Last news in Fakti

25 Март, 2015 12:05 3 694 14

Още по-мощно Audi за Льо Ман

  • audi-
  • r18 e-tron quattro-
  • льо ман
Спортното подразделение на Audi представи новата версия R18 e-tron quattro, която ще се включи в шампионата по издръжливост WEC, в това число и в култовата надпревара 24-те часа на Льо Ман. Интересни са някои от новите технологии по болида, които имат за цел да направят колата още по-бърза и икономична.
На първо място конструкторите са обърнали още по-голямо внимание на обтекаемостта, като по колата са налични много нови аеродинамични елементи. Значително модернизиран е и хибридния силов тракт. Мотор генераторът, който задвижва предните колела вече разполага с мощ от 240 конски сили, което с 40 коня повече отколкото при досегашната версия на болида.
Така сумарната мощност на силовия тракт, включващ освен споменатия електромотор и дизелов шестцилиндров двигател с мощ от 560 конски сили, вече е 830 коня. Подобрения търпят и останалите възли и агрегати, а в резултат на всичко това колата е станала със 17% по-мощна, а разходът на гориво е намален с 2.5 литра на обиколка.
За една обиколка R18 e-tron quattro ще използва не два, а четири мегаджаула от събраната енергия. Дали тези иновации в технологично отношение ще подобрят досегашните върхови постижения на марката, ще се разбере още на 12 април, когато е първото състезание от сезона - 6-те часа на Силвърстоун.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ярослав станчев

    0 2 Отговор
    Има разлики с миналата година.В тези състезания мощността не е най-важното.Пример от миналата е 24 ле Ман.Тойота с 1000 коня и Порше с 900,а накрая Аудитата с по 700 коня спечелиха.Успех на отбора в шампионата.
    Audi quattro.

    Коментиран от #2

  • 2 Златко Пердашиян

    1 5 Отговор

    До коментар #1 от "ярослав станчев":

    ne razbrah kakvo iskash da kajesh?

    Коментиран от #4

  • 3 Vasik Atanasova

    3 2 Отговор
    АУДИ Е НОМЕР 1
    ТОВА Е

    Коментиран от #8

  • 4 ярослав станчев

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "Златко Пердашиян":

    Който трябва да разбере ще разбере.Ти и да разбираш и да не разбираш все тая.Пълни бутилката с газ на АМГ-то и яко ръчка.Не се занимавай с мислене.Трудно е и не е за всеки.

    Коментиран от #5

  • 5 Златко Пердашиян

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    Stanchev savsem uchtivo te popitah .poveche niama da sme priateli

    Коментиран от #7

  • 6 Shmeker

    1 1 Отговор
    Еми тва е царят на Льоман.
  • 7 ярослав станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Златко Пердашиян":

    Е и аз мисля,че съвсем учтиво ти отговорих.Ако беше се поинтересувал малко повече,вместо да цъкаш безсмислени коментари,щеше да знаеш,че това Ауди и миналогодишното се различават много.Не само на външен вид.И да седна да ти обяснявам,все едно.Няма да ти е интересно.
    Жалко,че не сме приятели повече.Трудно ще го понеса.Ще си намериш други,по-добри и разбиращи те.Явно не съм ти от класата,съжалявам.
  • 8 Дошo

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Vasik Atanasova":

    Номер едно е ама по произведени дефектни двигатели

    Коментиран от #9

  • 9 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    Може,ама миналата година глобиха със 70 милиона долара Хонда,за укрити дефекти довели до смъртни случаи.Не глобиха Ауди,нали Дошо.

    Коментиран от #11

  • 10 fsadasdsa

    0 0 Отговор
    Доста некадърно преписано... 240 + 560 = 800 ... не 830! Икономията на гориво на обиколка е 2.5%. Мощността е увеличена с 5% и т.н...
  • 11 Лошо

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "ярослав станчев":

    Какво му се обясняваш на Дошо, не виждаш ли че нарочно го прави, като през цялото време си въобразява, че е много вървежен и интересен. Плюе Ауди, но съм 100% убеден, че винаги си е мечтал да има истинска немска премиум марка, а дано ама надали!
  • 12 Онзи

    1 0 Отговор
    Има доста повече разлики даже.... дори и конете на ел. мотора са 272, а не 240... нищо не са казали и за матричните фарове, както и за лазерните такива интегрирани тази година... за намаленото тегло и т.н .. за тези които искат да прочетат повечко... пирмерно тук http://fourtitude.com/news/motorsport_news_6/new-2015-spec-audi-r18-e-tron-quattro-even-more-efficient/
  • 13 Полихрон Карапачов

    0 0 Отговор
    Ярославчо Тойота станаха световни шампиони в състезанията за издържливост.След Льо Ман имаше още 4-5 състезания в които автобусите на Алуди се движеха на няколко обиколки след Тойота.Льо Ман е едно от състезанията в този шампионат.
    FIA World Endurance Championship се нарича шампионата.

    Коментиран от #14

  • 14 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Полихрон Карапачов":

    Така е.Тойота станаха шампиони.Никой не го оспорва.На третата година от участието си.Но не спечелиха Льо Ман.Само един японски производител е печелил Льо Ман-Мазда.
    Вярно е,че Льо Ман е само едно състезание.Ама е легендарно.И всеки иска да го спечели.Но малко успяват.И Тойота не е сред победителите.
    Не спечелят ли 24 часа на Льо Ман и 5 пъти да станат шампиони на WEC все тая.Никой не помни 6 часа на КОТА или на ФУДЖИ.Помни се Льо Ман.Там е истината.Няма късмет,няма конски сили,няма нютонметри.Най-добрия печели.