А един от тях, като видя, че е изцелен се върна и със силен глас славеше Бога, и падна на лице при краката на Иисус, и му благодареше.
И той беше самарянин.
А Иисус в отговор каза: Нали се очистиха десетимата? А къде са деветимата?
Не се ли намериха и други да се върнат и да въздадат слава на Бога, освен този иноплеменник?
И му каза: Стани и иди; твоята вяра те изцели.
Лука 17:15-19
Самаряните са потомци на евреи, претопени в множество езически племена и приели техните обичаи.
Самаряните напразно искат да бъдат приети като равноправни с другите израилеви племена и да се включат във възстановяването на Храма от Неемия през VII в. пр. Хр.
В отговор на това обидно за тях отхвърляне те правят свой храм и установяват свои обреди и жертвоприношения, смятани за ерес от юдеите.
Така „самарянин” се превръща в обидна дума сред юдеите, а омразата е взаимна и расте с годините.
Все пак, самарянин бе единственият, прославил Бога и благодарил на Иисус.
Няма етнос за благодарността.
Няма граници за вярата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Госあ
Коментиран от #2, #11, #14
12:59 06.04.2019
2 Архив
До коментар #1 от "Госあ":
От къде знаеш ?Коментиран от #3
13:05 06.04.2019
3 Госあ
До коментар #2 от "Архив":
Едно врабче ми казаКоментиран от #6
13:07 06.04.2019
4 Шокове
13:16 06.04.2019
5 Не религиозен
Коментиран от #32, #53
13:16 06.04.2019
6 Архив
До коментар #3 от "Госあ":
Не вярвай на врабчета.13:17 06.04.2019
7 СмотанРа
13:23 06.04.2019
8 Госあ
Коментиран от #10
13:26 06.04.2019
9 СмотанРа
13:33 06.04.2019
10 СмотанРа
До коментар #8 от "Госあ":
Отмъщението е отвъд контрола на Ристос.13:34 06.04.2019
11 А ристиените
До коментар #1 от "Госあ":
Произхождат от евреите. Исус е еврей. Значи ристиените са внуци на Аллах.Коментиран от #12, #18
13:48 06.04.2019
12 Госあ
До коментар #11 от "А ристиените":
Ееееее има логика,има логика 😂13:50 06.04.2019
13 Айуана
14:32 06.04.2019
14 УИКИПЕДИЯ
До коментар #1 от "Госあ":
Арабите (на арабски: العرب, „ал-ʿа́раб“) са народ от семитски произход, които говорят на множество диалекти на арабски език и населяват държави в Западна Азия и Северна Африка.Коментиран от #15
14:52 06.04.2019
15 Госあ
До коментар #14 от "УИКИПЕДИЯ":
Еееее искаш да кажеш, че арабите са произлезли от евреите ? Трябва да им пуснат едни маркери накрая,да се види кой от кой. Но предвид несравнимата история на двата етноса-едните са имали своят връх в човешката цивилизация а другите до края на втората световна война са скитници и дори не са имали своя държава, говори за произхода....15:00 06.04.2019
16 Знаещ
Коментиран от #17, #26
15:01 06.04.2019
17 Госあ
До коментар #16 от "Знаещ":
Проблема е в писанията, които са добавени към Христовото учение. Или както казва Ницше -църквата днес е всичко, което Исус не е искал да бъде....Коментиран от #28
15:07 06.04.2019
18 Знаещ
До коментар #11 от "А ристиените":
Продължение: Най-големият раннохристиянски храм на българите е комплексът Юстиниан прима . Всички около 1000 български храмове са унищожени от данайците(гърци - еврейско племе Дан ) , които узороират ИРИ и променят религията в тяхна полза . Българите продължават да изповядват религията си , но тя вече е смятана за еретична и незаконна от официално приетата политическа доктрина . След като Борис I по политически причини приема фалшивата религия , се появяват Богомилите ,които се борят за възстановяване на истинското християнство , което се е проповядвали от самият Исус .Коментиран от #19
15:17 06.04.2019
19 Госあ
До коментар #18 от "Знаещ":
Тези богомили са интересни... трябва да прочета нещо за тях....15:23 06.04.2019
20 Знаещ
Коментиран от #22
15:33 06.04.2019
21 Знаещ
15:45 06.04.2019
22 Госあ
До коментар #20 от "Знаещ":
От една страна политическият ход на Борис е бил добър за обединение на всички етноси, също така това християнство е изиграло добра роля по време на турското робство,но от друга страна може би е трябвало да бъдат положени повече усилия за създаване на българска църква вместо да бъде взета от византийците. За съжаление,българина никога не е имал толкова много сила за независимост, дори по времето на Борис. Освен това, мисля че е било грешка да не бъдем с Рим...15:46 06.04.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Госあ
До коментар #23 от "Batushka":
Не всичко е черно, вземи послушай малко прогресив, стига с тоя блек 🎸16:06 06.04.2019
25 четете
Коментиран от #27
16:15 06.04.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Госあ
До коментар #25 от "четете":
Без да чета, знам че съм прав ;). Евреите се пръкват в Египет като секта, която иска да разруши цивилизованата държава. Това е техният бит, като скарабеи да налазват силнитеКоментиран от #29, #30
16:23 06.04.2019
28 Не религиозен
До коментар #17 от "Госあ":
Тази мантра с "добавянето и преработване " на Христовото учение обслужва единствено ОНЯ/ОНИЯ, които искат да посеят СЪМНЕНИЕ в истинността му... Също като в историята с змията и Ева в началото на Битие. Стар способ на Сатана- ИЗМАМАТА. Истинското учение на Исус Христос е записано в четирите евангелия на апостолите, които бяха НЕГОВИ УЧЕНИЦИ ( свидетели от първа ръка) и които са част от Новият завет. И тъй като Библията е Словото на Бог, написана чрез Святият Дух от избрани от Него хора, Бог е поставил печата си на гаранция в последните думи на последната книга- Откровение. Нали не се съмняваме, че Бог би позволил всякакви "човечета" да го "редактират". И ТЕМАТА ЗА РАЗМИСЪЛ, поставена от автора засяга измерението на човека в морален аспект. Добре би било ВСЕКИ да се замисли и внесе съотвените корекции в отношенията и чувствата си, спрямо околните ... А препирните за произход и кой, кой е, какъв е и защо е, така ли е, или онака са безсмислени.Коментиран от #31
16:28 06.04.2019
29 п.п.
До коментар #27 от "Госあ":
но както казах, трябва да им се вземат маркери искат,не искат. Да не излезе накрая че и никви араби не са,а обикновени джипсита.Коментиран от #36
16:30 06.04.2019
30 Архив
До коментар #27 от "Госあ":
Ако и да се имаш за гений,не е лошо да прочетеш все пак. Добре е да провериш дали изказванията ти са исторически и фактологически точни, че ставаш смешен.Коментиран от #33
16:42 06.04.2019
31 534
До коментар #28 от "Не религиозен":
Аааа пич затва ли я разкара онази другата набожната,сам да можеш да си пишеш дългите съчинения тука.борба за територия значи.ама и при вас ли го има.и набожните не сте свят еййййКоментиран от #68
16:45 06.04.2019
32 Иванов
До коментар #5 от "Не религиозен":
Уважаема госпожо, от тези десетимата, само един е изцелял истински, защото е сложил екран на благодатта, тоест е спрял удоволствието което тя му е причинявала, докато другите девет са се опиянили от нея и са смятали, че това ще продължи завинаги. Е, не продължава завинаги, съжалявам много. Удоволствието трябва да бъде анулирано преди да е достигнало връхната си фаза, едва тогава светлината може да изцелява, дава разум и напътствия и облагородява човешката душа. Не я ли спрете,чрез волята си, тя минава и заминава и нищо не остава. Някакъв блед спомен, може би. Алюзията, че Йешуа е изцелил Земята( Малхут) побеждавайки Ангелите на Гееном, а в същото време губейки от някакви си еднодневки- човеци, при това римляни е поредната савлова фантазия, нямаща нищо общо с истината.Коментиран от #39
16:54 06.04.2019
33 Госあ
До коментар #30 от "Архив":
Така,хвърлих един поглед. Въпреки че е трудно да проследиш тая мешавица, Генетиката може всичко ! Всяка европейска общност показва сходство с популацията с която се е умешала примерно ешкеназите имат 30% сходство с европейците, а останалото идва от близкия изток. Трябва ли да пояснявам географското понятие ? Та това е,гледат да се мешат яко с местното население, и на това се дължи това разнообразие на .... как се казват там ..кланове,но общото е близкия изток... почвам да се съмнявам че е Египет,кой знае от кой затънтен край на пустинята са се пръкнали....Коментиран от #34, #35, #38, #42
17:04 06.04.2019
34 п.п.
До коментар #33 от "Госあ":
Ма разбира се че нямат нищо общо с Египет,тука някой упражнения пак....17:09 06.04.2019
35 Иванов
До коментар #33 от "Госあ":
Търси хиксоси.17:11 06.04.2019
36 Архив
До коментар #29 от "п.п.":
И дискусията с твое участие става БЕЗПРЕДМЕТНА за мислещите и знаещите.17:14 06.04.2019
37 Госあ
17:15 06.04.2019
38 Иванов
До коментар #33 от "Госあ":
Виж Кивота на атлантите.17:15 06.04.2019
39 Не религиозен
До коментар #32 от "Иванов":
Иванов, вече направих призив да се съсредоточим върху моралния аспект на темата, която авторът предлага с този разказ. Повече от всяко друго време сега сме в духовен и морален срив и ако милееш за рода български, нека размислим в тази насока. Това е смисълът на тези послания, размисли или какъвто и литературен жанр да са. Нека си помислим кога за последен път благодарихме. Нека си помислим възпитаваме ли децата си в дух на благодарност. Нека си помислим показахме ли благодарност към възрастните си родители и какво им дадохме в отговор. Моля те, тези исторически, социологически, теологични и каквито се сетиш спорове, няма да направят никого по-добър. Няма да променят в хората онова заради, което страдаш. Големите и гумени глави не могат да се включат на тази вълна и затова ПОДМЕНЯТ темата с високоумие и подигравки.Коментиран от #40, #59
17:30 06.04.2019
40 Госあ
До коментар #39 от "Не религиозен":
Упадъка на морала е следствие на продажната нагласа на избуялите търговци. Няма да чуеш благодарност докато всичко опира до покупко продажба. Дори в добрата стара Англия търговците са били най долната каста,ако си чела романи на Моъм (но той е шотландец ако не се лъжа). Това е защото не спазихме хигиена и в обществото се възпроизвежда освен биологични обекти и "морални" такиваКоментиран от #45
17:38 06.04.2019
41 СмотанРа
17:48 06.04.2019
42 Архив
До коментар #33 от "Госあ":
" Без да чета, знам че съм прав ;). Евреите се пръкват в Египет като секта,..." Е, разбра ли, че трябва да се чете, даже ако си мислиш, че си гений...Смях, ставаш за смях.Коментиран от #44
17:56 06.04.2019
43 СмотанРа
18:00 06.04.2019
44 Госあ
До коментар #42 от "Архив":
Египет също попада в близкия изток. Но е ясно че не са египтяни. Налазили са ги и тях....Коментиран от #49
18:02 06.04.2019
45 Не религиозен
До коментар #40 от "Госあ":
Можеш ли да се включиш в основната тема, предложена от автора или се причисляваш към трите Г, които визирам. Дай нещо по-възвишено, храна за духа и душата, та било то и бушидо, шимото, кимоното ...Коментиран от #47, #48
18:03 06.04.2019
46 СмотанРа
18:09 06.04.2019
47 Госあ
До коментар #45 от "Не религиозен":
Моят събеседник го няма. С дребнавост не ми се занимава.18:10 06.04.2019
48 Госあ
До коментар #45 от "Не религиозен":
Освен че си губя ценното време е отблъскващо и бих отишъл в крайности с неподходящ събеседникКоментиран от #51
18:13 06.04.2019
49 Архив
До коментар #44 от "Госあ":
Това, което ни "съобщаваш",т.е., че Египет се намира в Близкия изток се учи по география в основното училище. Но коментирай твърденията си в#33" почвам да се съмнявам че е Египет,кой знае от кой затънтен край на пустинята са се пръкнали".. И .#27: "Без да чета, знам че съм прав ;). Евреите се пръкват в Египет като секта"Коментиран от #50
