Тема: Украйна

25 Февруари, 2023 13:46 42 646 412

Това синдикално интелектуално свлачище се опитва да завлече мнозина

  • руска пропаганда-
  • емил джасим-
  • ваня григорова-
  • синдикат-
  • ссср-
  • русия-
  • украйна-
  • украинци-
  • втора световна война-
  • трети украински фронт-
  • моча-
  • паметник на съветската армия

Вместо да е по-остра от сърпа, клетницата за пореден път се показва по-тъпа от чука

Това синдикално интелектуално свлачище се опитва да завлече мнозина - 1
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Коментар на Емил Джасим във Фейсбук:

Когато някой е по-тъп от чука, с който смелият и почтен българин Светлозар Раянов строши лъжливия надпис на срамния руски тотем в нашата столица...

Още новини от Украйна

Някой да каже на тази клетница, че Трети УКРАИНСКИ фронт е на 20 октомври 1943 г. на основата на заповед на руската генералщабна квартира от 16 октомври 1943 г. чрез преименуване на Югоизточния фронт - наречен е УКРАИНСКИ, защото това е посоката, в която трябва така събраните дивизии да атакуват - Запорожието и Днепропетровска области.

В конкретния случай невежестовото ѝ ескалира и започва спускане към Марианската падина на човешката глупост, тъй като строшеният лъжлив надпис е във възхвала на СЪВЕТСКАТА армия собствено, а не на Трети украински фронт, като на всичкото отгоре дивизиите, които са включени в това армейско подразделение са попълнени САМО с ЕТНИЧЕСКИ РУСНАЦИ.

Само етнически руснаци. Няма украинци, няма буряти, няма казахи... само руснаци.

След като показва крайно невежество за нещо, което може с лекота да провери, това ляво синдикално русоробско интелектуално свлачище се опитва да завлече на нивото си всички, които за разлика от нея знаят тези факти, наричайки ги ТЪПАЦИ.

След това с типично болшевишко лява реторика подчертава възрастта на този малък герой на смутното ни време, г-н Раянов, сякаш възрастта е някакъв порок или недостатък, като влиза с шут във вратата на логиката с явно логическо противоречие - хем китките му меки, хем строшили толкова здрав мрамор с един тъп чук.

Особено впечатление прави способността на господарката на оралните телевизионни мимики да съди от удар с чук за твърдостта на нечии гениталии, но това навярно се дължи на факта, че човек знае толкова, колкото е видял.

От всичко в приложеното изображение добавена е само незабравимата лицева експресивност на откритата поддръжничка на Русия през тази една година на безпрецедентна руска агресия срещу независима Украйна.

Вместо да е по-остра от сърпа, клетницата за пореден път се показва по-тъпа от чука.

Това синдикално интелектуално свлачище се опитва да завлече мнозина


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 366 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МИР

    753 285 Отговор
    Жената си е много адекватна. Просто в момента се води страхотна пропаганда за да може да влезнем във война.

    Коментиран от #282, #321, #335

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 имил жиесем и емел етем

    667 153 Отговор
    Факти, отдавна минахте Жълт Труд и Шок, но вече копаете даже под нивото на ПИК.

    Коментиран от #399

  • 5 Петър

    706 131 Отговор
    Ако отида и счупа паметника на сащските летци в центъра на София, това няма ли да е форма на протест?

    Коментиран от #9, #39, #88, #120, #210

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Пасъмас

    249 401 Отговор
    Альоша! Иди дамой!

    Над града на седем хълма.
    В Перлата на древноста.
    Хвърля сянка окупатор.
    Стиснал шмайзер във ръка!
    Кой ли вятър го довея
    Кой посрещна го с цветя?
    И за него песни пеят
    Сякаш той е всьо и вся!
    Някакъв мужик незнаен
    Символ на Режим суров.
    С искане да го признаем
    Като Символ на Мира!
    Той с ботушите прегази
    От Урал до Бранденбург.
    И отвори много рани
    Да кървят и днеска тук!
    Докога ще го търпиме?
    Докога ще всява страх?
    Докато не го свалиме
    Винаги ще носим грях.
    Долу в ниското се гуши
    Скромен бюст на Син Велик!
    Дякона стои послушен
    В Сянката на Чужд войник!
    Окупаторе, Альоша
    Хвърляш сянка ти над нас!
    УБери свои галоши!
    Ухади дамой сейчас!

    Коментиран от #112, #125, #172, #192, #353, #356, #357, #405

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Айде

    249 421 Отговор
    А бе, спрете я най-после тази "специалистка" по всичко! То не беше икономика, цени, доходи, политика, газ, синдикализъм, та сега и история и путинизъм!

    Коментиран от #194, #236

  • 16 Страшна г.нус

    522 152 Отговор
    и страшна из.мет сте платеният пт.падък, грантаджии на америка за България и мафията зад ПП и ДБ на прокопиев и кръга капитал! Никога не съм мислил, че в България има талкива мекотели!

    Коментиран от #196

  • 17 Арабската принцеса Олга

    388 82 Отговор
    Циганинът емил-жиесем защо така яроснот напада симпатичната ромка Ваня?

    Коментиран от #197

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 защо

    637 69 Отговор
    Търся в гугъл, кой е Емил Джасим и ...
    "Пребиха Емил Джасим, който поруга Васил Левски и отрече Баташкото клане. ... Джасим е известен с отричането на баташкото клане"
    Та те така. Приятно четене.

    Коментиран от #241

  • 20 Историк

    89 258 Отговор

    До коментар #10 от "Последния Софиянец":

    Ми, това е хубаво. Героите, пък било то и малки, трябва да се помнят. Тоя ДОСТОЕН човек посочил истината наистина ЩЕ БЪДЕ ЗАПОМНЕН.

    Коментиран от #336

  • 21 мдаааа

    187 27 Отговор
    Да идва Морфов да напише на вратата - " Изчезвай " ...
  • 22 Фрида

    183 308 Отговор
    Ваня Григорова от всичко разбира, синдикално дело, икономика, танкери с петрол, геополитика, история, ръчно плетиво и готварство! Няма по-голям капацитет от нея. Корифей на корифеите. Може би е по-добре отново да стане чистачка. Там й е мястото.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 РЕАЛИСТ

    422 49 Отговор
    Никоя войскова част не е била сформирана на етнически принцип. Откъде този Емил, не знам кой си, си измисля , че Трети Украински фронт е съставен само от етнически руснаци.

    Коментиран от #397

  • 25 Стариа Софеанец

    48 60 Отговор

    До коментар #10 от "Последния Софиянец":

    Ти убаво си го запомнил , ама чука не са му го взели , а баничарницата бронирана ли е ..🤭
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Азиим

    275 41 Отговор
    Авторът, защо не можеш да търпиш друго мнение, ами веднага нападаш?

    Коментиран от #284

  • 29 Оракулът от Каспичан

    134 367 Отговор
    Кривата физиономия на тази типично русофилска кифла е представителна извадка за това,какво представляват русофилите в България.Неграмотни,зомбирани,озлобени комплексари,които компенсират собствената си безполезност с кресливи и просташки изказвания и писания в медиите.Снощи къде се бяхте изпокрили бе,мишки страхливи?

    Коментиран от #42, #64, #114

  • 30 Истина е

    88 223 Отговор
    Хаха, тая е ромка. Щом тая дава акъл ,работата е ясна .
  • 31 Винкело

    235 44 Отговор
    Аз, братлета, нищо не разбрах, ама Ванчето Григорова е най-готината ичка, дефилирвала нявгаш у телевизора. Тъй че - долу ръцете!
  • 32 Хихихи..

    322 65 Отговор
    Тоя "Джасим" е яко "джаснат",давай Ванче,с теб сме!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Нека и Емилчо да каже нещо

    396 84 Отговор
    Жената е умна, енергична и стои на правилни позиции. А Емил Джасим е един от многото врагове на България.

    Коментиран от #53

  • 35 Джон

    99 218 Отговор

    До коментар #18 от "Петър":

    Има, разбира се, както има значение и къде се намира, колко човека го виждат и какво въздействие има.

    Съветският паметник е в центъра на града, където минават всички. Толкова е висок, че не може да не го забележиш. И се намира на такова място, че да оказва влияние на подрастващите - в парк, където децата играят. Какво ще си помислят децата, че това е нещо хубаво, щом го има там, щом е толкова голямо, че това е тяхната държава - НРБ, че комунистите са добрите.

    Комунистическите паметници трябва да се премесят на по-скромни места, извън хорските погледи, така както е този американски паметник - в страни от тълпите, до един тротоар, по който никойи не минава, под дървото до една ограда. Не може да комунистическите паметници стоят в центъра, все едно държавата почита комунизма наравно с нашите герои. Вие го почитате, но ние - не. Щом е спорен трябва да се премести.

    Коментиран от #47, #90, #131, #337, #343

  • 36 Лично мнение

    180 33 Отговор
    Ами дайте по-добри синдикалисти. Вместо да плюете, направете по-добри синдикати, говорете по-добре и защитете правата на работещите по-качествено. Всеки може да говори и да хейтва, дайте да видим какво можете да направите и да изградите.

    Коментиран от #338

  • 37 ТрампЛин

    93 206 Отговор
    Крайно време беше тази гавра да бъде разрушена или поне преместена някъде в двора на руското посолство!
  • 38 12345

    277 37 Отговор

    До коментар #2 от "Сталин":

    Емил Джасим, който поруга Васил Левски и отрече Баташкото клане...
  • 39 Хахаха

    109 178 Отговор

    До коментар #5 от "Петър":

    Та (САЩ) не са ни освобождавали от 30 тона злато в БНБ, целия държавен архив и 7 завода за самолети!!!!
    България до 1944г. е била един от най-големите самолетостроители в Света ... но идват СССР и комунистите ...

    Коментиран от #72, #91, #201, #202, #319, #322

  • 40 Пешко

    231 42 Отговор
    Емил Джасим е пример за подлога и продажник. Свяко такова негово мнение означава, че човека е читав

    Коментиран от #63

  • 41 Наблюдател

    96 197 Отговор
    Ванчето Григорова е върла Путин иска, нещо като Волгин с пола и използва синдикалното си прикритие да прави руска пропаганда. Тя има големи политически амбиции и по популизъм слага Баце в малкия джоб. Навсякъде в биографията си подчертава, че е започнала кариерата си като чистачка в училище и защитава правата на бедните и онеправданите. От доста време обикаля като цветарка из телевизиите за да печели популярност. Злобна и напориста като Мая Монолова но в нова по-млада версия. Отдавна се заиграва със страховете на хората, преди рисуваше апокалиптични картини за това какво ще стане ако не подпишем нов договор с Газпром. Сега ни казва какво черно бъдеще не чака ако влезем в еврозоната. Но винаги като червена нишка в нейните разсъждения са опорните точки на Москва.

