Спортното подразделение на Audi представи новата версия R18 e-tron quattro, която ще се включи в шампионата по издръжливост WEC, в това число и в култовата надпревара 24-те часа на Льо Ман. Интересни са някои от новите технологии по болида, които имат за цел да направят колата още по-бърза и икономична.
На първо място конструкторите са обърнали още по-голямо внимание на обтекаемостта, като по колата са налични много нови аеродинамични елементи. Значително модернизиран е и хибридния силов тракт. Мотор генераторът, който задвижва предните колела вече разполага с мощ от 240 конски сили, което с 40 коня повече отколкото при досегашната версия на болида.
Така сумарната мощност на силовия тракт, включващ освен споменатия електромотор и дизелов шестцилиндров двигател с мощ от 560 конски сили, вече е 830 коня. Подобрения търпят и останалите възли и агрегати, а в резултат на всичко това колата е станала със 17% по-мощна, а разходът на гориво е намален с 2.5 литра на обиколка.
За една обиколка R18 e-tron quattro ще използва не два, а четири мегаджаула от събраната енергия. Дали тези иновации в технологично отношение ще подобрят досегашните върхови постижения на марката, ще се разбере още на 12 април, когато е първото състезание от сезона - 6-те часа на Силвърстоун.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ярослав станчев
Audi quattro.
Коментиран от #2
12:22 25.03.2015
2 Златко Пердашиян
До коментар #1 от "ярослав станчев":
ne razbrah kakvo iskash da kajesh?Коментиран от #4
13:36 25.03.2015
3 Vasik Atanasova
ТОВА Е
Коментиран от #8
15:09 25.03.2015
4 ярослав станчев
До коментар #2 от "Златко Пердашиян":
Който трябва да разбере ще разбере.Ти и да разбираш и да не разбираш все тая.Пълни бутилката с газ на АМГ-то и яко ръчка.Не се занимавай с мислене.Трудно е и не е за всеки.Коментиран от #5
16:16 25.03.2015
5 Златко Пердашиян
До коментар #4 от "ярослав станчев":
Stanchev savsem uchtivo te popitah .poveche niama da sme priateliКоментиран от #7
18:32 25.03.2015
6 Shmeker
20:54 25.03.2015
7 ярослав станчев
До коментар #5 от "Златко Пердашиян":
Е и аз мисля,че съвсем учтиво ти отговорих.Ако беше се поинтересувал малко повече,вместо да цъкаш безсмислени коментари,щеше да знаеш,че това Ауди и миналогодишното се различават много.Не само на външен вид.И да седна да ти обяснявам,все едно.Няма да ти е интересно.Жалко,че не сме приятели повече.Трудно ще го понеса.Ще си намериш други,по-добри и разбиращи те.Явно не съм ти от класата,съжалявам.
21:22 25.03.2015
8 Дошo
До коментар #3 от "Vasik Atanasova":
Номер едно е ама по произведени дефектни двигателиКоментиран от #9
09:26 26.03.2015
9 ярослав станчев
До коментар #8 от "Дошo":
Може,ама миналата година глобиха със 70 милиона долара Хонда,за укрити дефекти довели до смъртни случаи.Не глобиха Ауди,нали Дошо.Коментиран от #11
09:44 26.03.2015
10 fsadasdsa
11:40 26.03.2015
11 Лошо
До коментар #9 от "ярослав станчев":
Какво му се обясняваш на Дошо, не виждаш ли че нарочно го прави, като през цялото време си въобразява, че е много вървежен и интересен. Плюе Ауди, но съм 100% убеден, че винаги си е мечтал да има истинска немска премиум марка, а дано ама надали!15:51 26.03.2015
12 Онзи
09:56 27.03.2015
13 Полихрон Карапачов
FIA World Endurance Championship се нарича шампионата.
Коментиран от #14
23:01 28.03.2015
14 ярослав станчев
До коментар #13 от "Полихрон Карапачов":
Така е.Тойота станаха шампиони.Никой не го оспорва.На третата година от участието си.Но не спечелиха Льо Ман.Само един японски производител е печелил Льо Ман-Мазда.Вярно е,че Льо Ман е само едно състезание.Ама е легендарно.И всеки иска да го спечели.Но малко успяват.И Тойота не е сред победителите.
Не спечелят ли 24 часа на Льо Ман и 5 пъти да станат шампиони на WEC все тая.Никой не помни 6 часа на КОТА или на ФУДЖИ.Помни се Льо Ман.Там е истината.Няма късмет,няма конски сили,няма нютонметри.Най-добрия печели.
11:41 29.03.2015