18:13 06.04.2019
50 Не религиозен
До коментар #49 от "Архив":
Морално-етичните въпроси, наистина са "отблъскващи" за определена порода.18:17 06.04.2019
51 Не религиозен
До коментар #48 от "Госあ":
Морално-етичните въпроси, наистина са "отблъскващи" за определена порода. И за да не питаш повече и да не изпадаш в глупава ситуация - евакуация при Евангелята на Матей, Марко, Лука и Йоан в Библията.Коментиран от #55
18:22 06.04.2019
52 sev
18:23 06.04.2019
53 АТЕИСТ
До коментар #5 от "Не религиозен":
АЗ НЕ СЪМ ВЯРВАЩ ,НО ТОВА НЕ МИ ПРЕЧИ ДА ЖИВЕЯ ЧЕСТНО И ПОЧТЕННО И ДА СЕ ОТНАСЯМ С ХОРАТА СПАЗВАЙКИ ОБЩОЧОВЕШКИ НОРМИ НА ПОВЕДЕНИЕ ( РАЗБИРАЙ 10-Е БОЖИ ЗАПОВЕДИ) РЕЛИГИЯТА ,ПОД КАКВАТО И ФОРМА ДА Е Е ЕДНА ТОТАЛНА ЗАБЛУДА,ЧИЯТО ЕДИНСТВЕНА ЦЕЛ ДА ДЪРЖИ ХОРАТА В СТРАХ И ПОДЧИНЕНИЕ.....Коментиран от #56
18:29 06.04.2019
54 СмотанРа
18:30 06.04.2019
55 Госあ
До коментар #51 от "Не религиозен":
Не те разбирам. Какви ми ги плещиш. Аз ти говоря за генетика и география. Пиша ти че клановете на чифутите показват някаква част сходство с популацията в която са се интегрирали,но по голямата част показват общо сходство с анцестор от близкия Изток, което означава че са араби. Както писах, подобно на циганите обаче са скитници без държава до 1948. В Египет създават секта и затова биват преследвани. Точка освен това ми е се таа. Усещам се,че си губя времето с глупостиКоментиран от #57, #60
18:31 06.04.2019
56 Не религиозен
До коментар #53 от "АТЕИСТ":
Е, все пак се доверяваш на тази "тотална заблуда" и спазваш 10-те Божии заповеди.Коментиран от #58
18:38 06.04.2019
57 Не религиозен
До коментар #55 от "Госあ":
Още веднъж ще повторя въпроса си- Но коментирай твърденията си в#33" почвам да се съмнявам че е Египет,кой знае от кой затънтен край на пустинята са се пръкнали".. И .#27: "Без да чета, знам че съм прав ;). Евреите се пръкват в Египет като секта" . С географията съм наясно, а на генетиката мястото е в трудовете ти като PhD, предназначени за научните среди. Тук някои сме по-не научени.18:43 06.04.2019
58 АТЕИСТ
До коментар #56 от "Не религиозен":
ИЗВЪРТАШ НЕЩАТА ЗАЩОТО ТАКА ТИ Е УДОБНО.......ДЪРЖА СЕ ЧЕСТНО И ПОЧТЕННО СЪС СЕБЕПОДОБНИТЕ СИ,ЗАЩОТО,ТАКОВА МИ Е ВЪЗПИТАНИЕТО И СЪВЕСТА МИ НЕ МИ ПОЗВОЛЯВА,ДА СЕ ДЪРЖА ИНАЧЕ И ТОВА МИ ИДВА ОТ ДУШАТА И СЪРЦЕТО ,А НЕ ОТ ТОВА,ЧЕ НЕ СЪМ ВЯРВАЩ.......КАКТО И ДА Е.....ВСЕ ЕДНО НЯМА ДА МЕ РАЗБЕРЕШ.........ПЪК ТИ СИ ДАВАЙ ПРИМЕРИ КОЛКОТО СИ ИСКАШ, С ПРИТЧИТЕ СИ И ЗАУЧЕНИ ТЕКСТОВЕ ОТ БИБЛИЯТА......ЧОВЕК МОЖЕ ДА Е ДОБРОНАМЕРЕН И БЕЗ РАЗНИ РЕЛИГИИ И ВЯРВАНИЯ И АЗ СЪМ ЖИВИЯ ПРИМЕР ЗА ТОВА.....Коментиран от #62
19:28 06.04.2019
59 Иванов
До коментар #39 от "Не религиозен":
Благодарността уважаема госпожо също е вид екран и това трябва добре да бъде разбрано, усвоено и практикувано в ежедневието ни. Кой ни прави добро всеки ден, чрез хора и събития? ТВОРЕЦЪТ! Трябва да сме много по- чувствителни към доброто, отколкото към злото и винаги благодарни! Така всеки отделен екран се превръща в лист от книгата на душата ни, който ние след време ще четем и ще се възторгваме от величието на Твореца!Коментиран от #61
20:21 06.04.2019
60 Иванов
До коментар #55 от "Госあ":
Колега, дамата е чувствителна към антисемитизма. Нека бъдем джентълмени.Коментиран от #63
20:26 06.04.2019
61 Не религиозен
До коментар #59 от "Иванов":
В абсолютно единомислие сме по този въпрос. И все пак - благодарност към човека, който ти е помогнал ( инспириран от Бог), благодарност към майка и баща, малка благодарност за малки и дребни прояви или думи, подслажда душата и на двете страни20:57 06.04.2019
62 Не религиозен
До коментар #58 от "АТЕИСТ":
Ами, чудесно, това е достойно за уважение. И уважение към семейството ти, че успяло да изгради тези морални възгледи. Моето малко "отклонение" до 10- те Божий заповеди беше, защото те са основата на моралните норми в които си възпитан. Но за мен най-хубавата част от твоя коментар е "СЪВЕСТА МИ НЕ МИ ПОЗВОЛЯВА,ДА СЕ ДЪРЖА ИНАЧЕ И ТОВА МИ ИДВА ОТ ДУШАТА И СЪРЦЕТО" Искрено ти казвам - зарадвах се от сърце. Ти си щастлив и благословен човек. И все пак и най-щастливите хора, се случва да усетят, че нещичко не достига, че има празнина в душата, която някак си, не могат да запълнят. Ето тогава на помощ идва ОБЩУВАНЕТО с Твореца, Създателят на видимия и невидим свят и ВЯРАТА , че частица от Него е предназначена и за теб. Това е вярата и тя не може да бъде заменена по никакъв начин с религията. И тук съм съгласна с "крилата фраза", че религията е опиум за народите и твоето лично мнение за това. Както виждаш - избрах си ник нейм Не религиозен не случайно.Коментиран от #64
21:14 06.04.2019
63 Не религиозен
До коментар #60 от "Иванов":
Приятелю Иванов, джентълменството е вградено в сърцето на един мъж. Толерантността е негов заместител, макар и не в пълнота. Аз като вярващ човек съм чувствителна не само към антисемитизма, но и към всяка расова ненавист и омраза. Защото дали харесвам или не харесвам определена група хора и те като мен са Божие творение. Моето , благоговейно отношение към Бог , нашият общ небесен бащаме респектира да въздържам негативните си чувства. Не защото понякога не ме спохождат, а защото се дисциплинирам да не наскърбявам Създателя.
