19 Януари, 2017 11:23 66 479 14

5 откачени мотора с кош

  • мотоциклет-
  • кош
5 откачени мотора с кош - 1

Днес мотоциклетите с кош са абсолютен куриоз по пътищата на цивилизования свят, а от популярността им в миналото са останали само избелели снимки. Тази подборка от екстравагантни машини с три колела обаче може да накара и най-фанатичния поклонник на модерните технологии да поиска да се нахлупи кожения шлем и да започне да усвоява тънкостите на управлението с компенсиране на страничното съпротивление.

5 откачени мотора с кош

Този хибрид между суперкола и мотоциклет носи името Snaefell. Създаден е на базата на доста рядката Laverda 1000.

5 откачени мотора с кош

Кошът-кокпит е изработен от фибростъкло и глези пътника с радио, часовник, запалка и дори вентилационна система.

5 откачени мотора с кош

Живите динозаври, които произвежда мотоциклетният завод Урал, са много по-популярни в Щатите, отколкото в Русия. Този модел се казва Sahara и струва $17 999. За сравнение базовата цена на чисто ново Suzuki Hayabusa е $14 599.

5 откачени мотора с кош

Sahara може да се поръча със светодиоден фар, защитни мрежички и дори лебедка, която се монтира между мотора и коша.

5 откачени мотора с кош

Бойният потенциал на мотоциклетите е оценен още през Първата световна война. Към нейния край Русия поръчва 250 мотора с картечно гнездо вместо кош на британската компания Vickers. Поръчката е изпълнена, но заради избухналата болшевишка революция доставките са отменени.

5 откачени мотора с кош

Антиката от снимките е прекарала последния век в различни колекции и наскоро е сменила собственика си срещу £30 000. Може да превозва трима души, а стативът на картечницата има голям ъгъл на възвишение за водене на зенитен огън.

5 откачени мотора с кош

Микробусите на Volkswagen са любим дизайнерски мотив на производителите на кошове. Леката конструкция от фибростъкло позволява прикачването дори към лек мотопед Piaggio.

5 откачени мотора с кош

Този уникат е дело на миланската компания Abnormal Cycles. Дизайнът е вдъхновен от Harley-Davidson Model U и стила ар деко.

5 откачени мотора с кош

Листовите ресори и барабанните спирачки може да не са най-удачните конструктивни решения, но пък излъчват толкова ретро шик...


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ссс

    37 5 Отговор
    Само дето не разбрах, какво толкова му е откачено на Урала, напълно читав мотор с кош, който все още се произвежда, за разлика от останалите модели.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 гост

    37 3 Отговор

    До коментар #1 от "ссс":

    Брад Пит кара такъв. Урал, за разлика от много други с кош, задвижва и колелото на коша, сцеплението е предвидено за тундри, пясъци, кал и каквото се сетите. Идеална машина.
  • 3 мото турист

    19 4 Отговор

    До коментар #1 от "ссс":

    Откачена е цената приятелю, 18К долара са прекалено много за такъв мотор, и то произведен в Русия. Иначе с някои леки подобрения руснаците може да го произвеждат още 100-ина години и пак ще се продава в някои части на света. Виждал съм и Урал 3х3, има и кардан към предното колело, но като цяло моторите на марката са предназначени за каране по пресечени, горски и труднодосъпни местности. Разхода на гориво е доста висок, мотора е бавен и тромав и не е подходящ за шосейно каране, освен от разни ретроманиаци или големи любители на марката. Иначе от всички посочени мотори ме кефят най-много първия и последния, страхотни са, всеки по свой начин.

    Коментиран от #4

  • 4 ссс

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "мото турист":

    Между другото, за цената съм съгласен напълно, то за това в родната му Русия няма за него клиенти, иначе американците ги купуват.
  • 5 КОЧАНА

    13 2 Отговор
    ТЯ И АНДЖЕЛИНА ДЖОЛИ КАРА ТАКЪУ МАТОР АМА НЕИНИУ И С ДВА КОША
  • 6 Кою

    6 4 Отговор
    Не забравяйте че урал е БМВ а БМВ е ТЕХНИКА.........
    Имам УРАЛ .
    .Нямам оплаквания
    Който има оплаквания е прост карам и лош механик
  • 7 Иван Господинов

    10 3 Отговор
    Урала е супер як а има и версия със задвижване и на трите колела.
  • 8 Симеон Тасев

    4 11 Отговор
    Само дето за разлика от прехласнатите по Урал-а коментатори тук включително и автора , като разгледах интернет навсякъде по света считат Урал-а като морално остарял мотоциклет, неудобен, тромав без популярност където и да е

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Разбирач

    3 4 Отговор

    До коментар #8 от "Симеон Тасев":

    Няма Урал със задвижване на колелото на коша, има Днепър 16 с задвижване на колелото на коша.
  • 10 кроко

    6 5 Отговор

    До коментар #8 от "Симеон Тасев":

    Сложи едни стабилни очила и пак "разгледай интернет" - може и да забележиш че Урал е доста популярен по света.

    Другото нещо за което му се кефят (поне в Европа) е че е единствения мотор, който излиза фабрично с предпазители за колената.

    Коментиран от #11

  • 11 Алонсо

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "кроко":

    И Хонда Болдор 900 излиза фабрично с предпазители за колената. Даже за цялата подбедрица.
  • 12 se sere

    11 12 Отговор
    урал , м72 и др древни путински ;машинки' са крадени след 2-рата световна война -БМВ -та! После ,москвича е опел, жигулата е фиат.............и т ннн. единственното оригинално руско нещо е одеколон за пиене - тройной.... ха, ха ,ха, да сте живи и здрави разбирачи..............
  • 13 Днепър 11

    2 0 Отговор
    Мотора е Днепр 11 ,разииш? Там има вал към колелото на коша. И задна скорост! Мальдецццц
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.