Last news in Fakti

24 Февруари, 2017 13:11 8 951 35

От Tesla излъгали за ускорението на P100D

  • tesla-
  • model s-
  • p100d-
  • ускорение
От Tesla излъгали за ускорението на P100D - 1

В началото на месеца от Tesla се похвалиха, че скорошното обновление на управляващия софтуер с подобрен режим за бързо ускорение Ludicrous+ позволява на Tesla Model S P100D да спринтира от 0 до 60 мили/ч (96.6 км/ч) за 2.276 секунди, което превръща калифорнийския електромобил в най-пъргавата серийна кола в света.

Сега обаче, американците от Enginnering Explained подложиха това постижение под съмнение, като се аргументираха в едно видео. Според тях реалният резултат на Tesla-та е 2.53 секунди. Разликата се обяснява с различните методи на измерване.

Списанието Motor Trend, което измери рекордното постижение използва методика, която е широко разпространена в драг състезанията. Тя обаче дава толеранс от един фут (30 см.), което означава, че хронометърът не се включва веднага след старта.

Така, измервателната техника се задейства, след като колата измине един фут. След направени математически изчисления става ясно, че ускорението от място до 60 мили/ч (96.6 км/ч) става не за 2.276 сек, а за 2.53 сек.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    34 7 Отговор
    Какъв скандал !!!! Цели 0,26 с. повече , това е недопустимо , макар че утре някой друг може да измери с толкова по-малко . Ама че и за 2,5сек. седемместен семеен седан с почти нулеви разходи ускорява като Вейрон , на който само колелата струват повече , кой ти гледа . А пък че ВАГ отровиха Европа ,че и света докато ни проглушаваха ушите и очите с "чист" дизел , това е нормално !

    Коментиран от #7

  • 2 Йода

    9 17 Отговор
    То да бяха излъгали само за ускорението...

    Коментиран от #4

  • 3 гост

    8 5 Отговор
    До края на годината ще се види дали фирмата ще се окаже успешна. Щом сега са само леко на загуба, при тези огромни заводи, които строят и оборудват в момента за милиарди. И то само от продажбите на 2 модела.
  • 4 Гост1

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "Йода":

    А с какво друго са излъгали?

    Коментиран от #5

  • 5 Гост 2

    12 18 Отговор

    До коментар #4 от "Гост1":

    Е как с какво, с почти всичко и то с по много! Например пробега, оказва се че при натоварване на магистрала, тази гнусна кочина след няма и 100 км. е пълен капут! След това 8 часа за зареждане, невероятно ефективно, нали?
    Да не говорим, че така наречените "суперчарджъри", които съкращават времето за зареждане, напълно унищожават живота и трайността на батерията във времето!
    Ама нали знаем да "коментираме компетентно" по форумите.
    Истината е че Тесла е много , ама много далеч от това да пусне един пълноценен автомобил, който с едно зареждане да минава поне 700 - 800 км (като всяка нормална "морално остаряла" бензинова кола) и след това да се зарежда за 5 мин (като всяка нормална "морално остаряла" бензинова кола)!!!

    Коментиран от #6, #16, #19, #33

  • 6 Гост1

    13 9 Отговор

    До коментар #5 от "Гост 2":

    Някъде го прочете това или сам си го измисляш. Да, че батерията(пробега) пада с до 50% при скорост ~200км/ч? (Аз лично не бързам да карам с такава скорост) При ДВГ горивото(пробега) пада драстично при такава скорост. 8 ч зареждане - вечер спокойно мога да я пусна да се зарежда. Има гаранция на батериите 8г - мисля, че е достатъчно дори и със Суперчарджърите?
    Като цяло Тесла си има недосатъци както и всеки ел.автомобил, но има и плюсове като обслужване и облекчения. А кой е по-добър от нея Нисан Лийф или Е-голф или БмВ и8. Но това да кажеш, че кола струваща най-малко 100хил. лв е гнусна кочина е неприемливо.
    За България НЕ но за други западно Европейски държави като Норвегия, в която се карат изключително много Тесла въпреки по-студените темеператури и намаления и пробег ще минат само на ел.автомобили.

    Коментиран от #11

  • 7 Гост

    5 10 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Продължаваш да си достоен конкурент на бисерната мида - бисер след бисер!
    Седемместен семеен седан викаш :)))
    И няма нужда от гуми, нали :)))
    Не осъзнаваш ли колко си смешен с фенщината си?

    Коментиран от #8, #12, #15

  • 8 Гост1

    8 4 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Къде съм написал ?" Седемместен семеен седан "
    Гуми - да.
    Ами ремъци? Ролки? Масло и филтри?Водни помпи?
    Не съм и фен.
    Смешен ставаш ти.
    Прочети/ гледай видеа.

    Коментиран от #10

  • 9 Shmeker

    4 10 Отговор
    Не знам кога ще си признаят и другите лъжи.

    Коментиран от #13

  • 10 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гост1":

    Аз да чета? Прочети ти към кой е адресирано мнението ми и тогава говори кой е смешен!
    Или пишеш с два ника?
  • 11 Гост 2

    5 14 Отговор

    До коментар #6 от "Гост1":

    Като те изостави на пътя заради изтощената батерия, а покрай теб си "папъркат" разни "гоуфчета" на по 20 години, ама все пак за разлика от теб те се движат и движат и движат, а ти си висиш и чакаш пътната помощ да те спасява - тогава ще осъзнаеш безумието наречено теслЪ!!!

    Коментиран от #14

  • 12 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    И това ли не ти е известно ! А ти какво "викаш" , че не е седеместен ? Сигурно и два багажника няма , да не говорим за вътрешния обем

    http://autonews.autoua.net/media/uploads/tesla/tesla-model-s_3rd_row.jpg
    http://www.ecars.bg/images/stories/tesla-model-s/becssg_images/4-tesla-model-s-preden-bagazhnik_599_365_80.jpg

    Коментиран от #17

  • 13 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Shmeker":

    Тези дето ги рекламираш нали си признаха , по това ли съдиш ? И за твое съжаление Motor Trend е доста по сериозен източник от някой си световно неизвестен търсещ евтина сензация . Най-малкото същото измерване е използвано и за всички други модели , тоест и техните резултати ще се увеличат и то с доста повече , ако можеш да смяташ де , евентуално !
  • 14 ХАХАХАХА

    8 9 Отговор

    До коментар #11 от "Гост 2":

    ама като ти свърши бензина
    ще гледаш как мангалите те задминават
    с каруците и те вървят ли вървят
    и тогава ще осъзнаеш безумието ДВГ
  • 15 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Не , казах , че КОЛЕЛАТА (джантите и гумите ) на Бугати струват повече от една Тесла , а ще изкарат много по малко от гумите на Тесла , ако така ти е по ясно

    Коментиран от #18

  • 16 гост

    9 2 Отговор

    До коментар #5 от "Гост 2":

    Най-обичам като се правиш на информиран :
    Интервюиращ: Дали Supercharger планира стратегия за минимизиране износването на батерията? Подочухме, че честото импулсно зареждане при бързия заряд на литиево йонните батерии съкращава значително животът им. Знам, че предоставяте гаранция за батериите, но все пак това е доста важно.

    Елон: Нашата Supercharger технология е с компютър, който е в постоянна комуникация с компютъра на батерията в автомобила и непрекъснато регулира подаваното захранване. Така се гарантира, че батерията ще се зареди максимално, без да се повреди. Не знам какво трябва да се случи, за да се повреди батерията при зареждане с бърз заряд. Ето защо и технологията е такава, че не всеки обикновен електрически автомобил може да се зарежда по този начин. Използване Supercharger не влияе на гаранцията.

    Интервюиращ: Ако предоставите на европейци лизингова схема като тази в САЩ, ще направите потребителите тук много по-щастливи.

    Елон: Ще го направим.

    Благодаря отново, Елон!

    http://www.emic-bg.org/news/item/1022
  • 17 Гост

    5 9 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ако на тези две столченца В БАГАЖНИКА, казваш че са 6 и 7-мото място в колата, то значи си наистина безнадежден случай!
    Пък гумите с джантите на Бугати едва ли струват 300 бона, но тази кола е милион пъти по-качествена във всеки един детайл от Теслата и е предназначена за хора, които не цепят стотинката!
    Сигурно си мислиш, че в OLX ще намериш гуми с джанти за Теслата за 400 лева, нали?
    Но давай, продължавай да пишеш смехории!

