Last news in Fakti

30 Май, 2017 14:43 5 579 27

Щракнаха интериора на малката Tesla

  • tesla-
  • model 3
Щракнаха интериора на малката Tesla - 1

В интернет се появиха фотографии на новата Tesla Model 3, на които се вижда интериорът на електромобила. Снимките са направени в Калифорния по време на пътни изпитания, съобщава Electrek.

Щракнаха интериора на малката Tesla

Изображенията потвърждават думите на Илон Мъск, че малката Tesla няма да има нито приборен панел, нито прожекционен дисплей. Арматурното табло на Model 3 е тържество на минимализма. Над централната конзола се вижда само един голям екран, под който зее дълбока ниша и две поставки за чаши.

Щракнаха интериора на малката Tesla

Tesla представи прототип на най-достъпния си електромобил през април миналата година. Премиерата на серийната версия е насрочена за началото на юли, а първите екземпляри ще бъдат доставените купувачите им в края на годината.

Щракнаха интериора на малката Tesla

Model 3 ще има каросерия от стомана и алуминий. Топ версията с 80-киловатчасови батерии ще може да изминава до 480 км с едно зареждане. Обещаната базова цена е $35 000.

Щракнаха интериора на малката Tesla


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    7 5 Отговор
    И да не се забравя, че всяка една ще е оборудвана с автопилот последно поколение, което предотвратява катастрофи с мпс и пешеходци.
    Не съм привърженик на подобен дизайн на таблото, особенно на този монитор-притурка, който не е интегриран както при модел С, но според мен серийната версия може да е различна. Не мисля, че го хвалят този вариант. А 35х.долара ще струва с 60кв батерия преди екологичните отстъпки на всяка страна/щат.

    Коментиран от #26

  • 2 леле

    4 5 Отговор
    Грозна работа отвътре, тъжно.... между другото кола с неработещ (липсващ) километраж в България не може да се кара... това чудо ще трябва да се приспособява някак за страните извън САЩ мисля

    Коментиран от #3, #4

  • 3 ГОСТ

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "леле":

    Този бисер го кажи на всичките Туинго от първия модел в БГ. Както и на Ярис T3 , и на C4 Picasso.

    Умник!

    Коментиран от #6, #7

  • 4 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "леле":

    В следващата генерация няма да има нито дисплей , нито волан и педали , тогава какви претенции ще имаш , за България да впрегнат каруца отпред с цигански оркестър , та да се чува отдалече ?

    Коментиран от #9

  • 5 Тит

    12 1 Отговор
    Тая кола ,ако се пусне по Борис3 и тоя монитор е захлупил чашките!
  • 6 Умник

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "ГОСТ":

    Туинго и C4 Picasso имат показания на изминатите километри и скоростомер, които се намират в средата на таблото.

    Това е една изгъзица на дизайнерите която разбират че не е практична.

    Ти си обратното на умник, но това е друг въпрос.
  • 7 Умник

    0 3 Отговор

    До коментар #3 от "ГОСТ":

    Туинго и C4 Picasso имат показания на изминатите километри и скоростомер, които се намират в средата на таблото.

    Това е една изгъзица на дизайнерите която разбират че не е практична.

    Ти си обратното на умник, но това е друг въпрос.
  • 8 Гост

    5 4 Отговор
    Много грозен интериор! Според мен колата у нас ще е поне 100 000 лева.
  • 9 Фантастика

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Само дето такава кола в близките 20 години няма да има. В момента най-модерните технологии се влагат в самолетите и там въпреки че автопилота върши основната работа си има управляващи лостове. Ако някой сензор откаже автопилота се изключва и минава на ръчно управление. Това ще се случи и с колите. Липсата на дисплей пък е направо престъпление и никой не би го допуснал.
  • 10 Гостенин

    1 3 Отговор
    До #9: За самолетите е друго, колата, ако има сериозен проблем, просто ще включи аварийни сигнали и ще спре в дясно (ляво), а самолета ще трябва някой да го приземи! Недей така да опростяваш нещата-съвсем различна е ситуацията.

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Зорлем

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гостенин":

    Бе, влаковете уж нямат нужда нито от приземяване, нито дори от завиване, пък като гледам все още си джиткат с машинисти. Дори и товарните...
  • 12 Фантастика

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гостенин":

    Ако ти си съгласен заради един развален датчик за налягане на гумите да стоиш 5 часа на магистралата и после да платиш 300 лева за авариината кола, някои хора може и да не са.

    Не подценявай човека и не надценявай компютъра. Освен това едно нещо не бива да се прави напук само за да демонстрираш нещо, няма до момента напълно автономна система.
  • 13 гост

    1 3 Отговор
    http://www.bgonair.bg/bulgaria/2016-09-21/vlakove-bez-mashinisti-po-tretiya-lach-na-metroto%20new
    Ето ти влакове без машинисти в България , а по света такива се движат от мнооого години , ама кой да ти чете !

    Коментиран от #14

  • 14 Зорлем

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    За метрата знаем, ама нещо, за влакове, които се движат сами НАД земята, т.е. там където има и други движещи се обекти, ще ми намериш ли?
  • 15 гост

    1 4 Отговор
    Трахотна е колата.
    За 60х.лв е направо чудо, като се има предвид, че основен разход ще е за ток. Реално е и много достъпна, дори и за българин с добър доход от 2х.лв. 10х.лв предплащаш, 20х.лв ти остават и 6г.плащаш лизинг по 400лв. Би било страхотно ако някое представителство, например на Даймлер, предлага такива коли.

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    60 000 лева? Нещо си се объркал - виж колко струват колите в САЩ и същите модели колко струват в Европа?! Виж колко струва модел S в САЩ и колко тук.

    Коментиран от #19

  • 17 Wishmaster

    5 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Абе гост каква е тази лизингова схема? Сметките не излизат, сметни ги пак.

    Да не говорим, че тази кола под 80 000 лева няма да я намериш защото 35 000 долара е след дотирането от УСА.

    Коментиран от #18

  • 18 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Wishmaster":

    За твое съжаление 35000 е преди всякакви дотации и завод в Европа вече работи , а до три години ще има още два плюс Gigafactory за батерии
  • 19 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Когато започнат да сглабят колите си в ЕС цените между САЩ и Европа ще са близки, ако не същите.
    Цената на модел 3 е 35х.долара преди намаленията.
    Сега, че 35х.долара са 61х.лв, а не 60х.лв и че лизинговата вноска ще е 415-430лв, а не 400лв, не мисля, че е от такова значение.
    Ако караш всеки работен ден, рестояваш в задръствания и имаш гараж с ток, защо да не даваш за Тесла, от която спестяваш от такси за паркинг, гориво, обслужване и имаш значително по-висока степен на сигурност? А да не забравяме каква мощност има, сравнете го с произволен седан способен да ускори за 5,6сек.
  • 20 Гост

    5 5 Отговор
    И каква мощност има? Мислиш, че за тези пари няма по-добри времена от 5,6 секунди до 100 км/ч ли? Не ми ги обръщай в левове, а гледай колко струва например в САЩ Subaru Impreza WRX с 5,2 секунди до 100 km/ч - 26 000$. Това са 30% по-ниска цена от недоносчето на Тесла. Или ще кажеш, че Impreza не става за нищо през това недоразумение на Тесла?
    Хайде събуди се!

    Коментиран от #21

  • 21 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Явно не знаеш каква е разликата между бензинова кола и електрическа такава.
    Субару:
    -ще ти гълта по 30лв на 100км гориво или за 10х.лв даваш 3х.лв.
    -данък за нова кола с 280кс. е 1270лв
    -минимално обслужване със смяна на масло и филтри, сложи ги 230лв
    Или имаш 4500лв годишно, при пробег от 10х.км, които даваш в повече спрямо електрическата кола.
    Тесла:
    -не плащаш за зони при паркиране
    -плащаш само застраховка, спрямо другите коли с двг.
    -голям процент от зарядните са безплатни с рекламна цел, или се заплащат на ниски тарифи.
    -за същите 10х.км при разход от 14-15кв.на 100км би платил 150лв, завиши го на 200лв.
    Или 4300лв по-ниски разходи на година, тук в България. Спестяването е много по-голямо за белите страни, където има субсидии при закупуване, има много повече безплатни станции, има лизинг на фотоволтаици, които позволяват почти безплатно зареждане в домашни условия. Да не забравяме и облекченията при таксуването за вход в метрополиси, а скоро и пълна забрана на старите колици от тях.
    Кой спи, кой не спи, ти ще кажеш явно.

    Коментиран от #23, #24

  • 22 гост

    0 1 Отговор
    В стремежът си да има повече място за багаж са направили задницата доста тлъста.
  • 23 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    На Тесла също се плаща за обслужване. Софтуерно обслужване се води и включва ъпдейтите и интернета. Годишно за model s е нещо от сорта на 1-2 хиляди, не помня точно. Никой няма да ви остави да не плащате, сервизните центрове трябва да се издържат от нещо, дори ако колата ви не стъпва там.
  • 24 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Едно си баба знае, едно си бае! Нали питаше дали има седани с ускорение под 6 секунди и да струват по-малко от 35 000$ - има и то не един!
    Сега пак се запени с твоите глупави брътвежи - аз ако имам да дам 80-100 000 лева за кола, хич не ми пука за тези разходи, които изброяваш. Ще гледам да ми е приятно, а няма да цепя стотинката. А, да не забравя да те светна, че Тесла у нас все още плащат данък - с очите си видях!
    Така, че наистина си пишеш пълни глупости - ще дадеш пари за кола, колкото за един апартамент и няма да имаш по 300 лева в месеца за нея? Аз разликата от 9 000 $ в полза на Imreza, много бързо я забравяш, а - това са почти 5 години по твоите изчисления, докато се изравнят уж?
    Виж сега, обещавам ти като спечеля Нобелова награда по физика, че ще ти купя една Тесла S, защото явно много обичаш да боравиш с бъдещи събития, в които си сигурен, че ще се случат!
  • 25 Аззззззззззз

    2 1 Отговор
    Щракна ли са к.ра ми. Това е някакъв работен, тестов вариант.
  • 26 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    монитора няма да е там спокоино
    за изпитанията е там нали няма
    как да се звери в телефон някакъв
    ако има и боя бяло и черно такава гадна
    тя е на прототипа само иначе не е такава
    :)))))))))
  • 27 Трифонов

    0 0 Отговор
    Искате ли да млъкнете за едно известно време, докато я пуснат в продажба, да започнат да се поръчват и доставят, да я видим изработена, платена и получена и после да обясняваме кое и как точно ще е!? Щото тая глупост горе на снимките я гледаме в различни варианти от три години, а от пет слушаме как всеки момент просто-о-о-о-о... и я пускат на пазара почти за без пари!