментар #18 от "защо да я бойкотираме":

    Кое е застрашило живота и здравето на пътниците?

    Коментиран от #22

  • 21 АГРЕСИВНИ БЪЛГАРИ......НЕЩО

    17 5 Отговор
    НАПЪЛНО НОРМАЛНО........НО НИКОГА НЕ АГРЕСИРАТ СРЕЩУ ШИШОБОКОКОСТОВ...ПЕРЧАТ СЕ НА СЛУЖИТЕЛИ ОТГОВАРЯЩИ ЗА САМОЛЕТ С ТРИСТА ПЪТНИЦИ...
  • 22 ник

    22 2 Отговор

    До коментар #20 от "име":

    Опазил ги е от спонтанното възпламеняване на батерията във въздуха. Знаеш колко хиляди регулации и инструкции спазва командира?

    Коментиран от #23

  • 23 име

    9 15 Отговор

    До коментар #22 от "ник":

    Как разбраха, че точно тази батерия има опасност да се възпламени спонтанно във въздуха, а при другите батерии на борда няма такава опасност?

    Коментиран от #24

  • 24 ник

    14 0 Отговор

    До коментар #23 от "име":

    Не случайно те попитах за регулациите във въздушния транспорт, които спазва капитана. Дори в статията е спомената забраната за неизолирани гелови батерии. Не ли?
    Толкова си можеш.

    Коментиран от #29

  • 25 Данко Харсъзина

    23 4 Отговор
    Тези роми с количката, лъжат като цигани. Министърът е цървул.
  • 26 Данко Харсъзина

    25 3 Отговор
    Полетът на ромите бил за Бергамо, Италия а когато ги свалили от самолета, заминали за Тулуза през Мюнен на разноски на оператора, сиреч на аванта. Особености и народопсихология на етноса. Във Франция са пропищели от тях.

    Коментиран от #37

  • 27 Хмм

    23 1 Отговор
    "пътниците станали агресивни и затова ги свалили от борда", агресивни пътници се свалят от самолета без да има други проблеми
  • 28 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

    25 2 Отговор
    Не може заради един пътник да се рискува живота и здравето на останалите 200.
    Родителите на това дете са виновни!

    Коментиран от #30

  • 29 име

    6 9 Отговор

    До коментар #24 от "ник":

    А що не установиха дали е изолирана или не преди да ги качат, вместо да ги качват и после да ги свалят?

    Коментиран от #31

  • 30 така е

    15 2 Отговор

    До коментар #28 от "🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️":

    Изгубените деца на прехода си народиха наследници и сега ги възпитават както те са възпитани. Имат само права и никакви задължения.
  • 31 ник

    16 0 Отговор

    До коментар #29 от "име":

    установили са че не е изолирана и затова командира ги е свалил.
  • 32 Реалностите

    4 15 Отговор
    Количката няма батерии!? С това казусът приключва!
    Министърът потвърди че количката е обикновена и не е имало батерии, а на снимките също се вижда и с просто око. Количките с батерии имат и управление, а тази видимо няма?
    Райънер съ държат безкрайно нагло!!! Вместо да се извинят те наглеят до безкрай!

    Коментиран от #34

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 и ас тфа си мисла

    15 0 Отговор

    До коментар #32 от "Реалностите":

    Раян не е спал 20 години кроейки планове как ша свали некое българче заради кофти количка. Требва нещо много лошо да сме направили на дедо му.
  • 35 Питане

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Хасковски каунь":

    На въпросната авиокомпания разрешено ли е да превозва "компетентни" пъпеши /и то още зелени, демек тикви/ ???
  • 36 Каква е реакцията ,

    7 0 Отговор
    Че не разбрах
  • 37 ДЖАНГО БЕЗ ОКОВИ

    7 1 Отговор

    До коментар #26 от "Данко Харсъзина":

    АБСОЛЮТИ...
    В МО БИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ И ЛАП ТОПИ
    ЗАТОВА ИМА ОПЦИЯ...САМОЛЕТЕН РЕЖИМ...
    ПИТАЙТЕ....АВТОРА НА РОМАН..„ЛЕ ТИЩЕ”...

    Коментиран от #39

  • 38 Браво на капитана!

    17 0 Отговор
    И какво стана накрая? Капитанът е бил прав да не приеме количката. Оня невнятен вчерашен "Коментатор" да се извини и никога повече да не пише тук!
  • 39 опцията самолетен режим

    11 0 Отговор

    До коментар #37 от "ДЖАНГО БЕЗ ОКОВИ":

    само прекъсва всички комуникации на дивайса.
    Батериите на мобилен телефон или лаптоп са пренебрежимо малки в сравнение с батерията на превозно средство. Зашо изобщо коментирате неща с които не сте запознати?
  • 40 .....