    Коментиран от #23

  • 18 Гост

    6 5 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Давай да трупаме безсмислени мнения - велик си!
    Такава тъпотия отдавна не беше писал - гумите на Тесла щели да изкарат повече от на Бугати :))))))))))))))))))))))))))))))
    Сигурно им пускат ток и така ги запазват млади? Или пък Теслата със своите 200 кг повече от Бугати ще запази гумите повече, противно на физичните закони?!
    Поклон - нямаш равен по идиотщина!

    Коментиран от #22

  • 19 гост

    5 7 Отговор

    До коментар #5 от "Гост 2":

    Колко издържа батерията на Tesla Model S
    Американци провериха колко старта на 1/4 миля може да направи електрическата кола .Tesla Model S не е типичен екологичен модел. Американската кола доказа, че може да задоволи не само нуждите на екозащитниците, но и претенциите на най-запалените шофьори. Тя победи в пряк дуел автомобили като BMW M5 и Dodge Viper SRT 10, а по-любопитното е, че постигна това без да отделя в атмосферата нито един грам вредни емисии.Всичко това направи електрическата Tesla Model S много популярна. Толкова популярна, че продажбите й в САЩ през първото тримесечие на годината надминаха тези на BMW 7-Series, Mercedes S-Class и Audi A8. За да затвърди успешния си имидж, Tesla Model S трябва да премине успешно още един тест - за издържливостта на батерията й. Всеизвестен факт е, че когато електрическите автомобили се шофират динамично, батерията им бързо губи своя заряд. Колко издържат акумулаторите на Tesla Model S провери американското издание DragTimes. Процедурата е следната - правят се бързи стартове на разстояние 1/4 миля, като се засича изразходената от колата енергия. Според данните от изпитанията, при максимално натоварване електрическата машина изминава разстоянието от 1/4 миля (402 метра) за само 12.4 секунди, преминавайки през финалната линия със скорост 178 км/час. За това упражнение тя изразходва 1.1 kWh енергия. Важно е да се поясни, че благодарение на системата за рекуперация на енергията при спиране Model S може да възстанови

    Коментиран от #25

  • 20 KiroF

    3 2 Отговор
    НАЙ-ВАЖНАТА НОВИНА Е ТОВА...СЕГА ПРОДАЖБИТЕ ЩЕ "СПАДНАТ" ЗАРАДИ 0.3 СЕКУНДИ....
  • 21 Бай Тошо

    4 0 Отговор
    Красиви машини са спор няма, колко ли е пробега при пуснати всички консуматори в колата при скорост 140км/ч , да не се окаже че някой тръгне за морето от София и това му отнеме цял ден че и отгоре, или трябва спешно да тръгнеш на път а батериите празни, сякаш си е все още градски автомобил това

    Коментиран от #27

  • 22 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Отново си "страшно" информиран или просто ти е кеф да си четеш постчето :
    Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро.
    Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза.
    Май за тия пари ще купиш не една , а две Тесла , а гумите и издържат 50-60000 км , като всички нормални гуми и струват също като тях

    Коментиран от #29

  • 23 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Тези две "столлченца" всъщност са доста по-удобни и просторни от същите в "багажника" на Зафира или Аурис Версо или и те не са седемместни ? Напълно са достатъчни за ръст до 170 см , което включва повече от половината население , а и едва ли там ще се возят баскетболисти . Понятието семеен ако не знаеш , включва 3-4 възрастни плюс 3-4 деца , а според всички отзиви децата са изключително доволни от такава позиция , да не говорим ,че са по-защитени при удари
  • 24 Пепо

    1 1 Отговор
    Може ли с нормални гуми да ускоряващ за 3 секунди?