    Коментиран от #98, #205

  • 42 Ами къде

    70 160 Отговор

    До коментар #29 от "Оракулът от Каспичан":

    Бяха .
    Една шепа Русофили освен да лаят и да драскат друго не могат.
    А пък щели да ходят на фронта да се бият за Путлер .
    Хахаг
  • 43 12345

    182 29 Отговор

    До коментар #8 от "Ицо":

    Емил Джасим, който поруга Васил Левски и отрече Баташкото клане...
  • 44 ФЕН

    74 130 Отговор
    Само да припомня от къде идва г-жата. Лично е спусната в синдикатите от Ковачки!!Факти Неоспоримия ! С цел да задуши миньорските протести и последствие да обгрижва Олирахичния бизнес с това да държи бедни работната ръка в България- Факт всеки сам може да го провери! Та се чудите защо е активирана в ПРОПОГОНДАТА на фона на годишнината на 3-дневната Спец.оперция и РЕЗУЛЮЦИЯТАНА на ООН вчера!
  • 45 @@@

    162 41 Отговор
    Прочагандааааааа ! :D но много зле направена .
    Факти , защо не беше спомената бройката на протестиращите съпричастници на украйнците , по случай годишнината на СВО . В много градове , голямо събитие , никъде не видях да е спомената бройката на тези главочи
  • 46 Шумчо

    48 120 Отговор

    До коментар #18 от "Петър":

    Ако дядо ти е загинал докато бомбандира с българския Месершмит унгарската съпротива срещу прииждащия съветски окупатор, някъде над Будапеща, щеше ли да имаш нещо против да има едно малко паметниче там, скрито в храстите, да не дразни преобладаващото антикомунистическо население на Будапеща? Ето затова има значение колко е голям един паметник, защото в Унгария също има комунистически паметници, но са малки и скрити, за да не ги дразнят.

    Коментиран от #107

  • 47 Реалист

    73 31 Отговор

    До коментар #35 от "Джон":

    Против! Защото ще постигнете абсурда да отнемете правото на хората да помнят. Премахнете спомена за съветския комунизъм и само след 30 год ще дойде у нас и то за много по-дълго от 45 години. Искам да се помни. За това ще вади очите на народа. Ще го дразни, ще го усмива, ще буди дискусии сред историците и така децата ще знаят истината. Премахнете го и ще го видите как символът му върви по улиците без никой да го спира.

    Коментиран от #56, #246

  • 48 Русороб

    60 142 Отговор
    Тази е толкова куха, че чак градинката лейка би и завижда. Няма интервю. , няма пост , няма статия където да не личи колко е повърхностна и неграмотна.
    Да я бяха научили вкъщи, че като си тъп е по -добре да мълчиш , поне не си личи.
  • 49 Вълканов

    151 72 Отговор
    Каквото искате , говорете си.. Но Рускят мечок се превърна в Кинг Конг. Всякакви оръжия се използуват срещу него, а той ги превръща в скраб. От изстрелите по него, той кърви, но изпраща в преизподната всякакавипитекантропи и прочиства своето родствено местообитаване. Много скоро ще дойде ред на озвереният динозавър. Кинг Конг е непобедим. Така е във филма, така е вреалноста. Кърви, но побеждава.

    Коментиран от #58, #60, #61

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Така е

    44 83 Отговор

    До коментар #34 от "Нека и Емилчо да каже нещо":

    Ванчето стои в правилната позиция .
    Партер , така явно най много и харесва .
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Джон

    40 93 Отговор

    До коментар #47 от "Реалист":

    Никой няма да ви отнеме правото да помните! Никой няма да ви отнеме паметниците, те само ще бъдат преместени от центъра на града. Винаги ще може да ги почитате.

    Коментиран от #86, #106, #277

  • 57 Софиянец

    116 32 Отговор
    Права е жената! Ама дженъркъка се пеняви!
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Хахаха

    46 66 Отговор

    До коментар #49 от "Вълканов":

    Малее , направо умряхме от смях .
    Конг Конг . Хахага
    Къде отиде бре ?
    Кинг Конг .
    Хахаха
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 ам че

    63 8 Отговор

    До коментар #40 от "Пешко":

    той аканъ българин от блгтб общноста бе
  • 64 феродим

    18 16 Отговор

    До коментар #29 от "Оракулът от Каспичан":

    МНОГО ТОЧНО ОПИСАНИЕ НА КОПРО.ФИЛИТЕ.
  • 65 Само питам

    57 80 Отговор
    Откога на синдикалистите е разрешено да правят политически агитации? От Подкрепа да я освободят незабавно и да я оставят да пропагандира на воля. Ако не искат да загубят още от и без това малкото си членове. Интересно защо ли от КНСБ, който се води за ляв синдикат досега нито веднъж не са си позволили толкова откровени пропутински агитации каквито прави уж дясната синсикалистка Григорова? Явно на Подкрепа е по важно за защитят Путин и руските агресори а не правата на своите синдикален членове.

    Коментиран от #94

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Хахаха

    52 93 Отговор
    На тая веобще не трябва да и се обръща внимание.Много нагла и некмпетентна персона.Всичките и изказвания са тип пропаганда по социалистически и мрази всички който се занимават с бизнес и плащат данъци да я идържат включително и нея.

    Коментиран от #199

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Наблюдател

    36 27 Отговор
    Приликата с мимиките и израза на лицето със Симонян е потресаваща.
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 !!!?

    69 96 Отговор
    Крокодилски сълзи за съветския ботуш - раболипието е неличимо патологично отклонение !!!?

    Коментиран от #339

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Коректен

    34 78 Отговор
    Троле, двойно ли плащат в почивните дни?
    Помнете рашняците убиха Левски!!!!
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Петре ,

    17 48 Отговор

    До коментар #26 от "Петър":

    От донбаските сега отиде на сръбските , а украинските деца ги забрави...
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 За грант продавам майка си

    104 32 Отговор
    Изтече информация, коя е русобската марионетка унищожила памената плоча на Паметника на Съветската армия.
    Очаквано се появи снимка на Светлозар Райанов в компанията соросоидния лакей Георги Георгиев, който се явява председател на БОЕЦ. Видимо Райнов е от кръга на сектите ППДБ+ и неолибералните клакьори oт "гражданските" организации и НПО-та, които са около тях. За това и другия соросоид на текста горе реве като леберал без грант...
    Предполагам, че няма изненадани.
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 случаен

    102 23 Отговор

    До коментар #56 от "Джон":

    ами да почнем с американския на летците разрушили софия джонка
  • 87 Пипи

    18 4 Отговор
    Ох, такава дупка най-обичам!
  • 88 мисля

    103 28 Отговор

    До коментар #5 от "Петър":

    Тези, които повтарят като папагали на 3 март, че в Руско-турската война са участвали и украинци и финландци и поляци, защо не кажат, че в Трети украински фронт, завладял Българпия е имало и украинци и естонци и грузинци и други етноси от СССР ???? Т.е. и украинци са навлезли като завоеватели в България, а българи не са влизали в Украйна !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #143

  • 89 Сатана Z

    92 47 Отговор
    Достойна българка,за разлика от Джасим,който не знам от каква порода е.
    Факт е,че 3ти Украински фронт окупира България и подлага населението на грабежи и изнасилвания.
    Типично за Украинските фашисти.

    Z

    Коментиран от #161, #164

  • 90 Перо

    74 20 Отговор

    До коментар #35 от "Джон":

    За теб е хубаво да има само паметници и знамена с цветовете на дъгата, а национален герой да е Еми тротинетката!
  • 91 Уви, уви

    83 17 Отговор

    До коментар #39 от "Хахаха":

    САЩ са ни бомбардирали

    Коментиран от #118, #152, #340, #411

  • 92 Иванов

    83 14 Отговор
    Много интересно . Съветските войски изведнъж станаха руски . Съветският генерален щаб - също .
    25 % от СЪВЕТСКИТЕ ВОЙНИЦИ са УКРАИНЦИ .
    Това , че на днешните украинци и европейци не им се иска да си спомнят този факт , си е за тяхна сметка.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Умен по цялата глава

    71 9 Отговор

    До коментар #65 от "Само питам":

    Двата синдиката прибират общо 250 милиона лева годишно.Двеста и петдесет милиона лева годишно,без да имат нито една изградена проф съюзна организация в частна фирма...За 30 години Нито една Стачка в частна фирма,обаче доят работниците в профсъюзен членски внос.Използвяни основно като Бухалки срещу неудобни на комунистите правителства,като единствените мероприятия са да вдигат хората на Държавна заплата - полиция,учители,администрация на протести...Сега питам- кой контролира Приходите на Профсъюзите и за какво употребяват 250 милиона годишно.Кой назначава служителите в Профсъюзите ??30 години мълчание и служба на Олигарси и комунистически Приватизатори...

    Коментиран от #97

  • 95 Любопитен

    65 4 Отговор
    Авторът иска да ни покаже че трети украински фронт не е част от съветската армия тогава нарича на червената армия
    Ами част е част от цялата армия няма значение коя част все пак е част от СЪВЕТСКАТА АРМИЯ

    Коментиран от #105

  • 96 Диамантената ръка

    32 53 Отговор
    Доста проста женица тая...
  • 97 Наблюдател

    31 3 Отговор

    До коментар #94 от "Умен по цялата глава":

    Много често съм си задавал същите въпроси и не само на себе си но никой не е могъл да ми отговори дано някой да е прочел твоят коментар и да се опита да повдигне този въпрос за общо народно обсъждане

    Коментиран от #158

  • 98 Убеден

    50 18 Отговор

    До коментар #41 от "Наблюдател":

    ако е започнала като чистачка в училище - значи може да и се вярва когато защитава работещите. Минала е по стълбата

    Коментиран от #412

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 123

    55 21 Отговор
    Ванчето е топ, а автора фидерст.
  • 101 И това ми било "историк" !!?

    56 12 Отговор
    От историк на грантове какво друго може да се очаква ?! Освен да даде наклон според заплатеното...

    Първи украински фронт на Червената армия например, която превзема Берлин, се състои основно от етнически украинци. Първоначално наречен "Воронежки фронт", той е формиран в Русия, но преминавайки през Украйна към Полша и Германия набира и местни бойци.
    Същото е и с Трети УКРАИНСКИ фронт.
  • 102 ХАХАХА

    70 20 Отговор
    На това недоразумение водещо се даскал по история и върл привърженик на ЛГБТ докога ще му се позволява да занимава българите с неговите размисли и страсти?
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Истината

    30 7 Отговор

    До коментар #95 от "Любопитен":

    До февруари 1946 година СЪВЕТСКА АРМИЯ няма!
  • 106 Е какво като

    33 11 Отговор

    До коментар #56 от "Джон":

    е в центъра на града. И тогава са се навеждали на големия брат..., както и сега . Народопсихология, какво да се прави. Като слънчогледи. А после искат да бъдат уважавани
  • 107 Според теб 0

    24 13 Отговор

    До коментар #46 от "Шумчо":

    Паметниците трябва да са мънички мънички толкова мънички че да могат да се събират в миши дупки никой да не ги вижда
  • 108 Истината

    27 45 Отговор

    До коментар #104 от "Долна":

    Прав си, че пропагандата е АНТИБЪЛГАРСКА но е ПРОРУСКА. И я прави синдикалната уж лидера!
  • 109 пенко

    12 25 Отговор
    КАТЕГОРИЧНО - ЗАЯВЯВАМ , ЧЕ ЕМЪЛ ДЖАСИМ НЕ Е УЧАСТВАЛ В ПРАЙДА НА ЛГТБ !!!!!!!!!!!!
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Госта

    8 2 Отговор
    Подкрепям, но без “интелектуално”.
  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Жената винаги е много приказлива

    23 35 Отговор
    и свръх емоционална. Но точно за този случай си е направо неадекватна. Супер ми е любопитно коя зодия е жената. Не си дава никога първото място на лидер и водач, точно като овен. Винаги е "над нещата" точно като лъв и винаги гони перфекционизма (което не винаги й е бонус) като дева! Странен букет от немного добри характеристики! Не я харесвам, макар че има и добри попадения.
  • 117 Я бягай бе

    53 31 Отговор
    Тя е от малкото разумни гласове в разнебитената кочина, наричана "държава"

    Коментиран от #209

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Пиетьо

    13 4 Отговор

    До коментар #5 от "Петър":

    Ами иди и покажи ,че ти стиска
  • 121 25988ⁿ98

    34 61 Отговор
    Браво Емо само така намери се един достоен Учител по История да образова цялата русофилска болшевишка позорщина свобода за България никога вече болшевика мафия да тормозят народа ни с позорщината само с чук може да изтръгнем окупатора съветския режим завинаги от България
  • 122 смелият и почтен българин Светлозар Раян

    37 23 Отговор
    Да бъде съден по бързата процедура

    Коментиран от #355

  • 123 Смешен

    30 18 Отговор
    Този "публицист" да вземе чука и да отиде на Централните гробища и счупи някоя друга паметна плоча с погребани антифашисти, че да се успокои. А като не иска нищо свързано с Русия да помисли и за черквата Александър Невски, че да успокои напълно.

