Last news in Fakti

22 Октомври, 2015 11:08 14 617 36

Кристален прах за една-единствена Skoda

  • skoda-
  • superb-
  • preciosa
Чешката компания Skoda, съвместно с производителя на кристал Preciosa направиха една ексклузивна версия на модела Superb. Иновацията е направена в един-единствен екземпляр и се нарича Black Crystal.
Автомобилът е боядисан в черен металик, а емблемите и летите джанти са обсипани с кристали на прах. Публичната премиера на автомобила е насрочена за днес 22 октомври в Прага. За основа на ексклузивното изпълнение е взета топ версията Skoda Superb - Laurin & Klement.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 некойси

    1 4 Отговор
    Толкова много внимание за една Шкодичка, струва ли си?
  • 2 Някой друг

    4 1 Отговор
    Е защо да не си струва? Ти качвал ли си се в нов модел на Шкода? Не говорим за 120L все пак.
  • 3 АЗЗ

    0 3 Отговор
    Тази марка колкото и да се опитват да я лансират в България, лично за мен си остава посредствена, горе долу на нивото на ДАЧИЯ, ама много по-скъпа.
    Според мен не си заслужава парите!
    За цената на Супърб, бих купил всеки френски, италиански аналог и особено по-нисък клас японски автомобил!
    Не се заяждам с никой, знам, че Шкода си има фенове (карайте си ги със здраве) просто изказвам мнение.
  • 4 ПРОФИ

    3 1 Отговор
    Предубедени мнения на хора, които не са се качвали в Супърб. С класи е над Дачията.
  • 5 Кобрата

    2 0 Отговор
    Skoda-та е страхотна, определено си заслужава
  • 6 пасат

    2 0 Отговор
    Той Голф/Октавия е с класи над Дачия, пък да не говорим за Супърб :)
  • 7 Киро

    1 1 Отговор
    Абе като ви казвам, че ВАГ Трупата си плащат на сайтовете за рекламни статии, някои не вярват!

    Тоя Супърб е всеки ден с някаква новина, утре ще му ушие някой кожени седалки от игуани и пак ще се появи като "единствен екземпляр"!

    А шкодичката си е съвсем посредствен автомобил, с големи претенции и постоянно увеличаващите се цени, но си остава един второкачествен Пасатор!

    Как не разбраха тия от ВАГ, че хората, които си купуват лимузина, искат марка, а шкодилак е всичко друго, но не и марка за лимузини!

    Супърба за по-евтин рент-а-кар и за служебнярка на некое шефченце - за друго НЕ става.

    Коментиран от #8, #26

  • 8 100

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Киро":

    100% съгласен с Киро - освен за служебнярка на някой провинциален шеф, за друго не става!!!
  • 9 КзаХейтърите

    0 1 Отговор
    ХАХАХАХАХ
    Един нов супърб струва 60-70 хилки в зависимост от екстрите. Ако се замислите, повечето от вас взимат по 600-700 лева и карат стари 3-ки и 307ци. Не че колата е лоша, по-скоро на вас ви трябват средно 15-20 години да си купите такава. И типично по българиски, давайте да плюем провинциалните шефове и коли които неможем даже и да си помислим да караме :D :D :D
    Жалка история!

    Коментиран от #10

  • 10 100

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "КзаХейтърите":

    Да, естествено че не можем и да си помислиме да караме шкода - само идиот би си купил шкода и то нова!
  • 11 sszzz

    1 0 Отговор
    Щом е стигнала до тук, че да я сравняват с Дачия сами си правете извода каква марка е :).
    Гордейте се с возилата си "нова Шкода" пък аз нека си карам старата 5-та серия от 2007ма с 286 коня под капака.
    До ден днешен шкода няма такъв двигател - 10 години по късно.
    правете си сметка.

    Коментиран от #12, #20, #27

  • 12 100

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "sszzz":

    Какво да си правим сметката - шкода и след още 10 години няма да има такъв двигател, а като поведение на пътя никога няма да стигне БМВ, дори и след 100 години.
    По-богатите Бай Ганьовци, които много жадуват да имат "чисто нова кола", си умират от яд че нямат пари за чисто ново БМВ или Мерцедес и яко хейтват тези марки, а същевременно хвалят недоразумения по пътищата като шкодетата например. Дори си вярват че карат "хубава" кола, смешно и жалко наистина.
    Да са живи и здрави да си карат шкодетата, но нека поне не живеят в заблуждение, че шкода е кола. Не е и никога няма да бъде!
    P.S. - Поне малко ги е яд, когато 20 годишно раздрънкано БМВ ги издуха на магистралата техните чисто нови шкоди!

