4 Март, 2021 22:30 3 259 18

Любопитни факти за онлайн шопинга

  • онлайн продажба-
  • онлайн шопинг-
  • електронна търговия

Живеем в епоха, в която едва ли някой е "избягал" от удобството на онлайн шопинга

Любопитни факти за онлайн шопинга - 1
Снимка: Shutterstock

Когато мислите за електронна търговия, вероятно си представяте онлайн магазин, който непрекъснато предлага нови сделки, продукти, услуги и т.н. Електронната търговия включва много повече стратегии. Интернет бизнесите са лесни за стартиране и процъфтяват, а електронната търговия може да ви осигури стабилен размер на приходите.

Повечето потребители предпочитат да пазаруват онлайн по различни причини. Някои от тях включват: пестене на време, по-малко данъци, лесни за сравняване на цени, няма тълпи; повече разнообразие.

Лидерът в електронната търговия и доставките на храни и стоки, foodpanda, подбра няколко интересни факти за този тип търговия.

- Оптимизираните за мобилни устройства онлайн магазини се отличават с бързи и лесни плащания

- Електронната търговия всъщност стартира през 1979 г. Майкъл Олдрич свързва домашен телевизионен приемник с телефонна линия.

- Amazon стартира през 1995 г. Въпреки това, Amazon започна да реализира печалба едва през 2003 г.

- Повече от 80 процента от онлайн населението е използвало Интернет за закупуване на стоки и услуги.

- 50 процента от населението онлайн е пазарувало в интернет магазините повече от веднъж.

- Най-добре развиващата се страна за електронна търговия е Индия, следвана от Саудитска Арабия, Индонезия, Австралия и Филипините.

- Почти половината от потребителите пазаруват повече на мобилни устройства, отколкото от сайта.

- Ежедневните онлайн продажби на хранителни стоки са се удвоили, благодарение на Коронакризата.

- 69 процента от потребителите казват, че е важно да виждат нови стоки всеки път, когато посещават магазин или сайт за пазаруване.

- 62 процента от онлайн купувачите пазаруват поне веднъж месечно. В допълнение към това 26 процента от онлайн купувачите пазаруват онлайн веднъж седмично, а 3 процента твърдят, че пазаруват веднъж на ден.

Онлайн бизнесът има възможност и отговорност да улесни процеса на вземане на решения от клиента. Това може да стане чрез рационализиране на изживяванията в областта на дигиталната търговия, които предоставят на клиентите информацията, която търсят, за да се даде възможност за по-бързо вземане на решения.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 И запомнете:

    6 2 Отговор
    Шопингаааа ,, само го миришеммм!
  • 2 РЕАЛИСТ

    4 0 Отговор
    Във Великобритания Амазон отвори супермаркет без каси . Влизаш и каквото вземеш ти се отчита на телефона и ти се приспада от сметката. Днес това е основна новина по БиБиСи.
  • 3 ПАТИЛ ВЕЧЕ!!

    7 2 Отговор
    НИКОГА НЕ Е СЪЩОТО КАЧЕСТВО..КОЕТО СЕ РЕКЛАМИРА. .ИМАТ ТИ НОМЕРА НА КРЕДИТНАТА КАРТА..ВЕДНЪЖ МИ ОТКРАДНАХА..ИЗДЪРПАХА 100 ДОЛАРА..БЪЛГАРИНА ИМА МНОГО ВЯРНА ПОГОВОРКА.....ОКО ДА ВИДИ..РЪКА ДА ПИПНЕ И ТОГАВА ЩЕ ГОВОРИМ..
  • 4 Курумпе

    5 0 Отговор
    Аааа, не Бе в БГ - са открили най-голямата Електронна търговия!!!Ся Гърбавите лицемери са решили да облагат всеки,ама всяко Физическо лице, продало си нещо Лично и Непотребно..я дрехите си, я покъщината,я ненужните си вещи...и ГИ е ПРИПОЗНАЛО директно като ТЪРГОВЦИ!!!!После - директно 15% - данък/ или РЕКЕТ/ и обявена търговска дейност - демек работа, нищо че не е регистрирана фирма в съда, няма касови апарати,седалище..и така Дяволите, четът Евангелието на Електронната Търговия..нал бе Буци!?Къде си, ало Народе Спинкаш ли, че скоро ще те сурувакат яко ма не на коледа а през Април!!
  • 5 Лорчето

    0 2 Отговор
    Смърди !!!

