В духа на мотото “Умно управление на натрупаната енергия“ японците от Honda ще представят за първи път серийната версия на системата Honda Mobile Power Pack. Тя се състои от батерии, устройства за зареждане и разреждане и водородна станция (70 mPa Smart Hydrogen Station - SHS), която генерира и осигурява водород под високо налягане. С този мобилен силов пакет Honda иска да осигури разумно оползотворяване на генерирана от естествени източници енергията при ниски нива на въглеродни емисии, като тя се акумулира и съхранява, но се използва само при необходимост. Ето и по-конкретно за какво иде реч.
Honda Mobile Power Pack
Предвиденият за масово производство агрегат е с батерии, които можете да сменяте. Съхранява генерираното от възобновяеми източници на енергия електричество и захранва малки домове и компактни електрически превозни средства.
Зарядната станция Honda Mobile Power Pack Exchanger Concept
Зарядната станция Honda Mobile Power Pack Exchanger е способна да зареди едновременно няколко устройства от силовия пакет Honda Mobile Power Pack и подменя старите силови пакети. Едновременно с това стабилизира притока на енергия в пиковите часове на консумация на електричество.
Зарядно-разрядно устройство Honda Mobile Power Pack Charge & Supply Concept
В комбинация с мобилния силов пакет Honda Mobile Power Pack, зарядно-разрядното устройство Honda Mobile Power Pack Charge & Supply ще да бъде от полза във всекидневието ни в редица случаи. Например може да бъде ползвано като авариен източник на енергия или дори като съвсем регулярен такъв в зони, които не са електрифицирани.
Водородната станция Smart Hydrogen Station(SHS) Concept - 70MPa
70-мегапикселовата концепция SHS генерира, съхранява и доставя водород под високо налягане към превозни средства, функциониращи с горивни клетки. 70MPa SHS Concept стана първата в света водородна станция, оборудвана с електролизатор с високо диференциално налягане, за да освободи водород, генериращ налягане от 82MPa (при пълнене то е 70MPa). Honda предвижда да пусне в продажба това изобретение, което включва така наречения Power Creator, оригиналният електролизатор с високо диференциално налягане, при който не е необходим компресор и по този начин продуктът е с компактни размери. Устройството добива водород чрез водна електролиза и ползва електричество, генерирано от множество източници, повечето от които – възобновяеми.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Май оглупявам
Коментиран от #4
15:14 25.09.2017
2 ГостИнжинер
15:16 25.09.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Зорлем
До коментар #1 от "Май оглупявам":
Абе не съм съвсем сигурен, но ми се струва, че това ще е усъвършенствана версия на добрия стар "инжектопляктор за перфундация на дроздофиращи перефундици"!Коментиран от #5
16:03 25.09.2017
5 гост
До коментар #4 от "Зорлем":
Не , просто се опитват да получат поне някакви ползи от многогодишната и многомилиардна програма "водороден автомобил" , който така и не успя да пробие заради бързото развитие на батериите за електромобили и сега е на път да умре окончателно , а милиардите загробени в него да минат в графа невъзвращаеми загубиКоментиран от #7
18:34 25.09.2017
6 гост
10:54 26.09.2017
7 Наско
До коментар #5 от "гост":
Да явно и Тойота са се объркали и Мерцедес също и разработват горивни клетки и губят милиарди вместо да правят батерии.19:45 26.09.2017