    Коментиран от #26

  • 25 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Според данните от изпитанията, при максимално натоварване електрическата машина изминава разстоянието от 1/4 миля (402 метра) за само 12.4 секунди, преминавайки през финалната линия със скорост 178 км/час. За това упражнение тя изразходва 1.1 kWh енергия. Важно е да се поясни, че благодарение на системата за рекуперация на енергията при спиране Model S може да възстанови и съхрани обратно в батерията си до 0.6 kWh от използваната за ускорението енергия. Това е възможно при плавно намаляване на скоростта.

    Според изчисленията на американците, Tesla Model S може да направи цели 150 такива състезания преди батерията й да бъде напълно изчерпана, като всеки старт изразходва електричество за около 6 цента.
  • 26 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Пепо":

    Ами както виждаш може , стига да не ти е цел да оскубеш наивни парвенюта , които си въобразяват , че това е запазено за такива като Бугати и техните цени
  • 27 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Бай Тошо":

    Не се безпокой , когато ТИ тръгнеш към морето с Тесла , ще има поне 3-4 Суперчарджъра по-пътя , а за тия дето и сега я карат и то до Варна и Добрич , явно няма такива притеснения

    Коментиран от #28

  • 28 Бай Тошо

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Не се безпокоя хич даже, любопитствам само, но предполагам че тия дето я карат добре са разбрали че колкото и да бързат контакта решава кога ще потеглят, искаш или не, трябва да си вземаш хотел по пътя, а това дали излиза по евтино, който я кара си знае
  • 29 Гост

    4 4 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Наистина нямаш спирка! Сега роди нов бисер - сравняваш износването на гуми които са на автомобил движещ се с 400 км/ч с износването на гуми на кола, която не може да вдигне и 260 км/ч.
    Сигурно при еднакво натоварване гумите на Бугати ще се износят по-бързо, но единствено в обременения ти мозък!
    Пък задните седалки на Тесла в багажника са много удобни ако си турчин и си свикнал да седиш по турски!

    Коментиран от #30, #31

  • 30 гост

    1 4 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Айде да посочиш , ама точно в кои участъци от пътната мрежа на Европа , още повече пък в България се кара с 400 км/ч , да не кажа ,че даже на писта далеч не винаги се достигат и то обикновенно е за секунди или минути в най-добрия случай . И какво седене по турски те тресе или си недоскив , та не виждаш какво има пред седалките ? И да , при ЕДНАКВО натоварване гумите на Вейрон се износват много повече , защото така са направени (което явно ти е непонятно) и ако си мислиш , че някой от "собствениците" ще си помисли да не ги смени на 4000 км , ако ще да е карал със 50км/ч (което е редовно) , значи наистина си виждал такива коли само на снимка . Пак ти казвам , не се прави на информиран , щото само хората ти гледат сеира
  • 31 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    http://profit.bg/avto-moto/6-izvestni-mazhe-koito-karat-bugatti-veyron/

    Само се порадвай кой си пада по любимото ти Бугати , няма нужда от коментар ! Само за сведение на невръстните фенчета тук , НИКОЙ от наистина богатите и успели мъже , които са световни лидери в момента няма и няма да има такава кола , въпреки ,че могат да си купят по 10 със джобните си пари , но повечето от тях вече имат и Тесла и няма да им е последната !
  • 32 Morgoth

    5 0 Отговор
    Няма автомобил който в нормални условия да достига фабрично заявеното ускорение и фабрично заявения разход. Всеки мери както му е угодно и това не е новост.
  • 33 Гост читател

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост 2":

    Да кажеш за Тесла ,че е кочина- брато ,мозъка ти е промит от много ракия и чалга. Разбирам те,че си комплексиран, но си намери друг начин да избиваш комплексите. Айде много здраве.
  • 34 Пино

    3 0 Отговор
    Ако Тесла е кочина, това което караш ти ако се определи на един вонящ кенеф дали няма да е прекалено леко, като сравнение???
  • 35 Тесла

    1 1 Отговор
    Електрическите коли са бъдещото. Независимо дали искате , всички ще карате тях до 50 години. Няма значение коя е по-бърза , удобна и тн...Важен е само процента CO2 , който ще се отделя от горива или в нашия случай да се намали отделянето му до 0.