    Коментиран от #18

  • 6 Сатъра на Хана

    0 1 Отговор
    Никога не правя Онлайн Магазини с Български уеб - хостинг ,
    понеже мутрите могат да си правят каквото си искат с тях , с клиентите ми и личните им данни .

    Коментиран от #8

  • 7 Stéphanie 🎲

    0 0 Отговор
    От 3 г. Като хазарта е 😰 имам специална карта и когато свърши лимита и спирам имам зависимост , на една ръка разтояне лесно ,удобно ,практично може и във 3 ч.през ноща цяла вечер на воля .Чакам до следващият месец ,доста по удобно е никой не те притеснява .Вече има и виртален шопинг избираш дреха пробваш виждаш се как си.И на телефона апликация за обувките и за мебели също.
  • 8 Stéphanie 🎲

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Сатъра на Хана":

    Нямаш представа колко е по удобно ,не се съобразяваш във колко часа .Не бързаш спокойно ,благодат е и за мъжа ми чакаше по 2 часа да не кажа 3ч. Във магазина 😂 вече е щастлив дори и на почивка не влизам във магазин много рядко .Само за някой сувенир или нещо което не съм видяла онлайн а ми е харесало от витрината
  • 9 Съсетката

    1 0 Отговор
    Ох майна,, хубаво е това, онлайн пазаруване и удобно, но кой ще ми заплати всичките тези,, удобства,, това е въпроса....?!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Дали си заслужава за стара дросла черна

    1 0 Отговор
    Да купуваш кифла онлайн дори...!
  • 12 въпросче

    3 0 Отговор
    АКО Е ПАЗАРУВАНЕ ,А НЕ ШОПИНГ,КАКВО ЩЕ СТАНЕ? НЯМА ДА СМЕ ТОЛКОВА ИНТЕРЕСНИ ЛИ?!

    Коментиран от #14

  • 13 Гост

    1 0 Отговор
    Поръчал си мързеланчо обувки от интернета. Идат му по куриер. Мери ги не му стават. Връща ги за сметка на продавача. Изобщо не му иде на акъла, че това разкарване по куриера е вкарано в цената на стоката, но му е представено като за сметка на изпращача. И така куриерите печлят милиони, а мързеланко ходи бос. И на краката бос, и у глъвътъ прос.
  • 14 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "въпросче":

    Ако е пазаруване, а не шопинг, няма да са такива европчани.
  • 15 Гост

    0 0 Отговор
    Любимото ми: два месеца преди празник поръчвам играчка на малкия, онлайн, от Китай. Пратката се бави повече от два месеца и празника минава с фиктивен подарък от някой магазин. След още два месеца идва пратката от Китай, по никое време. Следващият повод за подаряване е след още 3 месеца. Прибирам я в някой шкаф, да чака повод. Докато дойде повода, малкия вече не иска такава играчка и се е вманиячил по нещо друго. Оставам да вися с едни 50 лв за нещо, което вече не ни трябва.

    Коментиран от #17

  • 16 Гост

    0 0 Отговор
    Или другият сценарий: Пратката от Китай идва ден преди празника. Отварям - липсват части, или изобщо не е това, което сме поръчали. Празникът е утре. Време за рекламации няма. Честито на 6удалата. Мерси ви за онлайн шопинга.
  • 17 Stéphanie 🎲

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Този проблем е със китайските магазини ужасни са прав си!!!!Защо за детето не си пробвал Амазон най много до 24 ч.и е у дома плащаш си 50€ -100€ за цяла година и не плащаш за доставка .После има много други магазини Zalando,Dior,Versace...и мн.др...никога няма да получиш лоша стока а това което виждаш на снимката китайците лъжат.Можеш да върнеш дреха замяна ,смяна на номер случвало се е с мъжа ми при мен никога проблем размер 36 .При леко закръглените или проблем със италянската ,европейска и американска номерация случая с мъжа ми не ме пита поръчвал после разбра .
  • 18 Не казваш ли това

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Лорчето":

    За себе си...!