Коментиран от #66
21:44 06.04.2019
64 АТЕИСТ
До коментар #62 от "Не религиозен":
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА КОМЕНТАРА...ПРАВИ ТИ ЧЕСТ....Коментиран от #65
23:09 06.04.2019
65 Не религиозен
До коментар #64 от "АТЕИСТ":
И АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ ! ЗАРАДВА МЕ!23:17 06.04.2019
66 Иванов
До коментар #63 от "Не религиозен":
Де юре си права, но де факто... Дано никога да не ти се налага да изживееш тази омраза, като отговор на нечия чужда омраза и престъпно поведение в най- долния регистър, когато човешката форма отсреща е лишена от човешкия си лик за сметка на свирепа звероподобност. Чукай на дърво!Коментиран от #120
01:43 07.04.2019
67 СмотанРа
01:49 07.04.2019
68 Ха ха ха
До коментар #31 от "534":
Тея са едни от найзлобните.сами са исклинчват хахахаКоментиран от #69, #70
05:27 07.04.2019
69 Госあ
До коментар #68 от "Ха ха ха":
Не бива да се обобщава за всички,но определено за голяма част си прав. За религиозните става въпрос. Това се дължи на факта, че следват сляпо някакви измислени догми,като в същото време грубо потискат природата си. Това несъмнено води до злоба,а не доброта. А вярата им се свежда до повтаряне на канониКоментиран от #71
05:53 07.04.2019
70 Госあ
До коментар #68 от "Ха ха ха":
Някои от злоба вадят други от гробовете им,съдят ги и хвърлят тленните им останки в реката 😂06:50 07.04.2019
71 Не религиозен
До коментар #69 от "Госあ":
Още веднъж ще повторя въпроса си- Но коментирай твърденията си в#33" почвам да се съмнявам че е Египет,кой знае от кой затънтен край на пустинята са се пръкнали".. И .#27: "Без да чета, знам че съм прав ;). Евреите се пръкват в Египет като секта" . С географията съм наясно, а на генетиката мястото е в трудовете ти като "PhD", предназначени за научните среди. Тук някои сме по-не научени.Коментиран от #72, #73
06:53 07.04.2019
72 Госあ
До коментар #71 от "Не религиозен":
Отиди и виж в другата дискусия за смяна на пола. Там съм написал на достъпен език положението. И не забравяй да цъкнеш минуси ;)Коментиран от #94
06:58 07.04.2019
73 Иванов
До коментар #71 от "Не религиозен":
Аз ще ти отговоря. Вероятността Ехнатон и Нефертити да са Авраам и Самара е много висока. И двамата не са от човешкия род, а от Твореца и техните деца е съвсем нормално да са избраният народ. Имало е покрай тях и присламчили се чужденци, най- вероятно това са хиксосите, приети в този народ и слели се в последствие с него. Авраам споделя с хората своята небесна вяра в невиждания от никого Бог, Творец на Небето и Земята , Който е Любов. Не случайно Мойсей привилегирова коляното на левитите, помазвайки ги за свещеници и задължава останалите колена да им се подчиняват и да им заплащат 10% от всичките си приходи.10:43 07.04.2019
74 Иванов
10:59 07.04.2019
75 АТЕИСТ
Коментиран от #76
11:13 07.04.2019
76 Иванов
До коментар #75 от "АТЕИСТ":
Невидимият Бог е много повече от видимата природа. А природата я унищожават безбожниците.Коментиран от #77
12:40 07.04.2019
77 АТЕИСТ
До коментар #76 от "Иванов":
НАПРОТИВ........ТОЧНО ТЕЗИ КОИТО НАДАВАТ ВОЙ ДО НЕБЕСАТА И ПАРАДИРАТ С НАБОЖНОСТА СИ , НЕ ПРОПУСКАТ НЕДЕЛНАТА ЛИТУРГИЯ И СЕ КРЪСТЯТ ЗА ЩЯЛО И НЕЩЯЛО.....ЩОТО ВИДИТЕ ЛИ КОЛКО СМЕ ВЯРВАЩИ,РЕЛИГИОЗНИ И ПРАВОЛИНЕЙНИ,СА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИЗМАМНИЦИ И МАНИПУЛАТОРИ.......ПРЕКАЛЕН СВЕТЕЦ И БОГУ НЕ Е ДРАГ.....Коментиран от #78
13:29 07.04.2019
78 Госあ
До коментар #77 от "АТЕИСТ":
Огромната грешка и пропаст на християнската доктрина е точно тази, че отдели човека от природата и го постави център на вселената. И до ден днешен не я признават заради своето високомерие. Оказа се, че земята е кръгла и се върти около слънцето,а човек е първи братовчед с маймуните ;). Защо гориха хората на кладата ? В същото време, много християни възприемат идеята за извънземни същества, което твърдо противоречи на догмите за божият човек.Коментиран от #79
13:35 07.04.2019
79 Иванов
До коментар #78 от "Госあ":
Няма никакво противоречие! Чети Зекария Сичин. Как очакваш да пише в Библията, че пра- прадедите ни са създадени за да копаят злато в мините?))))) Някак неловко би било. Затова и са вмъкнали Първородния грях и, че Бог се помирил с нас като пожертвал сина Си. Но днешния ден изисква хората да узнаят истината, да я преглътнат и да продължат напред заедно с Ангелите и универсалният Закон Тора!Коментиран от #80
14:07 07.04.2019
80 Госあ
До коментар #79 от "Иванов":
Във вселената има един време пространствен пръстен в който попадаме и ние след големия взрив в който времево би могло да съществува разумен живот, така че е грешно да мислим за цялата вселена. Няма да споменавам факторите които определят една планета като годна за живот.Освен това природните закони като най висшите на този и всички други светове са еднакви и предполагат време за възникване и еволюция на разумния живот. Тоест освен свръх бързата еволюция, извънземните трябва да са ни намерили,да са кацнали преди около 200 000 години на територията на днешен Израел между другото 😂 (най старият фосил на сапиенс) да са инженерирали сапиенс,и да са си тръгнали обратно..... може...ама не ми се верва....Коментиран от #81, #82
14:23 07.04.2019
81 п.п.