    Коментиран от #290

  • 124 Уви, уви

    51 7 Отговор
    иатината е, че след като българското правителство обявява война на Германия, София е бомбандирана от англо-американски самолети. Това е исторически факт, който може всеки да прочете, въпреки "свободата на словото"

    Коментиран от #207

  • 125 Да!

    33 30 Отговор

    До коментар #12 от "Пасъмас":

    "... Долу в ниското се гуши
    Скромен бюст на Син Велик!
    Дякона стои послушен
    В Сянката на Чужд войник!..." Невероятно жалки и безкрайно нищожни са русфилите, които и подметките на утин биха облизали ведно с гнусотията по тях, но реално нищо в името на българщината НЕ правят!!! Свеждат чела пред съветски паметници, а българските паметници като например паметника в Перущица пред който една "певица" опита да се самоувековечи, тънат в бурени, забрава и разруха!!! Къде сте всички патрЕоти!?!?!? Къде сте и дребните руски монетки със звучното име "копейки"? Къде сте да говорите, обновявате, реставрирате, припомняте на българите за българските ни паметници? Или освен референдуми и копейки друго в главите няма? Да, авторе: бюстът на Дякона стои послушен в сянката на чуждия войник! А един друг автор сякаш е предрекъл какви ще бъдат бъдещите поколения, възкликвайки "Не народ, а ...!"

    Коментиран от #147, #358

  • 126 Смерш

    33 31 Отговор
    Тази гъска ни убеждаваше че без газпром ще загинем веднага.

    Коментиран от #342

  • 127 БРАВО

    33 37 Отговор
    Авторът много добре е описал другарката ромка и нейните орални мимики. Друго няма... Тя гледа на изток и чака газпром да я газира и рублата да стане основна българска валута. Но на какво да я научи агент Павлов!!!???
  • 128 Удри

    37 4 Отговор
    В България няма българска партия има про турски и про руски про американски про западни ,тъй де
  • 129 Верно ли

    71 15 Отговор
    Тоя малко го биха навремето! Трети украински полк не значело, че са украинци!!! Емилчо, не сме забравили "уроците ти" за Левски и Баташкото клане, и как ни изтипоса азбуката на пешеходна пътека, м.ршо!!!
  • 130 25988ⁿ98

    20 46 Отговор
    Аман каза цялата страна от Гейчетата русофили патриоти проклетията на България вън от България бе болшевики продали род и родина служещи на Москва Всички подкрепят Раян България е на българите вън окупатора съветския режим
  • 131 Опълченец

    26 30 Отговор

    До коментар #35 от "Джон":

    Само да те допълня, че паметника на летците е мемориал, отдаващ почит на загиналите. Той не е издигнат за възхвала. На всичкото отгоре е платен от съюза на американските ветерани. Нямам нищо напротив да се издигне подобен паметник пред руското посолство, със същите размери и същото послание- в памет на загиналите съветски воини. Всичко останало е както си го написал.

    Коментиран от #135

  • 132 Гост

    58 12 Отговор
    Ванчето си е супер! Тоя неизясненополовоориентиран
    яде бой и рива сумати време, че е ял кютека когато плю по Дякона и каза, че нямало нищо в Батак.

    Коментиран от #137

  • 133 Макробиолог

    47 12 Отговор
    Нормално е гусин Жасим да е специалист по етноси и гениталии впредвид собствените му произход и културни особености.Все пак да има едно на ум че етнически руснаци от Трети укро фронт означава теоретична възможност някои от тях да са от полувината население от тогавашна Украйна, за другата полувина се знае че са били под знамената на Бандера....Странни са историч поврати,доживяхме парите на евреина Шорош да се харчат за реклама на последователите на Степан Бандера.
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Ганьо

    62 9 Отговор

    До коментар #131 от "Опълченец":

    Батко, а тия летци защо са умрели тук? Аз нещо ми се губи историята. Америка далече бе бате, какво е станало, че са тук?

    Коментиран от #160

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Домакин

    36 9 Отговор

    До коментар #132 от "Гост":

    Или малко е ял...или му се е усладило,ако и покрай боя,освен ,,сръбска музика" са го ,,ощастливили" и с....,,ТРЕТОТО"...

    Коментиран от #168

  • 138 ФАКТ

    60 13 Отговор
    Защо публикувате пасквалите на един афганистанец,който публично заяви ,че Васил Левски бил ла.но !?!? НБУ е свърталище на соросоиди и безродници !
  • 139 СТЕФАН

    48 18 Отговор
    НА МЯСТТОТО НА ГРИГОРОВА БИХ СЪДИЛ ТОЯ УМНИК!
  • 140 25988ⁿ98

    15 31 Отговор
    Инвалиди тролчета пак нещо се разсмърдяхте а болни русофили тая вечер ще ви оправя веднъж завинаги
  • 141 Е такива недоразумения

    55 10 Отговор
    изобилстват из целия свят. Във Великобритания подобни "умове" рушат статуи и със задна дата поправят автори. На британците им забраняват да се гордеят, че са били империя.
    На нас ни внушават да трошим паметници, защото видиш ли Трети украински фронт бил съставен от неправилните хора. Е това е най-прекия път да се руши една държава и национално съзнание. Практиката обслужва нечии интереси по създаването на безродници и се упражнява глобално.
    Един мъдър англичанин, каза: "Обсъждайте миналото, но не посягайте на паметниците". Само, че Десетоноемврийските интелектуални сурогати трудно биха го разбрали.
  • 142 Вермахт

    18 35 Отговор
    Много точно, да си за русия в момента е обидно и трябва да си много тъп, че и да го афишираш

    Коментиран от #287

  • 143 БМДТ

    28 4 Отговор

    До коментар #88 от "мисля":

    В териториите на днешна Украйна, 800 години е била България!
    Та не знам, какво имаш предвид, като казваш, че българи НЕ са влизали в Украйна?
    3.март.1918 в Брест Литовск, с подписа на победила България, се освобождава Украйна!
  • 144 Бамбука

    19 4 Отговор
    Интересно, какво не и харесват на устата ? Ако беше със затворена, повече ли щеше да в е приятна ?
  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Тоя Джераси

    32 5 Отговор
    Какъв е ? И той ли е някой от Карлуково ?
  • 147 Опълченец

    10 10 Отговор

    До коментар #125 от "Да!":

    Право в десятката! Адмирации!
  • 148 Защо

    19 3 Отговор
    Факти , факти , факти тъпи факти.
  • 149 Бай Кал

    46 8 Отговор
    Емил Джасим да не е от ДБ? Прилича на луд

    Коментиран от #211

  • 150 Как

    13 27 Отговор
    Тази е крава!
  • 151 Бай Кал

    59 4 Отговор
    Емил Джасим, 2017 го бяха пребили за поругаване на Левски и отричане на баташкото клане. Пак ще го отнесе ми се струва.
  • 152 ссс

    22 30 Отговор

    До коментар #91 от "Уви, уви":

    А пък руснаците са ни окупирали и след това 45 години марионетно руско правителство и "напредък", и "прогрес", и Белене, и страх, и лъжа, и Белене, и страх, и лъжа, и Белене. Дай сега пак за САЩ.

    Коментиран от #237

  • 153 Писнало ми е

    40 9 Отговор
    ...хора като джасим не са с българско самосъзнание и кръв да не се обръща внимание

    Коментиран от #163

  • 154 Хм..........

    38 15 Отговор
    "смелият и почтен" българин Светлозар Раянов защо още не е осъден ?

    Коментиран от #166

  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 небрежнев

    21 24 Отговор
    Каква работа имат синдикатите по въпроса с паметниците? Тази връзка не би трябвало да съществува. Работниците, когато плащат членски внос, дали искат той да се използва за защита на паметниците или да се защитават техните права?
    Не разбирам, защо синдикатите изобщо коментират въпроса? Те какво разбират от паметници?
  • 157 Ъхъъ

    10 11 Отговор
    Орални НЕтелевизионни мимики скоро ще прави това недоразумение. .......
  • 158 Ветеран от Протеста

    34 5 Отговор

    До коментар #97 от "Наблюдател":

    За офицерите от зловещата ДС на БКП,които ни управляват днес ,разпръснати по всички партии и 26 броя зад Президента е по- важно да управляват,а не да се занимават с доходите на някакви работници,които така или иначе ще си намерят по- платена работа в Европа...И така 3 милиона със сълзи на очи напуснаха Родината и мизерията сътворена от Приватизатори,Олигарси и Профсъюзи....Ужасяващо е,че тук останаха2.5 милиона пенсионери и предстоящия край на държавата не прави впечатление на никой.
  • 159 ПетроФФ

    39 8 Отговор
    Този Джасим, ром ли е или евреин ? Кое е тва същество въобще ? От къде е?
  • 160 Опълченец

    25 25 Отговор

    До коментар #135 от "Ганьо":

    Предполагам знаеш на чия страна сме ВСВ и на кого сме обявили война! Също така е редно да знаеш и колко английски и френски войници са загинали от българско оръжие през ПСВ. Това не е пречка сега да сме съюзници. И не е срамно, че американските летци имат мемориална плоча пред американското посолство, срамно е, че Списаревски и цялата плеяда смели български летци нямаха, защото бяха неудобни на една партия, която обаче издигна МОЧА, коленичейки пред Москва!

    Коментиран от #173, #177, #184, #390

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Йорданов

    53 8 Отговор
    Не е Ваня Григорова интелектуално свлачище, а това нещо Емил Джасим е абсолютно морално свлачище!
  • 166 АСФЧ

    17 42 Отговор

    До коментар #154 от "Хм..........":

    Той трябва да бъде награден,човека има повече кураж от цялата русофилска пасмина. Русия на боклука.

    Коментиран от #176

  • 167 Емил Джасим,

    37 6 Отговор
    Е гей мазохист. Мечтата му е да го порят и бият. Не му правете кефа
  • 168 КараКолю

    13 4 Отговор

    До коментар #137 от "Домакин":

    Значи е ясна работата... Иска па стъргане... Сърбежа е лоша раота, непреудолим е.
  • 169 Винету

    36 11 Отговор
    Колко неудобна жена говори само истината
  • 170 Чичак

    20 5 Отговор
    Светлозар Раянов.......тоя пък от рая. Всички са с подобни фамилии.
  • 171 ФАКТ

    45 5 Отговор
    И да триете истината си остава.Афганистанския циганин на хранилка при Сорос е тоя !
  • 172 Гост

    41 5 Отговор

    До коментар #12 от "Пасъмас":

    Ми то си е един от символите на града. И горе на върха на тепето не е само той има и обелиск. И не искам да слушам дали ни беле освободили или не, аз достатъчно знам и знам и, че говоря и пиша на български а не на турски.

    Коментиран от #193, #213

  • 173 Реалист

    32 5 Отговор

    До коментар #160 от "Опълченец":

    И като през ВСВ сме на страната на Хитлеристите и сме обявили война на САЩ и Англия, защо според теб се "измъкнахме сухи", запазихме територията си и даже се наредихме сред победителите?!

