Формата на Кристиано Роналдо предизвика гняв в португалския лагер въпреки радостта от триумфа над Полша след дузпи на четвъртфинала. На пресконференцията журналистите атакуваха треньора Фернандо Сантош с въпроси какво се случва с трикратния кавалер на „Златната топка”.
„Стига сте се фокусирали върху Роналдо! - изригна ядосано селекционерът. - Не може все един човек да вкарва головете. Роналдо работи много за отбора.”
Отново Кристиано бе бледа сянка на себе си в мача. В края на първото полувреме той изпълни за 41-ви път пряк свободен удар на европейско или световно първенство. Това е рекорд на планетата, а успеваемостта му остана пак на кота нула. От началото на турнира Роналдо вкара само два гола при 3:3 срещу Унгария в групите.
Португалия прави странно европейско. От началото на финалите има 5 поредни ремита. След трите в груповата фаза срещу Исландия (1:1), Австрия (0:0) и Унгария (3:3), дойде победа с продължения над Хърватия (1:0) и сега след дузпи над Полша.
В същото време „дружина полска” си тръгва от Франция без загубен мач. Но Полша стана жертва на неписаното правило - когато спечелиш веднъж с дузпи (срещу Швейцария на осминафинала), на следващия мач губиш в руската рулетка. Осем от деветте удари от бялата точка попаднаха в целта. Пропусна единствено Якуб Блашчиковски, авторът на два гола в турнира досега.
И докато светът се пита какво се случва с Роналдо, в „Байерн” потриват ръце с удоволствие. Явно си струват платените 35 милиона евро на „Бенфика” за Ренато Санчес. 18-годишният халф на Португалия бе избран от техническия панел на УЕФА за №1 на мача с Полша. Приличащият на Хищника футболист вкара изравнителния гол. А дори след 120 минути игра талантът създаваше усещането, веднага може да се пробва и на... десетобой.
Санчес сам поиска да бие втората дузпа след Роналдо и я вкара безапелационно. Във втори мач поред хлапето „скрива шоуто” на Кристиано и дава наченки да е бъдещата суперзвезда от Иберийския полуостров не само с впечатляващите си 93% точни паса в четвъртфинала.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА