Когато мислите за електронна търговия, вероятно си представяте онлайн магазин, който непрекъснато предлага нови сделки, продукти, услуги и т.н. Електронната търговия включва много повече стратегии. Интернет бизнесите са лесни за стартиране и процъфтяват, а електронната търговия може да ви осигури стабилен размер на приходите.
Повечето потребители предпочитат да пазаруват онлайн по различни причини. Някои от тях включват: пестене на време, по-малко данъци, лесни за сравняване на цени, няма тълпи; повече разнообразие.
Лидерът в електронната търговия и доставките на храни и стоки, foodpanda, подбра няколко интересни факти за този тип търговия.
- Оптимизираните за мобилни устройства онлайн магазини се отличават с бързи и лесни плащания
- Електронната търговия всъщност стартира през 1979 г. Майкъл Олдрич свързва домашен телевизионен приемник с телефонна линия.
- Amazon стартира през 1995 г. Въпреки това, Amazon започна да реализира печалба едва през 2003 г.
- Повече от 80 процента от онлайн населението е използвало Интернет за закупуване на стоки и услуги.
- 50 процента от населението онлайн е пазарувало в интернет магазините повече от веднъж.
- Най-добре развиващата се страна за електронна търговия е Индия, следвана от Саудитска Арабия, Индонезия, Австралия и Филипините.
- Почти половината от потребителите пазаруват повече на мобилни устройства, отколкото от сайта.
- Ежедневните онлайн продажби на хранителни стоки са се удвоили, благодарение на Коронакризата.
- 69 процента от потребителите казват, че е важно да виждат нови стоки всеки път, когато посещават магазин или сайт за пазаруване.
- 62 процента от онлайн купувачите пазаруват поне веднъж месечно. В допълнение към това 26 процента от онлайн купувачите пазаруват онлайн веднъж седмично, а 3 процента твърдят, че пазаруват веднъж на ден.
Онлайн бизнесът има възможност и отговорност да улесни процеса на вземане на решения от клиента. Това може да стане чрез рационализиране на изживяванията в областта на дигиталната търговия, които предоставят на клиентите информацията, която търсят, за да се даде възможност за по-бързо вземане на решения.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 И запомнете:
22:31 04.03.2021
2 РЕАЛИСТ
22:37 04.03.2021
3 ПАТИЛ ВЕЧЕ!!
22:37 04.03.2021
4 Курумпе
22:57 04.03.2021
5 Лорчето
Коментиран от #18
23:00 04.03.2021
6 Сатъра на Хана
понеже мутрите могат да си правят каквото си искат с тях , с клиентите ми и личните им данни .
Коментиран от #8
23:42 04.03.2021
7 Stéphanie 🎲
00:21 05.03.2021
8 Stéphanie 🎲
До коментар #6 от "Сатъра на Хана":
Нямаш представа колко е по удобно ,не се съобразяваш във колко часа .Не бързаш спокойно ,благодат е и за мъжа ми чакаше по 2 часа да не кажа 3ч. Във магазина 😂 вече е щастлив дори и на почивка не влизам във магазин много рядко .Само за някой сувенир или нещо което не съм видяла онлайн а ми е харесало от витрината00:26 05.03.2021
9 Съсетката
02:40 05.03.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Дали си заслужава за стара дросла черна
08:39 05.03.2021
12 въпросче
Коментиран от #14
08:51 05.03.2021
13 Гост
10:17 05.03.2021
14 Гост
До коментар #12 от "въпросче":
Ако е пазаруване, а не шопинг, няма да са такива европчани.10:17 05.03.2021
15 Гост
Коментиран от #17
10:33 05.03.2021
16 Гост
10:35 05.03.2021
17 Stéphanie 🎲
До коментар #15 от "Гост":
Този проблем е със китайските магазини ужасни са прав си!!!!Защо за детето не си пробвал Амазон най много до 24 ч.и е у дома плащаш си 50€ -100€ за цяла година и не плащаш за доставка .После има много други магазини Zalando,Dior,Versace...и мн.др...никога няма да получиш лоша стока а това което виждаш на снимката китайците лъжат.Можеш да върнеш дреха замяна ,смяна на номер случвало се е с мъжа ми при мен никога проблем размер 36 .При леко закръглените или проблем със италянската ,европейска и американска номерация случая с мъжа ми не ме пита поръчвал после разбра .18:57 05.03.2021
18 Не казваш ли това
До коментар #5 от "Лорчето":
За себе си...!21:00 05.03.2021