    Коментиран от #178

  • 174 Като сте почнали

    23 5 Отговор
    Може ли и аз едни да изплющя с Ристю и Танас дето ги псувам на майка а?
  • 175 Джордже Балашевич

    50 11 Отговор
    Джасим е типичният представител на евроатлантическата джендър либералщина. Злобен до дъното на душата си! Ако беше по умерен, може би щеше да се получи, НО тази агресия и жлъч в изказа показват един "борец за свободи" ,облечен в цветовете на дъгата и деен прайд участник! Злоба и завист, завист и злоба! За да осъзнаеш що е то демокрация е нужно достигане на определено интелектуално ниво, а без него разбереш какво е свобода! Не е достатъчно умение да редиш думите, пропити с омраза и злост.

    Коментиран от #179

  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Гост

    16 3 Отговор

    До коментар #160 от "Опълченец":

    Ама ти пак не каза какво са правили тук.

    Коментиран от #182

  • 178 Опълченец

    12 31 Отговор

    До коментар #173 от "Реалист":

    Другарю Реалист, коя територия си запазихме? Що ми се струва, че през 44та година едни области в сегашна Северна Гърция и в сегашна Северна Македония вече не са към България. И аз да те попитам, Италия запази ли си територията? А, и как реши, че се измъкнахме "сухи", след като останахме под съветски ботуш?

    Коментиран от #341

  • 179 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 180 Реалист

    17 5 Отговор
    И като през ВСВ сме на страната на Хитлеристите и сме обявили война на САЩ и Англия, защо според теб се "измъкнахме сухи", запазихме територията си и даже се наредихме сред победителите?!

    Коментиран от #185, #198

  • 181 Патриот

    45 10 Отговор
    Всеки има право на мнение,както и Вие .Колкото и да не Ви се иска но Съветската армия е в основата на разгрома на нацистка Германия,и на нея всички европейски държави дължат свободата си,след като бяха окупирани,и превзети от немците.Съветския съюз е страната дала най-много жертви по време на втората световна война,за което трябва дълбоко да и се поклоним,а не да чупим и рушим паметниците на героите освободители.Велик народ,който не е преклонил глава пред всеки,дръзнал да го пороби.Така ще е и сега,и украинските нацисти ще си получат заслуженото,заради геноцида над населението от руски,български,и унгарски етноси.Ще си получат заслуженото и всички ония атлантически боклуци,подкрепящи,и насърчаващи режима на нациста Зеленски.

    Коментиран от #190

  • 182 Опълченец

    37 5 Отговор

    До коментар #177 от "Гост":

    Ходи да се заяждаш някъде другаде. Американските и английски летци са бомбардирали България през ВСВ. Смелите български летци са се били като тигри срещу тях в резултат на което има почти 200 имена на мемориала, ако не се лъжа.
  • 183 Патриот

    21 1 Отговор
    А коментара на Емил Джасим какъв е?
  • 184 А сега де

    31 3 Отговор

    До коментар #160 от "Опълченец":

    Дали има паметна плоча на японските летци дали живота си в атаката на Пърл Харбър? Тва с тия паметните неща са малко тънки моменти, и не бива да се спекулира и рови защото винаги ще е спорен момент водещ до скандал.

    Коментиран от #187

  • 185 Опълченец

    1 13 Отговор

    До коментар #180 от "Реалист":

    Ти така се ошашави, че взе да постваш неща, които вече си постнал, че даже съм сварил и да ти отговоря. Но и вие, троловете сте хора, и вие допускате грешки :-))))
  • 186 дрън дрън

    5 12 Отговор
    еМИЛ ДЖАСАМ ТЕ ПРАВ СИ!
  • 187 Опълченец

    13 5 Отговор

    До коментар #184 от "А сега де":

    На този въпрос сам можеш да си отговориш, ако проследиш събитията довели до избухването на ВСВ. Япония, Германия и Италия са АГРЕСОРИТЕ, няма аналогия с България.
  • 188 Росен

    28 1 Отговор
    Това Емил Джасим да мята кал по тебе и да удря паркета с юмручета щот ти чуе името си е комплимент отвсякъде!
  • 189 маршал Толбухин

    47 8 Отговор
    браво Ваня,браво Григорова,и аз бих го попитал онзи стар хомогерой къде беше през 80-те да троши руски паметници или тогава не му стискаше,но днес вади на умряло куче нож

    Коментиран от #191

  • 190 Опълченец

    12 33 Отговор

    До коментар #181 от "Патриот":

    Значи, през ВСВ украинците са антифашисти, но сега са фашисти. Никой не оспорва ролята на Съветския съюз за разгрома на хитлеристка Германия, но свобода получиха държавите от централна и западна Европа. Източноевропейците получихме 45 години концлагер

    Коментиран от #219

  • 191 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 192 Тони

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "Пасъмас":

    Чудесно и вярно! Това е емоцията и нормалното мислене на нас, българите!
  • 193 ТрампЛин

    12 27 Отговор

    До коментар #172 от "Гост":

    В един Български град, най-големия символ е руски войник окупатор! Войник посрещнат без един изстрел, заминал си без една жертва…..Символ на какво е това уродливо Нещо???
  • 194 Да бе

    7 19 Отговор

    До коментар #15 от "Айде":

    Намести се в по-луксозни чаршафи и това й е достатъчно да стане многостранен експерт.
    Това е до време. Ще я върнат там, от където е дошла.
  • 195 Хм Хм

    17 33 Отговор
    Че е свлачище, свлачище е. Че е обратно на остра, също е вярно.
    Гледах я в един сутрешен блок с Левон Хампарцумян, в друг Георги Ганев... Жената е истеричка и не се владее. Всяко мнение, различно от нейното не трябва да се зачита.
    Не знам дали има човек до себе си и не ме интересува, но е нетърпима. Може би тука има пръст критическата, а може би просто е кофти жена/човек.
  • 196 Редактор

    5 18 Отговор

    До коментар #16 от "Страшна г.нус":

    Да се чете "руски мекотели"

    Коментиран от #245, #247

  • 197 Образователно

    3 15 Отговор

    До коментар #17 от "Арабската принцеса Олга":

    Стори ми се, че я образова. Не е лошо.
  • 198 ТрампЛин

    8 22 Отговор

    До коментар #180 от "Реалист":

    “Измъкнахме се сухи” според твоите русофилски разбирания. Че и сред победителите сме били сложени?!? Сигурно и териториални облаги получихме??? Тъпо русофилско из..ране!

    Коментиран от #324

  • 199 Хич

    8 20 Отговор

    До коментар #67 от "Хахаха":

    Не е безобидна след коментара й по телевизията за втория пенсионен фонд. Все още има хора които й вярват и затова им пали чивиите. А я да си каже каква й е заплатата от членския внос на тъпаците.
  • 200 Пак изпълзя

    25 2 Отговор
    Този гнуsляр от дупката. Няма спасение от гад-еврюхите. Ай де къш!
  • 201 Четящ

    12 20 Отговор

    До коментар #39 от "Хахаха":

    Да, това че сме си платили "освобождението" следва често да се припомня и да се учи по история

    Коментиран от #217, #220

  • 202 Пепи

    13 4 Отговор

    До коментар #39 от "Хахаха":

    Ама ти вЕрно ли? И кои и колко самолети сме построили?
  • 203 ТрампЛин

    8 23 Отговор
    Как може при общо 200 мнения -като има хора с по 3-4-5 мнения- някой постинг да има общо 240 плюса и минуси??? Фермера на Пригожин си заработва надницата!
  • 204 Знаещ

    36 8 Отговор
    Жената е права, а ти авторе си далеч от правилната страна на историята и май си от меките китки щом толкова ненавистно говориш срещу едва жена.. обичаш и да се подлагаш на новите господари ...
  • 205 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 206 дедо йоцо гледа

    38 4 Отговор
    Напоследък много небългари,ама български граждани, започнчха да ни поучават за нашата българска история. Разни македонци, джасими и тем подобни мигрантски субекти.
  • 207 Лили

    41 4 Отговор

    До коментар #124 от "Уви, уви":

    Аз нося името на леля ми, която е починала при тази бомбандировка на 18 год. и помня разказите на съседите, чиито близки също са загинали. Сега всички са миротворци... Защо историческата ни памет е толкова краткотрайна?

    Коментиран от #208, #212, #218

  • 208 ТрампЛин

    12 16 Отговор

    До коментар #207 от "Лили":

    Защо ли? Защото е промита! С промита памет и подменена История не може да се живее! Освобождение от фашистко робство?!? Как ти звучи?
  • 209 Ха!

    1 2 Отговор

    До коментар #117 от "Я бягай бе":

    Ти се изложи!
  • 210 Калбо

    38 4 Отговор

    До коментар #5 от "Петър":

    аз съм съгласен И още повече че тези американски летци са убивали българи
    Техният паметник би трябвало да бъде срутен

    Коментиран от #214

  • 211 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 212 Да припомня

    13 13 Отговор

    До коментар #207 от "Лили":

    Стига се до бомбардировките след като България обявява война на САЩ.
  • 213 Хайде

    18 0 Отговор

    До коментар #172 от "Гост":

    Още един не знае историята ни. Българските училища не са създадени след Освобождението!
  • 214 Историята

    25 1 Отговор

    До коментар #210 от "Калбо":

    е такава каквато е и трябва да се помни без омраза. Омразата не дава добри плодове.Тте не стават за ядене, а само за замеряне .
  • 215 Тоя джендър със странно име

    32 3 Отговор
    що не удари с чук подобния паметник във Виена - ще спи при австрийския Бай Ставри. генералщабната “квартира” не е руска, а съветска и генералисимус Сталин не е руснак, а грузинец!
  • 216 АНОНИМЕН

    1 3 Отговор

    До коментар #119 от "Бесен- _Язовец":

    И ти при тях.
  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 До Лили

    35 4 Отговор

    До коментар #207 от "Лили":

    Имахме навремето дългогодишен турист от София който беше станал със съпругата си много близък със нашите. Та този човек вече покойник имаше белег на лицето и ефин отрязан пръст и когато нашите го попитаха откъде е травмата той каза,, ОТ АМЕРИКАНСКА ПИСАЛКА,, Тогава чух че заедно със бомбите хуманите янки хвърляли и писалки, кукли и разни други играчки бомби които са осакатили и ослепили много деца във столицата. На този със чуждото име ще кажа че гладните руски войници от 3ти украински фронт без значение от коя съветска република са били може да са взели някоя кокошка, хляб или паста но никога не са убивали деца. Може нашите пишман шумкари и кашкаваджии да са избили много хора ей тъка за една забележка или за направена забележка за открадната диня но руски войник във България не е изстрелял нито един патрон срещу български гражданин. Да бъда и честен и германците и те не са водили бойни действия у нас до 1944г юакар наши шумкари да са убивали лекуващи се германски войници германската армия не е предприела тогава отмъстителна акция а е оставила вдичко на законата българска власт
  • 219 Източноевропейците получихме концлагер

    34 6 Отговор

    До коментар #190 от "Опълченец":

    благодарение на салфетката на Чърчил в Ялта, а не на съветската армия, промит ЛГБТ...
  • 220 Защо

    24 5 Отговор

    До коментар #201 от "Четящ":

    не сме си “платили” освобождението на американци, англичани, французи или немци, а на руснаци? Функционален нeгpaмoтникo - ужким “четящ”, но не разбиращ!
  • 221 Стефан

    33 1 Отговор
    Изглежда по-голямата част от тук коментиращите не знаят какво е "фронт". Включително авторът, който говори за "събрани дивизии". "Фронт" е съветският термин за "група армии", а всяка армия се състои от 2 и повече дивизии. Мястото на формиране на групата армии дава името й, а не етническият състав.