До коментар #80 от "Госあ":
Мароко, извинете за грешката 😂Коментиран от #83
14:29 07.04.2019
82 Иванов
До коментар #80 от "Госあ":
Ходят си и се връщат, какво толкова.Коментиран от #84
14:42 07.04.2019
83 Госあ
До коментар #81 от "п.п.":
300 000 години Мароко, около 200 000 години Израел, 120 000 години Китай. Тоест извънземните трябва да са дошли преди 300 000 години,за да инженерират Сапиенс. И моля ви без спекулации за Израел 😂 В Мароко е по стар ;)Коментиран от #86
14:42 07.04.2019
84 Госあ
До коментар #82 от "Иванов":
Аз съм по скоро поддръжник на тезата,че само ние сме богоизбраните. Дори да не е така,не мисля че преди 300 000 години са идвали на земята извънземни, които генетично да подобрят предците ни от род Хомо -еректус и хабилис14:48 07.04.2019
85 Мини
Коментиран от #99
14:58 07.04.2019
86 Иванов
До коментар #83 от "Госあ":
Господине, давате огромен срок време за просъществуването на това зло човечество, без да се стигне до взаимно самоунищожение. Огледайте се, навсякъде експлоатация, терор и войни, лъжи и неправда. Този свят е ад! АД!Коментиран от #90
15:00 07.04.2019
87 Мини Продължение #85
Коментиран от #88, #89, #146, #147
15:02 07.04.2019
88 Госあ
До коментар #87 от "Мини Продължение #85":
Мерси биен. сега мога да прибера меча си и да продължа работа...Коментиран от #92
15:12 07.04.2019
89 Иванов
До коментар #87 от "Мини Продължение #85":
Мини, за ловец на хора не ставаш! Хората трябва да бъдат стимулирани да разсъждават сами, а не да повтарят като папагали остарели догми и парадигми!Коментиран от #91, #93
15:24 07.04.2019
90 Госあ
До коментар #86 от "Иванов":
АД е защото малодушието позволи на малкото дяволи (истински лошите хора не са толкова много) да заграбят ресурсите и познанието на планетата. Моята молитва на Ботев е едно прекрасно стихотворение.15:25 07.04.2019
91 Госあ
До коментар #89 от "Иванов":
Именно затова не е ловец на хора, защото приема разсъжденията базирани на някакви истини. Човек може да разсъждава върху основи поставени преди него. Това е динамиката на знанията.15:33 07.04.2019
92 Мини
До коментар #88 от "Госあ":
С меча няма да стигнеш далеч.....или поне не за дълго...! Ама с добри думи....15:34 07.04.2019
93 Мини
До коментар #89 от "Иванов":
Е, жалко! А аз мислих дори да се присъединя към твойта кауза, за която ти трябват още 8 души. Къде видя догми и парадигми в горните ми коментари??? Бъди конкретенКоментиран от #96
15:39 07.04.2019
94 Не религиозен
До коментар #72 от "Госあ":
Другата дискусия за смяна на пола НЯМА НИЩО ОБЩО с темата ТУК и моя въпрос за ПРОИЗХОДА НА ЕВРЕИТЕ. Та би ли пояснил разликата в твърденията си ТУК в пост # 27 и # 33? Иначе, за всеки, който има здрава логика и елементарна грамотност СТАНА ЯСНО ,че си ВЪЗДУХАР.Коментиран от #95
15:41 07.04.2019
95 Госあ
До коментар #94 от "Не религиозен":
😂 няколко пъти се опитвам да ти намекна, че си отблъскваща персона. Други също (имам предвид коментари от друга дискусия,не последните) ,но ти продължавай. Не очаквам да вденеш нещо от моите коментари. Колкото и да повтаряш като папагал въпроса си,не смятам за нужно да му обръщам каквото и да било внимание ;)Коментиран от #103
15:47 07.04.2019
96 Иванов
До коментар #93 от "Мини":
Щом разсъждаваш отхвърляйки сляпата вяра, идвай! За общото дело са нужни хора с критични умове и топли и честни сърца, а не някакви зомбита.Коментиран от #97
15:49 07.04.2019
97 Мини
До коментар #96 от "Иванов":
Ами ти си инициатора, ти трябва да прецениш кой е подходящ и кой не. Имаш ли вече концепт???Коментиран от #98, #101
15:53 07.04.2019
98 Госあ
До коментар #97 от "Мини":
Помисли за моят концепт - корпоративен комунизъм (Китай е добър пример) и лидерство на Франция в ЕС 😂Коментиран от #100
16:04 07.04.2019
99 Госあ
До коментар #85 от "Мини":
се моа, този който защити християнските ценности срещу тези коментари,но и ти явно не обръщаш внимание на словото ми ;) хайде до нови срещиКоментиран от #102
16:07 07.04.2019
100 Мини
До коментар #98 от "Госあ":
За Корп.комунизъм може да се стигне до консенсус, след усърдно дялане, но Фр.като лидер на ЕС- само с Франсоа Ксавие Белами начело...🤗16:14 07.04.2019
101 Иванов
До коментар #97 от "Мини":
Разбира се, всички които приемат и живеят по Закона на Твореца Тора, да обединят духовните си сили в издигането на молитва според злото на деня. Всеки може да зададе тема и останалите ако я подкрепят да се включат. Това ще бъде нашия Храм на обречените и всеки дошъл в Него да се счита за свещеник и защитник на тези, които вече нямат сила и вопъл да отронят за помощ!Коментиран от #105, #110
16:14 07.04.2019
102 Mини
До коментар #99 от "Госあ":
Ах, вярно! Бях видяла само #70. Е, и #69 не е съвсем защитаване, но merci beaucoup...Коментиран от #106
16:20 07.04.2019
103 Не религиозен
До коментар #95 от "Госあ":
Благодаря за откровеността за "отблъскващата персона". Ще я приема като комплимент. Сдобих се с убедително доказателство, че съм на прав път в оценката си за теб. Доволна съм.Коментиран от #108, #109
16:26 07.04.2019
104 АТЕИСТ
Коментиран от #107
16:29 07.04.2019
105 Госあ
До коментар #101 от "Иванов":
Векторите на дименсиите на битието биха се променили най лесно,само ако по голямата част от множеството развие повече определени белези. Другият вариант е по малка част да имат достатъчна тежест на тези белези,но ако не успеят,ще се превърнат в аутлеари. Най сигурният начин е целокупностКоментиран от #112
16:30 07.04.2019
106 Госあ
До коментар #102 от "Mини":
70 е самата истина. Не знам кой Папа беше изровил предшественика си,осъдил го, и го хвърлил в реката16:33 07.04.2019
107 Иванов
До коментар #104 от "АТЕИСТ":
Като християните в Сирия? Вече са в рая, нали? Пишеш глупости.Коментиран от #118
16:35 07.04.2019
108 Госあ
До коментар #103 от "Не религиозен":
Не искам да съм груб. Но твоите провокации до там водят. Освен това,са отблъскващи. Все пак извинявай.16:36 07.04.2019
