17 Ноември, 2022 09:08 10 610 51

Само във ФАКТИ! Пътища ли строим, или участъци за самоубийство… (СНИМКИ)

  • пътища-
  • асфалт-
  • строеж-
  • ремонт

Става въпрос за разлика между нивото на основата на пътя и последния слой асфалт от порядъка на над 20 сантиметра в отсечката Симитли – Разлог

Само във ФАКТИ! Пътища ли строим, или участъци за самоубийство… (СНИМКИ) - 1
Снимка: Факти.бг
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

След като дълго време властта, била тя служебна или предходната редовна, и строителите се разправяха за пари за пътища, работата беше замряла. Но парите все пак тръгнаха към фирмите и се почнаха едни ремонти…

И точно такъв има на пътя между Симитли и Разлог. Пътят в почти пълната си част е изронен и се полага асфалт. Слагат се 2 или 3 слоя, защото работата продължава и в момента. Това хубаво. Ще стане ново, асфалтът изглежда добре.

Но наслагването на толкова асфалт го прави прекалено висок, ако го отнесем към основата на пътя. Говорим за разлика между нивото на основата на пътя и последния слой асфалт от порядъка на над 20 сантиметра.


В момента, в който кривнеш от асфалта, колелото на колата пропада. А на места по пътя, където са предвидени отбивки, колата ще скочи, ако се наложи да отбиеш.

И говорим за такава разлика в нивото в продължение на километри. А на места със сигурност е и повече. Абсолютно необяснимо защо не е направен полегат наклон, за да може кола да се изнесе нормално.

Карайте внимателно и дано не ви се налага да отбивате. Пък след като свърши ремонтът, ще видим нещата как ще изглеждат. Но в момента е много, много опасно. Внимавайте.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 45 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 антидържавата

    80 2 Отговор
    Аз скоро не съм виждал път завършен по друг начин.
    Нека ако някой е виждал да прати снимка!

    Коментиран от #12

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 пфу

    51 1 Отговор
    По същият начин изглежда пътят от Петрич за хижа Беласица. Това е много опасно при разминаване на две коли защото пътя беше и стеснен при полагането на горния слой асфалт.
  • 4 Роньо

    59 1 Отговор
    Турците си бият кметовете поне и взимат пари за гласуване,а българина вече 6ти век наведен.Примири се
  • 5 Мамул

    26 16 Отговор
    Ходи пеш, бе! Ходи пеш!
  • 6 Пич

    47 14 Отговор
    Пътищата наистина не да добри ! Обаче , 95% загиват заради собствената си простотия ! А оправдания за простотията не приемам !!!

    Коментиран от #11, #50

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 КОГАТО Е МАЛКО ЗАЩО Е МАЛКО

    11 28 Отговор
    КОГАТО Е ГОЛЯМО ЗАЩО Е ГОЛЯМО...конфуций☝
  • 9 БГ ПРАВИЛО

    50 1 Отговор
    В БГ СЕ ПРАВИ ТОВА ОТ КОЕТО МОЖЕ ДА СЕ КРАДНЕ
  • 10 Азз

    33 3 Отговор
    Ало, Гешев, спиш ли?
  • 11 дааа

    30 4 Отговор

    До коментар #6 от "Пич":

    Добави към простотията наглост,липса на инстинкт за съхранение и пълно незачитане праата на другите ,дори в много случай и на собствените деца возещи се в колите на по няколко годинки на предна седалка прави без колан.И съм напълно съгласен ,че каквито и да са пътищата те не убиват,те са си били такива и предния ден ще бъдат такива и след години.
  • 12 Няма как да ти прави

    35 2 Отговор

    До коментар #1 от "антидържавата":

    А специално този път - на Апостол Апостолов зет му го прави! Подизпълнител на Агромах! Онзи същия зет, дето спечели няколко милиона от Тотото! Уж случайно!
  • 13 име

    37 2 Отговор
    Ако не е завършен ремонта, значи ще положат чакъл по банкета и ще се изравни що-годе нивото. Но няма да се очудя и да го оставят така. И за капак - маркировката ще е нанесена с нано технология - възможно най-тънката и неотразяваща.
  • 14 Ганьо Говедаря

    36 10 Отговор
    Тиквата така ги е научил да строят и да крадат.Царя на Асфалта Бат БОЙкоооо
  • 15 Царя на асфалта

    23 6 Отговор
    Бат Бойко,царя на афалта
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Попитайте баш майстора

    37 11 Отговор
    Имаме си бивш министър председател който от както бе на власт строеше магистрала ди магистрала и едни пътища стотици хиляди километри, които с гордост показваше в клипчетата си докато се криеше. Него попитайте защо са некачествени пътищата и къде са милионите, макар че хората разбраха че част от тях в чекмеджето, друга в сметката на нашите да ни пазят, а една не малка част за хотелче
    Нищо загубено няма стига сте обвинявали Тиквата, той е най честният!, най корумпираният, най тъп и ненадминат лъжлив политик .
  • 18 От селото