    Коментиран от #16, #17, #32

  • 13 Бхд БхД

    1 0 Отговор
    Определено е добра лимузина но малко превишават с цената.Вече знаят ,че са в пазара и вдигнаха цените с голям процент.В Чехия си ги купуват
  • 14 111

    1 0 Отговор
    БМВ 5 серия, 2007 година?!?!
    Вие луди ли сте? Качвали ли сте се в Супърб?
    Всъщност, виждали ли сте Супърб изобщо?
    Пък ако искате нещо по мощно може да си вземете 3.6 TSI
    Това е най-големия двигател, който WV дадоха на Шкода.

    Някой от вас изобщо излизал ли е в нормалните държави, в които се карат популярна марки като Шкода, Пежо, Рено и други. Там луксозните Мерцедеси и БМВ-та са по-скоро рядкост. Само родните български комплексари се радват на премиуми, които са изгнили като мозъците им.

    Преди време около 2009 година, от популярно в Англия моторспорт предаване бяха направили експеримент - бяха паркирали един Супърб, току що излязъл като модел, на улицата в Лондон мисля, като бяха закрили емблемите му. Хората го оглеждаха от вътре и вън и предполагаха каква марка е - то не бе Мерцедес, БМВ и т.н. Като им казваха, че е Шкода накрая, всички бяха приятно изненадани и заявяваха, че биха си го купили.
    И това за стария Супърб, като новия е мнооого по-добър.

    Не знам с коя точно Дачия сравнявате Супърба, защото от тази марка нямат нещо голямо дори колкото Октавията.

    А БМВ то с 300 коня може спокойно да го издуха някой Голф на 30 години с 500 коня, каквито има на драговете, ама това на прави последния кола, с която да си возиш семейството на дълъг път.

    Относно двигателя - със сигурност Шкода няма такъв двигател като на БМВ-то с 286 коня, защото я покрива евро 3, я - не.., пък и 10 години по късно сигурно са измрели 50-60 добитъка...
  • 15 асасаадас

    1 0 Отговор
    До коментар #11 от " sszzz":
    Skoda имат много по добри двигатели от BMW защото няма нито едно BMW на което двигателя да не е отварян 900 000 км. нито от горе нито от доло
    А ти после си карай 5-та серия ама няма да издаржиш тези километри особено като такси
  • 16 Ей

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "100":

    Добре, че не всички разсъждават като теб.
    Ние да не сме на рали....
  • 17 Morgoth

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "100":

    По-богатите Ганьовци, които си умират от яд, че не могат да си купят някоя кола обикновено си купуват S-класа на старо и слагат газова уредба, след което зареждат през нощта, че да не им се смеят.

    Шкодата е по-скоро за средната класа. За практични хора, които не търсят лукс, на които 150 коня са достатъчни и които ще карат новата си кола не много след изтичане на гаранцията.

    Коментиран от #22

  • 18 асасаадас

    1 0 Отговор
    Никои не говори за рали а за качество и издражливост на двигателите а не само на тях а цялостно като кола
  • 19 асасаадас

    1 0 Отговор
    За конете съм съгласен това не е спортен автомобил а се води лимузина
    А когато искаш спортан кола ще си купиш Skoda RS :D
  • 20 дада

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "sszzz":

    Пич, за тая твоя кошница... Да ти кажа, тичаш в Еуротек, падаш на колене, подаваш ключовете с наведена глава, след което взимаш един омразен Суперб 5 годишен лизинг.
    Все пак е по-добре да даваш пари за лизинг, отколкото за резервни части.

    Като си толкова отворен на хубави коли и нямаш проблем с парите, що не си земете по едно Бентли... колко му е за парите от БМВ-то, тамън ше чукнеш 80-85-та година 250-260 коня

    Е може и 2007, над 500 коня, ама ще продаваш апартамента
  • 21 бай Иван

    1 0 Отговор
    Хубава кола, жалко ,че е Шкода!
  • 22 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Morgoth":

    Кире Чудя се някога качвал ли си се на S класа?Ако да тогава не ти утива на моабетите.Няма по добра кола от Мерцедес! Запомни го !