    5 4 Отговор

    До коментар #19 от "кой да мисли":

    Който и ще комунист да питаш "какво е гелова батерия" - няма да ти отговори, но.... ще направи "компетентен" коментар

    Коментиран от #43

  • 41 Те са навсякъде около нас

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Пълно право":

    Не трябва да ги търпим но какво да направим ако не можем да се бием.
  • 42 6135

    4 1 Отговор
    Да приемем че действията на летищните наземни служби и екипажите на самолетите.
    Няма да споменавам летище и превозвач, но в деня след 9/11, при свръх засилени проверки и т.н., гранична полиция ме пусна да летя със швейцарско ножче с инструкциите "Само не го вади от джоба в самолета!"

    Коментиран от #44, #56

  • 43 нека аз. нека аз отговоря

    11 0 Отговор

    До коментар #40 от ".....":

    Геловите батерии в самолет се превозват при специфични правила за безопасност. Конкретно, геловите батерии, например тези в инвалидни колички, трябва да бъдат изолирани, за да бъдат допуснати за въздушен транспорт. Това означава, че терминалите на батерията трябва да са покрити или защитени, за да се предотврати късо съединение. Ако тази изолация не е ясно установена от персонала на летището, батерията не се допуска за качване на борда.

    Тази практика е въведена по съображения за безопасност, тъй като батериите могат да представляват риск от запалване или късо съединение по време на полет. Важно е също батерията да е маркирана като подходяща за въздушен превоз и да отговаря на изискванията на авиокомпанията и регулаторите.
  • 44 разбира се

    5 2 Отговор

    До коментар #42 от "6135":

    Допуснали са те, защото под 14см острие наредбата не го смята за смъртоносно оръжие.

    Коментиран от #45

  • 45 6135

    3 3 Отговор

    До коментар #44 от "разбира се":

    Вероятно са преценили, че не съм опасен, знам ли.
    В наше време ти конфискуват и ножче и дамски ножички с 1см острие.

    Да се чуди човек как допускат за полет някои "дами" с 3см маникюр.

    Коментиран от #46

  • 46 в америка

    4 2 Отговор

    До коментар #45 от "6135":

    дори не те допускат със запалка на борда в джоба и ръчния и дори чекирания багаж.
  • 47 Анонимен

    2 9 Отговор
    Г-н министър, нали само преди броени дни обещахте, че при втори подобен случай ще отнемете лиценза на компанията. Проявете поне малко храброст и им вземете лиценза дори и за месец. След това ще видите разликата в качеството на услугите

    Коментиран от #48, #49, #52

  • 48 чудесно

    6 0 Отговор

    До коментар #47 от "Анонимен":

    На базата на какво нарушение?
  • 49 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    12 0 Отговор

    До коментар #47 от "Анонимен":

    Защото наземния персонал не си е свършил работата- да отнемат лиценза на авиокомпанията🤔❓
    Ама ти сериозно ли 🤔❗
  • 50 Н. Колев

    5 2 Отговор
    Неадекватност,Некомпетентност на летище СОФИЯ. Преди това и с жена имаше прафиращ случай със същата авио компания.
    СИГОРНО СА МНОГО СТРИКНИ ПО БЕЗОПАСНОСТА НО ВИНА ИМАТ ОТ И ОТ КОНТРОЛ ПОЛЕТИ И РАБОТА С ПЪТНИЦИ ПЕРСОНАЛА ОТ ЛЕТИШЕ СОФИЯ.ТОВА ДА КОЛЕНИЧИШ ПРЕД ВРАТАТА НА ЧАКАЛНЯТА И ДА РЕВЕШ ДА ТЕ ПУСНАТ СВЪРЗАНО С НЯКАКЪВ РЪЧЕН БАГАЖ ЧАНТИЧКА НЕ ГОВОРИ ДОБРЕ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ЛЕТИШЕ СОФ.

    Коментиран от #51

  • 51 е колко да е Прафиращ случая?

    4 1 Отговор

    До коментар #50 от "Н. Колев":

    При позволен 1 бр кабинен багаж, помъкнала гардероба. Кой е виновен в случая?
  • 52 смех

    9 0 Отговор

    До коментар #47 от "Анонимен":

    Е кой е караджов че да отнеме лиценз на авиокомпания?