109 Иванов
До коментар #103 от "Не религиозен":
Мога ли да те попитам на колко години си. Веднъж звучиш на 50, а след това на 20. Внучката ли пише с твоя Ник?)16:41 07.04.2019
110 Мини
До коментар #101 от "Иванов":
Е, знаеш, че съм приела и живея по закона на Христос. Но, че си избрал да се уповеш в инициатива си на най-силното оръжие- молитвата, за да промениш нещо, е наистина мъдро. Успех!16:49 07.04.2019
111 Иванов
Коментиран от #113
16:50 07.04.2019
112 Мини
До коментар #105 от "Госあ":
Има ситуации и положения, които могат само вече с помощ отгоре да се променят към добро и да бъдат спасени. Молитвата е средството. Познаваш ли силата и действието на откровената и истинска молитва???Коментиран от #116
16:54 07.04.2019
113 Мини
До коментар #111 от "Иванов":
????? Пак ме набеждаваш в нещо, което е неоснователно. И двете ми баби са вече във вечността......Коментиран от #114
16:55 07.04.2019
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Мини
До коментар #114 от "Иванов":
Приемам го като шега от твоя страна. Но да обвиняваш някой в нещо, което не е направил е меко казано некоректно, да не кажа грях. И стига с тези ник детинщнини...Коментиран от #117, #119
17:06 07.04.2019
116 Госあ
До коментар #112 от "Мини":
Откровената и силна молитва е мечтата, желанието. Тя може да бъде към Бог,но може да бъде и към дявола. Когато всички се молим (нека така да го наречем) на доброто във всичките му разновидности дименсиите се променят, защото множеството ги променя. И може би тази информация не се губи след колапса и прераждането.... всеки следващ цикъл се учи от предния. Затова всичко в настоящето е важно и не бива да разчитаме на прераждането като спасение. Освен това никоя молитва не е мигновена, изисква се време, упоритост и споделяне. Затова мисля че Нирвана не е изход. Нирвана е лична и би могла да бъде различна за всеки, което не е добре за множествотоКоментиран от #139
17:09 07.04.2019
117 Иванов
До коментар #115 от "Мини":
Ще налагаме котето със салама, Мини!)Коментиран от #121
17:10 07.04.2019
118 АТЕИСТ
До коментар #107 от "Иванов":
Е...И......????? В ТАЗИ ДИСКУСИЯ НЕ СЪМ ОБИДИЛ НИКОГО.....ПРОСТО ИЗРАЗИХ МНЕНИЕТО СИ........НО НА ТЕБ ЩЕ ОТГОВОРЯ ПО ПОДОБАВАЩ НАЧИН ОТВОРКО..........НИКОГА НЕ СПОРЯ С ГЛУПАЦИ , КАКЪВТО ЯВНО СИ ТИ......ЗАЩОТО ГЛУПАКА ЩЕ МЕ СМЪКНЕ НА НЕГОВОТО НИВО И ЩЕ МЕ БИЕ С ОПИТ.......А АЗ СЪМ НАД ТЕЗИ НЕЩА........ПРИКЛЮЧИХ........17:11 07.04.2019
119 Госあ
До коментар #115 от "Мини":
Според източната философия и френската също, чувството за хумор е много важно. То показва до колко човек е свободен ;)Коментиран от #138
17:22 07.04.2019
120 Не религиозен
До коментар #66 от "Иванов":
Приятелю, като жив човек ми се е случило да преживея подобни неща, за които пишеш. Нещо повече, бях подложена от "Осанна" до "Разпни го". Имах случай, в който изпитах слухови възприятия за виковете на тълпата и съскането на злото в лицето ми, само защото се изправих срещу възпроизвеждане на нечестието. И то от хора на, които съм служила и "слугувала", помагала безвъзмездно и жертвала време и сили. В момента беше ужасно. Беше смазващо. Но още на другия ден, понеже не се стигна до разпъване, разбрах със сетивата си, какво преживя Исус като човек в последния петък от земния си престой. Сега благодаря на Бог, че допусна тази ситуация. Тя ме извади от наивното ми християнство, научи ме на мъдрости ме направи по-силна. Въпреки това, не съм търсила отмъщение и положих усилия да запазя сърцето си от омраза и неприязън. Хората са еднакви на всякъде по земята, независимо от раса, етнос или социално положение.Коментиран от #122, #124
17:26 07.04.2019
121 Госあ
До коментар #117 от "Иванов":
Доколкото ми е известно коте от салам не се плаши, за да използваш такива изрази като заплахи. Или може би е вид ухажване ?Коментиран от #123
17:30 07.04.2019
122 Госあ
До коментар #120 от "Не религиозен":
Съвсем изтреще ;)17:32 07.04.2019
123 Иванов
До коментар #121 от "Госあ":
Разбира се, че я ухажвам. Какво друго? Знаеш ли от колко време си търся такава хитра хейтърица? От много време. Такива пиеси можем да напишем, че ще избием рибата.Коментиран от #125, #131, #136
17:41 07.04.2019
124 Иванов
До коментар #120 от "Не религиозен":
Уважаема госпожо, тези са били некадърници. Аз да ви разпъна, да видите какво е разпъване. Доволна ще останете и ще поискате пак.)Коментиран от #141
17:48 07.04.2019
125 Госあ
До коментар #123 от "Иванов":
Хмммм тези конспиративни теории понякога се оказват истина .... и напълно в духа на християнствотоКоментиран от #126
17:48 07.04.2019
126 Госあ
До коментар #125 от "Госあ":
Все пак имам доверие на човека17:51 07.04.2019
127 Госあ
Коментиран от #130
17:56 07.04.2019
128 АТЕИСТ
Коментиран от #129
17:57 07.04.2019
129 ОНЯ СЪЩИЯ
До коментар #128 от "АТЕИСТ":
НЕ ИЗПОЛЗВАЙ МОЯ НИК.....КАВАЛ......Коментиран от #133
18:25 07.04.2019
130 Госあ
До коментар #127 от "Госあ":
Моят също, въпреки че съм съгласен с написаното ;)18:29 07.04.2019
131 Мини
До коментар #123 от "Иванов":
Иванов, крадеца вика дръжте крадеца!Коментиран от #132, #134, #135
19:02 07.04.2019
132 Госあ
До коментар #131 от "Мини":
" Аз вярвам в човека"19:12 07.04.2019
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 Иванов
До коментар #131 от "Мини":
Мини, с твоя характер предполагам, че нямаш съпруг. Би ли се омъжила за такъв като мен?20:04 07.04.2019
135 Иванов
До коментар #131 от "Мини":
Мисля, че сме си лика прилика.Коментиран от #137
20:08 07.04.2019
136 Мини
До коментар #123 от "Иванов":
Не следвай сляпо външни внушения, а бъди критичен ум, огледай се, търси и си нарисувай сам картината! Не бъди зомби!Коментиран от #140
21:37 07.04.2019
137 Мини
До коментар #135 от "Иванов":
Лика прилика не функционира! +&- се привличат!Коментиран от #150
21:38 07.04.2019
138 Мини
До коментар #119 от "Госあ":
На другите всеки може да се смее, но не всеки е толкова смел, за да може да се смее на себе си.21:43 07.04.2019
