-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Ще приемате действията на другите много лично насочени, а всъщност колко души правят нещо лично за вас? Просто всеки го прави първо заради себе си, въпреки цялата си милост или духовност. Ако търсите любов и внимание, най-напред ги покажете, дайте ги на другите и тогава вие ще станете началото на веригата. Вие ще правите нещо за себе си и тогава действията на другите ще придобият друг смисъл и значение.
Водолей (21.01 - 19.02)
Фокусирайте се върху малките неща. Понякога те са много по-важни от големите. Малко ще трябва да поработите, поразчистите, да поподредите, да нагласите. Подгответе се за Великия ден. И отделете една минутка, в която да помислите за смисъла на жертвата. Какво е жертва, кога се жертваме и защо го правим - полза ли търсим или така е редно? Много въпроси ще ви изникнат и много отговори ще намерите. А това променя света, истината и живота!
Козирог (23.12 - 20.01)
Днес фокусната точка ще са взаимоотношенията с околните, партньорските връзки, взаимоотношенията на равна нога. Бъдете готови да изслушате, да разберете, да помогнете. Бъдете готови да видите себе си в проблемите на другия. Ако усетите човека срещу себе си като огледало и ако сте честни със себе си, много неща ще разберете, а това е първата стъпка към Промяната.
Стрелец (23.11 - 22.12)
Интензивен ден е днес. Май вие ще обирате всички негативи. Какво пък, това значи, че имате достатъчно сила да се справите. Да не мислите, че му е било лесно на Юда да поеме цялата вина върху себе си. Разбира се, вашите изпитания ще са прости и земни, не е нужно да се изживявате мъченически. Но пък можете големи изводи да си направите от малките неща.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Дилемата ви днес ще е по-скоро философска и екзистенциална. Може би едно пътуване някъде, колкото по-непознато и по-далечно, толкова по-добре. Малко авантюристичен дух в днешния ден ще ви измъкне от трудни ситуации. Носете си чувството за хумор в торбичката.
Везни (24.09 - 23.10)
Сами си слагате рамките и ограниченията. Покажете на света качествата си, покажете уникалността си, направете нещо уникално и лично ваше си. Вие можете да дарите толкова красота и очарование на света, направете го!
Дева (24.08 - 23.09)
Ще имате силен импулс за изява, но скритите страхове ще изкочат като призраци от гардероба. Просто ги развенчайте, призраците са безплътни, дори можете да минете през тях. Можете да се справите, само си повярвайте!
Лъв (24.07 - 23.08)
Любов, пари, страсти, май ви е нужно да се дистанцирате малко, да погледнете трезво отстрани себе си и да ... потърсите старите приятели. Разпети Петък идва с неговите кръстове, на които разпъва емоциите. Време е да се научите да ги управлявате. Не е трудно, нужно е ясно намерение и постоянство.
Рак (22.06 - 23.07)
Днес вие ще сте фокусът и движещата сила на много от нещата, които се случват. Позволете си да сте смели, активни и инициативни. Не приемайте нещата емоционално. Вложете грижа и внимание, но дайте лично пространство и на другите. Прекалената грижа може да е задушаваща.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Днешният ден ще ви предложи много поводи за размисъл. Определено ще бъдат поставени на изпитание вашите ценности и морал. Страстната седмица всъщност има точно такъв смисъл. Изхвърлете ненужното, оставете само жизнеспособното.
Телец (21.04 - 21.05)
Ден за промяна, за откриване на правилния път. Определено ще ви е трудно да се приспособите, да приемете, да харесате новите неща. Търсете връзката между нещата, разбирайте, анализирайте и споделяйте.
