Добрите сервитьори наблюдават клиентите от момента, в който те влязат в кафенето или ресторанта. Обикновено си мислим, че единственото, което ги интересува е бакшишът, но всъщност добрите професионалисти забелязват много повече от това колко платежоспособни са посетителите.
Няколко сервитьори разкриват кое е първото нещо, което забелязват, когато влезете в кафене или ресторант. Те посочват и кои са нетърпимите неща, които клиентите правят.
Докато обмисляте на коя маса искате да седнете, сервитьорите вече са забелязали няколко неща за вас, пише pochivka.blitz.bg. Когато сте поръчали питие, нямате представа за какво си бъбрят барманът и сервитьорът и какво впечатление сте направили. Те са като скенери и им трябват само няколко минути, за да ви оценят по няколко елемента: как се държите на масата, дали сте взискателен и изтънчен гост, дали пренебрегвате децата си и дали уважавате този, който ви обслужва.
Вярвате или не, първото нещо, което сервитьорите забелязват, е дали сте постоянно на мобилния си телефон и дали им обръщате внимание. „Когато за първи път се приближите до масата, забелязвате ръцете на телефона... Виждате, че хората, които седят без мобилен телефон имат истинска близка връзка, независимо дали са само приятели или двойка“, казва Морган Тейлър.
Точно това са хора, с които и сервитьорите обичат да говорят, защото те внимават във всяка ситуация и общуват приятно.
„Независимо дали ще се стигне до голям бакшиш или не, със сигурност е по-приятно, отколкото да обслужваш хора, които не вдигат поглед от мобилния си телефон“, добавя той.
Също така сервитьорите наблюдават как родителите се отнасят към децата и половинките си. "През годините съм срещал много различни хора, като любимите ми винаги са били семейства с деца. Тъй като съм дете по душа, обичам да играя игри и общувам с детето, докато обслужвам семейството“, казва Джейкъб Коен, сервитьор с десетилетия опит.
Той допълва, че за негово съжаление днес децата често са игнорирани от родителите си. Те ги водят със себе си в ресторант или кафене и след това им „слагат виртуална бавачка“ под формата на екран.
И още един важен съвет. Ако в момента сервитьорът ви е зает, не викайте друг сервитьор, за да си поръчате нещо. По този начин можете да предизвикате объркваща ситуация, когато трябва да ви донесат сметката. Вместо това помолете друг сервитьор да извика вашия и тогава поръчайте.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шоша
16:09 21.03.2023
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Ще спомена само , че ако върнете кафе заради косъм или лоша чаша ,
99% ще Ви го донесат в нова чаша ...
и с "комплимент"(плю....ка на дъното) ❗
16:19 21.03.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Аре бегай ве Алибегов
Това е дълга тема и не ми се пише сега по нея, който е умен, ще се сети, който не, ще поподскача и толкова 😉
16:28 21.03.2023
5 Гост
Нещо като оператор на биологични млекодобивни единици.
16:35 21.03.2023
6 Ванко
16:37 21.03.2023
7 Леферов
Коментиран от #14
16:37 21.03.2023
8 ГРАД КОЗЛОДУЙ
16:57 21.03.2023
9 Герак Митко
17:37 21.03.2023
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 СМЕШНооо
18:19 21.03.2023
12 Какво
Коментиран от #15
18:20 21.03.2023
13 айде бе
-Г-не изглежда супата не е гореща -казва клиента
-Не,напротив, току що готвачът в свали от печката...
-А как тогава палецът ви издържа на тази топлина
18:22 21.03.2023
14 ТОЧНО
До коментар #7 от "Леферов":
Ама те са си такива....18:24 21.03.2023
15 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #12 от "Какво":
Ех, какви времена бяха, а и какъв шоколад имаше тогава, от раз вдигаше самолета, а сегашният за нищо не го бива, а и слънцето как грееше - не като сегашното...21:17 21.03.2023
16 Тъпотии
Сервитьора трябва дава добро обслужване на всеки, а не да си шушука или да преценя клиентите си.
Клиента ще си прави кефа за ТИЯ пари. Било то в телефона или без него, ваобще не го закачай.
11:24 22.03.2023