Hilton Hotels планира да разшири присъствието си в Азия, като изгради 300 нови хотела през следващите 10 години. Корпорацията вече има 47 хотела в региона, които обаче се оказват недостатъчни, за да се справи с конкуренцията. Експанзията е част от плановете на Hilton Hotels да се възползва от ръста в туристическия й бизнес в Индия и Китай. Веригата Hilton, която е собственик на няколко бранда, от луксозния Waldorf-Astoria Collection до по-скромния Hampton Inn, ще се фокусира върху управлението на новите хотели, оставяйки инвестициите на други контрагенти.
Азия е сред приоритетите за развитието на нашия бизнес, заяви гл. изп. директор и президент на Hilton Hotels Крис Насета. Първоначално компанията ще концентрира усилията си в Индия, където е създала смесено дружество с местната компания за недвижимо имущество DLF, и ще открие 75 хотела през идните 5 години. Групата ще заложи на брандовете Hilton Hotels, Homewood Suites и Hilton Garden Inn. До 2012 г. компанията ще прибави 18 хотела към вече съществуващите 5 в Китай.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.