Овен (21.03 - 20.04)
Разпети Петък е, труден ден. Звездите също са в леко обтегнати отношения. Нещата ще се случват бързо, но с леко напрежение. Спазвайте нормите, изслушвайте другите и търсете грижата и нежността в отношенията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 реалиста
Коментиран от #3, #15
12:33 07.02.2022
2 Грульо
Ама тоз астеровид и той ли дебелее като хората. :D
12:36 07.02.2022
3 Обесен Язовец
До коментар #1 от "реалиста":
Там вече ги пробваха с Челябинския и нищо не стана. Нека сега да е към Мичиган да видим там, какво ще стане? Руснаците техния го свалиха космическите им воиски. Не помниш ли?Коментиран от #11
12:37 07.02.2022
4 М а н а ф оглу
12:37 07.02.2022
5 Алиен
12:44 07.02.2022
6 Виталия
Коментиран от #14, #20
12:50 07.02.2022
7 Топ 🎯
12:55 07.02.2022
8 ха стига бе
13:03 07.02.2022
9 Тиква
13:06 07.02.2022
10 Земята
Коментиран от #12
13:15 07.02.2022
11 4588
До коментар #3 от "Обесен Язовец":
Какви космически войски от некосмическа държава.ююАйде малко по -сериозно.Освен това случаят с Челябинск е от преди 100 години.Руснаците тогава още не са знаели какво е тоалетна хартия.Коментиран от #21
13:24 07.02.2022
12 6322
До коментар #10 от "Земята":
Хапчетата...привтел.13:25 07.02.2022
13 тудоресте
13:27 07.02.2022
14 Моля
До коментар #6 от "Виталия":
Пояснете , какво искате да кажете ! Наистина не разбрах !Коментиран от #17
13:36 07.02.2022
15 Да ти се забие
До коментар #1 от "реалиста":
в зад ни ка13:37 07.02.2022
16 гост
13:50 07.02.2022
17 Виталия
До коментар #14 от "Моля":
Ползвах написаното и направих анализ според данните в статията. Според мен появата на този астероид е поредно послание на Вселената към Човечеството, че не върви на добре. Светът се състои от държави, нали така ? Ползвах числата 05 и 14 и образувах дата 14.05. Израел е дуржавата, но тя е създадена от САЩ главен опонент най-вече на Русия, доколкото е прието да се говори в света за тези две държави. Астероидът го кръстили от групата Атон. Атон, ами там Паисий Хилендарски пише История Славноболгарска, т.е.връзка България, която при мислено събрани континенти е точно в центъра! Нашата държава е благодатна, но не случваме на добри управници и затова не живеем като европейци и сме приети само на хартия като такива в ЕС 2007 - астероид 2007 UY1. Сега по-ясно ли е ?Коментиран от #18
14:15 07.02.2022
18 Ами
До коментар #17 от "Виталия":
Не ! Много произволно ви тече мисълта ! Ако ползвахте нумерология , щяхте да вземете впредвид датите , а не разстоянието ! Освен това , си ги нагаждате , като ги обръщате наобратно ! Да не говорим , че никой астроном не би нарекъл група астероиди ,на Атон , в Света Гора ! Сигурен съм , че става дума за древноегипетския бог Атон ! Та затова !Коментиран от #19
14:28 07.02.2022
19 Виталия
До коментар #18 от "Ами":
Обръщам ги, защото Млечния път има Галактика-близнак. Не помня точно коя година и къде четох за тази версия. Беше преди удара на кулите-близнаци в САЩ. И Ви писах, че според моето тълкуване, което идва от моята мисъл, т.е.така аз виждам свързаността на числата и думи, представени в статията. Не Ви задължавам с коментара си.Коментиран от #23, #24
14:44 07.02.2022
20 Гост
До коментар #6 от "Виталия":
Не пропускай букви, когато четеш. Пише славѣноболгарскаѧ.Коментиран от #22
14:45 07.02.2022
21 Гост
До коментар #11 от "4588":
Хахахахах кой е некосмическа държава бе, аланколу? Кой е първият космонавт? Кой изведе вървият полет в космоса? А първата МКС? Да не мислиш, че света се изчерпва с драсканиците на Ердо по вашите вестници?14:47 07.02.2022
22 Виталия
До коментар #20 от "Гост":
И това съм го подлагала на анализ. Има спор дали е Славяно или Славноболгарска. Според мен е Славноболгарска, защото славяните са били тук когато прабългарите са пристигнали и заедно с траки създали България.Коментиран от #27
14:48 07.02.2022
23 А къде
До коментар #19 от "Виталия":
Е мястото на Паисий ?! Атон е взет , като древноегипетски бог , а не като полуостров ! Много напасване има !Коментиран от #25
14:50 07.02.2022
24 Гост
До коментар #19 от "Виталия":
"Аз, Паисия, йеромонах и проигумен хилендарски, събрах и написах и преведох на българските и СЛАВЯНСКИ прости речи......."Онзи, който умишлено маха букви от История славЯнобългарска, за да изкриви значението на думите, е чуждопоклоник и антибългарин.