    Коментиран от #71

  • 53 Перо

    3 8 Отговор
    След като производителя на количката е дал маркировка за безопасност, овцата-джендър от авиокомпанията няма право да разсъждава! Маркировката е валидна за всички авиокомпании, а не без копърки! Прав е министъра да изка обяснение и да предприема наказателни мерки срещу некадърност и дискриминация!

    Коментиран от #54, #58

  • 54 напротив

    9 1 Отговор

    До коментар #53 от "Перо":

    Командира работи с информация подадена ПИСМЕНО от наземните служби обработващи самолета и пътниците. След като там е посочено че количката не е сигурна, той е взел правилното решение и я е свалил от борда.

    Коментиран от #57

  • 55 Перо

    4 3 Отговор
    Министърът трябва да предприеме наказателни мерки и срещу овцете, наземни служители и гранична полиция, подпомагащи другите овце от екипажа на копърката!
  • 56 така де

    2 1 Отговор

    До коментар #42 от "6135":

    и що да не те пусне,да не би да застрашиш пилота и пътниците.То ако по вида ти не могат да определят че си културен и безопасен и надежден пътник То швейцарското ножче да не е калашник
  • 57 Перо

    4 4 Отговор

    До коментар #54 от "напротив":

    А маркировката за безопасност на количката за всички авиокомпании и досегашната история на пътуване не виждат ли овцете! Ако са дали писмена информация за риск, това е достатъчно за дисциплинарно уволнение на наземните служители!

    Коментиран от #59

  • 58 перо пиперо

    7 0 Отговор

    До коментар #53 от "Перо":

    ти виждал ли си как гърмят такива батерии и как не гаснат.и тук фирмата казва че произведените като нови батерии са безопасни.За употребяваните експлоатирани неправилно и блъскани ти ли даваш гаранция

    Коментиран от #68

  • 59 каква маркировка?

    3 1 Отговор

    До коментар #57 от "Перо":

    Разчитането на маркировка, не влиза в задълженията на командира на полета. Аман от тъпоъгълници в тая държава.

    Коментиран от #62

  • 60 Перо

    2 6 Отговор
    Щом политиката на авиокомпанията е за търсене на причини за връщане на пътници за допълнителни, измислени плащания, транспортното министерство трябва да преосмисли договора за полети до летище В. Левски. Това е втори скандален случай!

    Коментиран от #61

  • 61 тъй тъй

    0 5 Отговор

    До коментар #60 от "Перо":

    Да си вземат самолетите и да си ходят в Санкт Петербург. Ние ефтини полети нещем!

    Коментиран от #73

  • 62 Перо

    2 3 Отговор

    До коментар #59 от "каква маркировка?":

    Като не му влиза в задълженията и е неграмотен, защо се разпорежда некомпетентно, тъпчо неграмотен! А после, как капитана на Луфтханза е приел веднага количката и му влиза в задълженията!

    Коментиран от #63

  • 63 лесно е

    2 3 Отговор

    До коментар #62 от "Перо":

    На капитана на Луфтханза му е подадено, че количката е безопасна, защото наземния персонал си е свършил раотата.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 разкрит

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "име":

    с тебе се гаври само cтамат магаpето и амет чобанина
  • 66 най-обичам

    3 0 Отговор

    До коментар #64 от "град КОЗЛОДУЙ":

    кога некой ми говори на Вие Българите Сте
  • 67 интересен въпрос

    0 0 Отговор
    Дали полетите на Райън Еър и Луфтханза се обработват от един и същи наземен оператор?

    Коментиран от #69

  • 68 Перо

    2 5 Отговор

    До коментар #58 от "перо пиперо":

    Това не е батерия на луксозна кола, тежаща 900 кг., в претърпяла катастрофа кола! Екипажът на авиокомпанията ли е компетентен да прави ревизия на производителя и да се прави на по-умен! Всеки носи батерии в лап-топ, или друга електроника и не става на въпрос! Това е въпрос на службата за сигурност на летището и те са допуснали количката, а те най-добре знаят кое е рисково, имат всички списъци и нормативни документи на авио-превозвачите! Разбира ти тиквата село!
  • 69 Перо

    4 1 Отговор

    До коментар #67 от "интересен въпрос":

    Обработват се всички авиокомпании от един и същи оператор, работещ на концесия!

    Коментиран от #70

  • 70 верно ли

    1 2 Отговор

    До коментар #69 от "Перо":

    На летище София има четири наземни оператора, като сред тях са "СОФ Кънект" (концесионер на летището), "Суиспорт България", "Голдеър хендлинг България" и един още, като общият брой е четири. При това "Суиспорт България" временно е лишен от лиценз за наземно обслужване в София поради констатирани несъответствия.