139 Мини
До коментар #116 от "Госあ":
Дали повече, всички или само един се моли, но искрено и от сърце, Бог чува молитвата. Но ключа за чути от Бог молитви е готовността ни, да простим истински на другите, да се разкаем истински за греховете си. И "дименсията"се променя, не защото множенството я променя, а защото Божията воля я променя(както се казва "ако Този горе не иска, нищо не става"). И в никакъв случай не трябва да се разчита на прераждането, защото такова няма, няма и колапс. Да, прав си, че за чуването на молитвата е нужно постоянство, упоритост и най- важното вяра в Бог.Коментиран от #143
22:09 07.04.2019
140 Иванов
До коментар #136 от "Мини":
Много оригинално, няма що! А толкова ми се щеше съпругата ми да бъде в нета денонощно като теб и да ръси мъдрости под път и над път. Жалко! Кофти ми е, но ще премине.22:31 07.04.2019
141 Не религиозен
До коментар #124 от "Иванов":
Сигурен ли си, че някой друг Иванов, не говори от твое име. Изглежда странно...Коментиран от #142
22:37 07.04.2019
142 Иванов
До коментар #141 от "Не религиозен":
Напълно е възможно уважаема госпожо. Но в случая с Мини съм си аз.Тя вероятно иска да стане монахиня и в такъв случай аз трябва да се отдръпна в полза на Исус. А и предложих, защото ми писна да пише и от ваше име и да смята, че е открила топлата вода. Все пак това е някак си некросиво.22:53 07.04.2019
143 Госあ
До коментар #139 от "Мини":
Но тогава всичко е статично,и нашият живот няма никакъв смисъл. Ако е така бих се запитал дали искам да живея или да умра....Коментиран от #144
01:46 08.04.2019
144 Храма на обречените
До коментар #143 от "Госあ":
Приеми, че този живот е изживян и сега го наблюдаваш като на кино. Същото като светлината която виждаме на небесните звезди, повечето от които отдавна вече са изгаснали. Нищо не можем да променим, освен да се пълним и изпразване с болезнени емоции изхранвайки Неорганичните. Затова да не ти пука!Коментиран от #145
06:43 08.04.2019
145 Госあ
До коментар #144 от "Храма на обречените":
Добре казано,на аз продължавам да вярвам в динамиката и смисъла на настоящето,като проекция на миналото и основа на бъдещето. И от Неорганичните има нужда въпреки че са нахални и слаби. Срещите с тях ни карат да се замислим07:05 08.04.2019
146 Не религиозен
До коментар #87 от "Мини Продължение #85":
Скъпа Мини, съжалявам че съм станала причина за огорчение от твоя страна и моля за извинение. Не предполагах, че моето решение да следвам своето водителство и убеждение, могат да ти причинят това. Не е тук мястото да се обясняваме и да храним противника, затова ще спестя конкретни обяснения и ще се огранича до общото. Още преди края на първата серия от публикациите на А.Урумов, няколко пъти не вербално подсказах, че с коментариите си, някои от участниците целят (те знаят защо) да изместят фокуса от темата , да я размият и да я превърнат в несмилена "говорилня". Наложиха се няколко основни "коментатори" всеки със своя маниер и стил, усърдни и изобретателни, че дори имаше и умишлена злоупотреба с имената ни. Забелязах, че постепенно интереса на други читатели се оттегли и останахме няколко "бойни единици", които се надприказваха "доказвайки" своята правота...Във време на духовен и морален срив не само в нашата родина, повече от всякога са ни необходими "сол и светлина" и за мен възможността да се представят и коментират духовни и морални теми, в един информационен сайт, беше наистина Божие благоволение... Убедена съм, че поднесени в тази кратка форма, те са докоснали, не едно сърце и са подбудили към размисъл не една съвест. След повторното включване, отново същите "играчи" се подредихме на терена и започна "старата песен на нов глас"...Вече съвсем вербално призовах да се постараем да се придържаме към темата на автора, което би довело до съг07:11 08.04.2019
147 Не религиозен
До коментар #87 от "Мини Продължение #85":
съграждане и взаимно обогатяване и отворена врата за включване на нови участници със свое мнение. За съжаление - не се получи...Като изключим някои лайкове, отношението на други християни не беше активно с изкл. на Владимир ( благодаря му за насърчението) и затова смятам, че участието ми е безсмислено. Нито моят приятел Иванов ще стане Павел, нито специалният "Гост" е отворен да слуша...Каквото е трябвало да чуят - чули са. Един сее, друг полива, а Господ възрастява... Убедена съм, че емоцията да видиш аналогичен на себе си случай е желанието ти да се "погрижим" с нежен натиск за "високообразования", но съм убедена, че твоята "съпротива" е имала друго поведение и едва ли е ангажирала по такъв начин други участници. Желанието му да доминира, да се изхвърля с високопарни словоизлияния, да "възкресява семената", да хули избрания народ безпардонно, да говори за забрана на секти, а да се представя за вселенски спасител и да хвърля "димки", за мен не са аргументи в негова защита. Емоциите ,скъпа, не вършат работа на нивата, а жетвата е близо. Стрували си да горим юргана, заради бълхата... Уточнение за #31 & #68 - те бяха отправени към мен( така разбрах) и намерих за безполезно да споря с безумния/теКоментиран от #148, #149
08:09 08.04.2019
148 Госあ
До коментар #147 от "Не религиозен":
"моите ръце са чисти" е казал човекът, който се е опитал да спаси Исус от богоизбраните.08:38 08.04.2019
149 Мини
До коментар #147 от "Не религиозен":
Благодаря ти за отговора и за извинението. Малко хора днес имат доблестта, смелостта и честта да го направят съзнателно. Не твоето решение да следваш твоите убеждения(които са и в почти всички случаи наши общи), а начина. Затова и призовах участниците не за толерантност към злото, а към едно basic уважение един към друг, въпреки огромните различия във вяра, нагласа, виждания и убеждения, за да може да се изгради конструктивна дискусия и именно да се създаде атмосфера на взаимно обогатяване. Не се получи! Като, че ли никой не искаше да накърни егото си и начина! По принцип това, с което съм несъгласна или ми пречи, съм възпитана винаги да го комуникирам открито и директно. Решението за отдръпване или паузиране от моя страна взех още преди 3-4 дни, поради подобни на твоите причини, но и заради още някой други подхвърляния и намеци. Вчера се включих заради коментара си към теб! Но в никакъв случай твоето участие тук не е безсмислено(все пак не са само споменатите двама господа) и би било много жалко, ако го прекратиш. Доказателство са #62 & #65, на които изключително се зарадвах. Оставам с надеждата все пак да преосмислиш решението си и още веднъж ти благодаря!Коментиран от #151
10:33 08.04.2019
150 Госあ
До коментар #137 от "Мини":
Между другото,кога можеш да пътуваш 🌏? Искам да ти покажа много неща 🏔️🗻🏝️10:41 08.04.2019
151 Госあ
До коментар #149 от "Мини":
Уважението се изразява и в приемане на гледната точка на другите. Аз бях един от първите, които приветства тези публикации (нека така ги нарека). В един момент обаче, всичко тръгна към религиозни въпроси,а не морални. Затова се опитах да вкарам нещата в правия път и да започна с философията като основа на обществото и морала. Освен това, този минус на коментар 108 не прави никак добро впечатление. Човек трябва да пътува...10:54 08.04.2019
152 Иванов
Коментиран от #153
10:55 08.04.2019
153 Не религиозен
До коментар #152 от "Иванов":
Съжалявам Иванов, аз няма да вляза в твоя "храм на обречените". Направила съм своя избор и "обрека" ми е да следвам Христос. Коментарът ти #124 ( и 142),относно моята изповед в #120 беше повече от неуместен... и оскърбяващ решението ми да споделя нещо толкова съкровено. Оценявам твоето желание за привдигане на българския дух и промяна, но ние с теб, макар и да вярваме в един Бог, стигаме до Него по различни пътища. Твоят е много дълъг и изморителен за мен, пък и изглежда в него има доста пропасти... Аз ще следвам моя.Коментиран от #154, #155
15:09 08.04.2019
154 Иванов
До коментар #153 от "Не религиозен":
Уважаема госпожо, от тези два коментара само първият е тониращ нервната ви система, но пазителите на Храма трябва да са лъвове обръгнали в битките, готови да преминат и през Ада, а не свенливи кошути пасящи на тучни пасища при бистри потоци. Срещу нас са пълчищата Моллохови и пощада няма да има! Така, че трябва да загърбим личните си чувства, както го правя и аз. Нима върху ми не падат обиди? Местя и продължавам напред. Защото не искам когато премина оттатък, да се срамувам, че съм проявил тук единствено егоизъм и борба за личното си благоденствие и щастие.Коментиран от #156
18:23 08.04.2019
155 Иванов
До коментар #153 от "Не религиозен":
Пропастите уважаема са сестри на върховете. Където, както се случи.18:32 08.04.2019
156 Не религиозен
До коментар #154 от "Иванов":
Не чух нищо конкретно за коментар 124... Дори и за шегичка не може да мине.Коментиран от #157
20:50 08.04.2019
157 666
До коментар #156 от "Не религиозен":
Не че искам да се навирам между шамарите, намесвайки се в чужд разговор, но №124 определено звучи като писано от друг човек.Коментиран от #158, #159, #160
21:41 08.04.2019
158 Иванов
До коментар #157 от "666":
Коментарът е мой, съжалявам.22:35 08.04.2019
159 Не религиозен
До коментар #157 от "666":
Благодаря за съпричастността. И аз така си помислих и го отбелязах в #141...Който и да е той е за съжаление. Трябва много да е с много изхабена душа. Аз съм надживяла тази история и само понякога си спомням с омерзение за нея. Даже вече не ме боли. Знам, че тези неща ще се случват и какво от това. Колкото повече хората се отдалечават от Създателя, толкова повече у тях ще закърняват ония белези, които ги отличават като духовно богати личности. Затова и нещата . Всеки сам за себе си ще отговаря един ден когато застане пред Божия съд.Коментиран от #162
01:12 09.04.2019
160 Не религиозен
До коментар #157 от "666":
Жалко за подрастващите, които дори нямат сетива за малките стойностни неща.Коментиран от #161
01:15 09.04.2019
161 Госあ
До коментар #160 от "Не религиозен":
Ами затова писах, че жената в семейството е добре да бъде християнка,но ти ме обвини че се подигравам. С изричното уточнение,да не бъде озлобена.Коментиран от #163
07:18 09.04.2019
162 Иванов
До коментар #159 от "Не религиозен":
Чуй ме, трябва да проследиш дискусията преди този коментар и ще усетиш, че той изобщо не е писан за теб. Но така става като някой от твоите пише от твое име и му се сърди на него за етюдите които разиграва. Та за този друг някой/Я беше моето предложение. И си въздържайте злобата ,защото мога лесно да ви я върна!10:10 09.04.2019
163 Не религиозен
До коментар #161 от "Госあ":
Твоето мнение не ме интересува, Не се навирай непрекъснато. Като досадна муха си. Достойнство нямаш ли? Навлек !Коментиран от #164, #165
14:11 09.04.2019
164 Госあ
До коментар #163 от "Не религиозен":
Разтоварвам се по този начин и ми е забавно. Скарах се с всичките си приятели и съм далеч от родината, страдам от самота. Нямам жена до себе си и достатъчно време за хобитата си. Не може само да се работи, човек не е пълноценен така. Предложих на Мини пътешествие,но гледам минус сложен... освен това, достойнство е едно,чувство за собствена значимост друго. И виж с теб колко добре върви дискусията. А ти искаш да я напускаш...14:31 09.04.2019
165 Госあ
До коментар #163 от "Не религиозен":
Освен това, трябва да си поласкана, защото както е казал поетът "мухите се лепят на мед" , въпреки че ми се струва че "от върбата чакаш круши" ;) (същото стихотворение)Коментиран от #166
14:48 09.04.2019
166 Не религиозен
До коментар #165 от "Госあ":
Където и да кацаш си оставаш муха. Бръмчиш досадно и цапаш. Има по точна дума, но, всеки се досеща за нея.Коментиран от #167
17:26 09.04.2019
167 Госあ
До коментар #166 от "Не религиозен":
Благодаря ! 👏17:43 09.04.2019