Коментиран от #26
14:54 07.02.2022
25 Виталия
До коментар #23 от "А къде":
Според мен е като полуостров. Ние сме на планета, не в древната митология реещи се във Вселената. Аз поне не зная да има абсолютни доказателства за съществуване на божества. Хора обаче има, иначе нямаше да си пишем и обсъждаме теми с ВасКоментиран от #32
14:54 07.02.2022
26 Виталия
До коментар #24 от "Гост":
А като е махнал тракийците какво е ? Значи трябва да е Славянобългаротракийска История. Нали обединяването на 3-те народи е довело до създаването на държава или греша ?Коментиран от #28
14:56 07.02.2022
27 Гост
До коментар #22 от "Виталия":
Личните тълкувания са за кафенетата. Ако всеки почне да си предлага неговите разбирания, ще настане анархия голяма. Там пише славЯнобългарска. А ти можеш да четеш и думата патка с У, но то си е само твой проблем.Коментиран от #29
14:57 07.02.2022
28 Гост
До коментар #26 от "Виталия":
Аман от гъркомани! Какви тракийци те гонят, като те са били шепа остатък, когато тук са нахлули славянските орди? Кое от траките ти е запазено днес? Я ми говори на тракийски, да видим какво си съхранила от тях? Вместо това ми пишеш на славянски диалект и ще те разберат всички славянски народи.Коментиран от #30
15:00 07.02.2022
29 Виталия
До коментар #27 от "Гост":
😂 Защо се ядосваш за глупости ? На прост български език - славяни и траки ТУК. Прабългарите идват и се създава държава. Това съм го учила, не си го изсмуквам от пръстите !Коментиран от #31
15:07 07.02.2022
30 Виталия
До коментар #28 от "Гост":
Племето мизи са тракийци, а не славяни и са били в дн.Северна България. Орфей сме учили тракиец от Родопите. Каква Гръция ?!Коментиран от #33, #35
15:09 07.02.2022
31 Гост
До коментар #29 от "Виталия":
Не понасям напъните, българите да бъдат отделени от славянските народи. Прозират много подли, външни намеси в тази замаскирана като "новата истина" пропаганда.Не знам къде си учила, но когато на Балканите нахлуват пълчища славяни, траките са останали шепа скотовъди, омаломощени, малобройни, едвам преживяващи, отдавна разпокъсани и уморени от безкрайните войни със съседите им. Били са претопени и асимилирани. Точно затова не са успели да пренесат нищо от културата и езикът си в следващите поколения. По-многобройният народ запазва традициите, езикът си и физическите си черти. Дори пра-българите не успяват да наложат техният език за единен над славянското мнозинство.
Коментиран от #38
15:23 07.02.2022
32 Разбира
До коментар #25 от "Виталия":
Се , че имате право да предполагате , но предположението ви е грешно ! Повечето астероиди носят имената на боговете на смъртта , или подземното царство , като Апофис , малко са слънчевите , като Атон ! И Вие ,и господина който ви опонира ,бъркате ! Тезата , че сме славянобългари , е наложена от Русия , която с панславянстото иска да придобие власт върху всички славяни ! Тракийската теза е ясна - от Гърция ! Основното - да се омаловажава приноса на българите за създаването на редица цивилизации ! Вярно е , че по нашите земи има славяни и траки , но държавата се създава от българите ! И не сме от 681 г. по тези земи ! Прочетете " Тайната история " на Прокопий , и ще разберете , как още Юстиниан Велики плаща данъци на хан Заверган , и чак франките и готите треперят ! Има старобългарски език , славянобългарски е руска измислица ! Особено деен е , академик Лихачов ! А ако искате да се опитате да прогнозирате бъдещето , трябва да сте безукорно точна ! Не да нагаждате ! Окултното се подчинява на строги закони , не на предположения !Коментиран от #34
15:24 07.02.2022
33 Гост
До коментар #30 от "Виталия":
Орфей е един на милион. Той е известен по цял свят, както и Спартак. Една лястовичка пролет не прави, макар че е факт.15:26 07.02.2022
34 Гост
До коментар #32 от "Разбира":
И Черноризец Храбър ли е бил подвластен на руснаците, че е писал за славяните?А Теофан Изповедник и той ли на руска служба е слугувал, че и той бая е поизписал за славяните, по тези земи?
Четете си всякакви апокрифни литератури. Ваш проблем си е, дали вярвате на всичко, което ви подхвърлят. Когато обясните, защо Теофан и Черноризец са писали за славяните, тогава може и да проумеете заблудата, в която сте попаднали.
Коментиран от #36
15:29 07.02.2022
35 Гост
До коментар #30 от "Виталия":
Същите територии са били и на римляните. Това значи ли, че сме римляни?Коментиран от #37
15:33 07.02.2022
36 Никой
До коментар #34 от "Гост":
Не отрича , че славяните са част от българския народ ! И е съвсем нормално , Черноризец храбър да пише ! Но не са определящата част , нито те са създали държавата. ! Във времето на хановете , администрацията е била само българска ! Това , че поддържате руската теза за славянско начало , си е лично ваша работа ! А това , че наричате Прокопий " апокрифна литература " , също си е лично ваша пропуск ! Разбирате ли поне , че когато наричате старобългарският език , славянобългарски , давате зелен сигнал на руснаци , македонци , моравци , и разни , да имат претенции към създаването на българската писменост !!!Коментиран от #39, #40
16:05 07.02.2022
37 Виталия
До коментар #35 от "Гост":
Алцек е прабългарин създал държава в Италия. Римляните идват по тези земи, също както и Кубратови синове. Идват !!! не са живяли...Коментиран от #41
16:11 07.02.2022
38 Виталия
До коментар #31 от "Гост":
Съжалявам, не сте ме разбрал ! Аз не искам да се отделят, защото че е грешка ! Горда Стара планина започва от Сърбия, до ней Дунава синей извира от Шварцвалд в Германия, слънце Тракия огрява, над Пирина пламеней Родино...16:14 07.02.2022
39 Гост
До коментар #36 от "Никой":
Руснаците, откак се помня, признават българското начало на писмеността ни. Явно си роден след 90 год и не помниш това време. Сега е друго, защото се обърнахме срещу тях и им плюхме в очите, заслепени от доларите, кока колата и макдоналдса, с който краварите ни омагьосаха, да изоставим род и родина и да се правим на европейци.Коментиран от #43
16:34 07.02.2022
40 Гост
До коментар #36 от "Никой":
Не, не наричам Прокопий апокрифна литература. Славяните СА били определящо мнозинство в етногенезиса на съвременните българи.И да - прабългарите са направили държавата, защото славяните са били разпокъсани племена, както и траките. Всеки владетел се е смятал за равен и не е търпял някой да е над него, че да му се подчинява. Но точно затова гръцките философи казват, че славяните са живяли в демокрация. Прабългарите правят съюз със славяните и образуват административната част на държавата, но Борис-1 приема славянският език за единен. Защо ли? Согурно защото е имал афинитет към малцинството на славяните ;)
16:38 07.02.2022
41 Гост
До коментар #37 от "Виталия":
Не бе, никак не са живяли римляните по нашите земи, хич! Само дето са съградили няколко крепости, като Сексагинта Приста и Дуросторум, както и са построили пътища, като Виа Траяна. Но ще да са го направили пътьом, набързо, по някой европейски проект :)))))Коментиран от #42
16:45 07.02.2022
42 Виталия
До коментар #41 от "Гост":
Минали са с 200😂пътьом16:55 07.02.2022
43 Позволете
До коментар #39 от "Гост":
Да не се съглася с Вас , именно , защото не съм роден след 90 година ! Не ние сме плюли в очите на руснаците , а те в нашите , и на целият тогавашен соцлагер ! Те зарязаха нашите държави , " Варшавския договор " , и се юрнаха да правят " перестройка " ! Те са предателите , така че , не се опитвайте да ни вменявате вина ! Сега съжаляват , и се оправдават с подобни на вашите приказки ! Че друг им е виновен ! Е не е ! Те зарязаха всички ! А езика , пак казвам , се нарича старобългарски ! Разбира се , че има български , славянски , и тракийски думи ! Не обръщайте внимание на Лихачов , и неговите последователи ! Ако сте българин !Коментиран от #44, #45
17:22 07.02.2022
44 Гост
До коментар #43 от "Позволете":
Руснаците ни обърнаха гръб едва след варварсйят възродителен процес, с който хвърлихме много лошо петно върху перестройващата се СССР. Такива зверства са били характерни за 18 век. И под "обърнаха гръб" има значение дали говорим за икономическа помощ, от каквато се нуждаехме, когато НАТО ни отряза пътя към всичката ни търговия с преработен руски петрол и оръжия, към трети страни, или говорим за културно откъсване от славянското единство, което сами предприехме, за да се докацем като западноориентирани продажници.Коментиран от #46
17:33 07.02.2022
45 Гост
До коментар #43 от "Позволете":
Езикът ни не е старобългарски, а е славянски диалект - един от многото. Ако беше старобългарски, как обяснявате, че негови диалекти се говорят от поляци, сърби, хървати, руснаци, чехи, македонци, украинци и т.н.? Да не би и те да са старобългари или пък тракийци? С абсурди не ми се занимава.17:38 07.02.2022
46 Щях
До коментар #44 от "Гост":
Да се съглася , ако бяхме изолиран случай ! Но те изоставиха целия соцлагер , който само създадоха ! Те са виновни , че източна Европа стана лесна плячка за НАТО ! В другите страни нямаше възродителен процес ! Сега да не ни пробутват , че сме виновни ! Нашият народ , още ги уважава , а не ги мрази !17:44 07.02.2022