    Коментиран от #30

  • 23 жоро

    1 0 Отговор
    От 2 месеца карам октавия тди и вече мога да кажа спокойно че надмина очакванията ми
  • 24 иво

    1 0 Отговор
    шкода си е вече скъпа марка
  • 25 Plovdiv

    0 0 Отговор
    Чешкият ученик надмина немския си учител. И това е факт, който е категорично признат точно от въпросния учител.
  • 26 Епа

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Киро":

    Ми Кире, като можеш плащай и ти бе...
  • 27 Ехаа

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "sszzz":

    Ти си голям баровец с тоа коптор бе, по добре го засили в някое дере, да не му береш яд, че ше хванеш рак от ремонти.
  • 28 БАТ мишо

    0 0 Отговор
    като ше тичам и падам на колене с ключовете ще го направя в тойота за два пъти по евтина и истинска кола.същата опция предлагат
  • 29 111

    0 0 Отговор
    Е къде пък Тойота предлагат два пъти по-ниски цени? Аналог на Супърба може да бъде единствено Авенсис и то с уговорката, че преди години беше в класа на Октавия. Та Авенсиса започва от около 40 000 и стига до 60 000 за стандартните модели. С още малко екстри със сигурност задминава Супърба.
    Иначе, като говорим за конкуренция - да Тойота може да бъде конкуренция на Шкода в средните класове автомобили.

    Само за информация - тъй като на големите лимузини обикновено при сравненията се гледа комфорта на стоящите на задните седалки, конкурент на Супърба по отношение простора на купето на задния ред е само S класата на Мерцедес. Иначе безспорно последния модел е много по-добър, но стартовата му цена от над 150 000 едва ли е по джоба на много хора.

    Коментиран от #31

  • 30 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "бай Иван":

    Нещо на криво си ме разбрал. S-класата е друга вселена и именно за това всеки келеш я бленува. Решението да си купиш нова Шкода вместо 10-12 годишна S-класа е въпрос на практичност - няма да вози по-добре, няма да е по-гъзарска, но ще гори значително по-малко и ако се счупи нещо няма да дадеш 5 цифрена сума за ремонт, а ще ти бъде покрито от гаранцията.
  • 31 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "111":

    Suburb като размери е сравним с Мазда6 и Форд Мондео. Ако говорим за Мерцедес - C класата е по-къса, но със същата колесна база, така че на шкодата размера е по-скоро в броните и багажника, отколкото в пространството. А за сравнение с Е и S не може да става дума.
    А новия Авенсис е втори фейслифт и реално е поредната Корола - на същото шаси от преди 7 години са. Модела явно ще прекратява съществуването си.

    Коментиран от #35

  • 32 суперб 1

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "100":

    а на бас,че мен с моя суперб не ме минава 20 годишно бмв,пък ако ще и ралф шумахер да го кара!Говоря точно за магистралите и тук и на т нар бай Иван искам да кажа,че мерцедесите са още по-голяма скръб там...ТУК ГОВОРИМ ЗА СУПЕРБ-ВЪРХОВНИЯ МОДЕЛ НА ШКОДА,А НЕ КАКВА ДА Е ШКОДА!От пишещите тук дали и един се е качвал изобщо на такава кола,ама драскат!Ако случайно правите аналогия с ауди или фолксваген-оставете си знанията у вас,защото платформата на Суперб е абсолютно самостоятелна-не е а6,нито пасат,а8 е по-голямо,както и файтон,но щом искате място на задната седалка-само ролс сигурно има повече.А сега-драскайте още и плюйте:)

    Коментиран от #34

  • 33 audi

    0 0 Отговор
    Никой не я свавнява с А6 или А8, сравняват я с А4 :-P
  • 34 Суперб 2

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "суперб 1":

    Върховия модел на шкода ми звучи като върховия модел на копието, с което ловуват негрите от Конго Бразавил!
    шкода и върхов модел - няма по-голям виц и майтап от това да наричаш шкода МПС или КОЛА - НЕ Е!!!!!!!!!
  • 35 111

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Morgoth":

    Сравнението с S класата е по отношение на разстоянието между задните и предните седалки. Дори при максимално преместени назад предни седалки от коленете на стоящия на задния ред до предната седалка има място да сложите дори куфар. По това пространство - признак на комфорт Супърбът може да се мери най-големите лимузини, въпреки по-малкия му външен размер.
  • 36 111

    0 0 Отговор
    С а4 може да сравняваш Октавията, която е доста по-малка. По колесна база Супърба е между А6 и А8