Новият Qashqai вече ще харчи под пет на сто

27 Юни, 2025 12:12 3 402 7

  • nissan-
  • qashqai-
  • e-power

Моделът получава иновативна и по-ефективна хибридна система

Новият Qashqai вече ще харчи под пет на сто - 1

Кросоувърът Nissan Qashqai 2025 получи подобрена версия e-Power от висок клас. Благодарение на нея, хибридът е станал по-мощен и по-тих, а разходът на гориво ще бъде 4.5 литра на 100 километра, съобщават от Nissan.

Новият Nissan Qashqai e-Power разполага с по-ефективна хибридна система, като подробности за нея бяха разкрити на официалния уебсайт на японския автомобилен производител.

Принципът на работа на електроцентралата e-Power не се е променил много в сравнение с миналогодишния модел. Основна роля в нея играе електрическият мотор - именно той върти колелата на Nissan Qashqai.

Новият Qashqai вече ще харчи под пет на сто

В обновения модел мощността му е увеличена от 190 на 205 к.с. Динамичните характеристики все още не са разкрити, но е известно, че ускорението до 100 км/ч ще отнема по-малко от 8 секунди.

1.5-литровият бензинов двигател с турбокомпресор, който действа като генератор и произвежда електричество, обаче е значително ревизиран. Той е получил нова турбина, а топлинната му ефективност е увеличена до 42%.

Променливата степен на сгъстяване вече е изоставена, като резултатът от всички тези промени е намаление на средния разход на гориво до 4.5 л/100 км. Така резервоарът за гориво вече е достатъчен за 1 200 километров пробег.

Новият Qashqai вече ще харчи под пет на сто

Емисиите на CO2 също са намалени от 116 на 102 г/км. Освен това, в генераторен режим двигателят вече работи на по-ниски обороти и следователно, освен, че е доста по-икономичен и и значително по-тих. Новият Nissan Qashqai e-Power ще се продава в Европа и у нас от септември.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фон Браухич

    16 0 Отговор
    От пра-дядо знам,че една кола за да върви трябва да харчи гориво.Логично е,нали?Другите лакардии са като на рибари и ловджии.
  • 2 Гориил

    15 2 Отговор
    Нисан е на ръба на фалита. Това вероятно е последният му шанс. Мисля, че този шанс ще бъде последният, защото първата стъпка вече е направена неправилно. Избраното име на модела звучи зле на всички европейски езици.
  • 3 Боруна Лом

    5 4 Отговор
    ...АМА МАСЛО
  • 4 Гориил

    8 3 Отговор
    Несполучливото име за модел автомобил често причинява не по-малко щети от техническото му несъвършенство. Такъв беше случаят с експортните модели на съветски автомобили. Запорожец трябваше да бъде преименуван на Ялта, а Жигули спешно беше преименуван на Лада.
  • 5 Да, ама

    9 1 Отговор
    Ако е на платформа или автовоз.
  • 6 златков

    1 1 Отговор
    Предвид това че задвижването е супер опростено, трябваше цената на този хибрид да е съизмерима с тази на Тойота, но на практика е значително по-скъп. Дори и бензиновите версии са скъпи. На практика една лъскава кола без много полезна стойност
  • 7 Тошо

    0 0 Отговор
    Борбата била да харчи под 5, ами то с дизел 1.5 DCI си харчи под 5 и то без ел, хибриди и не знам какво си.Защо трябва да се усложняват нещата и да се оскъпяват колите.