Сайтът z.com вече няма да бъде посветен на едноименната моделна линия на Nissan. Японският автопроизводител се раздели с ценния домейн срещу 800 млн. йени (около $6.8 млн.). Новият собственик е IT-гигантът GMO Internet Group.
В момента в интернет има само шест еднобуквени домейна - z.com, q.com, x.com, i.net, q.net и x.net. От GMO планират да превърнат новата си придобивка в "мощен инструмент в налагането на силен глобален бранд".
Култовата спортна линия Z на Nissan се ражда през 1969 г., когато е пуснато купето Fairlady Z. Извън япония моделът е известен като Datsun 240Z. В момента името носят купето и роудстърът 370Z.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА