От централата на Honda официално бе потвърдена информацията за горивната ефективност и съдържанието на CO2 в отработените газове за двата нови двигателя в гамите на Civic и Jazz – съответно за 1.6 i-DTEC и 1.5 i-VTEC.
Дизеловата версия на Civic впечатлява с данни от порядъка на 3,5 л/100 км при NEDC тест (европейският лабораторен метод). Значителните подобрения в двигателя 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. като намаляването на триенето в цилиндрите водят до отлична комбинация от динамика и икономичност.
Honda Jazz 2018 с новия бензинов двигател 1.5 i-VTEC с максимална мощност 130 к.с. отговаря на търсенето на по-мощни и икономични агрегати от страна на клиентите. Моторът комбинира отличната динамика с нисък разход и стриктно отговаря на стандарта за емисии Euro 6. Съчетан с автоматичната трансмисия CVT, изразходва 5,4 л/100 км и отделя 124 г/км СО2. Предавателна кутия също е пренастроена, за да осигурява по-бързо ускорение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Андрей Николов
Коментиран от #2
12:53 17.02.2018
2 Гост
До коментар #1 от "Андрей Николов":
Твойта Фиеста или Фокус са по-малки, 3-400кг по-леки, умникоКоментиран от #3, #6
13:10 17.02.2018
3 Андрей Николов
До коментар #2 от "Гост":
Фокус е , и тежи повече от онда цвик но и кутията е друга, и не ми викай умник да не те нацелувам сладурано!Коментиран от #4, #30
15:21 17.02.2018
4 123
До коментар #3 от "Андрей Николов":
Като чуя Форд и просто се сещам,колко издънки има автомобилната индустрияКоментиран от #9
16:05 17.02.2018
5 ГОСТ
аз си взех такава
ама само в лабораторията я карам
да не вдигам разход:)
16:11 17.02.2018
6 изпробвал
До коментар #2 от "Гост":
3,5 литра на Fiesta нещо си измисляш.Такава кола си гори твърдо 5.17:05 17.02.2018
7 ДВГ
1.6 i-DTEC има CO2 емисии от 94 g/km !!!
Тоест това вече покрива от сега нормата за този газ на ЕС за 2021, не е зле нали??
Коментиран от #8, #14
18:46 17.02.2018
8 Разход и емисии
До коментар #7 от "ДВГ":
И това ли по NEDC? Като добавям и занижените 50%, за да стигнем реалните цифри по WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure), не виждам нищо впечатляващо. Опитват се да мишкуват, като дават разходът и емисиите по старият стандарт от 1992Коментиран от #12
20:25 17.02.2018
9 Професое Буда
До коментар #4 от "123":
Кви издънки ве ботор? Форд печелят 24 часа на льоман, измислили са лизинга, номер едно са в сащ с ф150 от 10 години и с фиеста в европа в сегмента си и с екобууст 3 та година мотор на годината. Айде чупка и да залягаш над учебниците пикльо!Коментиран от #11, #16
20:30 17.02.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 селянин
До коментар #9 от "Професое Буда":
Форд е печелил 24 часа на Льо Ман преди половин век,ама тогава не гниеше толко,ако сега участва ще диша прахта на Ауди,Порше и Тойота..а,,Раптор,,са втори в САЩ след,,Тундра,,защото тя влачи совалки по поля и балкани..бегай да нанкаш..21:23 17.02.2018
12 Разход и емисии
До коментар #8 от "Разход и емисии":
Защо побързахте да ми нащракате минусите? Не прочетохте ли, че този разход е по-старият стандарт, който е всичко друго но не и реалистичен?"Дизеловата версия на Civic впечатлява с данни от порядъка на 3,5 л/100 км при NEDC тест (европейският лабораторен метод)"
Коментиран от #13
21:32 17.02.2018
13 ДВГ
До коментар #12 от "Разход и емисии":
Добре ето ти по WLTP:99g/km CO2 . Сега доволен ли си ????? Вече е в нормите за Европа за стандарта от 2021 :))))
На япончетата Европеиците им дават задание и хората го изпълняват, какво правим сега???
http://www.thedrive.com/sheetmetal/13618/new-honda-diesel-engine-reportedly-gets-76-mpg
https://www.autoevolution.com/news/2018-honda-civic-welcomes-16-i-dtec-turbo-diesel-engine-in-europe-119776.html
23:28 17.02.2018
14 Разход и емисии
До коментар #7 от "ДВГ":
"A защо авторът пропуска много важна информация:1.6 i-DTEC има CO2 емисии от 94 g/km !!!"
Ами не го е написал, защото е ЛЪЖА!
За доказателства, виж мнение 13 на колегата ти, който услужливо е дал и линк!
Коментиран от #21
01:29 18.02.2018
15 Господ
01:31 18.02.2018
16 форд
До коментар #9 от "Професое Буда":
А и най-важното измислили са поточната линия...без тях 90% щяха да са с каруци,а и относно форд не го слушай...колата зависи според това за какви пари ще я вземеш,не съм фен на форд,нито на друга марка,взимам немско,японско и американско.В момента карам форд фокус 2015 за 6500 паунда....нека си се гъзари в неговата 20 годишна бмв тройка,аз ще си карам умрелия форд фокус титаниум....02:55 18.02.2018
17 форд
02:59 18.02.2018
18 селянин
08:17 18.02.2018
19 вижся
09:41 18.02.2018
20 Tenevv
13:07 18.02.2018
21 ДВГ
До коментар #14 от "Разход и емисии":
Доживях някой да се опита да ме обори като цитира..... отново мен???Та да обобщя:
1.6 i-DTEC
По NEDC е 94 g/km. CO2
По WLTP: е 99g/km CO2
Какво прави Европа сега като тя сама задава стандарти след 2021 под 100 g/km. CO2.
14:45 18.02.2018
22 Форд
21:52 18.02.2018
23 Разход и емисии
Както ти писах и преди, дават емисиите по Европейският цикъл, защото само по него се включват.
Страните от Европейския съюз постигнаха споразумение през 2014 г., че производителите на автомобили трябва да ограничат емисиите на CO2 до 95 грама на километър за всички свои модели в срок от седем години. Цифрата за 2015 г. е средно около 130 грама на километър. Ако целта не бъде изпълнена, производителите ще трябва да плащат солени глоби. Размерът им ще се изчислява лесно – по 95 евро за всеки грам над границата, умножено по броя на автомобилите, които са продали през 2020 г.
4 грама повече по 95€ прави по 380€ на автомобил или над 1 милиард евро санкции за всеки 3 милиона продадени автомобила. За тебе може да са джобни пари, но за мен са си голяма сума!
Коментиран от #25
22:46 18.02.2018
24 Жълти Отпадъци
02:10 19.02.2018
25 ДВГ
До коментар #23 от "Разход и емисии":
Кое е лъжа, прочети линковете от коментар 13!!!!99g/km of emissions were obtained via the new Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP)!!!!!!!!
Да вярно е че бях прочел някъде за под 100 g/km за 2021 а действително е под 95. Обаче това е за Европа а по Европейският стандарт двигателят дава 94 g/km.
Мисълта ми е че не може да дадеш на инженерите някакво задание и после да им кажеш ние си променяме мнението, това ще е гавра с тях.
08:09 19.02.2018
26 Разход и емисии
09:21 19.02.2018
27 ДВГ
Коментиран от #28
10:24 19.02.2018
28 Разход и емисии
До коментар #27 от "ДВГ":
Това вече е приказка, с която съм почти съгласен! Нещо коренно различно от:"A защо авторът пропуска много важна информация:
1.6 i-DTEC има CO2 емисии от 94 g/km !!!
Тоест това вече покрива от сега нормата за този газ на ЕС за 2021, не е зле нали??"
Само където им остават година и нещо, защото от началото на 2020 година започват санкциите, а доколкото знам в момента е 2018!
Коментиран от #29
17:15 19.02.2018
29 ДВГ
До коментар #28 от "Разход и емисии":
Само дето имат преходен период тоест от 2020 някакъв процент(забравих процента) и чак след 2021 на 100%.Като имаш предвид че за бензина няма да има проблем заради хибридите а и дизел хибридите идват, мисълта ми е че има си инженери и като им дадеш едно дългосрочно задание те намират решение.
18:04 19.02.2018
30 onq s konq
До коментар #3 от "Андрей Николов":
Наричаш си Фпрд-а "Фокус" щото пали зимата ?!14:35 20.02.2018