    14 1 Отговор
    Преди години, по същия начин, на един завой излязох неволно, и отидоха двете десни гуми +джантите... Мислех че съм спукал само едната, ма за мой късмет имаше отбивка малко по-нататък, и като видях ми прилоша... То че си беше моя грешка, беше, ама... Става въпрос за пътя Монтана - Враца.
    Но скоро ще го оправят, и там се върти доста строителна техника 🙄🙄🙄
  • 19 АЛИЛ МУСТАФОВ

    29 13 Отговор
    ГЕРБ унищущожиха живота на всички ХОРА в комплект с мутрите и мафията
  • 20 Артилерист

    30 1 Отговор
    Да питат строителната мафия, която изкара повече от 600 единици тежка строителна техника, за да протестират срещу опозицията в парламента, защото е поискала да се направи проверка на качеството на магистралите...
  • 21 защо

    16 6 Отговор
    не питате господин чекмедже? Кой помни как на конкретни негови "познати" синчетата имаха(имат) фабрики за ниско качествен асфалт в Турция и прииждаха камионите да леят по "магистрали" и пътища?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 това сме ние злобни и прости

    15 14 Отговор
    не се бойте ще се засипе със бял камък и ще се изравни нивото на пътя всичкк пътища се правят така и при нас е същата работа и това го обяснявах на един познат който ревеше че направили пътя опасен после като беше готов за идаване друга песен запя … така е в българия никой не мисли всеки гледа да плюе по някого или по нещо това ни е главната дисциплина от 20г.насам само реване и оплакване без грам мисъл и действие !!!

    Коментиран от #28, #32, #37

  • 24 Бойко Шкафа

    16 6 Отговор
    Важното е чехмеджетата да се пълнят...Когато някой се убие,ще уволня някой министър,ще се правя на ядосан два дена,и после старата схема...
  • 25 емигрант

    20 6 Отговор
    "Асфалтът" в България е основният доход и поминък на Тиквата и все още и в момента ! Откраднаха се милиарди, но тези които започнаха да "разплитат" торбичката с "асфалт" бяха организирано изхвърлени от дружинката ГЕРБ+ИТН+ДПС+ВЪЗРАЖДАНЕ ! Пътищата в България ще продължават да са в това опасно състояние благодарение на простия народ който ВЪРНА ръководната роля на главния асфалтостроител от Банкя овчарят на пожарната и главен бустанджия на тиквения бустан - Тиквуний ! Не се оплаквайте от това което избрахте, "всяка жаба си знае гьола" и вие го доказахте не поискахте нов гьол и предпочетохте същата кална локва !
  • 26 Дивашка държава

    16 0 Отговор
    Тъкмо минах по този път! Да не се налага да отбиваш
  • 27 КОВИДАК

    15 1 Отговор
    ВСИЧКО СЕ СТРОИ ЗА КОМИСИОННИ А НЕ ЗА ПОКОЛЕНИЯТА.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Георги

    5 14 Отговор
    Идеално е направен,още не е готов пътя ще се
    За сипе с фракция за банкет
    Ама веднага бързате да търсите интрига
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Токсик

    17 2 Отговор
    От както герб вземаха навремето властта нанесоха на държавата пълен погром във всяка една област. Всичко е в тотална разруха ! Унищожиха включително и държавните институции . Ние сме дупката не само на Европа ами и на целия свят.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 ПСР

    15 1 Отговор
    Традицията през последните години повелява-"Строим,за да усвояваме!".Няма по-сладко от заровените в пътища,милиарди.Качество,безопасност,надежност,добра технологична практика...я забравете за подобни понятия!Контрол няма,но пък подизпълнители,схеми и лъжи, с шепа да ги ринеш.А нЕкой посмее да осветлява далаверата,идват тежките камиони на пътищарите да блокират Столицата и да искат нови милиарди.Фирмите са едни и същи от 14 години."Качеството"на безумно скъпият им,краен продукт е видно.Усвояване.
    Балъците плащат.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Тошко

    2 15 Отговор
    Хем им го направили с 300 зора, хем недоволни. Много хора, на които им се налага да пътуват по лошите български пътища в близост до тях, нямат вашия късмет.

    Коментиран от #36

  • 36 емигрант

    6 0 Отговор

    До коментар #35 от "Тошко":

    Пич възможно ли е да преведеш какво си казал ?
  • 37 Хидрата

    12 0 Отговор

    До коментар #23 от "това сме ние злобни и прости":

    Пътя не е път докато не се завърши до последната маркировачна лента и знаци !

    Това , че не спират движението до завършването го няма в нито една държава и закон.

    Многото протакане , анекси и довършителни работи вкарват в канала голямо

    количество счупени хора и превозни средства. И тук е работа на хиените
    застрахователи дето си затварят очите.

    Що не пуснете хората да се нанасят по новостроящи апартаменти без стени ?

