Аутлет центърът е разположен на два етажа, като общата разгъната площ на сградата е 12 600 кв. м. Предвидени са 120 паркинг места. Сред предлаганите над 30 световни марки са колекции на Adidas, Playlife, Replay, Rifle, Hot Spot, Toi&Moi, Gola, Camper и други, обясняват от управляващата аутлета компания Investa Property Solutions, която управлява и City Centre Sofia.
Към датата на откриването „Принцес Аутлет Център” е отдаден на 100%. Най-големият магазин в сградата, около 1000 кв. м, е нает от италианските GruppoFiori, които представляват близо 15 чужди марки, сред които Carpisa, Ferrone, Onix, Talco, Shake, Valentino bags, RoccoBarocco, Bon Bon и други. На втория етаж на площ от над 3500 кв. м е разположен Fun City - зона за развлечения с боулинг с 15 ленти, ротативки, дартс, електронни и видео игри, детски кът и ресторант.
Аутлет концепцията стартира през 80-те години в САЩ. Характерно за аутлетите е, че от тях могат да се купят дрехи от колекции на големи модни марки с целогодишни намаления.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА