Обновената Optima ще се предлага с изцяло новия U3 дизелов двигател, проектиран да отговори на по-строгите изисквания, поставени от нормата за емисии Euro 6d TEMP. Моделът ще дебютира след дни, като премиерата му ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Женева.
Новият U3 1,6-литров CRDi двигател използва технологията за активен контрол на емисиите – селективна каталитична редукция (SCR) – което спомага за минимизиране количеството въглероден диоксид, прахови частици и емисии на азотни оксиди. Моторът е с мощност от 136 к.с. и 320 Nm въртящ момент при обороти на двигателя от 2000 до 2250.
За първи път Optima ще се предлага с 1,6-литров T-GDi двигател с мощност от 180 к.с. Потребителите ще могат да избират още и между 2,0-литров GDi със 163 к.с. и 2,0-литров T-GDi с мощност от 245 к.с., който задвижва GT версията на Opitma. Новият 1,6-литров T-GDi със 180 к.с. е оборудван със 7-степенна трансмисия и двоен съединител.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
09:40 05.03.2018
2 Morgoth
Коментиран от #3
10:20 05.03.2018
3 Гост
До коментар #2 от "Morgoth":
Така е, но като влязох да видя динамиката на тези 245 к.с. и останах доста разочарован. От 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди. В съседната статия BMW 330XD GT прави с почти същите коне до 100 км/ч за 5,2 секунди.Не, че нещо, но динамиката на корейците е все още доста спъната. Иначе направиха огромен скок за последните 10 години.
Коментиран от #6, #15
10:41 05.03.2018
4 Milen
11:08 05.03.2018
5 Бръм бръм
11:11 05.03.2018
6 гост
До коментар #3 от "Гост":
Аз карах Хюндай СУВ със над 170кс. и честно казано не се усещат нито се виждат тези коне. Само гори като за толкова. Не казвам, че върви, но не се усеща, а че върви нормално, без тези коне да му дават предимство в динамиката. Коли в същия клас и оборудване, но с по-малко конски сили и въртящ момент, се представят по-добре. Ако сте карали и Киа там може да се убедите, че двигателите са им настроени да са мудни на ниски обороти и да вървят на високи, но това пък означава ненужно висок разход, защото я няма желаната гъвкавост за ежедневна употреба, все пак това не са спортни коли, нито пък спортни модели на марката.12:42 05.03.2018
7 Vulpes
Коментиран от #8, #10
15:44 05.03.2018
8 Гост
До коментар #7 от "Vulpes":
Ами аз не ти вярвам. Кажи къде да дойда, за да покажеш как ускорява под 6 секунди от 0 до 100 км/ч стокова Киа хибрид?Първо, такъв модел с 194 к.с. май няма - има с 204 к.с.
Второ, хората са дали ускорение за горния модел с 204 к.с. от 0 до 100 км/ч за 8,4 секунди, а ти понеже си много голям майстор, сигурно го правиш за 2,5 секунди под заводските!
https://www.youtube.com/watch?v=YXqpH7JfpmM
Що не отидеш да се прегледаш, преди да седнеш на NFS-то?
Коментиран от #11
16:18 05.03.2018
9 ВАГ
16:19 05.03.2018
10 Morgoth
До коментар #7 от "Vulpes":
Не знам как ги докарваш тези 6 секунди с хибрид с 200 коня. Аз ги правя същите с хибрид с 350 коня, при това далеч не от всяко потегляне успява да си намести електрониките и да даде всичко от себе си.17:47 05.03.2018
11 Vulpes
До коментар #8 от "Гост":
Заповядай,ще ти купя и самолетния билет до Чикаго! Само си дай кординатите!Коментиран от #12, #13, #14
17:48 05.03.2018
12 Гост
До коментар #11 от "Vulpes":
Как да си докарам до Чикаго стоковото Субару с моите "едва" 6,2 секунди от 0 до 100 км/ч и то от 230 к.с.?Я по-добре снимай, че да ни покажеш как със стоково хибридче с 205 к.с., сваляш 2,5 секунди под заводските данни.
Иначе доста време ще ти се смеем на небивалиците.
18:07 05.03.2018
13 Гост
До коментар #11 от "Vulpes":
И за да не съм голословен, ето едно клипче:https://www.youtube.com/watch?v=IdI6aOi_T5o
18:08 05.03.2018
14 незнайко
До коментар #11 от "Vulpes":
Не можахте ли да напишете по далечна дестинация ???12:15 06.03.2018
15 Stoich
До коментар #3 от "Гост":
Колега, БМВ-то, което цитираш е дизелово, с по-голям въртящ момент. Едно време старите майстори съм чувал да казват, че мощността продава колата, а въртящият момент печели състезанието.Коментиран от #16
18:38 07.03.2018
16 Гост
До коментар #15 от "Stoich":
Прав си, че не е коректно сравнението, но не защото BMW-то е дизелово, а защото двигателя е с обем 3,0 литра. Съпоставях еднаква мощност да се види, че за добра динамика, не само к.с. са важни, както не само въртящия момент е важен.Ако разгледаме същите к.с. на същия модел BMW, но бензин 330i xDrive GT, ще видим, че ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди, обаче е 2,0 литра.
21:00 07.03.2018