    Може и това да стане в тая държава където управлява Хидрата /Невидимата Съдебна ВЛАСТ/.
  • 38 Банкет

    12 0 Отговор
    Пътностроителната мафия предпочита да изяде и изпие повече от 50% от парите за пътища, вместо да спазва конструктивните изисквания за качество на пътната настилка.
  • 39 Тома

    13 0 Отговор
    Как ще се носят пари в сакове и торби и да се пълнят чекмеджетата ако строим качествени пътища а
  • 40 Абсурдистан

    8 0 Отговор
    Че кой е очаквал да има разлика преди и сега!!! Населението е същото!
  • 41 Ти си

    7 1 Отговор
    Еееех , социализъм, еееех бай Тошо ...
  • 42 Ооо

    12 0 Отговор
    Какъв полегнал наклон ? Трябва още поне 1 метър, че и повече след края на платното да е асфалт, чак след това може да има пръст на нивото на пътя, без наклони и т.н. Как може по целия свят да може, тук все тънкаж да минем да не свършим работа. Толкова ли е трудно това, при положение, че има техника от 21 век, докарана е там на място и т.н. Къде са тия дето приемат пътя? Къде е пътният банкет дето трябва да е равен с пътя и имаш не много по различно сцепление от това на самият път? Прочетете малко законите за архитектура на пътищата от преди 89г! Това е От преди 30 и повече години и пак е било по добре, дори с лопати да са строили само!
  • 43 Заблуда

    1 8 Отговор
    Заблуда е,че Борисов трябва да контролира качеството на всеки новопостроен път.Каква е ролята на многобройните агенции за НАДЗОР И КОНТРОЛ ? Пак ли Борисов ги назначава?Нали от две години не е на власт.

    Коментиран от #47

  • 44 пътищата ужас,а плащаме винетки

    8 0 Отговор
    абе радвайте се като имата асвалт тука в центра на бг асватла липсва!

    примерно стара загора село калояновец , асвалта е от бай тошово време никога нищо не е преасвалтирано пътя е като тест за ходовата част , а малко след село калояновец , пътя между селата село борово до село козаревец пътя липсва, щото и бай тошо не го е правил и сега тия де са на влас 33 години нищо не направиха

    после защо селата опустявали? ами как хората да стигнат до селото? със самолети ли?, като няма път и не пъщат и автобуси да се движат защото се чупят

    просто дадох един пример , сигурно такива примери има хиляди в нашата малка държава

    но за сметка на това плащаме тол такси, косвенно като всеки си купува нещо от магазина в което в добавен тоя данък!
    плащаме винетки и ни одържат акциз от литър гориво и всичко това е данък пътища, а пътища няма! факт!
  • 45 паметник на тато

    5 0 Отговор
    важно е ремонт на ремонта и пак ремонт и следва пак ремонт на ремонта, ей такава е схемата, нищо не се прави като хората, едно време бай тошо такива ги пращаше у белене на прасетата и сега има хора за там!
  • 46 няма да можете да боядисате направеното

    5 6 Отговор
    бай тошо ви направи пътища, много от пътищата все още са с асвалта на бай ви тошо!!! , сегашния асвалт не издържа повече от 3 години, нито валяците нито чакъла се слага като едно време да издържа

    магистралата постоянно е в ремонти а второкласните пътища са с асвлат от на тато времето


    правилно каза тато няма да можете да боядисате това което той е напраивл

    трябва паметник да има тоя човек !

    сега машини има ама работници няма защото се краде и няма за заплати! затова трябва някой да влизат в завтор!

    Коментиран от #49

  • 47 емигрант

    3 0 Отговор

    До коментар #43 от "Заблуда":

    Заблуда е, че ти си хомосапиенс, а това, че от две години не властва властелинът на простотията не е оправдание след като калинките в администрацията назначени от него още си стоят на столчетата ! Заблуда е и твоето разсъждение на маLоумието !

    Коментиран от #48

  • 48 Заблуда

    0 3 Отговор

    До коментар #47 от "емигрант":

    Познавам емигранти,които от години не са се прибирали и" не са в час".Аз ти казвам,че пътувам по магистрала Европа с кеф,по Северната дъга-също.Пред очите ми се строеше магистрала "Хемус".Може да е било на ръба на закона,но се строеше.Кой каква полза има,като СТОПИРАХА всичко.Ами можеше да се съдят виновни,ако има,ама да се строи.Животът не е черно и бяло.
  • 49 ХА ХА ХА

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "няма да можете да боядисате направеното":

    Ти сериозно ли бе, магистрала Тракия започна да се строи 1971 г, вторият мост на Дунав източно от този остана само проект, но инак на внука му пиян тошко остави пари за десет живота от тия проекти!

    Коментиран от #51

  • 50 естествен подбор

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Пич":

    Това е абсолютно вярно , което не значи , че не трябва да искаме да караме по хубави пътища- нали? Всеки си има глава на раменете , и ще избере дали да кара спокойно по хубавият път без да си троши нервите и колата. Или да се прави на състезател , и да се самоубива.
  • 51 наблюдател

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "ХА ХА ХА":

    Ако трябваше сега да се правят мостовете на Витиня ? Още щяха да са се хванали гуша за гуша , и да не могат да си разделят кражбите , и комисионните ? Нали ти светва лампата , че всичко това ,изградено като пътна мрежа , до всяко село , трафопост , чешма, хижа , паланка , заедно с планинските проходи , мостове , виадукти , по които и до днес караме , са създадени от тогавашната държава , и без европейски фондове.