    Коментиран от #297

  • 222 12783

    7 28 Отговор
    тази е отвратителна нагаждачка ОТВРАТСИНДИКАЛНА
  • 223 Матей преображенски

    29 7 Отговор
    Ухааа,страхотни филипики изпраска,чудни купешки лафове,още един поддръжник на бойковите мераци да се разруши тоя паметник.Излагат се ,тия тъ-па-ци,мислят че не съобразяваме накъде ни водят с тия мер-з-ки извержения.Сега е момента да се изявят патриотичните организации,Възраждане,Атака,а защо не и БСП,фашизма ни залива от всички страни,ако няма противодействие ,ще ни превърнат във втора Украйна.
  • 224 ПИТАЩИЯ

    5 22 Отговор
    Защо не благодарим
    ПУБЛИЧНО на гн. С. Раянов?
    Има решение за преместване
    на това нещо М О Ч А!
    КОГА????
  • 225 Мераклийски

    7 27 Отговор
    Тази руска мивка от Подкрепа иска да и повишат заплатата като на Антон Кутев,но Путин вече не толкова охотен,защото народът разбра за тези отявлени руски галоши и вече не им вярва.
  • 226 Абе ква Украйна

    37 7 Отговор
    Кви 5 лева? Такава няма. Тези там са някакви селяни, комплексари дето постоянно ронтаят против Русия. По време на втората световна война са помагали на Хитлер, даже немците са се стъписали пред тяхната жестокост. Буча и там ужасите пак си направиха те.
    Няма "украинска армия тогава"! Имало е червена армия, която е била армията на СССР...
    Аман от тази фашистка Украйна...
  • 227 Гост

    25 1 Отговор
    Този арабел напълно си е заслужавал боя.
  • 228 Гръч

    27 7 Отговор
    Ванчето е супер мадама и умна и хубава.Голяма завист откривитежендъре с квадратни глави и 50 стотинки заден овор
  • 229 Браво

    26 0 Отговор
    Кой си ти бе никаквец, имаш звучно българско име ...... Абе я се скрий бе мишок ....
  • 230 Много се газирало

    18 1 Отговор
    туй сиси, явно скоро никой не го е успокоявал oтзaдe
  • 231 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 232 Необан

    34 0 Отговор
    На възмущаващия се дpackач да му обясня, че по времето на СССР всички са РУСНАЦИ - сбор от много националности, етноси, култури и даже раси под един флаг и с едно име. Както САЩ са сбор от практически всички етноси, националности, култури и раси, но всички са АМЕРИКАНЦИ! Понял? Единственото необяснимо е, що за тваp и към кого принадлежи нещо с име Емил Джасим???
  • 233 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 234 Спомени

    23 2 Отговор
    Има Руска империя в която живеят много народи повечето не говорят руски или диалект на руският език.После се появява СССР където най важното е да си комуниста не какъв произход имаш.Ръководителите на СССР са евреи арменци грузинци поляци и хора родени в украинските земи и руснаци.Повечето от тях са плод на смесени бракове а до 40 г даже и не са били женени защото комунизмът през 20 те г не го е въздигал в норма. факт е че нас ни окупират и това е описано в мемоарите на Жуков и Василевски.Тук са били второстепенни окупационн части .На нас ни обявяват война а ние се предаваме но това е заради Чърчил все пак.Можеше да е друго.
  • 235 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 236 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 237 Аз нищо

    31 7 Отговор

    До коментар #152 от "ссс":

    не давам, само припомням историята такава каквато е. Нали знаеш българската поговорка : УМ ЦАРУВА, УМ РОБУВА, УМ ПАТКИ ПАСЕ. Лошо беше по време на руската окупация - ядяхме плодове и зеленчуци, но тогава не ги наричахме БИО, голяма част се сдобиха със собствени жилища, ама панелки, бяхме равни ( е някои по-равни) не като сега, здравеопзването и образованието беше безплатно и даже братята роми завършваха задължително основно образование. Но нямаше банани и това си беше голям недостатък...

    Коментиран от #248

  • 238 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 239 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 240 Г. Н ДЖАСИМ ДА НАУЧИ БАЙ НАКРАЙ

    19 2 Отговор
    ЧЕ ПРЕЗ 1941 Г. БАЙ ХИТЛЮ ПРЕВЗЕМА КИЕВ ЗА ДВА МЕСЕЦА И САА@АААААМО ТАМ ПОГРЕБВА ТОГАВА 1.5 МЛН УКРИНЦИ....
  • 241 нпо агент

    38 2 Отговор

    До коментар #19 от "защо":

    Сега г-н Емил Ханъм ще бъде в листите на ДБ....има ли желаещи който ще гласуват за тази партийка и човек поругал Левски..Ако беше в Турция и същия ругае Ататюрк..смятайте ще го разпънат за отрицателно време..НО в БГ МОЖЕ...защото след това като награда ще е в листите за български депутат..Е НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА..Случайно ДАНС да се самозсезира..
  • 242 777

    21 2 Отговор
    Мургавия джендър се е напенил ибси е повярвал, че струва нещо!

    Коментиран от #243

  • 243 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 244 Наблюдател

    22 4 Отговор
    От помярите антибългари от дб, подмяна, гроб, дпс евро-атлантическата измет друго и не очакваме освен простотии.
    Бойко го иииибаа 5 пъти в посолството и....
  • 245 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 246 Чоки със сатъра

    8 18 Отговор

    До коментар #47 от "Реалист":

    Затова ли нашия предателски нагъзен към Русия елит, остави да се разруши паметника "1300 години България". За да не дразним Масква или за да не помним, че държавата ни е била империя, една от най старите в Европа преди руснаците да са чули какво е това държавност.
  • 247 Там не пише това

    19 2 Отговор

    До коментар #196 от "Редактор":

    Жалък опит на платен глупак на лъжеца кирил петков, за изопачаване на истината!
  • 248 копи пейст

    13 26 Отговор

    До коментар #237 от "Аз нищо":

    200 лева заплата по черен курс 3 лева долара си беше 60-70 долара месечна заплата. Едни хубави дънки бяха 20 долара, т.е. 60 лева или една заплата за три чифта дънки и две тениски. Едно хубаво яке в магазин беше 60 до 80 лева. Кебапче в ресторант 50 стотинки, значи 400 кепапчета. Хляб 30 до 40 стотинки. Ако родителите ти не са комунисти и нямаш и село си беше глад за месо, нямаше го и в магазините често, хубава луканка в "показния магазин" щото нямаше другаде струваше 12 лева, значи една заплата няма и 20 кила луканка. Кисело мляко 24 стотинки или 30 стотинки, обикновено бурканчето вкиснато и половината вода, никакъв вкус. Пиле 3-4 лева бройлерче, заплата 50-60 бройлерчета, сирене 5 лева , ако има. Соцносталгия имат само комунистите, и то ниския ешелон некадърници /пълно е с такива, да не кажа преобладаващото население/, селяците и много заблудени младежи. Ченгетата пък винаги разпространяват соцносталгични басни за да облъчват и държат овцете блеещи.

    Коментиран от #249, #257, #265, #281, #292, #314, #316, #325, #363

  • 249 Пасъмас

    10 29 Отговор

    До коментар #248 от "копи пейст":

    Близо петдесет години, България бе чужда на Света.
    Във Сталински режим живяхме, безропотно без Свобода!
    Зад Желязната завеса, тайно слушахме ний Би-Би-Си.
    Но в петък вечер безусловно, натрапваха ни Руски новини!
    Супер Рифле!! Нина Ричи или Вранглер, бяха нашите мечти!
    Но за Кецове китайски, чакахме пред “Спортния” със дни!
    Бийтълс, Пърпъл, Ей/Си-Ди/Си, бяха идоли за нас.
    Но със Златни струни и Щурците, изкласявахме 12-ти клас!
    Долари купувахме от чужденците, плахо влизахме във Кореком.
    Бяхме много предпазливи! Нарушавахме Закон!
    Дънки, дъфки, някое парфюмче, или пък сапунче Фа.
    Мигом Ставахме “вървежни”, будехме ний завист в цялата мах’ла.
    Жителството, трудовите книжки! Безпартиен, или член на БеКаПе?
    Тоз въпрос бе Много важен! Ако искаш ти да си добре!
    Ставаш Член на БеКаПе-то, мигом падат всякакви стени.
    В списъка на чакащи не влизаш, на опашката си първи ти!
    С пот и сълзи съградихме, ний Берлинската стена.
    За да трябва да прескачаме, търсейки на Запад Свобода!
    За панелка с лихво точки, се записваш да ти дойде ред.
    А пък в този списък и не знаеш, ти отзад ли си или отпред!
    В Мототехника отиваш след като си чакал пет лета.
    Вземаш Ладата и осъзнаваш, веч’ не трябва ти кола!
    Ти си остарял от чакане, пътник си за онзи свят.
    А за там кола не трябва, нито пък панелка брат!
    Тъй минаваха годините, в чакане на Утрешния ден.
    В който влизаш в магазина, и не мислиш за пари хептен!
    Питам се сега след толкоз чакане, толкоз

    Коментиран от #253, #255, #263, #280, #379, #380

  • 250 Сашо

    26 3 Отговор
    Тук се изявяват малкото слуги на
    бандитите от разбойническата дър
    жива САЩ. Много бързо станахте
    русофоби.Личи,че са и необразова
    ни.Не познават историята,а пра
    вят глупави коментари.Това е нача
    лото на краят на България.ПРЕДА
    ТЕЛИТЕ НИКОЙ НЕ ГИ УВАЖАВА.
  • 251 Пасъмас

    5 24 Отговор
    Питам се сега след толкоз чакане, толкоз списъци и срам.
    Как на някой му се струва, че живяли сме във Храм?!?
    Как все още има носталгици, страдащи по Руския модел?
    И мечтаят за почивка, с Профсъюзна карта на море!
  • 252 Бате Иво

    28 3 Отговор
    Честно казано прочетох статията три пъти
    Ама нищо не разбрах
    А и не знам нито коя е едната нито другата
    Фактът е че един да го наречем човек все пак хора сме е извършил вандализъм и поругал паметник
    Като деца гроба и паметника на американските летци свалени над село Кошарево го заобикаляхме отдалеч
    Възпитание въпреки тогавашния строй
    Явно тоя му липсват първите седем години
  • 253 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 254 Тошко

    28 0 Отговор
    Джасим, Левски какъв беше, я кажи? С какъв епитет го беше определил?
  • 255 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 256 ха ха

    24 3 Отговор
    на тоя сополанко му трябва една седмица в моргата на някоя болница , да подуши малко от смърта , може пък да почне да уважава живите , иначе пълен глупак с диплома
  • 257 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 258 Аз Негодника

    34 3 Отговор
    ДЖАСИМ ЛИ СИ...ДЖАСМИН ЛИ СИ...НЕ МЕ ВЪЛНУВАШ...ТВОЙТЕ ИСТОРИЧЕСКИ ИНТЕПРЕТАЦИИ НА ТЕМА ВАСИЛ ЛЕВСИ...ТУРСКО РОБСТВО И ДР...ЗАВЪРШВАТ В СПЕШНОТО ПИРОГОВ...ПОВЕЧЕ НЯМА ДА КОМЕНТИРАМ ЖАЛКИТЕ ТИ НАПЪНИ ДА ИЗПЪКНЕШ В ОЧИТЕ НА СЛЕПИТЕ...АНУСА Е ЧАСТ ОТ ОТДЕЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА НА ЧОВЕКА...И НЯМА НИЩО ОБЩО С ПОЛОВАТА СИСТЕМА...МОЖЕШ ДА СИ РАЗВИВАШ ТЕЗАТА ЧЕ АНУСА ИМА НАД 300 ПОЛОВИ ИДЕНТИЧНОСТИ И РАЗНОВИДНОСТИ...ПАК ЩЕ ТИ СЕ НАЛАГА ДА ХОДИШ В НУЖНИКА...КЪДЕТО ЩЕ ТИ СЕ ДА СИ ПРИПОМНЯШ КАКВА Е ОСНОВНАТА МУ ФУНКЦИЯ...
  • 259 Иван

    27 2 Отговор
    Ти пък кой си бе, циганин. Аман от такива разбирачи.
  • 260 ФИНЦИ

    28 3 Отговор
    КЪВ Е ТОЯ ЕМИЛ ДЖАСИМ ИЛИ ПЪК ТОЯ РАЗБИВАЧ СВЕТОЗАР РАЯТА - РАЯНОВ КВИ СА ТЕЗ НАМЕСНИЦИ НА САЩ КВИ СА ТЕЗ ИЗМИСЛЕНИ БЪЛГАРИ ОТ НЕ ЗНАМ СИ КВО КОТИЛО - ПОТЕКЛО КО ИМ СЕ ДАВА ТРИБУНА БЕ ФАКТИ АКО НЯКОИ ДРУГ ПИШЕ ТАКА ЩЕ ГО ИЗТРИИТЕ - БЛОКИРАТЕ И НЕ ЗНАМ СИ КО ОЩЕ ---- ЗА ЕДНИ УГОДНИ ПЛАТЕНИ МОЖЕ ЗА ДРУГИ НЕ ТОВА ЛИ Е СВОБОДНАТА ВИ МЕДИИКАААА
  • 261 Стефан Стамболов

    12 7 Отговор
    Тива моме май от Карлуково ще да е, ЗА ЛЕЧЕНИЕ ПЛАЧЕ СПЕШНООООООО, ДОКТОРЕЕЕЕЕ, ЛЮБО КАНОООВ, АЙДЕ, ПАЦИЕНТ ИМА ТУКААААА!
    ОБАЧЕ МАЙ ГРЕАША, ПАЦИЕНТИТЕ СЕ МНОЖАТ КАТО ХЛЕБАРКИ!
  • 262 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 263 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 264 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 265 Не преиначавай нещата

    29 6 Отговор

    До коментар #248 от "копи пейст":

    Кисело мляко - 23 ст., от него сме заквасвали, прясно -30 ст.литъра, хляб добруджа -23 ст.,но килограм, сирене краве - 2,30 лв, кашкавал витоша - 4 лв. килограм, салами - телешки , хамбургски по 4 лв.килограм, шпек - по 7 лева килограм, при средна заплата - 250-270 лева ,равна на 1200 хляба, но по килограм, т.е. еквивалент на сегашна заплата от 3500 лева. Иначе парното на двустаен апартамент - 13 лева на месец, общински наем на двустаен - 13 лева / в София, Люлин-8-ми микрорайон, 1988 год.

    Коментиран от #269

  • 266 Aлфа Bълкът

    12 8 Отговор
    Поне тая си показа истинското лице.
  • 267 Гост

    26 4 Отговор
    Когато редакторчето се притеснява да си напише името, пише: факти.бг ;) Мишленца.... давате поле за изява на емил джасим според когото: НЯМАЛО Е БАТАШКО КЛАНЕ, А ВАСИЛ ЛЕВСКИ Е АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ... не ви ли е срам?
  • 268 245667

    35 7 Отговор
    Статията е тъпа, очавидно е.Вижда се че искат да очернят Ваня Григорова.А автора на статията а още по тъп
  • 269 Само

    17 1 Отговор

    До коментар #265 от "Не преиначавай нещата":

    Да добавя. Пенсията на баба ми - 42 лв. Е и някакви стотинки.
  • 270 Тъпата квачка

    9 10 Отговор
    Показа, както подозирах, кой плаща на т.нар. "синдикалисти".
  • 271 Украинка

    19 11 Отговор
    Как плюват тази умна, хубава женица. Това сте българи мразите и себе си. Явно е завиждат, дават я чак път по тв много умна и на четена жена. Повечето канят плювачи, от които няма какво да научим, като Христо Иванов
  • 272 Читател

    29 3 Отговор
    Тъпа и просташка статия много ниско интелектуално ниво,каквато ни и е журналистиката такава ни е държавата,срамота от къде се пръкнаха...
  • 273 Донки Хот и Сан Чопанса

    22 3 Отговор
    Гусин джасим, вие от каква националност сте,може ли да ме светнете? Защото българин не сте.

    Коментиран от #279

  • 274 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 ЖмудоГерберска

    20 1 Отговор
    ТояБоклук малко са го били като малък пък и като голям затова е иТакаЗлобен иГнусен
  • 277 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 278 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 279 Ха - ха - ха

    6 2 Отговор

    До коментар #273 от "Донки Хот и Сан Чопанса":

    Столипиновска превъзходна.
  • 280 Най-важното си пропуснал

    16 2 Отговор

    До коментар #249 от "Пасъмас":

    Нямаше банани, този ярък символ на свобода и демокрация. И другото - не ставаш нито за поет, нито за писател.
  • 281 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 282 Хахаха

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "МИР":

    На б@б@ ти хвърчилото.

    Коментиран от #291

  • 283 Да бе

    20 2 Отговор
    Леле, докъде я докарахме. Не стига че според намсикояси герб производна през освободителната война през 1878 г. са ни освободили украинци, шведи и финландци. Преди това нашият Апостол - Левски не е пожелал да бъде руски агент, според някакъв писач от ЮЗУ, пак залитнал към сдс/герб. Та затова граф Игнатиев се е разпоредил с палец надолу. А през 1944 г. не е имало никакви украинци в България, което е доста странно и непонятно. Като няма никаква логика, има интереси...
  • 284 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 285 Румен

    7 14 Отговор
    Нито един руски войник не е загинал в България през Втората световна. Само няколко русняка са се отровили кат са пили спирт и умрели. За това сменете на паметника автомата с ботилка спирт
  • 286 ганев

    16 1 Отговор
    ТОЗ НАИСТИНА Е МНОГО ЗЛЕ С ИСТИНСКАТА ИСТОРИЯ И АБСОЛЮТНО СИ НЯМА ХАБЕР АМА ИСКА ДА Е ВАЖЕН НО МУ ПРОЩАВАМЕ ТОЙ НЕ Е БЪЛГАРИН

    Коментиран от #305

  • 287 Само питам

    12 6 Отговор

    До коментар #142 от "Вермахт":

    Сега за теб е срамно,но когато Русия денацифицира Украйна ще бъде чест да я славиш,нали?Типична либерасткска шушумига си ти.
  • 288 ганев

    20 4 Отговор
    НЯМА ИСТИНСКИ ЗДРАВ МЪЖ КОЙТО УВАЖАВА СЕБЕ ДА КОМЕНТИРА ПО ТАКЪВ ГНУСЕН НАЧИН Ж Е Н А ТОЗ НЕТЕРК УМИРА ОТ ЗЛОБА ЧЕ ТАЗИ ЖЕНА ИМА АВТОРИТЕТ И ПОЗНАВА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ А ТОЗ Е НИКОЙ ЕЕЕХ НЕ ЧОВЕШКА ЗЛОБА

    Коментиран от #381

  • 289 Мда

    27 2 Отговор
    Подмяната на историята няма граници. Цитати от медиите (има го в нета, не си измислям) за автора:
    - Джасим е известен с отричането на баташкото клане, както и с репликата ,, ,,Вие българите трябва да свикнете че сте просто един от многото етноси, които живеят тук“.
    - Емил Джасим, който "се подиграва с българските светини, който отрича че сме били на три морета, който нарича Левски с обидни думи"...
    Този от ДБ ли беше? По-скоро изповядва нагаждаческата герб политика с изтъркване на историята. Даже не е българин...
  • 290 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 291 Хехехе

    2 1 Отговор

    До коментар #282 от "Хахаха":

    На дядо ти кормилото 😂
  • 292 Да бе да

    12 20 Отговор

    До коментар #248 от "копи пейст":

    "200 лева заплата по черен курс 3 лева долара си беше 60-70 долара месечна заплата. "
    😂
    86 та започнах работа с висше за 185 лева , не 200!
    Данък 10%, плюс ергенски 10% , чисто взимаш 150 лв. Долара по това време беше 5 лв( 3 лв беше в началото на 80те!) Та заплатата ми беше $30!
    Тоест чифт дънки и за останалите пари , много консерви копърка и хляб😂 !
    Това им беше социалистичекия рай , но как правиш социализъм без социлистическа партия и до ден днешен е загадка за мен ? То дори и да имаше социалистическа партия , член 1ви на конституцията , казва чр НРБ може да се управлява единствено от комунистическата партия 🤭😅
    Така си живеехме сладко , в лъжи и закачки🤙

    Коментиран от #294

  • 293 Жуков

    5 4 Отговор
    ТояМайдостаСагоМалтретиралиКатоМалък.
    Сигурно му е харесало иПитаЗаОще...
  • 294 Долче Вита

    21 5 Отговор

    До коментар #292 от "Да бе да":

    Е, сега вече си щастлив и заможен, вече има банани, коли, телефони,демокрация направо рай, чувам вече и ще ядеш хлебарки и червеи, направо супер😂

    Коментиран от #296

  • 295 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 296 Да бе да

    7 17 Отговор

    До коментар #294 от "Долче Вита":

    "Е, сега вече си щастлив и заможен, вече има банани, коли, телефони,демокрация направо рай, чувам вече и ще ядеш хлебарки и червеи, направо супер😂"

    Всичко е по добро от онази копърка и русенско варено другарю !
    Извинявам се , ако съм засегнал комуделските ти струни !
    Кажи къде съм излъгал , не ми се отваряй , ного ниЗка топка си за мене😘

    Коментиран от #299

  • 297 За221

    1 0 Отговор

    До коментар #221 от "Стефан":

    И ти говориш неща от които не
    разбираш.
  • 298 Вън България от ес и нато

    19 4 Отговор
    На старта на предизборната кампания агенция Медиана оповести обществените нагласи:

    ГЕРБ - 24,6%
    ПП - ДБ - 22,7%
    "Възраждане" - 12,5%
    Дпс-11,3%
    БСП - 8,9%
    "Български възход" - 4,5%
    "ЛЕВИЦАТА!" - 3,5%
    ИТН - 3,1%

    - Както по отношение на влизането в еврозоната, така и по въпроса за предоставянето на оръжия за Украйна обществото като цяло е подчертано негативно настроено. Данните показват, че двете теми тясно се преплитат. От едната страна са последователните „евроатлантици“ (около 20 %) – които искат както да предоставяме оръжие за Украйна, така и да въведем веднага еврото. От другата страна са „евроатлантико скептиците“ (около 60%) - които смятат, че България, в момента, трябва да се дистанцира от подобни движения (както по отношение на оръжията, така и по отношение на еврозоната).
  • 299 Здрасти

    18 4 Отговор

    До коментар #296 от "Да бе да":

    Значи си висока топка и високо подскачаш... Навремето като дойде демокрацията сигурно много си подскачал и викал "кой не скача е червен" , да, много навремето подскачаха така, помня, с подскачане си извоювахте бананите, че много ви липсваха тогава, това е добре. Даже направо се възхищавам от това как отстоявахте тогава идеите си, но прощавай много, искам да те попитам като идеалист, яденето на насекоми как ти се вписва в идеологията, например утре ако се наложи да се определиш отново ще излезнеш ли да подскачаш на площада в защита на евроатлантическите ценности и демокрация които те задължават да ядеш на насекоми ? Ще подскачаш ли и ще викаш "Кой не яде хлебарки е червен" ?

    Ще заведеш ли децата си на тоя демократичен митинг да подскачат и те?
    Ако искаш сподели..

    Коментиран от #300, #303

  • 300 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 301 ТрампЛин

    9 27 Отговор
    Току що изгледах Димитър Недков при Карбовски. Голяма критика отправи към Образователната ни система, като я определи като слуга на Неолибералния Глобализъм!!! Призовава за тотална промяна в Министерството на Образованието, за Нов Подход при подбора на Учителите, като даде пример с образованието у нас по време на…..Турското “робство”!! Да, по време на турското робство българските чорбаджии са били освобождавани от данък, ако дарят пари на местното Българско училище!!! Това по време на Турското “робство”, представяте ли си? А някога в нашата История да е споменавано за този феномен??? Та питам аз, коя История ще учат нашите деца? Тази писана по времето на Вълко Червенков и Тодор Живков? Тази в която думата робство и роби се набиваше в главата на всяко дете, тази която насаждаше омраза спрямо Турция и турците у нас??? Тази която героизираше едни Апостоли на Свободата, а други ги демонизираше заради възгледите им? Ще изучаваме ли изцяло Захари Стоянов или само част от писанията му, ще изучаваме ли изцяло творчеството на Иван Вазов или само избрани творби??? Ще продължаваме ли да твърдим че дядо Иван е дошъл у нас с чистата идея да ни освободи от турско робство, или ще признаем стремежа на русия към Босфора и Дарданелите??? С измислена история човек не може да живее дълго, така както не може да се живее с Открадната История!

    Коментиран от #312

  • 302 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 303 Да бе да

    4 16 Отговор

    До коментар #299 от "Здрасти":

    Ще подскачаш ли и ще викаш "Кой не яде хлебарки е червен" ?
    🥱
    Само като гледам по кое време постваш , най вероятно си в щатите ! Нямаш и представа колко посредствени хора като теб познавам ! Не могат да се интегрират щото са повредени от комунистите и роба си иска робовладелците 😘 вече е късно , но и невъзможно !
    За едно се чудя , напълно откровено !!! Защо никой от вас не отиде в россссиа 😂
    На всички храни пише от какво са направени !! Ти например знаеше ли какво имаше в кренвершите по комунистическо или лапаше с пълно доверие 🤪😅

    Коментиран от #344

  • 304 ТОВА ЗА ТРЕТИ УКРАИНСКИ ФРОНТ Е ЛЪЖА

    15 6 Отговор
    И ЛЕСНО ВСЕКИ МОЖЕ ДА ГО ПРОЧЕТЕ В ИСТОРИЧЕСКИТЕ КНИГИ - ТУК Е ПОЛЕТО НА ЛЪЖЦИТЕ ! ОНЯ С ЧУКА ЩЕ ЯДЕ И СЪРПА ! ТЕПЪРВА ЩЕ СТАВА ,,ГЕРОЙ" С ФАШИСТКИЯ СИ ПОДВИГ !
  • 305 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 306 ПОМНЕТЕ ТОВА ИМЕ НА БАНДЕРОВЕЦА ........

    6 15 Отговор
    Когато някой е по-тъп от чука, с който смелият и почтен българин Светлозар Раянов строши лъжливия надпис на срамния руски тотем в нашата столица...
  • 307 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 308 1944

    6 12 Отговор
    време е блатната империя да замине на боклука. и да си прибере задунайските роби.
  • 309 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 310 сърпи чук

    4 12 Отговор
    щом не си с блятиcтaн, значи си фашист. Желязна логика от мaлoyмните комyнeта.
  • 311 Дааааааам

    18 4 Отговор
    Безкрайна е ционистката злоба на хазарина имиль жъсим. Без такива като тоя светът ще бъде прекрасно място за живот, без войни, робство и грабежи.
  • 312 КерПеден

    4 1 Отговор

    До коментар #301 от "ТрампЛин":

    Ни... Щожество на... Гло, любимата ти пуйкия само задето унищожава българската държавност в края на XIV век сигурно - тебе ако питат - трябва да заслужава вечната любов и признателност на целокупния български народ, нали¡¡¡?
  • 313 Тази е провален човек

    5 10 Отговор
    И уникално просста жена
  • 314 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 315 МНОГО Е ГАДНО ДА ТИ КАЗВАТ ИСТИНАТА !

    3 12 Отговор
    ВРЕМЕ Е И НА ТАЯ ДА И ПОДФЪРЛЯТ НЯКАКЪВ ПАКЕТ И ДА ЗАМИНАВА ПРИ ОНАЯ КМЕТИЦА В СЛИВЕН ......

    Коментиран от #330

  • 316 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 317 Зорлия

    0 2 Отговор
    Да ви ям т.шаците да ви ям ,момчета и мними момичета -шимейлчета...
  • 318 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 319 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 320 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 321 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 322 Не се притеснявай

    7 1 Отговор

    До коментар #39 от "Хахаха":

    то и сега сме освободени от златото. Съхраняваме го в лондонска банка
  • 323 Ало Глупак

    14 5 Отговор
    Ало тъпак това е единствената жена синдикалист която защитава хората ...
  • 324 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #198 от "ТрампЛин":

    Прочети ако можеш какви са били претенциите на Гърция.
  • 325 Гост

    12 0 Отговор

    До коментар #248 от "копи пейст":

    Не заслужаваш да те коментирам,но фактите са други.Кисело мляко/истинско/-15ст.Хляб-26ст.т т.н.
  • 326 Гост

    12 1 Отговор
    Не заслужаваш да те коментирам,но фактите са други.Кисело мляко/истинско/-15ст.Хляб-26ст.т т.н.
  • 327 Гост

    7 0 Отговор
    Прочети ако можеш какви са били претенциите на Гърция.
  • 328 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 329 Ния

    2 5 Отговор
    Поздравления! Не могат да се намерят по точни думи за въпросното недоразумение!
  • 330 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 331 йхнкхйких

    8 2 Отговор
    Toзи емилчо ще виси скоро на някой клон !
  • 332 60-годишен

    7 1 Отговор
    Ела при чичко да ти разбъркам малко карантията с "мекия"си.
  • 333 Якуб

    7 0 Отговор
    Този елемент не беше ли свързан с някакви джендърдвижения?
  • 334 Трепни ми трепни

    11 1 Отговор
    Не знам тя дали е клетница но ти си пълен клетник .
  • 335 Дядо Мраз

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "МИР":

    А къде ще да е тоз юнак познай.
  • 336 Нашенец

    13 1 Отговор

    До коментар #20 от "Историк":

    Сега очаквам да постъпи така и със паметника на тези дето бомбардираха София през втората световна.

    Коментиран от #385, #403

  • 337 Нашенец

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "Джон":

    Абе Джон за какво е този страничен паметник че нещо не схващам той не само е настрани но въобще трябваше да го няма.
  • 338 Йотата ничтожний

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Лично мнение":

    Празнодумци,лаладжии.
  • 339 Нашенец

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "!!!?":

    А ти как си достойнството
  • 340 Нашенец

    4 1 Отговор

    До коментар #91 от "Уви, уви":

    А ние им правиме паметници,ужас още по ужасно е че има българи одобряващи това.
  • 341 Нашенец

    9 0 Отговор

    До коментар #178 от "Опълченец":

    Чул си за ялтенската салфетка най вероятно не .
  • 342 Йотата ничтожний

    0 0 Отговор

    До коментар #126 от "Смерш":

    Е , не веднага.
  • 343 Коко

    11 3 Отговор

    До коментар #35 от "Джон":

    Всеки паметник носи своето време! Няма руски , турски, съветски и затова се наричат паметници. Това е нашето богатство , нашето наследство, нашата памет!

    Коментиран от #347

  • 344 Йотата ничтожний

    0 0 Отговор

    До коментар #303 от "Да бе да":

    Е , не веднага.
  • 345 Само, глупакът

    6 1 Отговор
    може, да бъде абсолютно сигурен ... както, и емил джасим е абсолютно сигурен от какви войници е бил съставен украйнският полк !
  • 346 ТрампЛин

    3 12 Отговор
    Паметник на Окупатор! Паметник на държава която отрича твоето потекло и История! Паметник на държава насаждаща фалшивата теза за Общото Славянско начало! Къде ви е Националната гордост скъпи таваГишчи??
  • 347 Ами

    7 1 Отговор

    До коментар #343 от "Коко":

    думата паметник означава нещо за паметта на човека. Тя затова ни е дадена за да не забравяме, да помним и да бъдем мъдри. Затова и на гробовете на нашите близки поставяме паметна плоча. Да не ги забравяме и да помним заветите им. Но мъдростта не се отдава на всеки...

    Коментиран от #348

  • 348 ТрампЛин

    1 6 Отговор

    До коментар #347 от "Ами":

    Не се притеснявай, “доброто” което ни сториха “братята славяни” няма да бъде забравено! Дори без тотемите им!!!

    Коментиран от #354, #364

  • 349 Гост

    12 2 Отговор
    Коментарът (статията) е от Емил Джасим, чоекът който поруга Васил Левски и отрече Баташкото клане.
  • 350 ЖалкиМиНщожества

    15 2 Отговор
    По всичко изглежда ,че този Джасим е по- прост и от жетварска стомна,макар че се опитва да бъде оригинален. Дори името ми не е българско .Но след 35 годишното опростачване на нацията,чийто основи постави СДС-Шайката под ръководството и напътствието на англло- краварските шпиони от Козяк, няма никаква изненада,че в колонията има доста Простаци като Джасим.Даже има и по-зле от него - такива,които отдавна са ударили дъното на невежеството, възхваляващи аморална и оскотена ценностна система. Който не познава и не уважава историята си, няма и бъдеще.

    Коментиран от #351

  • 351 ТрампЛин

    6 1 Отговор

    До коментар #350 от "ЖалкиМиНщожества":

    А най-вече този който си измисля Историята няма бъдеще! Историята трябва да се знае такава каквато е, независимо дали ни харесва или не! Затова е история, а не модно ревю на дрешки!!!

    Коментиран от #362

  • 352 1231231111

    3 8 Отговор
    България тотално пропадна. Сини джуки като тая и оня от вързаждане
  • 353 Светкавица

    3 6 Отговор

    До коментар #12 от "Пасъмас":

    Към момента -за прекрасният стих са 202 плюса/българофилски/ и 316 минуса/русофилски/,отзива!!! Ако тук не са включени фалшиви отзиви на страната на русофилите,за да изкривявят вота-става страшно!!!,Страната явно вече е задунайска губерния на руснаците-при такъв президент,при такава профсъюза деятелка наследница на този пост,която трябва да е неутрална политически и която по времето на Бойковото царуване беше по-ниска от тревата-да,трябва вече да се пише БУлгария,а не България,жалко много жалко! Прекрасно стихотворение!-от десетки години не съм чел по стойностно стихотворение!!! Браво!!! Само събитията пораждат поезия,само те създават големите поети,а не паркетните събития и политическият слугинаж? Добрият поет отразява тези бурни събития-а елитарниците поети и писатели-ги заличават с пошлата си и синекурна политическа робия на силните на деня! /а такива са 99%от нашите "интелектуални елитарници в момента??? МИЗЕРИЯ И СМРАД В ДНЕШНА БУЛГАРИЯ-И ЕДНО ПРОЛЕТНО КОКИЧЕ С ТОВА ПРЕКРАСНО СТИХОТВОРЕНИЕ!!!...ПОКЛОН!!!

    Коментиран от #361

  • 354 Въобще

    4 1 Отговор

    До коментар #348 от "ТрампЛин":

    не се притеснявам. Отдавна разбрах, че човешката памет е избирателна. Тези, които посрещнаха Исус Христос с палмови клонки в неделя, след пет дни викаха " Разпни го".
  • 355 укри нацист

    6 2 Отговор

    До коментар #122 от "смелият и почтен българин Светлозар Раян":

    да бъде пратен в Украйна на фронта
  • 356 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 357 укри нацист

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "Пасъмас":

    тоя поет го пратете в Окрайна на фронта да го видим колко е ербап
  • 358 Това не може да стане защото в..

    6 9 Отговор

    До коментар #125 от "Да!":

    България е препълнено със зомбирана болшевишка маса!Тази продажна част от народа ни подкрепят тези които ни натресоха проблема с Македония от тяхното сатанинско интернационално бюро.Но сега всичко им се връща с Украйна и другите пост сателити,от които един не обича Масква...
  • 359 укри нацист

    7 2 Отговор
    тоя поет го пратете в Окрайна на фронта да го видим колко е ербап
  • 360 Бъбу

    3 7 Отговор
    Овца, проста и с претенции
  • 361 Ти погледни

    3 2 Отговор

    До коментар #353 от "Светкавица":

    Каква Тролщина вирее у нас, 518 оценки, при 359 мнения!! Фермата на Пригожин ме спи.
  • 362 KepПеден

    0 0 Отговор

    До коментар #351 от "ТрампЛин":

    Колко самокритично;-)...
  • 363 Бурканчето

    3 1 Отговор

    До коментар #248 от "копи пейст":

    е било с вода, защото в него е имало истинско мляко и бактерия. Не издържа повече от няколко дни без да вкисне. Сега "науката" отиде много напред - може да стои в хладилника и десет дена без "да мръдне"
  • 364 КЕРпеден

    3 1 Отговор

    До коментар #348 от "ТрампЛин":

    А "доброто" на "батковците" наглосакси¡¡¡? Я да те видим дали не те е нагазила избирателна "амнезия" ;-)...
  • 365 Простотии

    10 2 Отговор
    На това недоразумение с неясен етнически произход - емил джасим, което оплю Васил Левски и отрече Баташкато клане, Факти му публикува простотиите. Срам нямате ли!?
  • 366 Шофьор

    5 2 Отговор
    38 г.съм тираджия. Злото си има име и то се казва Украйна. Украинците са злодейте на СЛАВЯНСКОТО ОБЩЕСТВО. Въпроса ми към автора на статията е тъи като немога да определя от каква националност е АБЕ ТИ ОТ КАКВА ПУТК@ ПАДНА БЕ???????????

    Коментиран от #369

  • 367 Шофьор

    8 4 Отговор
    38 г.съм тираджия. Злото си има име и то се казва Украйна. Украинците са злодейте на СЛАВЯНСКОТО ОБЩЕСТВО. Въпроса ми към автора на статията е тъи като немога да определя от каква националност е АБЕ ТИ ОТ КАКВА ПУТК@ ПАДНА БЕ???????????

    Коментиран от #368

  • 368 ТрампЛин

    0 1 Отговор

    До коментар #367 от "Шофьор":

    Я още веднъж.
  • 369 ТрампЛин

    2 7 Отговор

    До коментар #366 от "Шофьор":

    ТИР-аджия русофил. Нали? Та какво ни интересува кои са злодеите на славянското общество? Какво ни свързва със славянството? Аз дочух от един друг ТИР-аджия, че няма украинци! Всички били руснаци! Та кои са злодеите?
  • 370 Красимир

    6 4 Отговор
    Същите, дето плюят по Русия при други обстоятелства ще плюят по ЕС и САЩ! Това са хора без морал, чест и съвест! Моментна изгода търсят в резултат и на жестоката цензура наложена без да се спазват човешките права!
  • 371 Като глупаци...

    5 5 Отговор
    Комунизъма и СССР вече е мъртва материя от 33г. Комундели мечтателите в България все още вярват в възкресенито на комунизма и майка ,,расия,, която да го освободи от западната и капиталистическа заплаха...... От 80г.съветско ропско промиване на безмозачни скотовъдни българи които вярват,...
    В какво.. руските власти да го направят най бедно европейско племе, да плаща нефт газ и всички природни и индустриални блага на губерния България със губернатор леля митрофанова.
  • 372 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 373 Граничар 74

    4 7 Отговор
    Руски генерал на кон застанал пред нассръното събрание пряко подчинени послушни и добре платени слуги и предатели на тавариш Путин и Ердоган. Времената се менят другари комундели. Поне сменете генерала със госпожа митрофанова, и вместо коня сложете по модерни средства за транспорт като съветски мотор,,ИЖ-350,,. Това е срам за България безумно комунистическо творение на централния комитет на БКП през 1944г. Ония които ни лъжеха че са ни освободили от несъществуващ фашизам на територията на България. Това са същите ония дето сега тъпчат на македонските ,,Юго, комундели че са окупирани от фашизма на българите. Казва се ,,КГБ,, ако не се срещате кой са....

    Коментиран от #375, #391

  • 374 Тигър

    2 1 Отговор
    Лошото предстои с толкова много предатели
  • 375 Громи&Со

    2 5 Отговор

    До коментар #373 от "Граничар 74":

    Комундела подари Македония на сърбите, после реве че сме ги зарязали на сърбите, и в същото време им налива вода във воденицата, че сме били фашисти?!? Ходи ги разбери!
  • 376 Революция 97.

    3 5 Отговор
    Тая свиня от кафе знае военни регистри и списания на СССР девизи с какъв числен състав са били . Проста като бука.... Украйнски полк не означава 100 пр. украйнски запасняци и наборници, може да са включени в числения състав , и казаки тазжикистанци, молдовски подразделения на съветската армия. Това са микс от народи обединени и контролира и от московския държавен елит и най вече тавариш Сталин... Най големия враг на България който ни е пороби а ме ,,освободи,,
  • 377 МАЛКА пенсИЯ

    1 6 Отговор
    АКО БЕ УМНА,НЯМАШЕ,ДА ЗАЕМА,ТОЗИ ПОСТ.
  • 378 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 379 Анджело

    4 0 Отговор

    До коментар #249 от "Пасъмас":

    Аман бе! Само дънки и Корекоми в главите. И от време на време банани за ЧНГ. Хаха
  • 380 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 381 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 382 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 383 ИНЖ

    2 5 Отговор
    Е как да стане, като Ванчето е "назачена" за синдикален "бос" от кликата на "ББ - ДП"!?
  • 384 Политолог

    4 0 Отговор
    Интересното е че корабите заедно с товара откраднати от трети украински фронт заминават за украинските пристанища.
  • 385 Хитър петър

    2 1 Отговор

    До коментар #336 от "Нашенец":

    Да ама тези бият .
  • 386 Иванова.

    6 1 Отговор
    А на вас, кой ви каза, че сте журналист.
  • 387 Доста е

    6 0 Отговор
    жлъчен коментарът на натуралния българин.Не му е работа това. Дразнещо е .
  • 388 Антония

    5 3 Отговор
    "Смелия" господин да ходи да троши в Германия. И там има руски паметници! Изкараха един вандали герой 🤔🤨. Паметниците са да помним - както хубавото, така и лошото
  • 389 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 390 ганев

    3 1 Отговор

    До коментар #160 от "Опълченец":

    ЕЕИИИИ ТИ КОГА ИЗБЯГА ОТ ПСИХИАТРИЯТА БЕГОМ ОБРАТНО ЗАТОВА ЧЕ АМЕРИКАНЦИТЕ УБИХА ДЯДО ТИ СЕГА СЕ РАДВАШ НА АМЕРИКАНСКИЯТ ПАМЕТНИК ЕТО ТОВА ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
  • 391 ганев

    4 1 Отговор

    До коментар #373 от "Граничар 74":

    АКО БЕШЕ МАЛКО ПО УМЕН И НЕ РИТАШЕ САМО ТОПКА И СЛУШАШ ЧАЛГА ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ ЧЕ РУСНАЦИТЕ ПРЕЗ 70 СА БИЛИ ЛИДЕРИ В ЕВРОПА И ГОЛЕМИ СПЕЦИАЛИСТИ В АТОМНАТА ЕНЕРГЕТИКА АТОМНАТА ЦЕНТРАЛА КОЯТО ТЕ ПОСТРОИХА ЗА БЪЛГАРИЯ ПРЕДИ 50 Г ИМАШЕ СВЕТОВЕН ИНДЕКС 9 ПО 10 ТО БАЛНА СИСТЕМА ПРИЗНАТО И ПОДПИСАНО ОТ МАГАТЕ УЧЕТЕ ГИ ТИЯ РАБОТИ БЕЕЕ
  • 392 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 393 Йоан

    2 1 Отговор
    Тази щом я чуя и сменям канала. От снимката долу личи само в какво я бива.
  • 394 3899

    4 1 Отговор
    статията е пълна тъпотия на автора
  • 395 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 396 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 397 историята

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "РЕАЛИСТ":

    Джаско Мацко сам си го е написал истината ,че трети украински фронт се РЪКОВОДИ от етнически руснаци , но моралното свлачище на историята твърди че цялата армия е само от руснаци ЕТО И ЦИТАТА ДОСЛОВНО

    Трети украински фронт, като на всичкото отгоре дивизиите, които са включени в това армейско подразделение са водени от ЕТНИЧЕСКИ РУСНАЦИ.

    Само етнически руснаци. Няма украинци, няма буряти, няма казахи сред военачалниците на това подразделение... само руснаци.
  • 398 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 399 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 400 куку

    3 1 Отговор
    Не можеш да пуснеш и един коментар срещу този емил джеесем..бил той историк и учител..затова БГ образование стана инвалид..Как може човек който се подиграва на български светини да бъде допуснат изобщо до българското образование..и това го изтрийте..ПРЕДАТЕЛИ..
  • 401 катран

    4 2 Отговор
    този емел джемел..откъде изобщо се пръкнал..кой го пласира в бг медии..като какъв се явява..някакво недразумение нпо плевел..
  • 402 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 403 Иван4о

    2 0 Отговор

    До коментар #336 от "Нашенец":

    Жалко заради загиналите българи и разрушенията от бомбардировките. Но война обяви БЕЗ ПОВОД Б - я срещу Англия и САЩ в края на 1941 год. В отговор паднаха бомбите, какво друго би могло да се случи?
  • 404 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 405 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Пасъмас":

    Казва се "американци отивайте си вкъщи"!!!За тези,които не знаят - това е световен лозунг!!!
  • 406 Бивш левскар

    0 0 Отговор
    Бягай там, откъдето те е довел заблудения вятър.
  • 407 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 408 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 409 случаен

    0 0 Отговор
    джамил хасан що не си оди в ирак да помага
  • 410 Гост

    0 0 Отговор
    Тя не е икономист. Никога не е отворила една книга. Затова повтаря неща, които не разбира и както и ги изтълкуват. Съответно от устата и излизат икономически глупости, добре омесени с малко неверни числа. Размахва демагогия и утопии, които не вършат никаква работа в модерното дигитално общество. Работа за пет стотинки няма да свършат. Тя няма реално никакъв опит, освен служба на завет и неистово желание да си слуша гласа и да властва. Готова е на всичко за власт. Омесена цял живот с корумпирани синдикалисти, а сега невинната тя, не знае кой финансира кампанията и. Провалена жена. Провален професионално човек. Провалено човешко същество, заставащо зад убийствата на невинни. Съвестта и се продава и е купена. И така ще си остане.
  • 411 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Уви, уви":

    Нали знаеш защо?
  • 412 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Убеден":

    Той и Пеевски е започнал като момчето със стария Опел... Значи е минал по стълбата и можеш да му вярваш.