24 Януари, 2012 09:00 11 115 9

Първият lifestyle център в България

  • mam’s & me center viva-
  • планекс холдинг-
  • варна

„Mam’s & me center VIVA” е първият в страната lifestyle център за майки и деца, който ще предлага както уникални удобства и уют на своите клиенти, така и отлични условия за работа на своите бъдещи бизнес партньори.

Първият по рода си мол „Mam’s & me center VIVA” е резултат от продължителни пазарни проучвания на нагласите на потребителите за това какъв тип проект би запълнил липсващата пазарна ниша и би задоволил взискателните потребители, които са презадоволени от наличието на търговски центрове тип “мол” в града.

Търговският център е стратегически позициониран съвсем близо до мястото, където се пресичат бул. „8ми Приморски полк“ и бул. „Левски“.Освен това се намира в жилищен район с официално регистрирани над 100 000 души население и до университет, посещаван от над 5 500 студента.

Lifestyle центърът разполага с над 5 000 кв.м РЗП. По план са предвидени35 магазина и 3 заведения, като помещенията са разположени на 3 етажа и проектирани така, че да отговарят на желанията и възможностите на различните наематели – с площ от25 кв.м. до 200 кв.м. Изграден е и подземен паркинг за удобство на клиентите.Първият ключов наемател - супермаркет ”Билла” – вече отвори врати.

Oсновната концепция нацентърае уникална за българския пазар.„Mam’s & me center VIVA” цели да предложи удобен микс отпродукти и услуги, в комбинация с възможност за приятнo разтоварванеза родителите и весели занимания за малчуганите.Търговският център ще предлага разнообразие от магазини, съчетани с ресторант, кафе, детски център, фитнес и йога център, зала за танци, учебни центрове, специализиран клуб за майки, книжарница, лекарски кабинет, аптека, химическо чистене, пункт за информация, плащане на битови сметки и други.

Инвестицията и мениджмънта на „Mam’s & me center VIVA” са поети от управляващото дружество „Пи Ел Ейч Инвест" ООД, строител е Планекс Холдинг, а ексклузивен консултант по отдаването на търговските площи е GVA Sollers Solutions.Официалното откриване на обекта е планирано за пролетта на 2012.

 

 

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нема Бира

    1 0 Отговор
    1. Не виждам по какво се различава този МОЛ (освен името) от другите съществуващи или в процес на строителство.
    2. Това е само една платеа реклама с пазарна информация ориентирана към клиенти за незаетите площи на МОЛ-а.
    3. Не е честно да ни зарибявате така!
  • 2 VW&Mercedes

    0 0 Отговор
    Edno vreme vsichki hodeha na disco,posle sanahme club-archeta.Tova e sushtoto samoche e maluk Mall.Nevijdam nishto inovativno,prilicha na struv za balami deto ne sa izlizali ot BG i tuk vsichkoim e luskavo.Zad 3-mata glupaci (menekenite) mojeshe da slojite i nqkoq capanaca na bezizvesten "genii" ta suvsem da vi e FIESHAN club-arskoto molchence.
  • 3 VW&Mercedes

    0 0 Отговор
    Tctctc leleee ot koga chakam da otvori JIVSTIL CENTUR-a da bluskam v fitnsO i posle poten za vlqza da izkupq magazina na HUGO.Uauuuuu
  • 4 Гъзария, а?

    0 0 Отговор
    А така! МОЛу до университетУ, да мо'ем да си хо'им по анцуНг на "шопинг", разбираш ли.... И с какво по-точно се различава тази дупка от всички останали МОуОВЕ, а?
    То и маркетинга им куца от сега, не искам да знам какво ли ще е след година...
  • 5 Aleks

    0 0 Отговор
    Tva e lifestyle mol ve ei kade otivash ti moje. Za maiki s deca maikata otiva tam kyrmi go cak cak pampersi smenqt . Drugi maiki kafeta. Byrkat pureta po koridorite seshas li se ve life style
  • 6 МАНАФА

    0 0 Отговор
    Ето,че и за майките са помислили.Вече по цял ден ще се разхождат и лигавят,колкото си искат.Честито.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 кмета

    0 0 Отговор
    по-добре да бяха направили една детска градина,не една ами две,че иначе в детска градина във Варна се влиза с подкуп или "спонсорство".
  • 9 The Bear

    0 0 Отговор
    Нищо не разбирате бе, хора-а-а! Ми това е ЕТИКЕТ - друго си е то да кажеш на фриендка че си ходила ф лайф-стайл центъра и си шопнала от там си нещо - не е като в МОЛ - ми чи тъй де!
    Га свалийме потурьте, га манайме цървульте - ни си спофниъм - ма сия ши одиме у лайф-стайл центро.....
    Не могат ли да се усетят нашите богати мераклии-инвеститори какво ни трябва на нас - не знам. Има определена част тъпи сноби които се хващат на рекламни трикове като този и после стават смешни в очите на многолюдието, а често и в своите очи... А умните инвеститори подценявт тарикатщината и Хитър-Петърщината на българите ...