„Mam’s & me center VIVA” е първият в страната lifestyle център за майки и деца, който ще предлага както уникални удобства и уют на своите клиенти, така и отлични условия за работа на своите бъдещи бизнес партньори.
Първият по рода си мол „Mam’s & me center VIVA” е резултат от продължителни пазарни проучвания на нагласите на потребителите за това какъв тип проект би запълнил липсващата пазарна ниша и би задоволил взискателните потребители, които са презадоволени от наличието на търговски центрове тип “мол” в града.
Търговският център е стратегически позициониран съвсем близо до мястото, където се пресичат бул. „8ми Приморски полк“ и бул. „Левски“.Освен това се намира в жилищен район с официално регистрирани над 100 000 души население и до университет, посещаван от над 5 500 студента.
Lifestyle центърът разполага с над 5 000 кв.м РЗП. По план са предвидени35 магазина и 3 заведения, като помещенията са разположени на 3 етажа и проектирани така, че да отговарят на желанията и възможностите на различните наематели – с площ от25 кв.м. до 200 кв.м. Изграден е и подземен паркинг за удобство на клиентите.Първият ключов наемател - супермаркет ”Билла” – вече отвори врати.
Oсновната концепция нацентърае уникална за българския пазар.„Mam’s & me center VIVA” цели да предложи удобен микс отпродукти и услуги, в комбинация с възможност за приятнo разтоварванеза родителите и весели занимания за малчуганите.Търговският център ще предлага разнообразие от магазини, съчетани с ресторант, кафе, детски център, фитнес и йога център, зала за танци, учебни центрове, специализиран клуб за майки, книжарница, лекарски кабинет, аптека, химическо чистене, пункт за информация, плащане на битови сметки и други.
Инвестицията и мениджмънта на „Mam’s & me center VIVA” са поети от управляващото дружество „Пи Ел Ейч Инвест" ООД, строител е Планекс Холдинг, а ексклузивен консултант по отдаването на търговските площи е GVA Sollers Solutions.Официалното откриване на обекта е планирано за пролетта на 2012.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Нема Бира
2. Това е само една платеа реклама с пазарна информация ориентирана към клиенти за незаетите площи на МОЛ-а.
3. Не е честно да ни зарибявате така!
15:00 19.01.2012
2 VW&Mercedes
22:20 19.01.2012
3 VW&Mercedes
22:24 19.01.2012
4 Гъзария, а?
То и маркетинга им куца от сега, не искам да знам какво ли ще е след година...
01:54 20.01.2012
5 Aleks
10:24 20.01.2012
6 МАНАФА
17:47 20.01.2012
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 кмета
18:30 24.01.2012
9 The Bear
Га свалийме потурьте, га манайме цървульте - ни си спофниъм - ма сия ши одиме у лайф-стайл центро.....
Не могат ли да се усетят нашите богати мераклии-инвеститори какво ни трябва на нас - не знам. Има определена част тъпи сноби които се хващат на рекламни трикове като този и после стават смешни в очите на многолюдието, а често и в своите очи... А умните инвеститори подценявт тарикатщината и Хитър-Петърщината на българите ...
19:41 24.01.2012