Last news in Fakti

25 Септември, 2017 12:09 16 577 31

Това е новият КамАЗ

  • камаз-
  • камиони-
  • 54901

По време на изложението "Комтранс" марката КамАЗ показа концептуална разработка на своя нов модел, който според запознати е много близо до серийно производство. Експертите обаче отбелязват, че всички новости са съсредоточени в предната част на влекача, като отзад в него няма нищо ново.Критиците отбелязват, че новата визия е почти прекопирана от настоящото поколение на Mercedes-Benz Actros. Всъщност сходната визия е взета съвсем легално от компанията Daimler, защото, както е известно 15% от КамАЗ е собственост на Daimler. Всъщност това е най-добрата кабина на Mercedes-Benz. Позната е като SFTP (Strategic Future Truck Program).Предвижда се новите влекачи КамАЗ да се предлагат с четири различни кабини - S и L по дължина и 2.3 и 2.5 метра по широчина. Камионите впечатляват с внушително пространство в кабината, но материалите в нея ще са значително по-евтини от тези, използвани в Actros.Още нещо любопитно е, че новият КамАЗ ще получи иновационен двигател. Агрегатът е абсолютно нов и е собствена разработка. Обемът на редовия турбодизелов шестак е 12 литра, а в зависимост от степента на форсиране, мощността може да варира от 380 до 550 конски сили. Ресурсът му е 1.5 млн километра със сервизен интервал на всеки 150 000 км. Цената ще е по-ниска от тази на Actros с 20%.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сдялано

    31 50 Отговор
    Аха собствена разработка... Колкото и собствена разработка е и състезателния им бранд.

    http://demotivation.me/67uqc79fg8l8pic.html

    Коментиран от #18, #24

  • 2 гостъ

    18 34 Отговор
    Ето как малко по малкоще превземат и Русия,докато там си мислят,че печелят
    войната с новите си ракети...например!...
  • 3 гост

    39 56 Отговор
    Интересно кой извън Русия и бившите републики би си купил Камаз , ако знае ,че за 20% отгоре може да си купи Актрос и да си избие разликата или повечето от нея при препродажбата ??? Трябва наистина да си промит мозък , ама те точно на това разчитат . Както и да е светът ще продължи да вижда марката Камаз само на Дакар и никъде другаде !

    Коментиран от #8

  • 4 228791

    13 17 Отговор
    Хахахаххаа актрос моля те недей
  • 5 tost

    84 26 Отговор
    Да ама от 10 г. размазват всички на Париж - Дакар,в дъжд,сняг,пясък,прах,от минус 40 до плюс 60 градуса.

    Направете и вие нещо подобно с вносни части,пък тогава плюйте против другите.

    Коментиран от #9

  • 6 Вълчан тираджията

    25 13 Отговор
    Добър ден Ганке.... като искаш евтино камионче ще стоиш на евтини седалки иначе ще цакаш за Actros за да ти стои дупето удобно.
  • 7 ффффд

    30 40 Отговор
    Шеф на мерцедес бил на лов в Русия. Попитали го дали иска да купи дялове в Камаз, човека попитал за цената, след като му отговорили, бръкнал в джоба и с парите си купил 15%
  • 8 ТИЦ

    51 17 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    А кой е казал, че целта е Камаз да се продава извън Русия? През 2016 година руското правителство прие стратегия за намаляване на зависимостта от западните технологии. Очевидно това е една от поредните стъпки в тази посока.
  • 9 Мъка

    22 28 Отговор

    До коментар #5 от "tost":

    Само дето през 2012 и 2016 победители са Iveco Powerstar Каскет!!!

    Коментиран от #10, #11

  • 10 сееди

    25 42 Отговор

    До коментар #9 от "Мъка":

    Какво обясняваш на комунист, промит мозък, русия и руското най-доброто на света, така са го учили. Трябва да оптътува за северна корея, там ще е баш на място.
  • 11 Зззз

    32 13 Отговор

    До коментар #9 от "Мъка":

    Кой друг камион е печелил “само” 8 пъти за 10 години? Ахахахахахаха.

    Коментиран от #13, #14

  • 12 Бг реге

    24 8 Отговор
    Дървена немска кабина. Може да е здрава, но си личи седалката каква е. Дизайна и комфорта го правят италианците.
  • 13 Балконски

    20 21 Отговор

    До коментар #11 от "Зззз":

    в Камаза само стоманата за рамата е руска.
  • 14 Мъка

    14 16 Отговор

    До коментар #11 от "Зззз":

    Не са осем! През 2007 надпреварата се печели от Ман бе каскетски! А през 2008 е отменено състезанието!

    Коментиран от #15

  • 15 Ззззз

    18 7 Отговор

    До коментар #14 от "Мъка":

    Та, кой казваш е спечелил много повече победи от другите последните 10 години и е сам на върха? Моля те напиши, кой е.

    Коментиран от #17

  • 16 Исус

    37 10 Отговор
    В некъв дребен форум, некви дребни ганьовчета ръсят типични ганьовски простотии , естествено през работно време.

    Техните просташки критерии за добро и зло, за качествено и некачествено са от времето на развития цоцализъм, когато всичко западно е яко, а всичко руско и българско е кофти.

    Те нямат братя с които да си пишат на кирилица, те нямат и познания относно как се прави международен бизнес, нито са технически грамотни, за да коментират всички аспекти на една нова машина, независимо от производителя.

    Това което те имат и винаги ще имат са големите им усти, шкембета и гъзове, празните им глави, свирепия им нрав и дебилните им емоции.

    Затова българската нация се топи и последна в света по индекс на щастие, а другите нации просперират и се развиват.

    Дерзайте анонимни плювковци, от плюнките ви се образува море , което ще ви погълне, Амин дай боже !

    Коментиран от #22, #26

  • 17 Мъка

    12 19 Отговор

    До коментар #15 от "Ззззз":

    Ти на това ли се радваш бе каскетски? Че руснаците печелят с чужди технологии състезания? Те и най- обикновени автомонтьорчета в гаражни условия правят какви ли не "чудеса"! Но трябва да ти е ясно, че ш...ните руснаци Ферари няма да направят никога, защото са със изначално сбъркано ДНК!!! И не само Ферари, а доста по незначителни неща!

    Коментиран от #23

  • 18 Иван

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Сдялано":

    Какво изкаш,нали кабината е руско производство!:)
  • 19 Shmeker

    23 5 Отговор
    Легендарна СОЦ марка. Едно че и до днес Камазите се претоварват двойно и не им е проблем. Е , зимата в сибир не ги гасят... но това важи за всичкото дизел там.
  • 20 Пазарен Либерализатор

    8 10 Отговор
    Има ли закачалка за ватенката в кабината?

    Коментиран от #30

  • 21 ела

    14 3 Отговор
    Не знам кой купува Камази`те но съм ги виждал в Турция и в Германия ( тип самсовал ) изглежда не само цена при купуването и подъжането е по- евтино изглежда.
  • 22 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #16 от "Исус":

    Господи , сигурно съдиш по себе си , странно , че си избрал за ник Исус или се мислиш за него и си успял да докопаш на доктора или санитара телефона и си се развихрил.Я си пий лекарствата да ти не метнат ризата.

    Коментиран от #25

  • 23 Зззз

    12 3 Отговор

    До коментар #17 от "Мъка":

    Като е толкова лесно другите защо не могат?
  • 24 УЗМАН ПАША

    11 8 Отговор

    До коментар #1 от "Сдялано":

    То пък щото в булгаристана првите по-яки коли, та си тръгнал мана да им намираш!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 НЕразбирач

    12 4 Отговор

    До коментар #16 от "Исус":

    Браво!
  • 27 ооооо

    12 6 Отговор
    като гледам - няма място за ушанката и ватенката. явно с тях ще карат камионите.
  • 28 Сева

    14 5 Отговор
    Какво спорите за глупости,за всеки влак си има пътници,Мерцедеса е добър, но и Камаз не отстъпва.Всеки камион си има своето приложение,Мерцедес е добър в едно,Камаз в друго,затова и камионите са, както хората са различни за да се допълват.Бил съм в Русия в далечния север имахме всякакви камиони от всички марки само руските и след това американските стават за преминаване през реки,блата и кал.Ивекото се опитваше да върви но до 50см,вода и не много кал.А когато температурите паднат под -35 градуса всичко освен руско и американско умира,а при -45 и повече само руските работят.За магистрални превози използвахме МАЗ,КАМАЗ,МЕРЦЕДЕС,СКАНИЯ,ВОЛВО,ФОРД и американски влекачи,само Мерцедес,Форд ,Скания и Петербилд даваха най-добри резултати цена за километър и комфорт на водача,МАЗ също не е лош но тези дето ги имахме бяха с мотори MAN,скорости и мостове ZF така че това по-скоро беше МАN от колкото МАЗ.Така че всеки камион си има своето място и при тази бъркотия между производителите,дигатели от едни,мостове от други а скорости от трети така четрудно може да кажеш кой е по-добър .Имаме VOLVO американско с муцуна страшен камион,мотор Cummins,скоростна кутия японска 18 скорости,мостове задни канадски,преден мост мексико, е какво в него е Волво емблемата и кабината,и как да направиш сравнение между него и някой друг камион.
  • 29 дедо

    3 1 Отговор
    Комуняги, ае стига сте вили като лагер от камаз. Прост въпрос ви запитвам - колко влекачи камаз по пътищата сте виждали в огазения ви от сърпове и чукове живот? коя себеуважаваща фирма би купила тия боклуци за международни превози. Истинските влекачи са американските,камиони да ти е кеф да живееш в тях и теглят по 10 ремъркета
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Роман дизел

    1 0 Отговор
    Камазо е много убав за снимки с него .Ако сакаш да работиш у Росията с него требе да му манеш компютаро че с него много рита манивелата.