    Така че основно летище София се обслужва от четири наземни оператора, като в момента има лицензирани и временно спрени поради несъответствия компании.

    Коментиран от #74

  • 71 Перо

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "смех":

    Който дава, той отнема!
  • 72 всичките скандали са

    3 3 Отговор
    да се изгонят евтините авиокомпании, за да не бъркат бизнеса на тимаджиите.
  • 73 Сигурен ли си,

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "тъй тъй":

    Че трябва "да си ходи в С. Петербург" или в друга посока да се изнася?🤔

    Коментиран от #76

  • 74 Перо

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "верно ли":

    Управлението на летището е възложено за 35 г., на СОФ-кънект, състояща се от двама главни акционери -строителна и една професионална фирма! Изборът на този концесионер беше скандален, защото обслужва единствено летището в Мюнхен и няма опит в бранша! Другите не знам като какви се подвизават, с договор или като под-изпълнители!

    Коментиран от #75

  • 75 соф кънект е концесионер

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "Перо":

    Но на територията на летището работят още няколко наземни оператора, като само един е изцяло български - LCS

    Коментиран от #78

  • 76 Путин е

    2 1 Отговор

    До коментар #73 от "Сигурен ли си,":

    Виновен в случая...

    Коментиран от #77

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Перо

    4 0 Отговор

    До коментар #75 от "соф кънект е концесионер":

    Не знам като какви и какво работят други фирми, възможно е управляващия летището /концесионер/, да е наел други фирми и е направил разделение на дейността, за пътници, карго и др., но главния отговорник за всичко е СОФ-Кънект! Иначе пилота има право и му влиза в задълженията да следи за броя на пътниците, общата тежина на товара /багажа/, балансираното натоварване по инструкция и правилното закопчаване /връзване, притягане/ на товара, без съдържанието! Това има отношение към безопасността на полета! Отговорни за съдържанието е службата за сигурност на съответното летище, която е оторизирана да проверява товара и багажа, наземната служба на оператора отговаря само за обема и размера на багажа, на чекина за тежината и маркировката!
  • 79 Толуп на Орлин Алексиев

    2 0 Отговор
    Оставка!!!
  • 80 Толуп на Орлин Алексиев

    2 0 Отговор
    Оставка!!!
  • 81 Уффф, че си ки рлив

    3 0 Отговор

    До коментар #77 от "Варненец":

    кандидат-член на итн
  • 82 Цвете

    1 0 Отговор
    Дали е нискотарифна или " високо " тарифна, те вече се Коментират в Европа, какво представляват и НЯМАТ УВАЖЕНИЕТО, КОЕТО СА ИМАЛИ ПРЕДИ. АКО ИЗОБЩО СА ИМАЛИ ТАКОВА. 🫤
  • 83 Цвете

    1 0 Отговор
    Дали е нискотарифна или " високо " тарифна, те вече се Коментират в Европа, какво представляват и НЯМАТ УВАЖЕНИЕТО, КОЕТО СА ИМАЛИ ПРЕДИ. АКО ИЗОБЩО СА ИМАЛИ ТАКОВА. 🫤
  • 84 Цвете

    1 0 Отговор
    Дали е нискотарифна или " високо " тарифна, те вече се Коментират в Европа, какво представляват и НЯМАТ УВАЖЕНИЕТО, КОЕТО СА ИМАЛИ ПРЕДИ. АКО ИЗОБЩО СА ИМАЛИ ТАКОВА. 🫤
  • 85 Трътлю

    2 1 Отговор
    Цесекари на летище Левски. Те така агресират като ги наритаме. Да си направят тяхно летище цска!
  • 86 Някой

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "име":

    Що за човек си ти № 16? Капитанът, който носи цялата отговорност за безопасността на пътниците, има последната дума относно какво може и какво не може! Недопустимо е, странични лица, които и каквито да са те, да упражняват принуда над капитана на самолета. Може ли да се разчита на честната дума на пътник, че няма да активира количката по време на полет и тя да почне да се разхожда и самолета? Електрокар в самолета? Съгласни ли са останалите пътници да поемат този риск? Ако стане инцидент, кой ще отговаря пред родните на загиналите?
  • 87 сноу

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "кой да мисли":

    Пак си смесил водата с маслото-liion батерията няма нищо общо с gell battery...а това че циганията пак се е репчила като най великото и ценно племе на света е заслуга на един отвъдокеански рептил..
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове