Барселона е напът да подпише най-тлъстия спонсорски договор в историята на професионалния спорт, след като испанското издание Sport обяви, че клубът води преговори за нови генерални спонсори от света на технологиите.
Американската „зелена“ технологична компания VeganNation предлага по €80 млн. на година, за да сложи логото на своята-собствена криптовалута GreenCoin върху всички ключови места за реклама в клуба.
Предложението на блокчейн компанията Polkadot е сходно откъм финансови параметри, което до сега никога не се бе случвало в един-единствен футболен тим.
Spotify също иска да сложи емблемата си върху гърдите на играчите на „каталунците“. Най-голямата апликация за музика предлага по-скромна сума, но тя отново се смята, че е от порядъка на няколко десетки милиона евро.
Rakuten междувременно иска да продължи да рекламира на „Ноу Камп“, но японската компания не е сигурно дали ще може да се конкурира с офертите на съперниците за рекламни позиции.
В началото на следващия сезон Барселона може да се окаже с договори за над €200 млн., ако информацията се потвърди, но по всяка вероятност това ще бъде обвързано с участието на клуба в Шампионската лига, защото всички големи технологични гиганти искат да обхванат възможно най-голямата аудитория, ако ще избиват инвестицията си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.