25 Септември, 2017 14:52 2 235 7

Запознайте се с Honda Mobile Power Pack

  • honda-
  • mobile-
  • pack
Запознайте се с Honda Mobile Power Pack - 1

В духа на мотото “Умно управление на натрупаната енергия“ японците от Honda ще представят за първи път серийната версия на системата Honda Mobile Power Pack. Тя се състои от батерии, устройства за зареждане и разреждане и водородна станция (70 mPa Smart Hydrogen Station - SHS), която генерира и осигурява водород под високо налягане. С този мобилен силов пакет Honda иска да осигури разумно оползотворяване на генерирана от естествени източници енергията при ниски нива на въглеродни емисии, като тя се акумулира и съхранява, но се използва само при необходимост. Ето и по-конкретно за какво иде реч.

Honda Mobile Power Pack
Предвиденият за масово производство агрегат е с батерии, които можете да сменяте. Съхранява генерираното от възобновяеми източници на енергия електричество и захранва малки домове и компактни електрически превозни средства.

Зарядната станция Honda Mobile Power Pack Exchanger Concept
Зарядната станция Honda Mobile Power Pack Exchanger е способна да зареди едновременно няколко устройства от силовия пакет Honda Mobile Power Pack и подменя старите силови пакети. Едновременно с това стабилизира притока на енергия в пиковите часове на консумация на електричество.

Зарядно-разрядно устройство Honda Mobile Power Pack Charge & Supply Concept
В комбинация с мобилния силов пакет Honda Mobile Power Pack, зарядно-разрядното устройство Honda Mobile Power Pack Charge & Supply ще да бъде от полза във всекидневието ни в редица случаи. Например може да бъде ползвано като авариен източник на енергия или дори като съвсем регулярен такъв в зони, които не са електрифицирани.

Водородната станция Smart Hydrogen Station(SHS) Concept - 70MPa
70-мегапикселовата концепция SHS генерира, съхранява и доставя водород под високо налягане към превозни средства, функциониращи с горивни клетки. 70MPa SHS Concept стана първата в света водородна станция, оборудвана с електролизатор с високо диференциално налягане, за да освободи водород, генериращ налягане от 82MPa (при пълнене то е 70MPa). Honda предвижда да пусне в продажба това изобретение, което включва така наречения Power Creator, оригиналният електролизатор с високо диференциално налягане, при който не е необходим компресор и по този начин продуктът е с компактни размери. Устройството добива водород чрез водна електролиза и ползва електричество, генерирано от множество източници, повечето от които – възобновяеми.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Май оглупявам

    5 1 Отговор
    Нищо не разбрах...

    Коментиран от #4

  • 2 ГостИнжинер

    13 0 Отговор
    Налягането се мери в паскали, а не в пиксели.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Зорлем

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Май оглупявам":

    Абе не съм съвсем сигурен, но ми се струва, че това ще е усъвършенствана версия на добрия стар "инжектопляктор за перфундация на дроздофиращи перефундици"!

    Коментиран от #5

  • 5 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Не , просто се опитват да получат поне някакви ползи от многогодишната и многомилиардна програма "водороден автомобил" , който така и не успя да пробие заради бързото развитие на батериите за електромобили и сега е на път да умре окончателно , а милиардите загробени в него да минат в графа невъзвращаеми загуби

    Коментиран от #7

  • 6 гост

    2 0 Отговор
    Само водородната станция е смислена и то при условие, че може процеса да е обратим, тази клетка да обръща водорода в електричество, когато дома има нужда от ток. Има такива клетки, но на цени от 20 до 30х.евро, което е прекалено скъпо, за да е рентабилно. Та направете "батерия" на водород и капацитет от 15-20кв с двупосочен процес на електролиза на цена 5х.евро и ще избиете рибата.
  • 7 Наско

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да явно и Тойота са се объркали и Мерцедес също и разработват горивни клетки и губят милиарди вместо да правят батерии.